Citroen JUMPER 2,8HDI
2001
Novērtējums: 9
Nopirkām ar kolēģi līzingā jaunu. Maksāja 10000ls , mēnesī ap260ls+kasko ap 30lsmēnesī. Nu jau tas ir aiz muguras, kā arī 150000km. Auto patērē 9 l līdz 100km/h. Apkopes ik pēc 15000km-80 -90ls izmaksā darbs+eļļa+visi filtri. Pārējais kas mainīts viss pa vienai reizei - pr. kalodkas 50ls, pr. tilta aizmugurējie salenbloki - laikam bija pa 16ls gabalā.1. amortizators priekšā-100ls ar darbu. Lielākā apkope uz 140ls bija nesen - nomainījām pr.1 gultni 25ls, stūres gultņus pa 6ls - tie ķeras bieži un mainīti jau 2-3 reizes jo nevar zināt ko tajā Citroena salonā izdara, stūres pirkstu-12ls, kaut kādas buksītes. Garantijas laikā arī bija šaizes. Pirmajos 1150km Ventspilī iebraucot peļķē- nodzisa visas gaismas- vēlāk parādījās, kā servisā patēica- pie montāžas zem spārna iespiests vads. Otrs ir nomainītas jau trīs ģeneratora/ūdenssūkņa siksnas. Pēdējo uzlika PEUGEOT- servisā, dārgāka, bet kalpo. Lielākie sūdi bija saistīti ar ģeneratoru uz kuru no loga novada lija virsū ūdens, kurš vienreiz sasala un sabojāja izolāciju. No tā divus nesaistītus rītus izlādējās aķis (tad servisā vainoja mūs, itkā atstāta salonā gaisma, kaut tā nebija), līdz vienu dienu ģeņģeris sadega lupatās. Auto nostāvēja 2 nedēļas, bet šā nebija pat Francijā. Labi ka bija garantija - nomainīja diodes, pārtina vadus. Nu jau pagājis 1,5gadi- strādā labi. Kādus 7 mēnešus atpakaļ zvanīja ka nu ir saņemts ģenerators - ateicos- !- labāk sīlis rokā , nekā zīle kokā!
nazis
@ 13.marts 2004 0:00
Galīgi sūdīgs jau nu nav.Vismaz nerūsē kā MERSIS.Ja atskaita bērnības slimības, tad tā - nekas.Savu naudu šajā laikā -3 gadi-esam ielikuši tikai šos 140ls ,tad par pēdējo siksnu un nomainījuši kādas 5 lampiņas.HDI motors gan ir labais -no IVEKO-ar BOSCH sūkni.Tas liekas točna noskries savus 600000 vai pat 1000000KM.