jaunais ir šis: www.fr.honda.be/...
vienkārši izbraucu ar to \"veco\" - nu tā, tipiski japāņu mašīna, bet šis jaunais ir pavisam cits stāsts - jau daudz līdzīgāks gaitas ziņā eiropas auto.
jaunais ir šis: www.fr.honda.be/...
vienkārši izbraucu ar to \"veco\" - nu tā, tipiski japāņu mašīna, bet šis jaunais ir pavisam cits stāsts - jau daudz līdzīgāks gaitas ziņā eiropas auto.
Labdien,
Ko varat pateikt par jauno Honda Accordu? kā ar piekari? izbraucu testu un priekš japāņu mašīnas šķiet ļoti solīda (2.l benzīns automāts), ir smagāka par iepriekšējo, bet daudz stabilāka gaita. Varbūt kādam ir pieredze?
paldies
to Gregers.
Es saprotu, ka zaudē vērtību par 30% izbraucot pa durvīm ... bet es jau kā reiz varu nopirkt par 30 % lētāk ... Jebkurā gadījumā tā ir laba nauda, tādēļ arī gribētu zināt atsauksmes par to C klases jauno versiju (universāls izskatās labāk). Es gribu automātu un benzīnu - laikam 1.8 motors ar 156 ZS.
Bet vēl ir varianti arī VW jaunais passat, Honda accord un Toyota Avensis. Nevaru izšķirties, vai MB ir tās naudas vērts vai nē. Izbraukšu tuvākajās dienās ar visiem, bet nu iepriekš varbūt ir kādi viedokļi. Iesēžoties jau MB, tomēr var just kvalitāti.
Labdien,
vai ir vērts pirkt jaunu C klases MB automātu (sedanu vai touring) - respektīvi vai tas ir tās naudas vērts? Ko varat pateikt par dīzeli/benzīnu, izturību?
a kaads vinjiem ir amgliskais vai franciskais vai vaaciskais nosaukums?
Vai varat padalīties info kur var nopirkt (varbūt kādam lieks) E39 17 collu lietajam diskam vāciņu (kas vidū) ar BMW emblēmu?
paldies
vai varat ieteikt servisu, kur noreguleet saveersumu 850 Volvo?
apskatījos - četras no piecām svecēm peldēja eļļā .. visu iztīrīju, uz brīdi gāja un tad atkal sākās - šodien vēl neesmu skatījies. Eļļa nākusi arī no augšas mazliet. Kādi varianti?
vai varētu būt tā, ka gaisa mērītājs pie vainas?
padlies, draco - tie jau ir varianti. to yonas - es neesmu paarliecinaats, ka tieshaam vainiiga ir degviela, tādēļ jau rakstīju, ka visas idejas ir welcome. Kad sapratīšu, tad jau došu ziņu.
vakar ielēju jūrmalas (lielupe) nestē degvielu - viss labi. pēc pāris stundām pēkšņi vairs nevaru iedarbināt -visu laiku sprauslā mans auto - pēc pāris stundām stāvēšanas izdevās labi iedarbināt, bet tiklīdz kaut kur sakratās, tā atkal noslāpst un nevar palaist, respektīvi, konstatēju, ka ja brīdi nostāvas, tad ir iespēja palaist, bet tiklīdz sašūpojas, tā noslāpst. Jautājums - vai varētu būt tā, ka pie vains ir degviela? varbūt vēl kas? ja tā degviela, tad ko varu darīt - vai mājas apstākļos varu to izdarīt, vai obligāti jābrauc uz servisu (respektīvi vai nevajag likt obligāti pie kompja, etc.)? būšu priecīgs par jebkurām idejām.
labriit
varbuut kaads zin - man 850tajam gan benziins, gan originaalaa gaaza ar kompi - braucot uz gaazes (uz benziina viss kaartibaa) saakushi apgriezieni peldeet - briizhiem pat taa, ka slāpst nost - vienreiz kārtīgi iztīrīju tukshgaitas vārstu (tādēļ, ka ja kaut kas ķerās, tad ar gāzi jūtīgāks) - it kā palika labāk, bet nu atkal tas pats. jautājums - vai tukšgaitas vārsta nomaiņa varētu līdzēt? cik apmēram maksā jauns?
