Pavisam nejauši iegādājās šāds auto. Pēc pirmā skata - neglīts, liels, brutāls, nepraktisks, šķietami rijīgs un neaudzināts.
Principā, iegādes iemesls pavisam banāls - bija labā stāvoklī par labu cenu.
Par labo stāvokli liecināja nobrauktu meršu standarta pazīmes neesamība - izberzts caurums ādas beņķī. Šeit tādu neatradu. Sāku pētīt dziļāk - uz tāfeles 190 tūkstoši km. Pašķirstiju līdzi iedotās servisa grāmatiņas - +/- viss sakrīt. Iespējams, ka nobraukums reāls. Vēlāk salīdzināju ar Domeniks datiem, arī viss sakrita.
Izpētot sīkāk salonu, konstatējās dažas plaisas lakotajā kokā. Tie tad arī bija vienīgie defekti salonā. Smieklīgi priekš 95. gada auto.
Pētot auto vēsturi, atklājas, ka pirkts un lietots Šveicē, pēc garantijas laboti mazi nieciņi, nav lūzušas nedz kārbas, nedz motori, nedz kompji.
Laikam bijis sists, jo pētot krāsu, varēja manīt, ka ir šis tas darīts. Bet, laikam krāsots viss mersis kopumā, nevis pa daļām un vēl ilgi lietots dzimtajā Šveicē. Cerams, ka tas nozīmē kvalitāti, jo Latvijā vai Šveicē krāso anāli slikti pat Domeniks.
Zem kapota V8 motors ar mazo 5 litru motoriņu. Kā reiz labs spļāviens inflācijai tāfelē. Pēc datiem, jābūt 320 lopiņiem un 470 ņūtoniem pie ļot patīkami zemiem apgriezieniem. šie cipari nenozīmē neko priekš manis, bet fakts, ka pilsētā pārnesumi pārslēdzas pie 1500 rpm, ļoti vairo komfortu.
Diemžēl, mersim ir 4 pakāpju automāts. Tas gan izskatās vecmodīgi, tomēr, mani tas neuztrauc, jo ātrumi pārslēdzas tikai divas reizes. Tas nozīmē, ka kustība tiek sākta ar 2. pārnesumu. Arī biku vairo komfortu, jo praktiski nejūti pārslēgšanos vai izmaiņas dinamikā. Automāts arī slēdzas ļoti patīkami, bez sitieniem. Atšķirībā no 5 pakāpju automāta, patēriņš ir tikai par pus litru lielāks uz šosejas.
Papildu aprīkojums ir visai nabadzīgs priekš S klases. No ekstrām ir tikai koka stūre, gaišā āda, aktīvās ogles filtrs un vēl šis tas. Izklausās maz, tomēr bāzes aprīkojumā ietilpst elektriski vadāmi un apsildāmi beņķi šoferim un pasažierim ar trim atmiņas pozīcijām un ortopēdiskajām atzveltnēm, mūziciņu ar Alpina CD čeinžderi un 10 tumbiņām, kā arī daudz un dažādiem maziem nieciņiem, kas padara braukšanu patīkamāku. No tādiem nieciņiem der minēt pakešlogus un vakuum piesūcekņus, kas paši aiztaisa durvis. Vairs nekas nav jācērt. Atliek tikai nedaudz piespiest durvis ciet un pašas pievelkās.
Aprīkojumā vēl ietilpa 18'' AMG diski. Priecēja, ka kāds riebēklis tos nebija nozadzis un palikuši tie paši dzimtie diski. To apliecina gan VIN koda atšifrējums, gan disku pase ar ražošanas gadu, auto VIN kodu un disku sērijas numuriem. Patīkami, ka saņem lietotu auto bez šķūninga un pirmspārdošanas aprīkojuma izzagšanas.
Maģītis, kaut kasetnieks, arī izrādijās dzimtais, jo bija nozaudēts kods, lai ieslēgtu maģi, bet caur domeniks dabūju rūpnīcas iedoto kodu, kas izrādijās ir īsts. Patīkami.
Pašā maģī bija atstāta kasete ar kau tkādu operu vācu valodā.
Komforts ir neaprakstāms. Ņemot vērā, ka tā ir 95. gada mašīna.
Kāds noteikti prasīs - cik tad rij? Rij daudz, ja salīdzina ar Getz. Pilsētā aprij aptuveni 18 litrus, pa šoseju aptuveni 12. Bet gan jau uz šosejas rītu mazāk, ja apdzīšana noritētu lēnāk. Parasti tiek iespiests kickdown un V8 ierūcās kā nikns tīģeris. Šādā procedūrā gan jau patēriņš ir visi simts litri : D
Pie auto trūkumiem varu minēt to, ka nav 6 litru motors un četras durvis. Apnika jau cilāties, lai kādu ielaistu iekšā : )
Tāds lūk ripinās pa Latviju.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Žetons par to ;) Latvijā ir pārāk daudz kapeikžmiedzēju, kas grib lielus motorus, bet negrib ieliet zupu :( Tipiskais variants ar amerikāņiem, pat ja tiem nekas dižš zem haubes nav :D