Centis_Nuudele rakstīja: Kāpēc tu domā, ka pastāv kaut kādas mistiskas "Eiropas normas"?
Standartu ievērošana ir katras firmas labas gribas žests, nekas vairāk.
Ja pasūtītājs pieņem nelīdzenu asfaltu, uzņēmējam pie kājas.
Es gribētu redzēt to būvuzraugu... Ir gadījies strādāt kopā ar ceļiniekiem, prasība vai, vai... a te uz valsts nozīmes ceļa šitāda kvalitāte
Velomens rakstīja:
viktors1961 rakstīja: Vakar braucot no Rigas uz Rēzekni nolēmu vairs nebraukt caur Preiļiem bet pamēģināt pa taisno. Jāsaka, braukt var. Tikai 4 luksofori, diviem trāpīju uz zaļo, ceļs tukšs. Tikai izbrīnīja fakts, ka jaunais uzliktais asfalts ir briesmīgi grubuļains (ne jau ar bedrēm, bet nelīdzeni uzlikts) ?) Nu pierasts ir, ka pa jaunajiem asfaltiem brauc kā pa galdu. A te krata. Sākumā padomāju, mož vēl kārtu liks virsū, pabraucu tālāk, nē jau sadalošās svītras savilktas. Nu domāju noguris no brauciena, vnk piekasos. Aiz Madonas krustojuma braucu - ta nē - vecais asfalts daudz līdzenāks. Var jau būt, ka tam visam liks vēl asfalta kārtu virsū, ceļu tehnoloģijās neesmu specs, bet ja nē, tad jautājums - a par ko būvuzraugi tad piķi saņem???? A mož pa Eiropas normām tas OK skaitās??? Tad N>A>H>R>E>H mums tā eiropa!
Nevajag satraukties - tur pavasarī būs vel viena noslēdzošā asfalta kārta.
Nu tad OK, tad atvainojos būvdarbu uzraugiem un meistariem