iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 15.04.2009 10:50

Kaksis rakstīja: nav vairs arī vajadzības pēc garināšanas un tormazuhas maiņas

…un mētājamies ar ratiem gaisā uz krastenes…

www.delfi.lv/...

uupis 15.04.2009 10:45

Kaksis rakstīja: starpība ir konstrukcijā

Tā turpināt. Virzuļdzinējus arī sāc klasificēt pēc konstrukcijas. Jo tak konstrukcijā atšķiras SAAB dzinējs no VW dzinēja. Vienas un tās pašas rezerves daļas nav vienādas...

uupis 15.04.2009 10:42

Kaksis rakstīja: labi ka man vairs nav bmw...

Tas tiešām ir labi. Vismaz par vienu treniņtērpu un keponu mazāk iekš BMW.

uupis 15.04.2009 10:26

Tak cik reižu rakstīts par to ka bremžu šķidrums sevī absorbē mitrumu. Līdz ar ko kļūst mazāk efektīvs. Pie palielinātas bremžu aktivitātes palielinās iespēja vārīties, bet savukārt pie zemām temperatūrām palielinās iespēja sasalt. Plus tam visam klāt vēl nāk brežu sistēmas iekšējā korozija, kas samazina sistēmas izturību un piedrazo to ar nevēlamām daļiņām.

uupis 15.04.2009 10:20

Kaksis rakstīja: bļe, tupais bembist, bremzes nokarsa tiktāl, ka spiežot pedāli vienkārši vairs nebremzēja, pedālis spiedās kā parasti (kautkur līdz pusei), bet reāli nobremzēt varēja tikai spiežot no visa spēka, kas beidzās ar pakaļējo bremžu pārkaršanu un noķīlēšanu.

Un saka vēl ka fords ir auto...

tupais fordist, atcerieties ka klusās un tumšās rudens un ziemas naktīs var dzirdēt kā FORDs rūsē. Un tāpēc bābiskos un zilas orientācijas cilvēku gājienus lūdzu paturiet pie sevis.

uupis 15.04.2009 10:16

Kaksis rakstīja: Atkal nesaprati. Sūc un pūš visas, bet katrai ir prioritāte vai nu uz pūšanu vai sūkšanu.

Vienalga nesapratu.

Tas ir kā iesūc vairāk kā izpūš un otrādāk? Jebšu kā tā prioritāte izpaužas?

uupis 15.04.2009 9:27

Kaksis rakstīja: Da ******* tā šķidruma temperatūra, neesmu pavārs. Bet bija te vienam auto neventilējamās bremzes. Priekšējie diski nokarsa sarkani, pakaļā vispār suporti noķīlēja no pārslodzes.

Noķīlēja nav viens un tas pats kas pazūd bremzes.

Ja šķidrums uzvārās tad pedāli vari spaidīt un dzenāt tvaiku pa sistēmu...

uupis 15.04.2009 9:25

Tāpat kā ar turbīnām – viena tikai sūc, cita tikai pūš...

Bremzes arī pārkarst, bet šķidrums nē... jo viņa taču vispābā nav bremžu sistēmā ... bremzes darbinam ar trosītēm vai augstpapēžu kurpēm

uupis 15.04.2009 9:22

Kaksis rakstīja: Parasti jau bremzes atsaka dēļ pārkarsušiem diskiem un klučiem. Vismaz man tā ir gadījies.

Diski un kluči pārkarst un tad mašīna nebremzējas??? Tā ja? Un bremžu šķidruma temperatura ir tajā brīdī mīnus trīs grādi?

uupis 14.04.2009 18:15

Kaksis rakstīja: tad jau labāk pāriet uz miniatūru kodolreaktoru

No plakana okeāna kodoldegvielu nevar atdzesēt...

uupis 14.04.2009 16:53

Seene rakstīja: P.S. Nafta tuvākajā laikā netaisās beigties. Kanādai vienai pašai ir "cietās" naftas rezerves, kas ir lielākas nekā "parastā" nafta visiem arābiem kopā ņemot. Ne velti baumas par "peak oil" ir atmestas un tagad biznesu veido ar zaļo karogu.

Nu stūres pastiprinātājus jau aizstāj ar lektrību – ja jūs to nezinājāt... Tikai kas no tā sanāk? Kuras tur pēgijas svila kā jāņuguns dēļ pastiprinātāja? Kā LADA kaļina vispābā turas uz ceļa ar savu intelektuālo brīvdomātāj-elektropastūzi????

uupis 14.04.2009 16:38

Seene rakstīja: Jautājums ir par to, kādēļ šajā virzienā nestrādā autoražotāji?

