Kārtot: Augošā secībā
Propellers 05.11.2008 8:13

Ir divas Graspic DS2 riepas 225/50R17 vienu sezonu var vēl droši braukt.

Propellers 12.11.2007 19:05

Lūk kā reiz Igaunijas sodus ir vislabāk apmaksāt...Kaut ja nekur vairs pat braukt pēcāk nevēlēsies.Ja laikā neesi samaksājis sodu-pēc ne īpaši ilga laiciņa saņem sodu no "Credītreform" kantora tepat Latvijā un tad jau vari domāt-čakarēties vai nē. Gribēju tikai vēl piebilst palaidniexam, ka nevis parādu piedziņu Falks dara iekš Esti Vaabarikas, bet gan līmē plāksterus par neatļauti novietotiem auto-tas ir to ko dara mūsu municipāļi.

Propellers 27.08.2007 18:17

Nu džeki te "iecepušies" uz pilnīgāko spamu...Par mašīnu Octavia 2 varu teikt laikam jau to labāko-un atvainojiet "pakaļā" nevienam nelienu un naudu ar par reklāmu neviens nemaksā. Var protams mērīt krāniņus un teikt kādam "BMW" ir tuvāks pie kažoka, tomēr izsverot visus par un pret-ziniet "Škoda" rulzz!

Un rulzz tā tajā ziņa ka baigo gļuku vismaz 2,5 gadus periodā nav īpaši daudz-ja salīdzina ar tiem pašiem jauniem bembjiem...Par klasi protams var diskutēt, tāpat kā par iegādes un ekspluatācijas naudām.Kad paņem sev 2 Octaviju vai darbā tādu pieškir-tad domāju ka ir kādam paveicies-vismaz bieži servisa apmeklējumi nebūs uzreiz jāplāno.Bet par "Karlo motors"...Normāls jauno auto servis kas visu laiku paplašinās-ir problēmas protams, bet nespiež mainīt neko lai saglabātu mistisku garantiju, un arī pieraksts uz normāli apkopi nebūt nav tik ilgs kā citur-kaut vai pie "Toyotām" kas ir precīzi divas nedēļas...Ja kādam šķiet ka teiksim kādam japānim ir normāla detaļu piegāde iekš divām dienām-pārbaudiet!

Propellers 19.02.2007 19:56

Tak normāls cipars. Dažīem auto pie pirmās apkopes tādi i sapņos nerādās....Par piemēru "Avensim"ar dīzeļmotoru tas prieks maksās jau 98 LVL naudiņas-pie kam tās būs jāatstāj jau pie nobraukuma 1-3 tūkst. km. Starp citu-ķēdes 1,9l Škodas Octavia motorītim nav gan,bet rēķins par siksnas un ruļļu maiņu ir ~290 LVL..Uz citu garantijas rēķinu fona šķiet ļoti OK.

Propellers 03.01.2007 21:41

Pirdonēju un pardonēju ka patraucēju "aplicēju" komentārus,bet pamēģināšu pastāstīt kā man ar tiem "Fābiem" veicās...

Skepse jau pērkot noteikti bija-bet tā jau pēc 45000 km ir krietni noplakusi.Pa Latvijas ceļiem tāds auto ir laps diezgan-gan pa pilsētu šiverējot-gan pa via Baltica rullējot.Ja neskatās spidometrā,tad soda punkti krājas naski.Nesen vajadzēja aizskriet līdz Vācijai-un speciāli braucu ar šo trīscilindru aparātiņu un tiešām-šis auto parādīja sevi no labās puses.Polijas vagas un grambas nebija pat īsti jūtamas,piekare ir normāla un nav tās kaitinošās mazo auto kratīšanās slimības.Apdzīt (uzsākt) var pilnīgi bez jebkāda stresa,tā ka dažam labam poļu panam vai paņei pie krustojuma respects radās pilnīgi noteikti.Galvenais jautājums priekš manis bija Vācijas bānis,un tas vai mazulis spēs paskrieties ar pa otro joslu....Nekādu problēmu-140km/h tas ir normāls kreiserātrums,tā ka arī pēdējās bažas tika pazaudētas.

Un vēl.Pa Latviju,Lietuvu,Poliju vidējais dīzeļa patēriņs bija 4,1 litrs uz simta,Vācijā 4,9 bet vidējais kopā braucienā 5230 km 4,6 litri dīzeļa.

Kas nepatika? Nepatīk labais atpakaļskata spogulis(mazs kā adata),kā jau mazauto pieklājas,ja ātrums ir virs 120km/h -tad sānvējš nu noteikti nav draugs.

P.S.Patika tomēr ar tiem Poļu bembistiem kosties . Tie tak pēcāk laikam nesaprata kas un kā-Fabias dūmus tik vien kā paostīja!

Propellers 04.06.2006 17:44

Par II Octavia pēc gada ekspluatācijas varu teikt tikai to pašu labāko..Un tas nav tikai viens auto bet vairāki.Vidējais nobraukums šiem auto ir ~50 000 Km. Uzreiz varu pateikt ka nekādas dižās ķibeles (arī mazas) nav bijušas.

Par mīnusiem...

1.Tā labās kājas problēma gan par nožēlu pastāv..Var tiešām ilgos gabalos arī zilumu dabūt.

2.Ventilācija varēja būt labāka.Ziemā jāliek vent. motoriņš uz pilnu klapi lai dabūtu logus vaļā un dupsis arī nesalst..

3.Priekš jana auto nedaudz par lielu eļļas patēriņš~1-1,5 litri uz 15 000 km.

Bet plusi...

1.Par tādu naudu ap 16 000 eiro labu mašīnu tiešām ir pagrūti sameklēt.

2.Patēriņš dīzeļauto ir tiešām ekskluzīvs~vidēji 5,3 litri jauktajā režīmā un ņemot vērā arī to ka starp stūri un sēdekli daudz reiz sēž vietējie "Šūmaheri".

3.Šajā ziemā kad daudzi mocījās ar dīzeļauto palaišanu(daži arī benzīnu nevarēja piekurbulēt) Škodas cepuri nost ierūcās bez iebildumiem un pretenzijām.

Ja būs kādi krnķi tad arī pateikšu-bet pagaidām...Laikam jātur muti ciet.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti