Es pirktu KIA-Sportage...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es pirktu KIA-Sportage...
Iemet linku uz to forumu!
Protams, varētu jau nopirkt uzturēšanā dārgu 2010.gada ML Mersi, bet tā būtu naudas izmešana:
No elektroauto labākais variants ir Plug-in hibrīds. Īsos gabalus braukt ar elektrību, garos ar benzīnu!
Manuprāt, ierobežotāja uzlikšana uz 180 km/h ir saprātīgs solis. Šāds ātrums ir pietiekams pat Vācijā uz bāņa.
Nu es nepiekritīšu. Pieņemsim, ka ģimenē tagad algu kāpuma laikos pieliek pāris simtus gan vīram, gan sievai. Sanāk pustūkstotis klāt salīdzinājumā ar laiku pirms 3-4 gadiem. Inflācija noēdusi simtnieku, paliek pāri četri simti mēnesī. Kur to papildu naudu tā pēkšņi grūst, ja arī līdz tam visam pietika? Cik cilvēkiem vajag, tik ēduši iepriekš un arī tagad. Apģērbti ir, dzīvesvieta ir, automašīnas ir. Ko vēl tā pēkšņi? Braukt uz siltām zemēm pa dārgo? Bet, ja nav gribēšanas uz tādām lietām? Braukt slēpot uz dārgu Itālijas kūrortu? Bet, ja ar šo sportu nenodarbojas, tā vietā ikdienā skrienot?
Varbūt būs, bet ne tāda ar iekšzemes kopprodukta kritumu.
GB12, sveiks!
Redzēju Tevi tikko braucam ar Jaguar. Vēlējos pateikt, ka Tev nedeg aizmugures labās puses lukturi.
Nez cik maksās tie jauno laiku benzīna motoru kvēpu filtri? Vai tikpat mežonīgi dārgi kā dīzeļmotoriem? Skatos, ka tādus jau sāk likt VAG grupas jaunākajos modeļos...
Hibrīds, pēc manas pieredzes, nekad nesniedz tādu degvielas ekonomiju, kā solīts. 2012.gadā vienā konkursā uz nedēļas nogali vinnēju Toyotai radniecīgo Lexus-Ct 200h. Benzīna patēriņš bija solīts 4 litri uz 100 km, bet reāli bija 6 litri uz 100 km.
Jelgavā ir vairāki šāda modeļa taksometri. Laikam jau pietiekami izturīgi, ja ir ierindā daudzus gadus.
280 tūkst.km nobraukums dīzeļmotoram ir daudz. Būs dārgi remonti, ko negribētos.
Jā, pareizi - Vmax ir 163 km/h.
Ja man tagad vajadzētu auto, un budžets būtu 6 tūkst.EUR, tad pirktu šo un liktu gāzi:
Jāapzinās, ka tik ļoti jaudīgs auto provocē pārkāpt ātrumu. Latvijas apstākļiem tam jaudas ir par daudz. Latvijai piemērotākais auto - 2012.gada Fabija universāls ar 70 zirgiem un gāzes iekārtu.
Tad pirkt Lexus-NX:
Jebkuru no jaudīgākajiem Lexusiem!!!
Bet Mazda-6 tak paliela, un, redz, rūsē vienalga.
Tikko Jelgavā benzīntankā redzēju Citroen-C3 ar 1,6 litru benzīna motoru, 2007.gada aprīļa izlaidums. Nobraukums pa Latviju ap 325-330 tūkst.km. Lūk, arī mazauto var būt izturīgi!
Var gan likt pretī:
Oponēšu. Manai Fabijai 135.866 km, un tā kalpo ļoti labi.
Netālu ,,rajončikā,, vienā ģimenē ir 2004.gada marta Citroen-C3 ar 1,6 litru benzīna motoru. Nobraukums 31.08.2018. bija 449 tūkst.km, tagad varētu būt ap 460 tūkst.km. Cilvēks turpina intensīvi braukt ar šo Citroenu. Ja jau tas Citroens daudz plīstu, tad gan jau pagādātu ko citu.
Attālos rados ģimenē bija 2006.gada decembra Nissan-Note ar 1,4 litru benzīna motoru. Nobrauca pāri par 300 tūkst.km, tad nopirka jaunu Škoda-Kodiaq, bet Nissanu saglabāja ģimenē kā otro auto.
Strīdēšos pretī. Vai gribat teikt, ka Superbam un Octavijai būs labāka korozijas noturība nekā Fabijai? Nedomāju vis! Manuprāt, tipisks Latvijas autopircējs nepamatoti noniecina mazās klases auto.
Manai Fabijai 5 ar pusi gadu jubileja... Nobraukums 136.162 km, viss lieliski...