Сия тайна покрыта мраком и деньгами…

Beigsies nafta – sāksies strīds – metāns vai lektrība...

uupis 14.04.2009 16:20

Seene rakstīja: Man gan jau ilgāku laiku ir jautājums, kas naftas magnātus skartu mazāk sāpīgi. Vai tiešām mūsdienās (ņemot vērā cik ir izdevies savazināt elektromotoru izmērus) nav izdevīgāk izmest no auto visu transmisiju un likt motoram griezt tikai ģeneratoru, iebūvējot katrā ritenī pa elektromotoram? Un tad jau katrs pats var izvēlēties kādu dzinēja / ģeneratora / akumulatora kombināciju zem pārsega iebāzt. Šādas konstrukcijas auto pēc savas būtības ir elektromobīlis, kura enerģijas avotu var brīvi pielāgot - vienīgais pieslēgums pie auto paliek nepieciešamā resnuma vadi.

Ķipa tāda maza lokomotīve vai Belaz miniatūrā...

Nebūtu jau slikti – vēl ņemot vērā to faktu ka atkrīt kārba ar visiem ātrumslēgiem. Ir tikai uz priekšu vai atpakaļ

uupis 14.04.2009 16:17

Ozz rakstīja: www.youtube.com/...

Tvaikam ir viens baigs mīnuss. To nevar ilgstoši uzglabāt.

uupis 14.04.2009 16:02

Seene rakstīja: Bet atbildot uz jautājumu formā kā tas tika uzdots - vislielākais grizes moments ir VWfana merivas dzinējam. Konkurenci sastādīja mopēds delta (benzīna dzinējs) un kafijas dzirnaviņas (elektromotors).

Ок ок

Tādās lietās nav vajadzīga jurista pieeja. Stāsts ir par to ka lielus smagumus cenšas kustināt ar elektromotoru un turbīnām. Domāju ka auto iekšdedzes dzinējus mainītu uz elektromotoriem, ja būtu atrisināts jautājums ar enerģijas avotu un tā uzpilde aizņemtu 10 minūtes. Naftas magnāti tam ilgi nespētu pretoties...

uupis 14.04.2009 15:21

Ozz rakstīja: tvaika mašīnai, ja iet runa par virzuļdzineejiem

un tvaika mašīna nav iekšdedzes dzineejs

Nu nezinu nezinu. Vai tik elektromotoram nebūs vien lielāks?

Un tā pati turbīna – trausls pasākums bet jauda....

uupis 14.04.2009 15:11

Kaksis rakstīja: Turbīnu var izmantot lai gaisu "ievilktu" (putekļusūcējs) un lai gaisu izpūstu (lidmašīnas).

Jebkura turbīna gan ievelk gan izpūš. Bet nu lai paliek

uupis 14.04.2009 15:09

Kaksis rakstīja: dīzeļi principā nekad nav interesējuši un neinteresē

Un kam tad tavuprāt ir lielākais griezes moments?

Iekšdedzes dzinējam vai kādam citam?

uupis 14.04.2009 14:19

Dīzeļlokomotīvēm cik taktu dzinēji? Un ar vārstiem vai bez?

uupis 14.04.2009 14:18

Kaksis rakstīja:

uupis rakstīja: A ko darīt ar turbīnām. Tām taču arī nav vārstu. Tām ir tikai vilkme...

Turbīnas arī ir dažādas. Ir velkošās un ir "pūtošās". Un ir tādas kuras tiek dzītas pūšot un tādas kuras piedzen lai pūstu.

Njāāāāāā...

Plakanie okeāni atkal rtullē...

Turbīna pa abiem galiem pūš

uupis 14.04.2009 14:02

Sretsked rakstīja: Nenoliedzami, laba rīcība, ka vismaz te pierakstīja. Bet nu pasekot tam auto un uzzināt PRECĪZU valsts numuru gan varēja. Un tad ierakstīt te, salikt lapiņas ar tās mašīnas nr un savu tel nr pie apskādēto auto logu slotiņām.

Un pēc tam saņemt no apdrošinātājiem regresu.

Izmeklētājiem parsti pirmais aizdomās turamais ir persona, kura ir visu redzējusi un visu piefiksējusi.

uupis 14.04.2009 11:48

A ko darīt ar turbīnām. Tām taču arī nav vārstu. Tām ir tikai vilkme...

uupis 07.04.2009 14:27

Pirmais rakstīja:

Kindzulis rakstīja: par to mineeshanu- viss taa kaa buutu saprotams... bet taa kaa mitinies turpat blakus- tak vareeji kaadu pusstundu noziedot...un pabildeet/pafilmeet

pafilmēt jau var.... tikai var atrauties pa seju no neapmierinātajiem autovadītājiem, jo viņiem nāksies maksāt pilnu summu

Tev videokamera fiksē ātrumu?

uupis 07.04.2009 13:42

Sviestnesis rakstīja: Ar pirmo tramvaju vaig braukt

saraksti.rigassatiksme.lv/...

Imanta-Jugla...

tad būs tikai viens..

Tramvajus Rīgā vajaga ar likumu aizliegt.

uupis 07.04.2009 10:39

Nekādas problēmas nav ar drošināšanu. Auto Valsts numurs atbilst. Šasijas numurs atbilst. Ko vēl?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti