Vakar trīs auto sadursmē pie Kalnciema gājis bojā cilvēks un vēl četri cietuši - iAuto

Vakar trīs auto sadursmē pie Kalnciema gājis bojā cilvēks un vēl četri cietuši 9

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 7.janvāris 2020 10:27

Pirmdienas pēcpusdienā uz Rīgas-Liepājas šosejas pie pagrieziena uz Kalnciemu trīs automašīnu sadursmē gājis bojā cilvēks, kura atbrīvošanai no transportlīdzekļa bija nepieciešama Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (VUGD) palīdzība, aģentūru LETA informēja VUGD pārstāve Viktorija Gribuste

Plkst.16.17 VUGD saņēma informāciju, ka Jelgavas novadā uz autoceļa Rīga-Liepāja ir noticis ceļu satiksmes negadījums. Ierodoties notikuma vietā, Kalnciema, Ķemeru un Jelgavas ugunsdzēsēji glābēji konstatēja, ka triju automašīnu sadursmes rezultātā ir cietuši četri cilvēki, kas paši saviem spēkiem izkļuva no automašīnām. 

Vēl vienam cilvēkam, kurš bija iespiests automašīnā, Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta mediķi konstatēja nāvi. Ugunsdzēsēji ar hidraulisko instrumentu palīdzību bojāgājušo izgrieza no automašīnas. 

Pēc tam ugunsdzēsēji sakārtoja ceļa braucamo daļu, vai varētu atjaunot satiksmi.  

Jau ziņots, ka pirmdien trīs automašīnu sadursmē Mārupes novadā gājusi bojā autovadītāja. Negadījums notika plkst.14.37 uz Rīgas apvedceļa, posmā Salaspils-Babīte. Tajā sadūrās automašīnas "Toyota", "Volkswagen" un "Mercedes".  

Ceļu satiksmes negadījumā dzīvību zaudēja "Toyota" vadītāja, kura no gūtajām traumām mira notikuma vietā. Tāpat traumas guva "Volkswagen" vadītājs, kurš tika nodots mediķu aprūpē. 

Policija turpina skaidrot notikušā apstākļus.

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Vernons 7.janvāris 2020 11:29
14 34 Atbildēt

Tikko šim ceļam veica uzlabojumus! Ceļa vidū ātruma samazinājuma josla, kreisam pagriezienam, ir tik īsa kā "zilumzāles"! Labajā pusē ātruma samazināšanas joslas nava, jo lūk "vietas nav", vai uzbērums par augstu jāber! To kurš pasūtīja projektu ir jātiesā!

Sadursme notika tāpēc ka virzienrādītāju ieslēdza reizē ar stūres pagriezšanu, ne vis 200 - 300 metrus pirms manevra! Tagad visa pasaule vainīgam vainīga! Ne vis ceļš bet Kara lauks. Nezinu, klāt nebiju, bet regulāri tur braucu. Nepārtrauktās līnijas arī par pilnu neņem, mauc tikai. Ātrums tur ierobežots 70 km/h, pietiek lai nosistos.

Jo_bans 7.janvāris 2020 11:54
5 8 Atbildēt

Galvenais ir ieturēt uzsākto kursu.Nekādos gadījumos nedot nedz konkrētu notikuma aprakstu, nedz arī kaut mazāko vārdu par iepējamajiem cēloņiem.Tas ir tāpēc, lai Lohiem nekas nebūtu saprotams.Toties par Atbildīgo tranzītpersonu "varoņdarbiem" vēsta vai ikkatrs otrais raksts.

Tur tos nolādētā A9 ceļa konstruktorus un "rekonstrukcijas" autorus un izpildītājus ar nolaistām biksēm vajadzētu nostādīt garā rindā gar ceļmalu- lai sāls žļurga atmazgā viņu "sirdsapziņu".

Rr19 7.janvāris 2020 16:42
4 2 Atbildēt

Vernon, galvenā vaina ir tā, ka cilvēki izbrauc uz galvenā ceļa un neskatās. Neviens neprojektēs tev pie katra lauku ceļa divu līmeņu krustojumu.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti