Sveiks
pēc manas pieredzes ar peugeot šis ir pavisam cits stāsts>
Tātad auto ir 2 l dīzelis. 3 durvis. Reģistrēst 2003. gada augustā. Braucis esmu vienīgi es. Latvijā bija ekspluatēta līdz 2004. g. beigām, tagad pārsvarā vizinos pa Vācija. Nobraucis esmu 140 000 km.
pa visu šo laiku auto ir mainīts viens elements, pie 90 000 km - bremzes (diski un uzlikas). Pie tam kuriozs - vācu toyotisti nevarēja savā datu bāzē atrast manu auto. nebija šāds šasijas numurs. respektīvi, pagāja laiks, kamēr šie piemeklēja man bremzītes. nezinu, kaut kā interesanti. paši teica ka mans auto atšķiras no tiem, kas tiek pārdoti vācijā. : ) ??
nu bet bremzītes gan savādākas, drusku - man liekas, ka uzlikas nosedz tikai 60% no diska? nav ne jausmas, kapēc tā... bet nu neko.
bet tā - patiešām, vairāk nekas nav mainīts. jāsaka, ka auto netiek taupīts, braukts tiek intensīvi, jautri un dažādi. vispār, atkal ne tā ka vajadzētu braukt ar dīzeļauto. : )
auto ir burvīgs uzrāviens, ja apgreizieni tiek turēti ap- virs 2500 rpm. ja zem 2000 - tāda paslinka... tātad 2-3 ātrumi..
uz bāņa - iet eleganti, apdzīšana pilnīgi pietiekama (gan kad ir 1-2 cilvēki auto). pie 90km stunda ar 5 ātrumu uz 110-120 uzceļ vienā mirklī. (protams, piezīme sportistiem, ja salīdzina ar parastiem ielas auto). max ;atrumu esmu dabūjis 185 km/h.
vispār auto varu rekomendēt pilnīgi droši visiem, kam patīk izturīgi un droši auto. plus, degvielas patēriņš patiešām ir niecīgs... pat pie manas braukšanas 6,5 l dīzelis. normāli vasarā braucot - 5,5 l!
- tomēr, tomēr, viena lieta, - skaņas sistēma - pilnīgs mēsls, ieliku jaunus DSL skaļruņus, cita lieta uzreiz.
- un, kaut kā tagad, tumsā, kad aiz muguras brauc auto, redzu, uzgāzējot, aiz sevis tādu migliņu!???!! agrāk nebiju ievērojis. kaut arī, pašam skatoties no ārpuses, citam gāzejot uz vietas, neko tādu nemana. vells viņu zina.
tad vēl, sajūgs sākt palikt mīkstāks, bet..... njaaa, ja visu laiku mēģina iesākt drusku pieslīdinot sajūgu, ko ta var gribēt...
- salons liekas ok un saglabājies (negrab) - grūti gan to vāčos izgrabināt
- priekšējās lampas labāk uzticēt mainīt savam draugam, un tumsā. pats var kasti alu tikmēr izdzert. izskatās, ka paši auto dizaineri lampas nemaina... bet tomēr neizdeg tik bieži kā peugot 307
- pa granti - kā jau kādreiz iepriekš teicu - iet sliktāk, pamīksta liekas, mētājas
bet kas vēl? hmmm, patiešām, nav daudz ko vairāk teikt, tātad garlaicīgs auto... (vai citi teiktu, labs? : ) )
šobrīd jau tomēr skatos uz citu auto.... imprezu (beidzot!)
protams, šo auto atstāšu - kas gan vēl var būt labāks priekš sievas, kā drošs un izturīgs auto : )
9 lieku tikai dēļ auto garlaicīguma, nevis aiz auto defektiem.
Priekā!
G
papildināts 25/06/09
Interesanti, ka saņēmu paroli no iauto lai labotu šo aprakstu. Diez kurš to ir pieprasījis?
Tik un tā, varu nobeigt savu stāstu par manu Corollu. Pagājušā gadā pārdevu šo auto, un varu tikai teikt ka līdz 180 000 km šīm auto tā arī nekas būtisks nenotika. Pēdējos 40 000 km nobraucu pa Latvia. Protams, uz mūsu ceļiem sāka izlekt visādas vainas, vibrācijas, skaņas, sēdēkļu mehānismi, eļlas noplūdes (dabūju nomainīt blīves, kas bija vesela epopeja - toyotisti un pārējie servisu meistari tikai blisināja acis par šādu problēmu, pirmo reizi tā notiek), kas sākā kaitināt. Mani secinājumi ir ka ar šo auto var braukt līdz 160 000 km, ja negrib remontēt. pēc tam tomēr parādās vajadzība pēc nepārtrauktām, kaut arī nelielām investīcijām. Tik un tā, auto nokalpoja ļoti labi, un varu teikt tikai to labāko.
jā, iegādājos citu auto, kā jau minēju, imprezu, tagad jau 25 000 km esmu ar to nobraucis, tā ka par to citreiz pastāstīšu.
priekā!
Guntars
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Protams, ka šo auto atstāsi, jo sieva brauks ar IMPREZU - nejau ar kājām staigāt! Kāds labs vīrs! - kas gan vēl var būt labāks sievai kā drošs izturīgs un jauns auto!