iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 26.03.2009 14:38

Chankaishi rakstīja: Kādreiz tauta sašuta par elektriskajiem tramvajiem vēl vairāk, kā par e-taloniem. Bus oki-doki, ticiet man!))

Nu pag pag – RS stāsta ka ar e-talonu būs baigi ērti un visi būs apmierināti, un smaidīs, kā kaksī iekāpuši. Un stāsta ka tas tomāts naudu neņems nost piecreiz viena brauciena laikā.

Reklāmā kā stāsta vieglāk kā samainīties uz ielas. Nu tad man ir jautājums – vai man ar trīs arbūzu čemodāniem tas tiešām būs ērtāk??? Vai šoferim tas būs ērtāk???

uupis 26.03.2009 14:33

Kindzulis rakstīja: kaada nah degviela? tiiras juutas...

Nu nez vai tās jūtas jums bez 40% degvielas būtu maz izkustināmas... Un eļļošanai tak ar kādu smērvielu vajag – citādāk ierūsēs un tad saies tādā tūtā ka neatšķirs kurš mamma, kurš papa...

uupis 26.03.2009 14:26

Sviestnesis rakstīja: Tramvajs ir o.k.

Pirmdienas rītos jugla-teika 9 minūtes,

tas pats ar auto- 25.....

P.S.

un manispēc talāk par vefu, uz centru, tas varētu nebraukt, ja jau jums tur-centrā, nepatīk...

mums te-juglā gan patīk!!

Tu par e-talonu vairāk palasies – varbūt pāries vēlēššanās tramvajus slavēt.

uupis 26.03.2009 14:25

Kaksis rakstīja: Vai tad sabtranss ir kautkāds kravas auto? Straujāk nobremzēs un visa tava bagāža uzkritīs kādai tantei virsū.

Njā tu laikam uz staciju vai ostu lido ar helikopteri...

Jebšu ņevijezdnoi...

uupis 26.03.2009 14:23

Visgudrās galvas iekš RS ir izdomājušas.

e-talonu nopirksi kioskā – 40 sant.

e-talonu nopirkt pie vadītāja – 50 sant.

Cilvēks pirks e-talonu kijoskā.

Bagāžas biļeti var nopirkt tikai pie vadītāja – 80 sant.

Tātad algoritms sekojošs – Nopērku e-talonu kijoskā, stumjos ar čumadāniem pa priekšējām durvīm (pilnīgs nikolajs ja šoferis brēc), kad esmu iestūmies meklēju naudas maku un 80 kapeikas. Nopērku e-talonu bagāžai (viena pietura jau nobarukta). Tālāk stumjos uz vidu ar saviem čumadāniem kā nu sanāk un kad tikšu pie tā tomāta e-talonam tad tur arī atzīmēšos (un kontrole var iet dilles lasīt).

Toties tagad visiem būs ērti jo viss ir izdomāts līdz pēdējam sīkumam...

uupis 26.03.2009 14:14

Kaksis rakstīja: Dzīvniekus sabtransā vispār vajadzētu aizliegt pārvadāt.

Un bagāžu arī?

uupis 26.03.2009 14:12

Yetti rakstīja:

Kindzulis rakstīja: Ok un Tev pa luupam ar nesitiis... saka ka riit flauta jaaspeelee

mīlu es Tevi

Par kādu degvielu te iet runa?

Par mazutu vai pšeņičnaja?

uupis 26.03.2009 14:04

Kuznecss rakstīja: Esmu par šo problēmu rakstijis uz Satiksmes departamentu, tur atrakstijās, ka 1.trolejbuss tiks aizstāds ar minibusiem, citi arī tiks pārskatīti, bet tas arī viss............ Gadi 2 jau pagājuši, bet nekas nav mainijies.Man šķiet, ka tādai pilsētai kā Rīga pilnīgi pietiktu ar autobusiem un tramvajiem, vismaz pilsētas centrālajā daļā, no upes līdz dzelzceļa lokam.

Vēl jo projām 1. trolejbūsis dzīvo savā maršrutā

uupis 26.03.2009 14:00

Toeties tagad pasažieriem iekš sab. tr. arī būs ekstras ar jauno e-talonu.

Bagāžas biļeti varēs nopirkt tikai pie vadītāja.

Uzburam ainiņu:

Tobiš stacijas laukumā cilvēks ar trīs lieliem čemodāniem mēģina iestumties pa priekšējām durvīm – skats būs labs. Nopērk biļeti un mēģina stumties uz viduci, lai nokompostrētu kioskā nopirkto e-talonu sava brauciena apmaksai.

Vai arī iekāpj ar suni pa aizmugurējām durvīm – nokompostrē savu personalizēto e-talonu un stumjās līdz vadītājam lai iegādātos suņa biļeti. Un pēc tam atpakaļ uz vidu.

Tā kā jautrības turpinās.

uupis 26.03.2009 13:36

Tāda poza kādā ir nostājusies Latvija un iespējams ka arī Kaksis nav vēl nevienā kamustrā un citā politiskajā litaratūrā.

uupis 26.03.2009 13:33

Es jau nesaku ka tas ir labākais kantoris, kurā iegriezties. Katram ir kautkas savs, kas viņam patīk. Vienam meita citam māte. Cits pērk pie Uģa, cits brauc uz Ieriķiem, vēl cits pusgadu studē SM reklāmu kamēr atrod to ko meklē.

uupis 26.03.2009 13:29

kolumbs rakstīja: Katram, protams, ir tiesības uz viedokli un tiesības izvēlēties auto atbilstoši vēlmēm un iespējām, bet nu tāda ņemšanās no kautk kādas tur sabiedriskās organizācijas vadītāja (veco vai lietoto auto auto tirgotāju federācija vai kā tamlīdzigi) puses nebija korekta...

Laikam nespēj konkurēt, tad nu tā brēc....

Normāla reklāma. Gribi pārdot preci – stāsti par tās labajām pusēm.

Vai tad bankas kredītus reklamē tā - Hēēē nāciet pie mums un mēs jūs slauksim 20 gadus. Visu kāpostu pie mums atstāsiet.

Nu un ja cilēki normālu runu ar nepaceltu balsi uztver kā brēkšanu tad vai nu sašķobīta pasaules uztvere vai krīze galvā sakāpusi.

uupis 26.03.2009 9:24

Yetti rakstīja: Nupat ierāvu grāvī...

"B" desmit

"C" pieci...

laikam jābeidz kost...

Kā tev nauda pietiek. Tagad tak šmiga uhhhhhh cik maxā. Jebšu arī Preiļu dzeltenais rullē?

uupis 26.03.2009 9:22

Yetti rakstīja:

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja: ...

Vispār ir kāds MK vai Standarts kas definē bojājumus.

ir

nav precīzi, bet vari rakt...

www.csdd.lv/...

piedod jaunēkli, joprojām dumi jūtos...

man vienkārši piecdiennieks...

Var jau manīt ka pats sevi citē.

P.S. Nu tā jau ir jāpastrīdas ar kādu gudrāku cilēku.

uupis 25.03.2009 18:17

Tagad tik atliek gaidīt »GĀJĒJU APLIECĪBAS«

Ar visu eksāmenu un Ceļu policijas gājēju uzraudzības apakšnodaļu.

Cik darbavietas – kāds kāposts…

uupis 25.03.2009 14:38

Ozz rakstīja: nē, nav jaajauc...

bet tie standarta 1 par koroziju un eļļu gan ir smieklīgi tie tiek likti neskatoties.

Man arī tas izraisa smieklu lēkmi.

Citreiz 20 gadīgam autosam viss pa nullēm, bet gadu vecai pēgijai korozija un eļļas noplūde...

uupis 25.03.2009 14:34

Kaksis rakstīja: Bet ja tas pretendents ar savu auto (bez papildus pedāļiem un KASKO) liekot eksi izraisa avāriju, kurā cieš eksāmena pieņēmējs, kurš apmaksās viņa ārstēšanu?

Ja vadītājs nav pietiekoši apguvis braukšanas iemaņas tad nevar izbraukt ielās, kur nu vēl kārtot eksāmenu...

… Un to starpcitu konstatēt var laukumā, kur inspektors nesēž blakus, tātad nav kas spaida pedāļus…

uupis 25.03.2009 14:30

Nu tad tiem bija gali pie apdrošinātājiem:

«Ja transportlīdzekļa vadītāja rīcība pirms ceļu satiksmes bīstamības rašanās nebija pretrunā ar ceļu satiksmes noteikumu prasībām, bet rodoties ceļu satiksmes bīstamībai un tās rašanās momenta transportlīdzekļa vadītāja rīcībā bija attālums, mazāks par apstāšanās ceļu pie atļautā braukšanas ātruma, transportlīdzekļa vadītājs neizpildīja ceļu satiksmes noteikumu prasības (piemēram, izdarīja neattaisnojamu manevru tā vietā, lai uzsāktu bremzēt, nedodot iespēju bīstamības radītājam atbrīvot transportlīdzekļa kustības joslu, kas bija pietiekošs nosacījums CSNg notikšanai), tad šajā situācijā transportlīdzekļa vadītāja rīcība arī atrodas cēloniskā sakarā gan ar CSNg rašanos, gan ar tā seku pakāpi.»

uupis 25.03.2009 14:25

Kaksis rakstīja: Kā rāda prakse, vainīgs ir šmigotājs. Zinu divus gadījumus. Un tas ir tikai normāli. Norakstīja uz to, ka šmigotājs neadekvāti brauca, jauca pedāļus, tukšā joslā pēķšņi nometa pa bremzēm u.t.t.

Un OCTU vēl dabūji?????

uupis 25.03.2009 14:21

Kaksis rakstīja: Ar savu varēja kārtot moča tiesības. Bet uz mašīnām hvz. Vai tad tur nevajag paralēlos pedāļus vēl taisīt?

Paralēlie pedāļi ir apmācībām. Exāmenā es uzskatu ka nav obligāti, jo ja nu pretendents nokārto – tad taču pilntiesīgs šoferis un nebrauks visu mūžu ar papildus pedāļiem...

uupis 25.03.2009 13:54

Kaksis rakstīja: Normāli jau būtu, ja kādam no avārijā iesaistītajiem ir nederīga medicīna, tad automātiski vainīgs avārijā. Kā šmigošanas gadījumā. Ieskrēji šmigotājam pakaļā - vainīgs šmigotājs.

Tu tak esi katastrofa un polārlapsa. Ieskrēji pakaļā šmigotājam vainīgs esi TU. Bet apdrošināšanu šmigainais nedabū tapē ka bija šmigā, bet dabū vēl klāt -500 Ls, tiesības nost, narkologa apmeklējums un 15 diennaktis bezalgas atvaļinājuma.

uupis 25.03.2009 13:51

Kaksis rakstīja: Tu nekad nekļūdies?

Esmu redzējis auto, kuram no zavoda nāk divi dažādi šasijas numuri.

Tādas organizācijas kā CSDD, Policija, Tiesas, VID nedrīkst kļūdīties.

Ai nu kļūdījāmies – izrakstījām KAKSIM 10 milj. soda naudās un vēl iebāzām uz 5 gadi aiz restēm...

uupis 25.03.2009 13:47

Palaidniex rakstīja:

Kaksis rakstīja: Beidzot sāk pacelties jautājums par medicīnisko izziņu kontroli voģilām. Sen jau vajadzēja.

Tas tikai liecina, ka dramatiski krītās parasti ienesīgo pārkāpumu skaits...

Moš beidzot, kad izveidos kājnieku CP vienības, sāks kārtīgi drāzt arī par pagrieziena nerādīšanu vai par kreisā pagrieziena rādīšānu uz 4 joslu ceļa tikai pēc tam, kad iebraukts līdz krusta vitum un nolikts vāģis mierā...

Un par pārāk lēnu pēkšņi braukšanu - ekstremālu bremzēšanu līdz 30 km/h ieraugot milici...

UTOPIJA

Bet pasapņot nav liegts…

uupis 25.03.2009 13:30

Kaksis rakstīja: A kas vainas CSDD? Viss kulē. Nekad nav bijušas problēmas.

Jeb varbūt jūs gribat eiropas līmeņa kontroli TA? Vai arī eiropas līmeņa OCTA prēmijas?

Tad kad tev izsniegs tehnisko pasi ar cita transportlīdzekļa datiem bet tavām numurzīmēm tad arī sapratīsi kas tad īsti tur notiek.

uupis 25.03.2009 13:14

Palaidniex rakstīja: Jau zvanīju - ņemt nost un likt uzskaitē maksā vairāk + vēl nodokli maksā par 9 mēnešiem karoč dārgāk vien sanāk. Zvanīju uz CSDD, iedeva man numuru - bet arī uz to aktīvi 20 minūtes neceļ klausuli...

Par numurzīmju glabāšanu – tā ir vienkārši ņirgāšanās.

Un patiesību sakot liela daļa CSDD noteikumu un cirkulāru ierobežo cilvēktiesības vairāk kā 10 gadus atpakaļ.

Gribi kārtot eksāmenu – pērc KASKO savam 20 gadus vecam OPELIM. Kur to var nopirkt????

Cik zināms par KASKO apdrošināšanu tad lai dabūtu KASKO mācību auto ir jābūt īpašiem sakariem.

Lielā daļā KASKO noteikumu ir atruna ka atlīdzība netiek izmaksāta ja auto izmantots mācību braukšanai. (??)

Lasītākie raksti

Jaunie raksti