Ar tiem 'brīvi elpojošiem" filtriem ir cita nelaime. Pēc eļļošanas ( ja mazliet pārcenšās ar eļļu) var izbeigties MAF jeb gaisa masas mērītājs. Es inetā biju atradis vienu saitu par salīdzināšanu šitiem filtriem un tas ieguvums bija labākajā gadījumā 5 HP, bet jau pie maksimāli lieliem apgriezieniem (4500- 5500), bet ļaunums ( filtrēšanas ziņā) krietni lielāks nekā parastajiem papīra filtriem, plus iespēja nokurināt MAF devēju. Tā katra paša izvēle, ko likt.
To Saaber, varbūt vajadzēja servisā to vīru ar Tech2 iesēdināt mašīnā un izmest kādu līkumu, ja vaina parādās varbūt tad var noķert to momentu un noteikt, kas īsti gļuko. Varētu būt arī zonde, bet tik pat labi arī gaisa masas mērītājs.
to Bad, nezinu kur citi vīri ir ņēmuši, bet šis arī piedāvā poly bukses: mareks@controltuning.lv . Gribēju pajautāt par tiem virzuļiem, kur ņēmi vai kurš taisīja?
Neatradu standarta datus par 3.0T dzinēju, bet cik saprotu ar baigiem raksturiem nespīd, jo upgrade stage2 - 240hp/390Nm, bet 2.3T stage2 - 280hp/410Nm. Varbūt 3.0 ir ilgāk spēlējošs. Jau arī teica auto izsvarojumu - 3.0 priekša būs krietni smagāka. Vismaz 2.3t standarta amortiņi ir stipri par 'mīkstu", jāliek KONI, arī stabilizātorus savam uzliku no Aero.
Bad , vai tevi apmierina HR sporta -35-40 mm atsperes, tad tās var pasūtīt Basse vai Bosse motors ( Ganību dambī ).