Pirmdienas pēcpusdienā uz Rīgas-Liepājas šosejas pie pagrieziena uz Kalnciemu trīs automašīnu sadursmē gājis bojā cilvēks, kura atbrīvošanai no transportlīdzekļa bija nepieciešama Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (VUGD) palīdzība, aģentūru LETA informēja VUGD pārstāve Viktorija Gribuste
Plkst.16.17 VUGD saņēma informāciju, ka Jelgavas novadā uz autoceļa Rīga-Liepāja ir noticis ceļu satiksmes negadījums. Ierodoties notikuma vietā, Kalnciema, Ķemeru un Jelgavas ugunsdzēsēji glābēji konstatēja, ka triju automašīnu sadursmes rezultātā ir cietuši četri cilvēki, kas paši saviem spēkiem izkļuva no automašīnām.
Vēl vienam cilvēkam, kurš bija iespiests automašīnā, Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta mediķi konstatēja nāvi. Ugunsdzēsēji ar hidraulisko instrumentu palīdzību bojāgājušo izgrieza no automašīnas.
Pēc tam ugunsdzēsēji sakārtoja ceļa braucamo daļu, vai varētu atjaunot satiksmi.
Jau ziņots, ka pirmdien trīs automašīnu sadursmē Mārupes novadā gājusi bojā autovadītāja. Negadījums notika plkst.14.37 uz Rīgas apvedceļa, posmā Salaspils-Babīte. Tajā sadūrās automašīnas "Toyota", "Volkswagen" un "Mercedes".
Ceļu satiksmes negadījumā dzīvību zaudēja "Toyota" vadītāja, kura no gūtajām traumām mira notikuma vietā. Tāpat traumas guva "Volkswagen" vadītājs, kurš tika nodots mediķu aprūpē.
Policija turpina skaidrot notikušā apstākļus.
Tikko šim ceļam veica uzlabojumus! Ceļa vidū ātruma samazinājuma josla, kreisam pagriezienam, ir tik īsa kā "zilumzāles"! Labajā pusē ātruma samazināšanas joslas nava, jo lūk "vietas nav", vai uzbērums par augstu jāber! To kurš pasūtīja projektu ir jātiesā!
Sadursme notika tāpēc ka virzienrādītāju ieslēdza reizē ar stūres pagriezšanu, ne vis 200 - 300 metrus pirms manevra! Tagad visa pasaule vainīgam vainīga! Ne vis ceļš bet Kara lauks. Nezinu, klāt nebiju, bet regulāri tur braucu. Nepārtrauktās līnijas arī par pilnu neņem, mauc tikai. Ātrums tur ierobežots 70 km/h, pietiek lai nosistos.
Galvenais ir ieturēt uzsākto kursu.Nekādos gadījumos nedot nedz konkrētu notikuma aprakstu, nedz arī kaut mazāko vārdu par iepējamajiem cēloņiem.Tas ir tāpēc, lai Lohiem nekas nebūtu saprotams.Toties par Atbildīgo tranzītpersonu "varoņdarbiem" vēsta vai ikkatrs otrais raksts.
Tur tos nolādētā A9 ceļa konstruktorus un "rekonstrukcijas" autorus un izpildītājus ar nolaistām biksēm vajadzētu nostādīt garā rindā gar ceļmalu- lai sāls žļurga atmazgā viņu "sirdsapziņu".
Šoreiz tā darbiba drusciņ gan "citā vietā", bet nu lietas būtību tas nemaina.Vienalga bikses nost- gan Liepājas, gan Jelgavas gan pārējo "šoseju" drošības konstruktoriem, ieviesējiem,apguvējiem un fufeļa morālajiem atbalstītājiem.
www.breaking.lv/2020/01/bloke...s-sosejas.html
pps- sparīgie mīnusu producenti kādureiz gan jau aizrīsies....
---pps2- bet cienijamais Acīgais Admins (varbūt) vismaz uz pēcpusdienu būs izgulējis sagurumu un beidzot notīrijis Emmu un vēl te dažus kretiinus
Vernon, galvenā vaina ir tā, ka cilvēki izbrauc uz galvenā ceļa un neskatās. Neviens neprojektēs tev pie katra lauku ceļa divu līmeņu krustojumu.
Jelgavas šoseja, virzienā uz Jelgavu. Starp Olaini un Dalbi, no meža, pāri dzelzceļam, pienāk ceļš, kuram ir turpinājums ar ieskrējiena joslu Jelgavas ceļam. Ir vasara, ir nepārtrauktas līnijas! Un vieglais, kuru vada kundze gados ievelk autobusam Setra pakaļējā ritenī! Bija bļaušana, kliegšana, kāpēc autobuss vispār tur brauc! Sekas. No trieciena pa aizmugurējo ratu izjuka gultnis! Bez liekiem komentāriem.