Nedomāju, ka ir prātīgi iegādāties šāda vecuma un modeļa auto:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/xc60/bmlkij.html
Jo šiem auto krējums jau nosmelts! Labāk pirkt jaunu KIA-Sportage!!!
Nedomāju, ka ir prātīgi iegādāties šāda vecuma un modeļa auto:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/xc60/bmlkij.html
Jo šiem auto krējums jau nosmelts! Labāk pirkt jaunu KIA-Sportage!!!
Fabia 1,2 HTP ar gāzes iekārtu, 2013.gada auto: lūdzu, vai tas ir vai nav normāls motors?
Man Fabijai tagad ir 135.750 km, un viss ir ļoti labi. Veiktas deviņas apkopes ik pa 15 tūkst.km. Ar benzīnu nobraukti pirmie 49 tūkst.km, bet ar gāzi - nākamie 86 tūkst.km. Ietaupījums, pateicoties gāzes iekārtai, ir 1289 EUR, un taupīšana vēl turpinās.
Vienkārši jābeidz uzskatīt, ka mūslaikos vieglais auto ar nobraukumu ap 200 tūkst.km ir kāda medusmaize. Nē, tas tāds nav, tas ir jau diezgan stipri palietots un ar potenciāliem dārgiem remontiem. Tāpēc izbrīna šis Škodas pārdošanas sludinājums, kurā tiek uzsvērts, ka auto ir ar mazu nobraukumu, lai gan tas ir 150 tūkst.km:
Jaunākie notikumi saistībā ar manu Honda-Jazz. Nobraukums tagad 45083 km, auto 25 mēneši.
1. Janvārī izgāju tehnisko apskati. Slēdziens - auto teicamā tehniskā stāvoklī.
2. Janvārī veicu trešo apkopi. Papildus izteicu sūdzību par izdilušo caurumu vadītāja grīdas paklājiņā. Paklājiņu dīleris pasūtīja un nomainīja garantijas ietvaros. Vēl man bija sūdzība par pārāk biežu pazemināta riepu spiediena signāllampiņas ieslēgšanos. Šo lietu dīleris novērsa, paregulējot, paplašinot diapazonu, kādā var svārstīties spiediens riepās. Un trešā papildu lieta bija pasūtīt aizmugurējo pagalvi saturošo melno plastmasas detaļu, kura krita ārā un kuru biju nozaudējis. Šī detaļa pēc laiciņa atnāca, tā maksāja 12 eiro.
3. Pagājšnedēļ izdega viena tuvās gaismas lampiņa, nomainīju pats, maksāja 4 eiro.
Iauto testā rudenī tai Konai bija 1,6 litru 177 zirgu turbo.
Gan jau sirdsmieram pēc to 170 km nobraukšanas nāksies piestāt ātrās uzlādes vietā.
Es pirms brauciena stūri regulēju mehāniski, kas tiešām izbrīnīja, ņemot vērā, ka auto bija maksimālajā komplektācijā. Bet varbūt tā ir uztaisīts, lai taupītu bateriju resursus.
Labāk par 19 tūkst.EUR nopirkt Hyundai-Kona košā krāsā ar spriganu 1,0 litra benzīna turbomotoru!
Tātad abi ar Kasinsh esam nobraukuši pa 42 km. Secinājums: ziemas apstākļos, ja brauc mierīgāk, tad panelī redzamo atlikušo distanci jādala ar 1,5, bet, ja brauc straujāk - tad ar 2.
Jaguar I-Pace ir pirmais firmas ,,Jaguar Land Rover,, elektromobilis, kuru ražo rūpnīcā Austrijā, Grācā. Ražošana sākās 2018.gada vasarā, bet tā pa īstam iešūpojusies no 2018.gada rudens, pārsniedzot 2 tūkstošus eksemplāru mēnesī.
