iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 18.03.2009 11:59

Pirmais rakstīja: viss kārtībā - tikai kāpēc menti man demonstratīvi pagriež muguras pārkāpuma brīdī?????

Vis te manuprāt ir ok.

Pārkāpums – sods...

Nevis kā daži labi ķipa sabiedrībā atpazīstami kadri, nones mazgadīgu bērnu uz gājēju pārbrauktuves un vēl pēc tam stāsta ka nevainīgi jo līk sīkais nebija trīs milimetrus uz baltās zebras. Un taču taisa ekspertīzes. Un mēģina pierādīt absurdu.

Galu galā tak paklausieties deputātus un CSDD darboņus. Tie tak grib pie tehniskās apskates stacijām uzlikt alko un narko testerus. Tā teikt pārbaudīt ne tikai auto tehnisko stāvokli bet arī vadītāja. Nu sviests kautkāds un biznesa iespējas īpaši pietuvinātiem keksiem.

uupis 18.03.2009 11:39

Pirmais rakstīja: ņemam to pašu ideālo diegu un nostiepjam jūrā no kolkas raga līdz rīgai... (nezinātāji var pieņemt, ka tas ir 120 km garš diegs)

mēs jau vienojāmies par to, ka zeme ir apaļa.... nostiepjot diegu taisni mēs ieģūstam to, ka diegs būs zem ūdens (zemes virsma ir apļa, bet diegs taisns)

tad nu jautājums ir cik dziļi zem ūdens būs diega vidus????

arī kārtu tikai - ķipa milimetri, centimetri, decimetri, metri, uttt......

Profesor – tagad visiem izdomāt 3 stāstus par to kā uzlabot CP un PP darbību...

uupis 18.03.2009 11:37

Sretsked rakstīja: Un kāds sakars tagad tam visam ar CP dīvainajām uzvedībām uz ceļa??

Izglītības līmenis atainojas pavēlēs, lēmumos, darbībās un paskaidrojumos.

Te arī ir darbības uz ceļa, kurām lielā mērā ir tikai kampaņveidīgs raksturs. No sērijas šodien visus sliktos čekojam uz jostām un pārējie, kas patrāpās uz pašu inspektoru sirdsapziņas...

uupis 18.03.2009 10:48

Principā ja panāktu tādu situāciju, kad 70% pirmā līmeņa policijas priekšnieki būtu idejiskie, tad es domāju ka mainītos arī pārējo uzvedība vispābā visā sabiedrībā.

Tad kad tiks izslēgts no krimināllikuma pants par goda un cieņas aizskaršanu tad arī var sākt gaidīt gaismiņu tuneļa galā, ka kautkas varbūt sāks uzlaboties, ne uzreiz, bet tās jau ir cerības uz tiesiskumu...

Un principā sabiedrības doma tā nemaz īpaši nav ietekmējama, lai gan fiks viņu zin kad tā ceturtā vara var ietekmēt un kad nē?

uupis 18.03.2009 10:41

Maija_Eskuella rakstīja: Salīdzinājums nevietā - lai saprastu, kas ir "Pi" ir pofig vai tas ir 3 vai 3,5. Un starpība starp 3,14 un 3 ir mazāka par 4,5%.

Pat ja ņemam 3,14159265358979323846264338327950288419716939937510

un aizstājam to ar 3, tad starpība ir 4,5070341448627985386697419764761%

Tam nav nekāda sakara ar izpratni par "Pi" būtību.

Tas ir tikai tev iepotētais stereotips, ka Pi=3,14. Un kāpēc ne 3,14159? Vai tad tu labāk izprastu taisnīgumu?

Nu nezinu nezinu — man skolā paskaidroja ka tas cipars ir baigi garais, pat pasniedzējs uzrakstīja viņu uz tāfeles, ķipa kam nav slinkums rēķiniet, bet nekas slikts nebūs ja to aizstās ar 3,14.

Bet tagad tak nepainformē ka ir tāds astronomiskais ciparu skaits aiz komata, vienkārši trīs un viss. Un dabīgi ka skolniekam pēc tam ir īssavienojums galvā, ja skolā visu laiku klārē ka trīs un te pēkšņi institūtā izrādās ka tā tomēr nav...

Un tad nākā ārā visādi brīvdomātāji policmeņi un pārējie pilsoņi deģenerāti kuriem ja nav uzzīmēta zīme dzīvojamā zona, tad pagalms nav dzīvojamā zona bet ir autostrāde.

uupis 18.03.2009 10:33

Palaidniex rakstīja: Tas skaidrs, ka jo tuvāk ekvatoram, jo vairāk to samazina zemeslodes radīā centrbēdze...

Runa jau par principu, ka bieži vien par 2% noapaļojums noved pie pavisam negaidītiem vai pat pretējiem rezultātiem...

