iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 25.03.2009 13:06

Kaksis rakstīja: … bla bla blā …

Savus aizvainojumus atstāj pie sevis. Mums neinteresē ka un kā tev deksis uzkāpa uz varžacīm.

Ja runā tad kautko par CSDD.

uupis 25.03.2009 13:01

Palaidniex rakstīja: Un reāli iespārdīja bremžu stends, kura pārbaudīja bremžu spēka sadales vienmērīgumu - ieskrējās, meta pa nažiem un lūrēja uz švīkām ar kādu nobīdi rati sabloķējušies...

Tagadējie bremžu stendi ar nav nemaz tik labi. Ir bijuši keksi kas aizbrauc pēc slimības lapas ar vienu nebremzējošu ratu (trubiņas vietā zagluška). A stends rāda ka bremzē. . Kad inspektors palien zem mašīnas un ierauga situāciju tā bokss tiek aizklapēts.

uupis 25.03.2009 12:47

Tur kur tagad CSDD tur bija transportlīdzekļu reģistrācija a kā viņa saucās – toč neatceros. Varbūt ka VAI. Atceros ka vieglajiem pavasaros tika taisītas izbraukuma apskates. Biķernieku mežā tagadējais autostāvvietas placis tika izmantots tādiem mērķiem. Tur vienlaik pat mētājās estakāde no krievu laikiem.

uupis 25.03.2009 12:43

TDIOTS rakstīja: nea, VAI ( Valsc Auto Inspekcija) vietā , miliči bij cita kampaška

VAI tak bija Tallinas ielā un rakstīja sodus.

Var jau būt ka jaucu…

uupis 25.03.2009 12:29

Sretsked rakstīja: CSDD ir organizācija, kas tās izveidotājam un ideju sniedzējiem kalpo par ļoti labas algas avotu. Valsts paspārnē izveidota ļoti laba barotava.

Sanāk gan naudiņa Dakārai un visam citam.

CSDD tak uztapa kādreizējā milicijas transporta reģistra vietā.

uupis 25.03.2009 11:44

Uggga rakstīja: Jāskrien dibināt SIA "Uzrādu dokumentus par samaksu", kamēr cits vēl nav pasteidzies

Juridiski viss ir pat ļoti OK.

Nekur nevienā likumā nav teikts ka dokumentu uzrādīšana jāveic bez maksas.

Ir teikts ka pēc pirmā pieprasījuma ir jāuzrāda dokumenti. Un sekojoši tu taču neatsakies uzrādīt. Jā lūdzu samaxājiet 2 lošus (pusporcijas otrā ēdiena cena) un skatieties. A tā es dedzinu savas kalorijas par brīvu???

Tāpat ar izziņām tiesām – tiesa pieprasa, bet maxā tas kam šīs izziņas ir vajadzīgas, jo lūk bezmaksas izziņas ir pagātne.

uupis 25.03.2009 11:38

Bet ja nopietni tad šie grozījumi ir pilnīgs sviests. Naudas iekāšana. Vēl tik vajag katram iedzīvotājam ieviest ikgadējo apskati (ar atļauju uzturēties Latvijas teritorijā) un nodokli par plaušu un vēdera tilpumu un tad jau būs stulbumam gals.

Ar vienu es visus varu apsveikt – Latvija ir PIRMAJĀ vietā visā eiropā direktīvu pārņemšanā.

Visās pārējās lietās esam pēdējie…

Izskatās ka visi šie likumlēmumnoteikumu kalni drīz sāks vilkt uz PSRS. Jo tagad jau airopa diktē ko un kam drīkst un nedrīkst tirgot un ražot. Tālu nav līdz tam kad sāks mērīt bezdiena atgāzu kaitīgumu...

uupis 25.03.2009 11:26

Sretsked rakstīja: Atļauja piedalīties satiksmē esot pakalpojums- datu pārbaude, OCTA esamības pārbaude, sodu samaksas pārbaude un kas jau tur vēl tāds.

Es jau sen saku ka jāiegādājas stingrās uzskaites kvītis. Un par jebkura dokumenta uzradīšanu prasīt samaksu. Uzrādīt neatsiekies taču. Uzrādīšana ir pakalpojums, kurš prasa pamatotus izdevumus. Kaut vai dokumentu uzrādītāja alga. Un ja amatpersona nevar tev samksāt par šo pakalpojumu nu tad ko tu vari palīdzēt?

uupis 25.03.2009 11:21

Sretsked rakstīja: …Vispār jau es no viņa sapratu, ka CSDD strādā ar zaudējumiem, jo maksa par apskati esot graši…

Tikai tie zaudējumi ir zaudējumi no plānotās peļņas. Ķipa šogad CSDD apakšSIA, kuri veic apskates, ieplānoja iehavot teiksim 5 miljonus. A pilsoņi neiet apskati – sanāca iehavot tikai divus citronus. Vot tev ir zaudejumi 3 citronu apmeeraa.

uupis 19.03.2009 9:32

Maija_Eskuella rakstīja: No procentiem maksimālais minimums tā kā būtu nulle.. kad sasniegs to = kad jamie iznīks.