No pārējiem Jaguar modeļiem I-Pace elektromobilim izmēros vistuvākais ir F-Pace, kurš ir par 5 cm garāks (473 cm pret 468 cm) un par 10 cm augstāks (167 cm pret 157 cm). Tomēr I-Pace ir jūtami smagāks, tā pašmasa ir virs 2,1 tonnas, bet F-Pace ar vidusmēra trīslitru motoru ap 1,8 tonnām. Lielāks svars nāk no 90 kWh litija-jonu bateriju bloka, kas plašā klājumā izvietots gar auto apakšdaļu.
I-Pace automašīnu uz priekšu dzen divi 200 zirgspēku jaudas elektromotori, kas izvietoti katras riteņu ass tuvumā. Automobilis tādējādi ir pilnpiedziņas, un elektronika sadala vilkmi pa asīm.
Testa braucienu veicu Baldones apkaimē - ļoti piemērotā vietā, kur bija gan šosejas, gan mazpilsēta, gan lauku ceļi. Uz šosejas pamēģināju ieskrējienu no vietas: tas ir iespaidīgs, tāds, ka ķermeni iespiež sēdeklī. Vēlams pirms tam atliekt galvu, atbalstot to pret pagalvi, lai nebūtu pārslodzes kakla skriemeļiem. Protams, ka arī no 60, 70, 80 km/h uzrāviens ir mežonīgs, un 100 km/h tiek sasniegti zibenīgi. Ātrais uzrāviens, protams, palīdz saspringtās situācijās iekļaujoties satiksmē no ieskrējiena joslas vai pēc ceļa došanas pa galveno ceļu braucošajiem. Lasīju, ka I-Pace maksimālais ātrums ir ierobežots elektroniski 200 km/h līmenī.
Pa lauku ceļu, kurš bija ledains ar dziļām atkušņa izgrauztām vagām, kāpumiem un kritumiem, Jaguar I-Pace parādīja ļoti labu vadāmību un noturību uz ceļa: acīmredzot pilnpiedziņa ir pietiekami gudra. Pēc testa turpat braukt ar Škoda-Fabia bija grūtāk.
Tas Jaguar I-Pace, kuru testēju, bija maksimālajā no četrām komplektācijām ,,First Edition,, ar cenu 106,9 tūkst.EUR. Papildaprīkojuma klāsts milzum plašs, pārsvarā tas, kas nu mūsdienās ir piedāvājumā. Piemēram, patika rādītāju projekcija uz vējstikla. Kad uz šosejas mani apdzina Volvo-XC90, tad spogulī iepīkstējās aklās zonas aizņemtības sensors. Un tā tālāk... Kā jau minēju augstāk, Jaguar I-Pace bija ar 22 collu diskiem, tamdēļ gaita bija nedaudz par drebelīgu, pacietu. Taču tas ir novēršams, jo, kā izpētīju papildaprīkojuma sarakstos, ir pieejami diski, sākot ar 18 collu izmēru. Interesanta lieta: motora skaņas mākslīga imitācija, kuras skaļumu un toni var regulēt, lai nebūtu sajūtas, ka brauc pavisam klusumā, kā tas parasti ir elektromobilim.
Attiecībā uz vadīšanu interesanta lieta, ka nav nekāda ātrumu pārslēgšanas kloķa, bet ir pogas D, N, R un P. Automātam ir divi režīmi: ar nelielu bremzēšanas enerģijas atgūšanu laikā, kad nespied gāzes pedāli, un otrs režīms ar stipru bremzēšanas enerģijas atgūšanu. Šajā otrajā režīmā arī braucu, un tad ir tā, ka, noņemot kāju no gāzes pedāļa, auto jau stipri bremzējas - var stipri pietaupīt bremžu uzlikas un arī labvēlīgi tiek ietekmēts atlikušais nobraucamais attālums.
Viena lieta no ekstrām, par kuru izbrīnījos, ka tās nebija - stūres augstuma un dziļuma regulēšana notika manuāli, atlaižot sviru, nevis ar elektropiedziņu.
Bagāžnieks I-Pace samērā liels, ērts, un pārsteidza vēl viena ,,odziņa,, : tā kā elektromotori ir tuvu asīm, tad priekšā tur, kur parastiem auto ir motors, I-Pace elektromobilim ir neliels bagāžnieks. Tur var ielikt, piemēram, drēbes un sporta apavus, ja izbrauc ārpus pilsētas paskriet pa ,,Latvijas valsts mežu,, ceļiem.
Par nobraucamo attālumu ar uzlādētu bateriju. Kad sāku testu, tad nobraucamo attālumu rādīja vēl 149 km pie bateriju uzlādes līmeņa 48%. Nobraucu 42 km, un tad atlikušo nobraucamo attālumu rādīja 87 km pie bateriju uzlādes līmeņa 29%. Tātad, nobraucot 42 km, atlikušais nobraucamais attālums ,,sadila,, par 62 km un tika izlietoti 19% no baterijas resursa. Gaisa temperatūra testa laikā ap +1, apkure, protams, tika lietota.
Daudzējādā ziņā līdzīgais Peugeot-Rifter ir baudāms. Tamdēļ domāju, ka arī Citroen-Berlingo ir baudāms...
Paldies par lielisko iespēju izbraukt ar Jaguar I-Pace! Pirmais iespaids pozitīvs, taču mazs mīnusiņš tas, ka gaita ir nedaudz par cietu pat komforta režīmā. Uz ideāli gludās Vecumnieku šosejas bija labi, bet citur tomēr pakrata par daudz. Tur vainīgas, šķiet, 22 collu zemprofila riepas. Otrs secinājums: ziemas apstākļos, šķiet, droši var rēķināties ar 200 km nobraukumu, ja ir pilnībā uzlādētas baterijas.
Ja jau šāda gaitas rezerve, tad Pierīgā kādu 60-70 km rādiusā auto ir brīvi lietojams.
Skatos mājaslapā, ka cenas sākas no 82,2 tūkst.EUR. Tas ir par S komplektāciju. Savukārt SE komplektācija maksā no 89,9 tūkst.EUR, HSE komplektācija no 95,5 tūkst.EUR, bet First Edition komplektācija no 105,9 tūkst.EUR.
Pat masīvais, smagnējais Honda CR-V tagad nāk ar 1,5 Turbo.
Msh
Vai Tev nav ienākusi prātā doma izmācīties par kokvedēja vadītāju? Tu tāds jauns, tehnisks puisis - Tev izdotos! Mežu nozarē tad Tev darba netrūktu ilgus gadus.
Msh
Cik Tu vari čīkstēt par tām zemajām provinces algām? Darbā uz kokvedējiem vīri visā Latvijā pelna virs 1000 eiro uz rokas, labākie pat 1500-2000, turklāt nu jau visu oficiāli.
Vismaz mana 2013.gada Fabija ar 134.850 km nobraukumu vēl ir ,,konfekte,, , pateicoties relatīvi vienkāršākiem tehniskajiem risinājumiem un regulārām apkopēm. Bet neceriet - tuvākajā laikā šo ,,konfekti,, nepārdošu!
Parēķināju, ka par cenas starpību, kāda ir starp Kona Electric un Kona parasto 1,0 benzīnu (20,5 tūkst.EUR), var iegādāties ap 16 tūkstošiem litru benzīna, kas pietiek 200-250 tūkst.km nobraukšanai.
Apskatījos Duster cenu lapu - varētu sakomplektēt savu ,,sapņu Duster,, , iekļaujoties 15 tūkst.EUR cenā.
Cik nobraukums?
Skumji, ka jaunie auto mēdz būt tik nekvalitatīvi...
Es savai Fabijai dzesēšanas šķidrumu mainu laicīgi. Pirms katras apkopes (15 tūkst.km periodiskums) izeju cauri veicamo darbu sarakstam - šito vajag, to arī, to šoreiz nē. Mans mērķis - saglabāt Fabiju uzticami kalpojošu iespējami ilgi.