iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
uupis 25.04.2012 13:55

DekstersFF rakstīja: Taču ne pa to stāsts, stāsts par to- Kāds naher te sakars ar FR ????

Vistiešākais.

Jo policists (jebkurš) nedrīkst kļūdīties.

Ja policistu kļūdas tiks uzskatītas par normu tad tā jau ir anarhija…

uupis 25.04.2012 13:52

anonimikis rakstīja: tie tak pašvaldībnieki. tur dauņu procents krietni augstāks kā VP.

Šāds arguments var kalpot par attaisnojumu???

uupis 13.04.2012 15:27

Jautājums.

Kāpēc tramvajiem (Tatra T3A), priekšpusē, apakšā, zem vadītāja esoša tāda kā lāpsta, vai drazu slauķis, ir vērsts uz sliežu vidu, nevis uz otru pusi?

uupis 13.04.2012 13:25

Nu stundas biļete par 60 sant. būtu pat ļoti ok.

Jo ir maršruti, kuros ir iespējams ar 2 vai 3 pārsēšanām nonākt galamērķī krietni īsākā laikā un pa īsāku ceļu, nekā braucot ar vienu transportlīdzekli par 50 sant.

Tad sanāk ka 10 sant. samaksā par ātrumu un tajā pašā laikā ietaupi RS busiem degvielas daudzumu, kas vajadzīgs cilvēka svara transportēšanai. Abpusēji izdevīgs darījums, jo vienam bonuss ir ātrums, bet otram degvielas ekonomija.

uupis 28.03.2012 12:13

Palaidniex rakstīja: …jo lielāka iespēja, ka Vitronics paliek bez plānotās peļņas.

Kāds naivums…

Ja Vitronic primārais mērķis ir satiksmes drošība, tad kāpēc radari tusojas ap Rīgu un nav redzēti AUCĒ vai teiksim Mazsalacā???

Jebšu laukos visi ievēro CSN līdz pēdējai peštongai?

uupis 28.03.2012 12:09

Palaidniex rakstīja: Vēlreiz vaicāju - kāda starpība soda naudu saņem no privāta vai valsts radara??? Ja spītīgi turpini pārkāpt un par to kviekt - tas liecina ka nespēj nepārkāpt un tevi nekādi savādāk nevar piespiest ievērot ārtumu nevar kā vien ar to, ka apniks maksāt.

Starpība ir liela. Bet ne par to ir stāsts. Stāsts iet par to kas ir primārais mērķis radaru uzturētājiem. Satiksmes drošība vai peļņa? Un kas ir blakusefekts… Atbildes uz šo jautājumu arī parāda patieso seju…

Un gribētos dzirdēt jūsu domas, kas notiks situācijā, kad visi LV šoferi ievēros CSN (utopija (to zinu es un vitronic ))?

uupis 28.03.2012 11:59

DekstersFF rakstīja: Šīs diskusijas novirziens kāreiz ir izveidojies dēļ cilvēkiem, kuru domāsana neliecina par sevišķu gudrību. Tas ir Seene, kuram visu laiku kāds uzglūn, msh, kuram dēļ pāķiska jaunības maksimālisma šķiet,ka viss ir tā, kā lauķos pieņemts. Un vēl te daži. Kaut kā tā.

Nu viedokļi ir dažādi, un to formulējumi vēl dažādāki…

A ja nu kāds tajos FR saskata Orvela 1984?

Arī nav peļams viedoklis...

Cerēsim ka šķēpu laušana par FR beigsies kaut kā loģiski un autombīlisti ar privātbiznesu izbeigs čakarēt viens otru, un vienosies kopējā dejā par Satiksmes drošību, nevis ieslīgs idiotismos un galējībās, kā tas nereti notiek ar ieraktiem stabiem ceļam tieši par vidu, jo priekšnieks tā teica…

uupis 28.03.2012 11:17

Palaidniex rakstīja: Un kam ir domāti CSN? Vai tik nav domāti ievērošanai un caur to ievērošanu satiksmes drošībai.

Tieši tā – SATIKSMES DROŠĪBAI!!!

Un nevis peļņas gūšanai, bet šajā gadījumā ieguldīta privātuzņēmēju un investoru nauda, kas orientēta uz peļņas gūšanu ar pēc iespējas lielāku ražīgumu.

Kā liecina Airopas prakse, tad Privātās partnerības attiecības šajā gadījumā ir jāorientē uz Drošību. Līdz ar to privātuzņēmējs saņem vadošus norādījumus no satiksmes uzragiem un liek radarus tur kur norāda. Bet peļņa ir konstanta, tobiš fiksēta maksa, kura nav atkarīga no kvantitātes, bet tendēda uz kvalitāti.

Procenti no iekasētā priekšplānā izvirza citus mērķus, iekasēt pēc iespējas vairāk un ja palūkojas no drošības viedokļa, tad bieži vien fiksētās maksas darbinieki strādā kvalitātīvāk un efektīvāk nekā tie kas saņem samaksu par izstrādi (kvantumu). Pašā pamatā izstrādes samaksa veicina brāķa radīšanu un atkāpšanos no darba drošības.

uupis 28.03.2012 9:28

Palaidniex rakstīja: Ok piedāvāju sekojošu viedokli - nachrenizējam CSN kā šķiru, novācam zīmes, luksoforus utt Atstājam visu vadītāju ziņā. pieļauju pēc kāda (visai asiņaina laika) kaut kā situācija sapašregulēsies, tikai vai visi būšim laimīgāki par jauno kārtību - mani māc pamatotas šaubas...

Njā. Nu šāda interpretācija neko labu neliecina par spējām analizēt un situācijas izpratni kopumā. Šādi izteikumi tik apstiprina šauru redzesloku un redzējumu «nepārkāp – nesodīs» bet piebildi ka FR ir tikai darba laikā un ka naktī vari atrauties kādu šūmaheru sānos tas jau PO – tas vairs satiksmes drošību neietekmē…

P.S. Diskusija ir par to ka FR ir jālieto tiem paredzētam mērķim – Satiksmes drošības uzlabošanai – tie nedrīkst kalpot kā naudas kāšanas līdzeklis.

uupis 27.03.2012 17:52

Bazhix rakstīja: Kad Rīga atbrīvosies no trolejbusiem?

Te ir tramvajtopiks…

uupis 27.03.2012 17:51

Pirmais rakstīja: par tām 2 tonnām uz riteni nebūs taisņiba

Citreiz var sajaukt tonnas ar cm jo katram tramvajratam jābūt 2 cm kantei, lai tas turētos uz sliedēm…

uupis 27.03.2012 17:39

GB12 rakstīja: Cik vēstules esi rakstījis policijai, lai nepieļautu FR nonākšanu privātā biznesa rokās?

Cik protestus esi rīkojis par fotoradaru laika un vietas izvietojumu nepareizību?

A pats cik?

P.S. Saliksim punktus uz »i«. Šeit es raxtu, lai kādam būtu redzams arī cits viedoklis (tā teikt dažādība (pļūrāļizms)). Otrkārt. Cik dažāda ir pasaule, tik dažādi cilvēki. Paskaidroju tiem kas tankā – ir runātāji un ir darītāji un viens bez otra ir reizinājums ar nulli. Tātad tie kam ir laiks un kam ir nauda – raxtiet, pikētējiet, darieties. Man tam nav laika. Man jāceļ IKP – kādam tad tas jāstutē, lai nav galīgi uz pussešiem…

uupis 27.03.2012 17:29

Pirmais rakstīja: bet vispār - ja palasa ~50 gadus vecus plānus/pareģojumus, tad mums jau tagad vajadzēja braukt personīgajos helikopteros uttt...

Tu ko?

Mēs nevaram tikt galā ar šmigu un koplietošanas publiskajiem tramvajiem a tu par skrūvjspārņiem… Iedomājies kas notiktu ja šito baru palaistu debesīs skaidroties, kuram tad ir priekšroka, tam kas pa savu joslu vai tam kurš pa pretējo…

Demogrāfiskās situācijas uzturēšanai kādi spēki būtu jātērē…

uupis 27.03.2012 17:23

Palaidniex rakstīja: Ne jau es noniecināju visai ievērojamu politiķi...

Es arī ne…

P.S. Jeb ir kādas izmaiņas LV filologiem par rupjajiem vārdiem?

uupis 27.03.2012 15:46

Palaidniex rakstīja: Pie kam nedomāju ka sliedes 10 gados jālabo jāieklāj vairāk/dārgāk par to pašu asfaltu

Te arī var ielikt tava paša domu tikai pārfrazējot.

Palaid pa tām sliedēm tramvaju tik daudz cik auto nobrauc pa akmens tilta vienu joslu 24 stundās…

Tad varēsi redzēt sliežu nodilumu.

P.S. Vienkārši nevajag salīdzināt sviestu ar biezpienu…

uupis 27.03.2012 14:47

Palaidniex rakstīja: uupi - tas mazais dīvainais politiķis bija daudz lielāks vīrs par tevi...

Ķerties pie personālijām – nav tas labākais tonis, bet nu lai paliek…

uupis 27.03.2012 14:46

Palaidniex rakstīja: Autobusi un trolejbusi brauc pa ceļiem, ko uzturam mēs visi - nodokļu maksātāji

Tramvaja ceļus nebūvē pa akcīzes nodokļa ieņēmumiem...

Varētu palūgt šo pastāstīt – cik tad īsti ceļiem aiziet akcīze?

Un par kādām tad naudiņām liek sliedes? Vai tad tiešām par to ko ietirgo no biļēšu pārdošanas…

uupis 27.03.2012 14:42

Palaidniex rakstīja: TIKAI TAD KAD BŪS - tad runāsim.

Pagaidām vētra ūdens glāzē.

Tad atbildi uz citiem jautājumiem:

Ar ko ātruma pārkāpējs ir noziedzies pret privātuzņēmēju?

Kādu kaitējumu ātruma pārkāpējs nodarījis privātuzņēmējam?

Cik daudz FR strādā pa naktīm un cik dienā?

uupis 27.03.2012 13:32

sarashkins rakstīja: Šitais bija īstais links: en.wikipedia.org/...

Kopš kura laika Wkipēdijā liek anekdotes?

uupis 27.03.2012 13:29

Kāposta grābšana ar lāpstām nav tas pats kas sazvērestība, jo Latvijā nav juridiskās pēctecības principa un AT senāta lēmumi lielākai daļai ierēdņu ir tur kur ir. Kā arī administratīvajā procesā nevis ierēdniem jāpierāda ka TU esi kamielis bet TEV jāmazgājas baltam visu priekšā un jāpierāda ka neesi kamielis un uz šīs nots arī ir būvēts FR business. Tā lūk…

uupis 27.03.2012 13:25

GB12 rakstīja: Jums pašiem smiekli nenāk par savām sazvērestības teorijām? Kā jūs domājat, cik ilgi tas bizness balstīsies uz prastām krāpšanām?

Cik ilgi Tukuma policijā nav nekas mainījies?

Kā policisti un vēl daži vienlīdzīgākie par cilvēka notriekšanu (letāli) šmigā dabū nosacītu sodu?

Cik ir krimināllietas ierēdņiem par dokumentu viltošanu?

Kāda sazvērestība? Atver acis…

Nauda attaisno jebkuras metodes, ka tik dālderi ripo, viens no 10 pārsūdzēs nu un? Toties 9 maxās…

uupis 27.03.2012 13:17

Tas tāpat kā ar atomstacijām.

Visi klaigā ka lēta enerģija. Pati lētākā. Jā piekrist var, bet tas ir no konteksta izrauts teksts. Izmaksas tiek rēķinātas pašā ieguves procesā, bet neviens nerēķina stacijas un atkritumu utilizācijas izmaksas pēc resursa beigām, tāpat nerēķina avārijas gadījumā nekādas kompensācijas (kuras ir maza daļiņa no nodarītā).

Tas pats ar tramvajiem – reķināšana ir tikai vienpusēja un pīārs pasaka ka lētākais, kas nebūt nav patiesība…

uupis 27.03.2012 13:08

PPT gļukam var piekabināt vīrusu? augstākā pilotāža…

uupis 27.03.2012 13:06

sarashkins rakstīja: Nu, aizsūtījāt jau visiem?

WTF?

uupis 27.03.2012 13:04

Palaidniex rakstīja: nu nezinu, tev arī ar matemātiku galīgi šķērni?

Paskaties no citas puses…

1. Autobusi pārvietojas pa koplietošanas ceļiem un tiem nav atsevišķas puķudobes (atdalītas no pārējiem) pa kurām braukt…

2. Pasažieru kopskaits autobusos un trolejos ir lielāks kāpēc? Vai tad dēļ transportlīdzekļu skaita? Jeb tomēr dēļ tā ka busi un troleji ir mobilāki?

3. Vari aizbraukt ar tramvaju uz Ulbroku? Jeb cik izmaksās līdz turienei aizstiept to minidzelzceļu?

Kur tad ir tā matemātika? Cik $$$$ izmaksāja pārmetināt sliedes Valdemāra un tā mazā, dīvainā politiķa ar to garo uzvārdu krustojumā…

Lasītākie raksti

Jaunie raksti