Nē nu es jau nestrīdos - var jau būt ka tā arī ir

uupis 17.03.2009 17:07

Ir nācies saskarties ar ļoti adekvātiem un objektīviem indivīdiem CP rindās. Tā kā man jau liekas ka lielākā problēma tiešām ir galvās, un tāda izglītība kā pie mums tagad... Sliktu policmeņu būs ar vien vairāk.

P.S. Man nav ko piebilst, ja skolniekiem matematikā cipars pi tiek noapaļots līdz 3.

uupis 17.03.2009 17:04

batka rakstīja: Nu pieņemsim ka policists izdara darbu godam un lieta nonak lidz tiesai.....Tiesa tiek uzpirkta un viss tas darbs veja.Sedina tikai zaglenus nevis zagļus

Teksim tā – CP ir maz sakara ar tiesām.

Lietas uz tiesām sūta prokuratūra, bet prokuratūrai savukārt kriminālpolicija.

CP pēc uzstādījuma ir adminstratīvs instrumets, kuram jāuzrauga diezgan šaura un niansēta joma, bet kontrolējot šo šauro, bet dzīvē tik svarīgo, jomu ir saskare ar cita veida pārkāpējiem.

uupis 17.03.2009 16:06

Sretsked rakstīja: ...kā tieši jāizmaina sistēma. Konkrēti, pa punktiem. Labi, vari vispārīgi.

Punkts viens.

Konkrēti ir jāmaina princips – policija nedrīkst kļūdīties pēc uzstādijuma.

Punkts divi.

Policijas darbu kontrolējošās iestādēs jāierobežo birokrātija.

Punkts trīs.

Policistam par to pašu pārkāpumu piemērojams 2 x vai 3 x bargāks sods kā pilsonim parastajam kreditētajam.

… nu tas tā ar pirkstu griestos velkot.

Bet patiesībā purvs ir dziļš šajā organizācijā. Un viss un pilnīgi viss policijā ir atkarīgs no tiešiem priekšniekiem un viņu lēmumiem. Tātad cik viņi būs izglītoti un inteliģenti tik arī laba vai slikta būs policija.

uupis 12.03.2009 14:37

farruhs rakstīja:

uupis rakstīja: Shēmas dzēstas – lai nemusinātu kādu ļaunprātīgu stūrmani.

Klau! Tavā variantā, tu uzskati, ka tā ir pareizi, jo it kā nekas to neaizliedz?

Tobiš, tas ir tavs vienīgais arguments?

Nē tas nav vienīgais arguments.

Starpcitu aizlieguma zīme Nogriezties pa kreisi aizliegts Neaizliedz apgriešanos tā kā lūdzu tev vēlviens arguments.

uupis 12.03.2009 10:50

Shēmas dzēstas – lai nemusinātu kādu ļaunprātīgu stūrmani.

uupis 11.03.2009 15:05

jaaanis rakstīja: Cik sapratu uupis kautkādu shēmu bija uzzīmējism, bet man tikai viņa sniegotos vilcienus rāda tāpēc nevaru komentēt.

Pamēģini tagad aplūkot – visi redz bet tu nē?

www.iauto.lv/...

uupis 11.03.2009 15:03

smoke rakstīja: Izdzēs vai izlabo tās shēmas savā galerijā, samācīsies vēl tauta, tā jau bīstami pārvietoties pilsētā.

Apspriediet no sākuma un tad rītā izdzēsīšu.

uupis 11.03.2009 13:23

Bet patiesībā viss arī notiek šajā krustā pēc šiem sētas noteikumiem

uupis 11.03.2009 13:22

farruhs rakstīja: ūpja versija liekas pilnīgi absurda un neloģiska. (tiesa, satiksmes noteikumiem ar loģiku, bieži ir maz sakara )

Zelta vārdi.

uupis 11.03.2009 13:22

farruhs rakstīja: Tātad:

Šinī krustojumā pagriešanās kārtība: no 2. uz 1. , no 3. uz 2. vai no 3. uz 1. palaižot tos, kas labajā pusē.

Āmen.

Sētas noteikumi...

uupis 11.03.2009 12:55

Pajautājiet REDAM lai par šo shēmu pajutā speciālistiem un uzcep skaidrojumu ar visiem pamatojumiem. Tā teikt neatkarīgu viedokli.

uupis 11.03.2009 12:47

smoke rakstīja: Sanāca cilvēkam, sajuka kaut kas, bet stulbākais, ka mums tauta nezina noteikumus un nemāk braukt, tad izlasa šādas gudrības un krīzes mākti var sākt skādēt citiem sānus.

