Šeit mēs pārtulkojām ziņas no Vācijas medijiem par negadījumiem.
Minhene - Smags satiksmes negadījums notika otrdienas vakarā ap 19:00 uz Landsberger ielas, kur BMW vadītājs (30) brauca virzienā no centra uz ārpilsētu un gribēja nogriezieties pa kreisi uz Von-der-Pfordten ielu. Vadītājs nedeva ceļu pretimbraucošajam VW, kā rezultātā notika frontāla sadursme ar BMW!
Negadījumā smagi cieta VW vadītājs un viņu nogādāja Minhenes slimnīcā.
Glābēji nodrošināja negadījuma vietu un satīrīja brauktuvi. Tas radīja Landsberger ielā nelielus satiksmes kavējumus.
Patreiz tiek precizēti negadījuma apstākļi.
Gerlica – uz ielas, tieši pretī policijas pārvaldes ēkai, noticis satiksmes negadījums – neraugoties uz ieslēgtajām bākugunīm un skaņu signāliem, Smart uztriecies policijas patruļauto un uzstūmis to virsū ielas malā noparkotajam Audi.
Foto: Ekrānšāviņš no Vācijas medijiem
Foto: Ekrānšāviņš no Vācijas medijiem
Foto: Ekrānšāviņš no Vācijas medijiem
Trešdiena, 22.februāris, 5.55 no rīta. Policijas pārvalde saņem pieteikumu steidzamam izsaukumam. Divi policisti nekavējoši sēstas savos automobiļos un dodas uz norādīto adresi. Ieslēguši zilās bākugunis un skaņu signālus, viņi griež ārā no pagalma uz Christoph-Lüders ielu. Pirmais patruļauto apdzen pirms viņa braucošo Smart, taču otra likumsargu automašīna piedzīvo avāriju, jo griežoties pa kreisi, Smart aizšķērso ceļu - acīmredzot tā vadītājs (57) nebija rēķinājies ar to, ka pirmajam patruļauto var sekot otrs.
Policijas runasvīrs Tomass Knaups: „Kolīdz pirmais policijas auto pabrauca garām, Smart sāka griezties pa kreisi, lai nobrauktu no ielas.”
25 gadus vecajam likumsargam ar savu Golf nebija nekādu izredžu izvairīties – abas automašīnas saskrējās, kā rezultātā policijas mašīna uztriecās ielas malā stāvošajam Audi.
Pirmie aprēķini liecina, ka materiālie zaudējumi sasniedz aptuveni 20 000 eiro.
Policists guvis nelielas traumas, bet avārijas izraisītājs negadījumā nav cietis.
Un te informācija no Latvijas Valsts policijas, kāda tiek sūtīta medijiem.
Jāatzīmē, ka agrāk arī no LR Valsts policijas nāca pilnvērtīgāka informācija par negadījuma apstākļiem, kā iesaistītie automobiļi, vieta, laiks un autovadītāju vecums. Arī tas nebija pietiekoši, jo īsti nevarēja noteikt atbildību. Šad tad tika pieminēts, ka notriektais gājējs šķērsoja ielu nepiemērotā vietā vai uz gājēju pārejas u.c.
Bet tagad nāk tabula ar šādu rindkopu:
Vakar, 22. februārī, valstī reģistrēti 114 ceļu satiksmes negadījumi, kuros cietuši 16 cilvēki un viens gājis bojā. Kopā ceļu satiksmes jomā sastādīti 470 administratīvo pārkāpumu protokoli, tajā skaitā 96 par ātruma pārsniegšanu, trīs par agresīvo braukšanu un seši par transportlīdzekļa vadīšanu alkohola reibumā.
Uzziņa par 22.02.2017.
Diennakts uzziņa |
Rīgas reģions |
Zemgales reģions |
Vidzemes reģions |
Kurzemes reģions |
Latgales reģions |
VP CA struktūras |
Kopā valstī |
Reģistrētie notikumi |
|
|
|
|
|
|
829 |
Reģistrēti notikumi IIIS ENŽ |
278 |
133 |
72 |
83 |
137 |
|
703 |
Izsaukumu skaits ar izbraukšanu |
104 |
56 |
63 |
30 |
67 |
|
320 |
Notikumi ceļu satiksmē |
|
|
|
|
|
|
|
reģistrēti CSNg |
47 |
26 |
14 |
15 |
12 |
|
114 |
t.sk. ar cietušajiem |
4 |
2 |
3 |
3 |
|
|
12 |
cietušo skaits |
7 |
2 |
4 |
3 |
|
|
16 |
t.sk. cietušo gājēju un velosipēdistu skaits |
1 |
|
1 |
|
|
|
2 |
t.sk. ar bojā gājušajiem |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
bojā gājušo skaits |
|
|
|
1 |
|
|
1 |
t.sk. bojā gājušo gājēju un velosipēdistu skaits |
|
|
|
|
|
|
|
AP protokoli CSN jomā kopā |
238 |
72 |
78 |
36 |
46 |
|
470 |
Automašīnas vadīšana alkohola reibumā/ narkotisko vielu iespaidā |
2 |
2 |
2 |
|
|
|
6 |
AP protokoli par agresīvo braukšanu |
3 |
|
|
|
|
|
3 |
AP protokoli par ātruma pārsniegšanu |
56 |
9 |
23 |
8 |
|
|
96 |
Noziedzīgi nodarījumi |
|
|
|
|
|
|
|
Slepkavība |
|
|
|
|
|
|
- |
Laupīšana |
|
|
|
|
|
|
- |
A/M zādzība |
2 |
|
|
|
|
|
2 |
Zādzība no mājokļa |
1 |
1 |
1 |
1 |
4 |
|
8 |
Zādzība no transportlīdzekļa |
6 |
2 |
|
|
|
|
8 |
Velosipēda zādzība |
1 |
|
|
1 |
1 |
|
3 |
Zādzība - cits |
9 |
5 |
6 |
10 |
9 |
|
|
Smagākas avārijas gadījumā mēs dažreiz varam atrast foto Valsts policijas sociālajos tīklos, sūtīt papildus jautājumus un iegūt papildus info, kā šinī gadījumā, lasīt šeit >>> Lai gan foto un video ir iAuto atrasti sociālajos tīklos.
Varam šo pašu tabulu nopirkt no ziņu aģentūras, lūk šī pati tabula šeit >>>
Kā informēja Valsts policija agrāk, lūk šādi šeit >>>
Kā labāk?
Valsts iestādes jau ir kļuvušas tik bezpersoniskas, ka baidās par jebkuru iespējamo tiesvedību no cietušajiem. Lai gan mēs neredzam par kādiem agrāk minētajiem datiem un to izpaušanu Valsts policiju varētu sūdzēt tiesā.
Mediju darbs ir informēt sabiedrību par notikumiem, bet mēs neesam izmeklētāji. Šādas tabulas nav jēgas publicēt, tāpēc iAuto informācijas par negadījumiem un pārkāpumiem palikusi ļoti reta.
Ir jēga informēt par negadījuma apstākļiem, lai katrs mēs varam pārdomāt savus ieradumus un ideālā gadījumā izdarīt secinājumus, bet ko dod sausa statistika.
Aicinu Valsts policiju darīt savu darbu un par to informēt sabiedrību pilnvērtīgi, tādējādi arī preventīvi samazināt iespējamos pārkāpumus!
Nesen bija šāds paziņojums: Ķuzis: Ceļu policisti vairāk palīdzēs šoferiem, nevis "slēpsies krūmos"
Satiksmes kārtība, loģika un fizikas Likumi visur vienādi! Vienas un tās pašas problēmas visur.