Utopija.

Pārkāpējs var būt jebkurš poilsonis parastais. Nu misējās cilēkam. Vai arī cilēks grib pārkārtoties un gaida gaida, bet nelaiž neviens un ko iziet uz pārkāpumu.

uupis 18.03.2009 16:31

Vēl viena lieta, kas nav mūsu CSN

122. Приближаясь к стоящему транспортному средству с включенной аварийной световой сигнализацией и имеющему опознавательный знак ”Перевозка детей“, водитель должен снизить скорость движения, при необходимости остановиться и уступить дорогу пешеходам.

Un po kur tas autobus ar skolniekiem stāv. Redzi - esi uzmanīgs – šušara skraida.

Tur tas ir uzlikts uz papīra. Mums atstāts loģiskās domāšanas līmenī.

uupis 18.03.2009 16:22

Vēl no baltkrievu CSN (kurus pats baķka parakstīja )

79.3. при трех и более полосах движения в данном направлении запрещается производить перестроение на крайнюю правую полосу движения в целях опережения по ней;

79.6. в случае возникновения затора, препятствующего движению транспортных средств оперативного назначения, водители должны обеспечить ”коридор безопасности“, по которому разрешается проезд только указанных транспортных средств. Для этого транспортные средства, находящиеся в крайней левой полосе движения, должны занять в этой полосе крайнее правое положение.

83. При повороте на дорогу с реверсивным движением водитель должен управлять транспортным средством таким образом, чтобы при выезде с пересечения проезжих частей дорог транспортное средство заняло крайнюю правую полосу движения. Перестроение можно производить только после того, как водитель убедится, что движение в данном направлении разрешается и по другим полосам движения.

Pat manevri atrunāti.

uupis 18.03.2009 16:15

Sretsked rakstīja: Lūk tieši CP ir jārāda pagrieziens VIENMĒR, jābrauc uz 50 vai 90 ...jāpiesprādzējas VIENMĒR, jāieslēdz uguņi VIENMĒR....jārāda piemērs.

Labi, nu gadījās neparādīt, štrunts...bet nākamais...viņš stāv tur ,kur nedrīkst, dara to,ko nedrīkst. Sajuti? Un viss sākas ar mazumiņu-pagrieziena neparādīšanu.

Nu ir jau tā ir...

Izbannoji mani ar savu intelehti...

uupis 18.03.2009 16:13

Nu vai nav daile?

Pie mums pagriezienu veic kā gribi, labāk ja samainās ar kreisām pusēm nevis labajām.

uupis 18.03.2009 16:12

Baltkrievu noteikumi:

65.1. при повороте налево транспортное средство должно двигаться как можно ближе к центру перекрестка, если дорожными знаками (горизонтальной дорожной разметкой не предписан иной порядок движения, при этом поворачивающее налево встречное транспортное средство должно находиться справа;

uupis 18.03.2009 16:04

Sretsked rakstīja: Nu ko, tad jau sanāk- bezcerība? Neko nevar mainīt?? Dzīvojam, kā ir un necenšamies neko uzlabot ??

Muļķības. Ir ļoti daudz cilvēku, kuri vēlas uzlabojumus. Kad to cilvēku % sasniegs maksimālo minimumu, kad kas sāk mainīties, tad sāksim izjust izmaiņas.

Man jau liekas ka slikto redz divreiz asāk un spēcīgāk, bet labo uztver kā normu un tāpēc nepamana.

Nu nav jau īsti arī «labais tonis» iet klāt katram pārkāpējam vai nesmukuma darītājam un nu mācīt – tad sāc izskatīties pēc sačākstējuša večuka kas māca pienapuiku un raksta sūdzības rajona laikrakstam.

Nu nerādīja tā CP ekipāža virzienrādītājus nu i kas (ar nosacījumu ja tā nav ikdiena).

Sūdīgākais visā padarīšanā ar CP ir meli. Un melo kā vieni tā otri. Kā izskaust to? Nu laikam jau nonākam turpat atpakaļ pie sevis pašiem.

Vēl viens lielumlielais treknums kas arī ir pie visa tā – ir paši Ceļu Satiksmes Noteikumi.

uupis 18.03.2009 15:39

Sretsked rakstīja: Tādi ir kādi 5 % no autovadītājiem.

Nesmīdini

Vakar pat 1 minūtes laikā 3 blondīnes–šoferienes pamanījās lietot skaņas signālu, mudinot braukt ātrāk tos autovadītājus, kuri pārāk lēni vieca labo manevru no Ķipsalas uz Daugavgrīvas ielu. A ja nu tur kāds abnarkojies nesas neievērojot ceļu apzīmējumus? Gribu un pārliecinos, bet nē – tāda blondā ir kings – pārējie suxx...

1-2 minūtēs un vienā vietā nevar savākties pat 5%...

uupis 18.03.2009 15:30

Sretsked rakstīja: Nekas neesmu uzskatījis milici par ko augstāk stāvošu un ko tādu, no kā jābaidās.

Viņiem ir iedotas pilnvaras, forma, mašīnas ar burkām. Lūdzu , uzvedieties smuki un solīdi,ievērojiet paši to,par ko sodat citus.

Tas ideāls ir bijis kopš laika gala, kad policists ir paraugs. Bet kas viņus sabojā nezinu.

Autovadītājs pirmajās dienās pie stūres arī ir kā eņģelis, visu pagriezienus parāda, brauc uzmanīgi, bet kas notiek ar laiku? Ar laiku sakāpj kautlkas galvā un tad sākas – braucam peļķēs tā lai gājēju kontūras paliek uz namu sienām, gājēji pie pārejas pagaidīs kamēr kings aizbrauks, lohs kas apstājās pie gājēju pārejas, korķī sēž tikai lohi, normāli keksi velk pa pretējo...

uupis 18.03.2009 15:08

Bazhix rakstīja: Nepaarkaap un Tev nevajadzees mekleet blusas policijaa.. Vai piesakies darbaa policjaa un maini to no iekshpuses.

Tas ir aplami.

Kaut vai zinot patiesību ka piečakarēties var arī telefona stabam.

uupis 18.03.2009 14:43

Bazhix rakstīja: ~16cm nav decimetri

Divdesmit piecas simtās arī nav viena ceturtā (??? 25/100≠1/4 ???)

Tās ir 25-as simtās

uupis 18.03.2009 14:41

Bazhix rakstīja: ~16cm nav decimetri

Vēl viens ar matemātisko izglītību...

uupis 18.03.2009 14:39

x_rays rakstīja: Apstadinot mashinu, pie reizes veikt operativu pilsonju pasazhieru nodoklju nenomaksas auditu un budzhets pildisies ka vai nu tikai

Nu bet tokš ir policijā priekšnieks, kurš dod rīkojienu katrai ekipāžai ko darīt un kādam jābūt plānam ( ) , jeb viņi tā šodien vot sagribās un visi tusē pārdaugavā. Tak tā nav.

Bet iespējams ka policijā ir sodu plāns (kas nedrīkst būt pēc uzstādījuma) un min summa kas jāienes kā taksistam...

uupis 18.03.2009 14:02

Un ja tad būtu 5 tk lohi par šmigu, vai tad tas kompresētais samksātu? Tik ķeksītis būtu ka piespriests sods. Apdrošinātāji jau ar izmaksā piemēram par lauztu ribu 5 ls un tālāk ārstēšanās izdevumi tev pašam jāpiedzen no vainīgā, ja ir no kā. Tāda mums tagad OCTA.

uupis 18.03.2009 13:57

Pirmais rakstīja: ments tāpat kā ūdens pudelē vai okeānā paklaujas konkrētiem likumiem - latvijas mentu galvenais vissvarīgākais likums ir iekasēt pēc iespējas vairāk pateicības, visi līdzekļi tam ir labi..... var apturēt uz tiltiem, zīmes "apstāties aizliegts" darbības zonā un uz autobāņiem

Nu viens no variantiem, ir dubultot sodu par vienu un to pašu pārkāpumu valsts amatpersonām un it sevišķi policijas darbiniekiem, lai gan vai tad bargāki sodi attur no pārkāpuma? Latgales šņabja komprešu lietotāja lietā to visu it labi var redzēt.

uupis 18.03.2009 13:04

Pirmais rakstīja: manā nupat aprakstītajā piemērā par mentu pakaļām - manuprāt tajā gadījumā būtu tikai normāli ja menti spētu izvērtēt kāpēc es pagriezos no sliedēm - to`biš nebija tramvaja, bet bija citas mašīnas....

tā vietā lai kļaņčītu pateicību, viņi piemēram izteiktu aizrādījumu..... ja ur būtu tramvajs, tad so`dītu pa maksimumu (tā vietā lai joprojām ķļaņčītu pateicību)

A kā to panākt? Kā panākt lai inspektors parastais spētu objektīvi izvērtēt situāciju?

Ja sāks aprakstīt katra gadījuma izvērtēšanas instrukcijas, tak laika nepietiks nekam.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti