3 litru 24 vārstu V6 motorītis, 207 zirgi.
Pininfarina darinājums. Kaut arī veidots tipa uz parastā 406 bāzes, virsbūve ir pilnīgi oriģināla. Par laimi ritošā visa ir tā pati kas parastajam 406, nav neko dārga salīdzinot ar analoģiskiem tās klases un tā gada auto. Braucu apm. pusotrugadu un nekādu nopietnu tehnisko ķibeļu vēl nav bijis. Ir remontēti dažādi sīkumi, smieklīgi, ka detaļas maksā stipri mazāk kā dabs. Auto ir aprīkots ar visiem el. navarotiem kādi toreiz bija pieejami + ādas salons. Lieliska stereo sistēma.
Pozitīvais:
+ daudz dažādu navarotu patīkamai braukšanai
+ spēcīgs 3 - litru motors, kuru uz šosejas var pabāzt zem 10l/100km
+ skaists auto (Pininfarina kā ne kā) kurš nav katram otrajam, pat katram simtajam ne.
Negatiivais:
- franču elektronika
- kaut ritošās daļas nav drausmīgi dārgas, virsbūves daļas toties gan. Būs jāpasūta un vēl jāgaida kādu laiciņu.
- ziemā labāk turēt garāžā, jo pie zemas temperatūras
slikti pielec.
- apsilde varēja būt labāka. Ir apsildāmi priekšējie benķi, bet vienalga pietrūkst siltuma.
- nemīl 95 benzīnu. Ar to ziemā pielec vēl sliktāk.
Visā visumā auto patiešām ļoti izdevies un pagaidām man nerodas ne mazākās vēlēšanās to pārdot.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viņš ir ne tikai Pininfarinas izstrādāts, bet arī tiek skrūvēts Pininfarinas rūpnīcā.
Interesanta vēsture šim auto - Pininfarina viņu izstrādāja un piedāvāja FIAT , bet tie atteicās, tad piedāvāja Peugeot, kas nopirka.
Pēdējās 10 gades viena no skaitākajām kupejām, var tikai pabrīnīties kapēc Latvijā tik maz uz ielām.
Prieks par cilvēkiem, kas novērtē ne tikai auto ekonomiskos sasniegumus.