Par to jau stāsts. Gribi remontu pa brīvu – 3–>1 pa shēmas trajektoriju. 100 % garantija. Gribi norakstīt auto – Strēlnieku laukums. Mauc ārā no RTU vai RD – tik uzliec klapes uz acīm – ar trešo reizi dabūsi sānos kādu šūmaheru.

uupis 11.03.2009 12:44

farruhs rakstīja: ...bet 3-1 ir pilnīgs fufels... un priekšroka ir tam, kas ir labaja pusē anyway...

Liekas, ka ūpim jabeidz pīpēt ceļmallapas.

Viens tāds kadrs pie pārkārtošanās uz taisna ceļa arī ilgi būrās pa gramātu un tad teica:

– O, es no pirmās uz otro pārkārtojos un man ir priekšroka jo esmu otrai joslai pa labi.

3->1 nav aizliegts pēc CSN. 2. joslai aizliegts ir iebrtaukt blakusjoslā: 81. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus.

uupis 11.03.2009 12:40

smoke rakstīja: Jo daudzi no labās malējās mauca taisni un trāpīja sānos tiem, kas nepārkāpjot grieza pa labi uz Biķernieku no Brīvības vidējās joslas.

Ar Pērnavas krustu pie LB ir divdomīgi, bet pats arī putrojies.

Un par vainīgiem tika atzīti toie kuri veica pagriezunu no otrās joslas – pamatojums – Pārkāpts CSN 81. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas

virzienu, brauc blakus.

uupis 11.03.2009 12:37

farruhs rakstīja: Liekas, ka ūpim jabeidz pīpēt ceļmallapas.

Pērnavas brīvības krusts. Kāpēc tiek marķēta kā nogriešanās trajektorija tā taisnvirziena trajektorijas????

Tāpat drošībai? Kā tad.

uupis 11.03.2009 12:35

smoke rakstīja: O, smuks zīmējums, bet tagad pats apskaties, kas nav pareizi.

Lai labāk saprastu, iedomājies, ka no Pērnavas visām trim būtu atļauts kreisais, bet uz Čakenes pirms tilta 4 joslas nevis 3.

Divdomība ir tur, ka pirms no Čakenes "atdalās" Sapieru iela un vispār brauktuves platums tur ir pietiekams, lai brauktu kaut 5 iedomātās joslās.

Tas ir vienalga cik.

Ir tāda aksioma – jo plašāks krusts jo vairāk avāriju.

Stāsts ir par to ka ja nav marķējuma uz ceļa tad 3. joslas braucēji var rīkoties kā zīmēts shēmā. Bet 2. joslas braucējiem ir jāčeko ko dara 3. josla.

uupis 11.03.2009 12:05

jaaanis rakstīja: Noteikumi neaizliedz Tev no 3 joslas iegriezties 1 joslā , tāpat noteikumi neaizliedz vienlaicīgi citam transporta līdzeklim no 2 joslas griesties 2 (vai 1) joslā, tikai šajā gadījumā krustojas braukšanas trajektorijas un priekšroka šajā gadījumā saskaņā ar CSN (nevis uupja noteikumiem) 92. punktu ir tam, kas atrodas pa labi.

Tur jau tā sāls ka trajektorijas nekrustojas.

Uz šo attiecas pārkārtošanās pa joslām.

www.iauto.lv/...

uupis 11.03.2009 11:34

farruhs rakstīja: Izklausās pēc slima zirga murgiem... tobiš pēc tava teiktē sanāk ta:

Ja tur mentu nav, tad var maukt pa 3šo taisni līdz 1jai, bet ja gadījumā tur satām pilici, tad nedrīkst.

Tas zīmes tur laikam stav tikai dekoracijai.

Gadījumā nebija tā, ka zīmes ir svarīgākas par kaut kādam tur štrunta līnijām?

Ja nav mentu tad droši var maukt taisni pāri un neizpildīt rīkojuma zīmi – trešā josla tikai pa kreisi.

Ja ir CP tad varam droši braukt taisni līdz 1. joslai un strauji pa 90 grādiem CP priekšā uzgriezties uz tilta 1. joslas un viss ir bumbās.

P.S. Kad ceļa segums= sauss braucam pēc līnijām, kad sasnidzis sniegs, tad močijam kā gribam... tipa tā?

uupis 11.03.2009 11:31

farruhs rakstīja: Domāju, ka kreisajam pagriezienam no Pērnavas ielas nav nekāda sakara ar Zemitanu tilta 1. joslu... vot tad kad beidz savu kreiso manevru, tad sākas jauns storijs par to ka tu tiksi no 3. uz 1, joslu.

Kur noteikumos rakstīts ka man veicot pagriezienu tas jāpapedz 3. joslā?

Noteikumi aizliedz iebraukt trešā joslā, ja uz tilta tajā brīdī nav intensīva satiksme.

Kurš noteikumu punkts man aizliedz No Pērnavas ielas 3 joslas iegriezties 1 joslā uz Zemitānu tilta?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti