audiks rakstīja: Es tā kā būtu ar mieru.
A tur pa trasi ar naglām var braukt?
Kaut gan es ar savu TCS varu ar lāci skrieties, viņš pat mani noskries.;-((((
nekas jau nav neatsleedzams.
iznjemot vieniigi automaatisko kaarbu
audiks rakstīja: Es tā kā būtu ar mieru.
A tur pa trasi ar naglām var braukt?
Kaut gan es ar savu TCS varu ar lāci skrieties, viņš pat mani noskries.;-((((
nekas jau nav neatsleedzams.
iznjemot vieniigi automaatisko kaarbu
if rakstīja:
Gunars_V rakstīja: Nav nācies tā precīzi nomērīt, bet kopumā rēķinos, ka S70 ar 2.5 20V motoru un automātisko kārbu patērē aptuveni 10 litrus vidēji. Ārpus pilsētas - kaut kādi 8,5 litri vidēji.... pilsētā - HVZ.
Izskatās, ka visi Volvo šitā izmēra rij vienādi, neatkarīgi no dzinēja un kārbas. S60 T5 Geartronic ēd tieši tik pat - samērā nemierīgi braucot.
un ja jau vienādi balts, kāpēc maksāt vairāk!?
tas par pulveri, par volvo varētu teikt:
ja jau maksā vienādi, kāpēc braukt ar mazo?
nu tas tā. manā skatījumā 2.5 20V tomēr ir labākais pieejamais motors 850 lai normāli braucot mašīna nebūtu jāmoka.
interesē oriģinālie diski 16\" no S70, labā kārtībā, protams.
kā šim:
vissvienalga pie inbox punkts lv
Normālam 850 2.5 20V (savu es uzskatu par normālu) vidējais patēriņš 10l, brauc kur gribi- pilsēta, ne pilsēta. vienmēr sanāca vienādi- 10l. Nu tas ar manu braukšanas stilu. varbūt man tāds nestandarta, nezinu. manuālā kārba, protams.
katrā ziņā es sliecos domāt, ka 10V nu nav vērts ņemt ja vien ir izvēle. tomēr tas autiņš ir pietiekoši liela govs, lai ar mazo motoru būtu kūtrs. un, ja vien neesi pilnīgs sēņu vecis, tad diez vai ieekonomēsi, pērkot "mazo" motoru.
Ideālu jau nu ar LPT, bet tagad nepateikšu, vai 850. tāda vispār bija.
varbūt kādam ir idejas, kur kas ir jāsmērē, kad pie pirmajiem saliem sāk čīkstēt stūre. vai var tur būt kas nopietnāks?
P.S. bez ņirgāšanās, lūdzu! tiešām neesmu automehāniķis.
UUSA rakstīja:
Flints rakstījaats zini, ka mūsējiem ir tikai Zviedru mašīnas
Vissvienalga nav gadījumā no USA tas S70?
ir gan. pusasīm noteikti vajadzētu būt vienādām. bet es neesmu gudrs tais lietās, tāpēc vienīgais, kā varu palīdzēt, ir iedot salīdzināt kādam, kas ir kompetents. ja ir vajadzība, sazinies, kaut ko izdomāsim.
P.S. ja nemaldos, mans USA Volvo ražots tai pašā skandināvijā.
Ir pieejamas plastmasas restītes pie pr. miglas lukturiem, S/V70
det.nr. 9151512
oriģinālās, jaunas.
Cena: 15Ls par abām, LVK biedriem lētāk.
vissvienalga pie inbox.lv
Crash rakstīja:
vissvienalga rakstīja:
Crash rakstīja:Universālais ODB II adapteris uz USB un veel disks ar softiem liidzi maksaa ~60EUR plus suutiishana ~10EUR
Peec kaada laika taisos sef iepirkt
kur tas?
ebay.de
nu ko, varbūt sametamies un nopērkam uzreiz!
jebšu tev ir plāns nopirkt sev vienam un taisīt augšā biznesu?
Icis rakstīja:labdien... lieta taada izbraucu vakar uz shosejas domaaju iesleegt kruiizi a kautkaa negaaja vairs kas Tur pa desaam?? 97gada Volvikjis
varētu būt vārītās vai arī pusžāvētās
lai kaut nē- tomēr salami!
Crash rakstīja:Universālais ODB II adapteris uz USB un veel disks ar softiem liidzi maksaa ~60EUR plus suutiishana ~10EUR
Peec kaada laika taisos sef iepirkt
kur tas?
Arnijs rakstīja:
vissvienalga rakstīja:es te vakar biju iebraucis pie Mārupes Sašas pieslēgties pie VADIS, nodzēst kļudu. par divu minūšu darbu noplēsa 10Ls. skatoties uz to verķi var saprast, ka visa ķīmija ar pieslēgumu ir vienā vienīgā vadā, kas savieno OBD-II ar kompi. Vai tiešām mēs nevarētu samesties un nopirkt sev tādu vadu, lai pie katra sīkuma nav jāatstāj Ls10? jo tik daudz kā dabūt kompi un ielikt viņā programmu jau nu mēs varam!
Diez vai ir vērts... Vads jau arī nemaksā santīmus un 10Ls varbūt arī izklausās padaudz, bet būtībā ir OK izcenojums. Tad jau drīz paši raxtīsim notariālus apstiprinājumus un tmldz. Uzskatu, ka katram jādara savs darbs un būs OK
nevaru tev piekrist. nav jau runa par specifiskiem remontiem, bet gan tikai par diagnostiku. man nekas nebūtu pretī biežāk ielūkoties sava auto "smadzenēs" un uzzināt, kas tur notiek. pie tam apiešanās ar VADI neprasa einšteina zināšanas.
Bet šai diskusijai droši vien būs jēga, ja kāds zinās kur un par cik šādu mantiņu var dabūt.
Alex-GT rakstīja:2 viss
nu man to kaarbu remonteeja sia VITTRANS
Gertrudes 111, 7288038, 9485790
nodarbojas ar aut.karbu remontu..... vini man piemekleeja secondhand solenoidu parbaudiija to un pat kaut kaadu nelielu (bet tomeer) garantiju iedeva...
AL
thanks!
cik naudās sanāca?
Alex-GT rakstīja:eee, narod
a ar to VADIS var noteikt kas ir ar manu aut karbu... nu koro4e shaize sekojosha:
uz panelja mirgo bultinja(kura parada ka ir ieslegts WINTER rezims) un uzsaakot kustiibu mashiina leenaam kust uz priekshu...ja buutu manual karba tad lidziigs tam kad neatlaid sjuugu liidz galam... apmeeram taa!!! moz ar elektriibu kas???
man tā pati vaina, tikai kad ieslēdz Low režīmā. Kā tu sataisīji? VADIS parādīja kļūdu ātrumu datčikā, to izdzēšot var braukt neliekot Low režīmā uz nebēdu. tomēr ziemā L rež. var noderēt. Saša par datčika remontu prasa 35Ls
es te vakar biju iebraucis pie Mārupes Sašas pieslēgties pie VADIS, nodzēst kļudu. par divu minūšu darbu noplēsa 10Ls. skatoties uz to verķi var saprast, ka visa ķīmija ar pieslēgumu ir vienā vienīgā vadā, kas savieno OBD-II ar kompi. Vai tiešām mēs nevarētu samesties un nopirkt sev tādu vadu, lai pie katra sīkuma nav jāatstāj Ls10? jo tik daudz kā dabūt kompi un ielikt viņā programmu jau nu mēs varam!
Crash rakstīja:Ir pieejams lietots svechvadu sadalītāja vāciņa komplekts . tipa sadaliitaaja vaacinjsh un 5 svechvadi un vads uz spoli. no 2,5L 5 cyl motora kas naaca ieksh 850 un 70 modelja...
ja interesee tad:
Man arī viens tāds lieks ir. Bet tos itkā neiesaka likt lietotus, jo dzirkstele mēdzot pārlekt ne tur kur vajag. Tā man kādreiz skaidroja.
Alex-GT rakstīja:2 Ievish
it kaa viss logiski, bet... pirms signalizacijas ieliksanas centraala atsleega veera valja visu masiinu caur vaditaaj durviim
Izskatās, ka signalizācijas veči ir pārveidojuši centr. atsl. ieslēgšanas- izslēgšanas mehānismu. Tagad to iedarbina tikai signalizācija. Respektīvi- ja signalizācijai ir gļuks, tad centrālā nedarbojas.
Lai kaut izskatās, ka tev vieglāk ir aizbraukt uz servisu, kur lika signalizāciju un pateikt: "Man nestrādā! Taisiet!". Tu tak par to jau esi samaksājis.
Crash rakstīja:Vobshem nesteidziigi paardodaas Volvo V70XC 2,5L turbo(zemspiediena), automaats, elektriskie stikli, luuka, lukturiem reguleejams augstums,miglinieki, aadas salons, apsildaamie benkji visi arii aizmuguree, signalizācija, klimatkontrole, volvo premiumsound skanjas sisteema papildinaata ar audison pastiprinaataaju un Emphaser subwooferi, aizmugureejaa tiltaa blokjis, priekshaa panna pa visu apakshu. Lietie diski ar jaunaam vasareneem Staavoklis - labs Aa un liidz veel ziemas riepas uz blekja diskiem Gislaved NF3.
bilde: www.volvoklubs.lv/photo/19_02_2005_Tankisti/slides/IM008051.html
Cena 11700 EUR
??? Tev nu gan mainās kā zeķes... Grasies pāriet uz mazlitrāžas korejiešu auto?
Nav tik traki ar tiem motoriem kā Crash saka. Ja tas ir lielākais 20V motors bez turbīnas un tas tiek regulāri eļļots, tas ir praktiski nenokaujams.
Mans 850. nobrauca 330 000, mainot tikai eļļas, sveces un zobsiksnu un es domāju nobrauks vēl divreiz tik pat. Ātrāk kaste sabruks.
Jāuzmanās tad, ja pērk turbomotorus, jo tad, ja spidometrs nokruķīts, produkts var būt daudz bēdīgāks.
Chumiks rakstīja:Jou! Varbut kads var ko ietekt kam japieverš uzmanība iegadājoties 850vagonu 92 - 97g.. Kas šim ir par lielākajām sāpēm(vājākās vietas). Jau iepriekš pateicos par atsaucību.
modeļiem līdz 93. gadam bērnu slimība bija ātrumkārbas trešā ātruma sinhranizators. Agri vai vēlu tas nobruks jebkuram tā gada autiņam, svarīgi ir- vai tas jau ir saremontēts vai vēl nav nobrucis.
Ja vakarā būšu kaut cik vesels, gaidiet arī mani.
Thanks, Andri!
Tā arī ir- pie vainas laikama būs labās puses lukturis, pie kura pa caurumu tek tas ūdens.
Nav jau mirstamā kaite, tagad vismaz skaidrs, kas konkrēti jādara. Par cik es tāpat esmu ieplānojis nelielu taisnošanas remontu (pakaļa sataisīta ar pamatīgām šķirbām), tad līdz tam laikam arī pacietīšu. Tad arī visu pie vienas reizes.
Patiesībā viss ūdens smuki izžūst pa vienu nakti ja atstāj garažā atvērtā veidā.
Jā, 850.jam bija tie caurumi ik pa laikam jātīra.
Nupat papētīju to bagažnieku.
?: Tās trubiņas, kas novada ūdeni, te vispār nav. Vēl vairāk, to caurumu pat tur nav. Kur liekas viss tas ūdens, HVZ!
Secīgi uz leju paskatījos- gumijas itkā ir nedaudz sadragātas. Tad tas ūdens varētu tecēt līdz slēdzenei un tad iekšā. Lai kaut tas ir tikai minējums.
Andri, uzmet lūdzu aci, vai tavam tie caurumi ir tādi paši, kā 850. vai tev viņu arī nav, jo man radās aizdomas, ka tik vietējie gudrīši nav vienkārši aizmetinājuši tos caurumus ciet (manam pakaļa bij sista un laikam taisīta šeit uz vietas).
Vakar atklāju vienu nepatīkamu parādību. Bagažniekā zem rezerves riteņa vāka pēc mūsu lietiem sakrājies ūdens. Rezerves riteņa labais sāns viscaur slapjš. Varbūt kāds zin, kur meklējama vaina?
ZingZeng rakstīja:Kadreiz viens labs cilveks no jusu zonas man bija ieteicis linkus, kur var paskatities tehnisko informaciju par Volvo modeliem. Vai sis labais cilveks varetu to izdarit velreiz ?
Otra lieta paskatijos 850 un 940 cenas un netieku gudrs kapec tas ir zemaksas par SAAB 9000. Kur suns ir aprakts ?
Vai ar 850 un 940 situacija lietoto masinu tirgu ir tada pati ka ar SAAB 9000 t.i. ja nopirksi, tad paliks ipasuma uz muzu un nevienam velak neizdosies to pardot ?
Zini, pavirši uzmetot aci reklāmām man radās drīzāk pretējs iespaids. Bet tā jau ir matu skaldīšana. Patiesībā 850. un 9000. ir ļoti līdzīgās situācijās. Piedāvājums krietni pārsniedz pieprasījumu, mašīnu ir daudz, tamdēļ arī cenas "demokrātiskas". Tāpēc ar tālākpārdošanu ir grūti. Toties, ja gribi pirkt, tad ir no kā izvēlēties. Lai gan tagad tādu autiņu nopērkot, tas arī paliks tavs uz mūžu.
man STC sleedzas aaraa no salona.
TCS? STC? neko es te vairs nesaprotu