Nedaudz pārsteidz iepriekšējie komentāri par lielo ekonomiju. Nopirku jaunu Colt un nedaudz biju vīlies.
Patiesībā pa pilsetu paterins ir 8-10litri, bet uz sosejas nobraucot 100km ar ātrumu 90km/h videjais paterins ir ap 7.5L uz 100km. Tas faktisi atbilst videjas klases automašīnas degvielas paterinam!
SkandiAuto servisa apgalvoja, ka taa tas varetu but.
Savukart oficiālajā mājas lapā noraditais paterins (Pilsētā (l/100 km) 7.4 Ārpus pilsētas (l/100 km) 4.8) ne tuvu neatbilst faktiskajam.
Tā ka pirms Colt pirksanas nelieciet lielas ceribas, ka uz šosejas šī mašīna būs ļoti ekonomiska.
Turklāt ātrumkārba šai mašīnai arī neslādzas ļoti viegli (ķeras). - Servisā (Skandi auto) teica ka tas esot OK.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vēl pastāv tāda lieta, kā airodinamika! Tas, ka gaisa pretestība ir maza, tas ir fakts - pat, jaunajiem auto, reti kuram ir piespiedošā efekta, kas lielā ātrumā atvieglo vadāmību. Bet, ko teikt par bremzējošo efektu, ko rada gaisa virpulis aiz auto? Cik stipri ir aizlipuši nummuri aizmugurē?
Patiesībā, gaisa plūsmas novadīšanai ir ne mazāka nozīme, kā šķelšanai!
Tagad, uz ielām, baigi labi var redzēt dizaineru un airodinamiķu pielaistos trūkumus modeļu izveidē - jo netīrākas atsevišķas auto detaļas, jo sliktāka dinamika!