Bija tā laime pa brīvdienām paripināt pa Latvijas ceļiem ar KIA Ceed 1.6 automātu. Pašam gan automāti ne visai, bet vnk citu nebija un gribējās notestēt, kāds šis autiņš īsti ir. Aprīkojums - ne ta LX versija ne EX, kkas pa vidu (sēdekļu apsilde, kondiška(ne klimata kontrole), el. spogļi, priekšējā loga apsilde, 6 skaļruņi utt) Sākšu ar salonu.....
Salons liels, vietas diezgan (gan platumā gan garumā). Jāsaka, ka apdare ir visai kvalitatīva (drusku gan besīja durvju atvēŗšanas rokturi, uz kuriem korejieši nezkādēļ sagribējuši ieekonomēt un plastmasas kvalitātes rēķina). Bet visā visumā salons kvalitatīvāks nekā piektajam golfam. Nekas negrabēja(kas liekas neraksturiigi priekš KiA)!!!! jo daudz mīksto detaļu. Pēc pāris gadiem moš grabēs : D: D Vidējā konsole ērti izstrādāta no ergonomikas viedokļa. Aizmugurē sēdošajiem jāblenž priekšējo sēdeļu galvas balstos, kuru aizmugure ir no plastmasas.... laikam Slovākijā audums ir dārga štelle: D. aizmugurē sēdošie par vietu sūdzēties nevarētu (ja neskaita kaadu 2 un ščemta tēvaini ar garām kājām). Baigi pārsteidza ļoti ērtie sēdeļi (gan priekšējie, gan aizmugurējie)!!! kā arī stūres forma un lielums. Šeit korejieši ir pamatīgi piestrādājuši. Interesants, bet vienkārš panelis. Naktī izskatās tīri smuki. ja grib sevi paspīdzināt, var naktī paneļa apgaismojumu uz pilnu katušku uzgriezt - bezmazvai kabatas baterija : D ok ir uz min apgaismojuma spilgumu. Bagažņiks nav liels. Ja taisās uz īriju braukt zemenes lasīt, visām parpalām vietas var nepietikt. Bet pa latviju braucot ir ok. +nolaižot sēdekļus ir līdzena grīda.
Tas mazais motoriņš ir tīri žiperīgs (pēc datiem 11,4 s līdz 100 (automātam!!!!), kas, nav tik uz paīra)!! Sūdzēties nevar(ja grib sporta auto, tad protams būs par īsu). Apdzīt var kaa uz 100 tā uz 120 bez īpašām problēmām. Takā nevajag pīkstēt, ka 1.6 motors ir nīkulis...... (par VW gan tā ir taisnība : ( )Braucot uz sotaku, salonā motoru nedzird, riepas gan ir dzirdamas....... bet tas netraucē. motors paliek skaļš pie kādām 5 štukām. Dinamiku gan nesanāca pārbaudīta, jo automāts taču...... pietam četrpakāpju : (. Jāteic gan, ka pie brīvgaitas, ieslēdzot kondišku, ir jūtams, ka motors biku sāk mocīties (uz īsu brīdi). Drusku izbrīnī, ka šodien vēl ražo autiņus ar divplecu sviru pievadu vārsiem (jāregulē ik pa 90k km). !!!!!Liekas biku arhajiski..... ja var ielikt VVT, tad par kompensatoriem jau nu arī KIA takā varēja iedomāties......
Par hadeni..... bedres ir jūtamas, tačū sitieni nav asi (nav tāda sajūta, ka brauktu ar nelielu autiņu, kkas līdzīgas skoda octavia, audi A4). Jāteic, ka tas autiņš ir baigi stabilais līkumos un ar mazu sānsveri (prasījās sporta sēdekļi, jo drusku no oriģinālajiem slīd nost, bet ja brauc mierīgi (+- pēc noteikumiem) ir ok). Salonā dzirdami akmeņu sitieni pret grīdu un arkām..... tas kaitina
Mūzika - cepuri nost. Itkā Ceed esot Blaupunkt skaļruņi (šim bija 6 gb) un siemens maģis. Kvalitāte laba + lasa mp3 un USB flash. Ārējo cieto disku caur USB gan nevarēja pieslēgt, nepietika barošanas...... tātad lētais vads iebūvēts: (
Secinājums:
+cēliens (priekš 1.6 motora)
+ stabils
+kvalitatīva salona apdare
+mūzika(šei varētu ielikt divus plusus, jo toč ir ok)
+sēdekļi
+daudz vietas
+labs dizains (tas gan subjektīvi)
- nosaukums KIA....
- pie 5000apgr/min motors skaļš
- automāts (vajag piecpakāpju)
- akmeņu sitieni ir dzirdami........
- nav kompensatori
Autiņš ir ok par to cenu, ko maksā. Nav jēgas par golfu vai astru maksāt vairāk, jo kvalitāte nav labāka. Pērkot labāk tomēr ņemt manuālo kārbu, jo parastais automāts, ja nav DSG vai Tiptronic, galīgi nerullē(subjektīvi protams). Šis KIA vairs nav tas pats, kas bija pirms gadiem pieciem, sešiem........ lai gan japāņu un korejiešu nīdēji to tāpat nesapratīs: D: D
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
P.S. laime vai nelaime, man ar bija iespēja izbraukt ar to Ceed.
4 pakāpju automāts, vārsti ar 2plecu svirām un droseļvārsts ar troses pievadu ir anarhiski tomēr...
Auto nebija no tiem sliktākajiem, bet nu labāk pielikt naudiņu un nopirkt labi aprīkotu Octavia II ar xenon, utt.
Vajadzēja pieminēt, ka auto spuldzes bija parastās H1, nevis spilgtās H7, un xenon nepiedāvā šim modelim ....
Gāju TA savam gadu vecajam VW, pie nobrauktiem 60 tkm, piedevām 50% pa sū...gu grants ceļu skati izgāju pa nullēm. Bet ne jau par to stāsts. Pirms manis tika izkratīts KIA parketnieks un atzīts par remontējamu. Nobraukums kijai - 17 tkm. Vīri, kas tos kratekļus vada, mierināja kijas draiveru, ka ne viņš pirmais korejietis, ne pēdējais, kurš pie smieklīga nobraukuma pa Latvijas lielceļiem dabū atgriezties uz atkārtoto apskati. Nu bet šiem jau baigā garantija, nezin vai pa garantiju oporas arī maina?
Nobraukti 29 k km, hadenee saak kaut kas nelabi klabeet, redzees ko apkopee glagolees un kaada buus taa izslaveetaa garantija!