Paldies uusa, tomēr šķiet, ka man ir radiotors "ieplīsis" .. aizvedu uz servisu, kur taisa radiotorus (valmieras ielā).
laba diena
man 850 shoriit saaka "kuupeet" .. bet līdz darbam vēl atbraucu. it kaa temperatuura normaala - pa vidu. Kopumaa mēdz zust tosols un tā kā laika nebija, tad īpaši neskatījos, pa kurieni varētu aiztecēt, un ik pa brīdim piepirku "zilo" un tik pielēju. No komentāriem sapratu, ka "zilo" labāk neliet ... jautājums - kur virzienā no centra uz Jūrmalu būtu kāda gana "uzticama" vieta, kur kāds, kurš saprot ko no volvo, šovakar (varbūt iepriekš piezvanot) varētu apskatīties, kas tur par grūtībām?
paldies par any info
laba diena
Man 850 zūd eļļa (šķiet, ka tikai tad, kad motors ir uzsilis) - paliek plankums uz zemes. Varianti droši vien ir vismaz 4-5, bet gribēju jums pavaicāt, vai varat ieteikt kādu servisu, kur uzceļot uz pacēlāja, man ar lielu ticamības pakāpi pateiks, pa kurieni tek, lai varu izlemt ko darīt.
nezinu, kas rakstīts tajā VAD, tādēļ nestrīdos. Tas kalpaciņš pavisam mazs - 2-3cm diametrā - kā cepure ar nagu un piekļūt var ļoti viegli ... varbūt tomēr kaut kas mūsu auto atšķirās.
to dure:
man arī ir oriģinālā signalizācija un tā atslēdziņas vieta ir šofera pusē apmēram pa vidu, bet nomaskēta, respektīvi, virsū ir tāds melns kalpaks, kurš jānoņem un tad arī parādās atslēgas vieta - vajag tikai uzmanīgi ieskatīties un tas kas tur īsti neiederās arī ir atslēgas vieta
zem motora pārsega, protams
Paldies, crash, bet tur jau taa lieta, ka peec 2 min nenodziest un veel, ka meeginaajaam ar "mazo kompi" nodzeest, bet neizdevaas. Vajag lielo, kas lasa kodus un intervaalus, utt. Kaut kaa gribas buut klaat un reizee nemaksaat tikai par lampas nodzeeshanu, bet AS un MM cik saprotu klaat nelaiz. Vienu vietu atradu - ja izdosies, tad pateikshu kas par vietu.
Labas dienas,
Vai kāds gadījumā nezin, kas varētu būt par lietu, ja pastāvīgi deg service lampiņa (eļļa tikko nomainīta)?
Vai bez MM AS ir vēl citas sakarīgas vietas, kur ar kompi strādā cilvēki un spēj nolasīt kas ir kas nav?
sveiki
es par to kondicionieri (skat. iepriekš) - vai varbūt tā, ka brīžiem vilkme tā kā samazinās (ieslēdzot kondišku) tādēļ, ka man nestrādā 4 ātrums pečkai - tipa kondicionierim vajag, lai pečkas motoru varētu griezt pa 100%, a ja nē, nu tad ir tā'kā man?
amortizatoram aizmugurē tas plastmasas kalpaks bija nokritis un to noņēmu - vai TA par to iebilst (kaut arī amīts vēl strādā)?
paldies
tām jau laikam ir, jo kad ilgāk brauc, tad tas jūtams krietni mazāk.
labdien
vai gadījumā kāds nezin, kas par lietu varētu būt, ja, ieslēdzot kondicionieri, tā kā samazinās auto jauda un vairs nestrādā motors tik gludi - it kā uzsākot braukt pie maziem apgriezieniem jūtami nelieli "pārrāvumi" vilkmē? (varbūt, ka tas ir normāli?). Varbūt, ka tas liecina, ka freons jāiepilda un iet uz beigām? Vai arī tur ir kas nopietnāks?
ferodo kluchi ir tagad nekvalitatīvāki palikuši - iepriekš bija labāk. kaut ko tur izmainījuši.
ja nopirkšu to hondu, tad pastāstīšu smalkāk.