Šodien pēcpusdienā notikusi kravas auto avārija pie Zeltalejas (Gulbenes novads). Saskaņā ar aculiecinieka teikto, autoceļš P35 ir aizsprostots.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aculiecinieka foto Foto: iAutolv
Šodien pēcpusdienā notikusi kravas auto avārija pie Zeltalejas (Gulbenes novads). Saskaņā ar aculiecinieka teikto, autoceļš P35 ir aizsprostots.
Bet ceļi tagad pēc remontiem paliek šaurāki ar slīpumiem uz ārieni un katrā ceļa pusē izrakti dziļi grāvji, kur vajaga un kur nevajaga. Ja sāksies atkala un būs nepabērts tas spoguļledus, pabraukt nevarēs ne vieglie ne smagie, ja nu vienīgi kādi traktori ar kāpurķēdēm. Nu neder tie Eiropas standarti mūsu apstākļiem un ciļu (ne)uzturēšanas metodēm.
Grāvji ir tāpēc, lai lohs iemauc tajā un netraucē citiem braukt. Ja te būtu normāls grāvis bijis abās pusēs, ceļš nebūtu jāšlēdz.
Kā noprotams, tur Ceļš ne tikai ka bija bloķēts.Tas (iespējams) pat bija (samērā lieliski) Notīrīts.
Neko nevajag mainīt ceļu uzturēšanas jomā.Nee.Lūdzu nemainiet, viss ir ļoti labi.Lieliski, tāteikt.
Varbūt vajag mainīt kautko pašu galvās? Ātruma samazināšana nemaksā neko. Riepas, ķēdes arī nemaksā neko, ja salīdzina pret veselības un dzīvības cenu. Ne tā?
Vai TU ķēdes esi kādreiz pats un personīgi lietojis ???
Jā, esmu lietojis. Jā, ir čakars uzlikt un nevar ātri braukt. Toties nav uz vietas jāspolē dūmos un jāplēš jau tā lisās riepas, kā to darīja atlaistie speciālisti. Pat vieglajam esmu izmantojis.
Ja ceļus netīra, bet tikai labākajā gadījumā kaisa, pie kam tikai tad kad auto jau ir izbraukājuši sliedes.
Visslidenākais ir tāds ceļs kam apakšā ir neliela ledus kārtiņa, augšā pļura no sniega - sāls maisījuma!!
Tur vienīgais glābiņš ir šipenes, i ta pie nosacījuma, ka pļura nav īpaši biežā slānī.
++++++++++++++
Mūsu pusē sniga 5 dienas ar ļoti īsiem pārtraukumiem. Tad lūk...... Ne reizi kaisītājam nebija nolaista lāpsta!!!! Sabēra sāli pļurā un "darbs" padarīts!
Iemet savus sasniegumus- CIK lielākais esi LV teritorijā nobraucis vienas diennakts laikā? Cik dienas mēnesī bez pārtraukuma esi bijis "uz ceļa"? Ar ko brauciI? Piem kādā tādā decembrī, šajā pacilāti iedvesmojošajā sniega un suudu spožajā "gaidīšanas" laikā?? Klāj vaļā- lai zinam, ar/ko un par/ko te īsti tā runa!
Kur (un kādā tādā gadā/vietā) tu esi LV teritorijā redzējis kādam tr-līdzeklim Ķēdes??
KURŠ (krjoplis/kropļi) site te lohiem deklamēja/reklamēja riepu vietā iegādāties dažādus Sūūdus? Mudinot LOHUS (un jau tā trūkumcietējus) izdarīt tur kaut kādus "objektīvus" vērtējumus un "saprātīgas" izvēles? Kādas gan "saprātīgas" izvēles var izdarīt Lohs?
Kurš "izdomāja" šo te glumi demagoģiski vēmien izraisošo "koncepciju" LV ceļu uzturēšanā (tīrīšanā) ? Vai TIEŠĀm tavuprāt tā Vaina ir tikai autobusu un fūru vadītājos (lohos?)? Ka autobuss/regulārais uz šadi "uzturēta" suudaceļa slīd grāvī- kur ir PAMATproblēma? Un kur (iekš/kā) ir tā problēma, ka tas suudgrāvis ir 4m dziļš????
Mja diemžēl 'ceļu kontrole' smagajiem mūsu valstī nepastāv. Un sodi ir daudz par mīkstu lai juridiskā persona būtu ieinteresēta uzlabot autoparka drošību... (to 1 ja noķer, atpelna jau nākamais kravinieks, kuru nenoķer)
Sodus vajag tādus lai 50..80 kravas jaizved lai atpelnītu!
Un to vienu kontroles ekipāžu uz visu valsti ir viegli apbraukt jo visi talbrauceji ir whatsapp grupā/-s, kas darbojas labāk, kā wāze. ;) Kontroles ekipāža sāk stellēties un jau kāds grupā ir nostučījis, ka lai izvairas no šī posma tie kas negrib iekrist.
Un ta katru dienu ziemā ir jāklausas, ka kārtējā avārija ko izraisījis smagais...
Tev laikam slikta izpratne kā tas bizness "stradā" - lielāko daļu visādu "sūdu" firma, ja varēs tad uzkraus uz konkrēta šofera, bet šamam nereti nebūs kur likties ...
No vienas puses TU gribi lai viss veikalos utml. būtu lēti, bet no citas - gribi lai katrs kravinieks būtu "bruņots līdz zobiem" ... tas nekas ka ga'dijumos kad teiksim tas pats Kreiss brauc Rietumeiropas virzienā - tās ziemas riepas rij vairāk degvielas utml. un labums ir visai apšaubāms ... Kamēr braukt teiksim uz Zviedriju vai Norvēgiju ar "Vasarelli" riepām ir drusku pastulbi ...
Un ko ietaupīsi spolējot uz vietas ar vasarenēm, laužot sedlus, tērējot degvielu un laiku, kā arī lēnāk braucot?
Veic izpēti, tā pat kā civilajā aviācijā vai uz kuģiem - un daļa problēmu "pazudīs pašas no sevis" ...
Cik daudz normālu firmu smagos esi redzējis pa grāvjiem? Teiksim RIMI, Neste, Circle?
Slidens ceļš visus ietekmē vienādi, jo negaidītāks ir virsmas slīdamības mainās moments - jo mazāka kķlūst atškirība starp "normālu" kompāniju un pārējiem:
Ilgi meklēji? Iet runa par auto parka uzturēšanu. Ir uzņēmumi kas iespējams pat degvielu nevar normāli saliet. Ir tādi kas visu var sapirkt un braukt mierīgi.
Ilgi - nē burtiski google augšgala hits .... jo dzīvoju var teikt blakus Kreiss - nav gluži tā ka tur ar viņiem saustitā remonta kantorī nenonaktu sistas kravas automašīnas ....
Ikdienā sanāk kraut pietiekami daudz fūres.
Kā likums lielo kantoru auto, kas strādā gan pa Eiropu gan uz vietas, ir krietni labākā stāvoklī nekā nelielu SIA "Ragi&Nagi" transportlīdzekļi. Un jā, ir bijuši arī tādi fīrmaņi kas čutj ne avansā prasa rēķinu par pārvadājumu apmaksāt lai var degvielu ieliet.
Tikai mans redzējums, Jumu par ekonomētajiem platuma standartiem, jāpiekrīt. Tā ir tikai puse no bēdas. Lielie auto, ja uz šāda ceļa ir kaut cik intensīva satiksme, jābrauc kā pa diegu. Perfekti taisni un perfekti jāiztur novietojums uz ceļa profila. Tas rada pastiprinātu spridzi vadītājam, kas savukārt nogurumu un kļūdas.
Rezultātā nobraukšana no asfaltētā seguma. Tādas nobraukšanas rada garendobes īpaši ja lietains laiks. Īpaši ja ceļš maina virzienu, tad tas paliek vēl likumsakarīgāk dēl auto sastāva rādiusa, kaut gan pati brauktuve platumu līkumā saglabā šauro. Tas viss vēl vasarā būtu pārvarams. Jautājums, vai šīs risas pirms ziemas tiek aizgreiderētas, ja pat jā, tad rudens tumšajā un slapjajā laikā malas ir izmirkušas un ātri vien šie slazdi ir atpakaļ.
Tad patreiz ir pats trakākais laiks. Sniegs slēpj šādas brauktuves slazdus, nemaz nerunājot par ass līniju, pareizo izkārtojumu uz tā sašaurinātā asfalta brauktuves platuma ko nevar saprast zem sniega. Ja vasarā pieredzējis vadītājs vēl var tikt atpakaļ, tad uz apledojušas brauktuves tur tas ne katram vairs izdodas. Pat esmu vilcis īsto jeep braucēju āra no lielā grāvja. Par parasto vieglo pat nekomentēšu. JĀ TĀ IR.
Kādas vēl sašaurinātās brauktuves! Tā ir vienkārša negribēšana izmantot joslas platumu. Ir lohi kuriem ir stils slīpēt viduslīniju, neatkarīgi no gadalaika. Vakar pat es novēroju, vieglie brauc gar labo malu, bet divi Nordeķi slīpē viduslīniju. Un ja pretī gadās tāds pats, nelaimi nav ilgi jāgaida.
TU "uz ielām" pēdējās divas nedēlās vispār bijis esi ??? NU nav tur tā joslas platumu, un pat pārāk bieži NAV !
Manā pusē tīrītāji ceļus tik platus sašķūrējuši, ka neredz nomali. Viss vienā līmenī, var pat malu uzķert. Un nevajag mīzt izbraukt no risām. Es reizēm speciāli braucu pa svaigo sniegu, uzstaisot platāku ceļu un slīd arī mazāk.
Tad patiesi apsveicami, ka kāds domā ar galvu un dara ar prātu ...
Visi renovētie ceļi ir sašaurināti!!!!!
Lauku ceļi ir tik šauri, ka 2 vieglās nevar pamainīties vispār, ja viena NENOBRAUC no ceļa..... Tur kur agrāk 2 baļķvedēji mainījās nesamazinot ātrumu!
Par grāvjiem nu vispār ir unikums!
LVM būvētie ceļi ir ideāli. Vieglajiem problēmu nav, smagajiem kabatas izbūvētas. Toties vairs nav ne bedru, ne dubļu, ne putras. Kas notiek čuhņās, nezinu.
Divi baļķi nieki izmainījās, kur trešais vēl malā riepu mainīja.
pēc Satiksmes ministra domām, te noteikti būtu palīdzējis likums, kas ļautu atņemt autovadītāja apliecību par +30kmh...
Šis jau no nākakamā gada tuvākā pusgada primāri būtu jāievieš par/normu.Normatīvu, tāteikt.Vismaz dažus likumus/gadā (un/vai pusgadā) vajadzētu papildināt ar (obligātajiem) apakš pantiem.Kuru apakšpunkti sāktos (un pēc iespējas arī beigtos) ar jēdzienu "Atņemt" (turpmāk textā Darbi). Jā.
650 lohatron zvejo. Darbi. Jā mega urā.
Es vēl ko iedomājos.Traktoru,māju,parneri, tiesības/par, tiesības/uz - tas viss ok,skaidrs,bazara nav,to visu ir jāatņem uzreiz uz vietas. Bet kā ir ar Ceļu? To diez arī var Atņemt (konfiscēt,atsavināt,nosūtīt ukraiņiem, likt samaksāt tā patieso(kadAsstrālo) vērtību, vai vēl kko sazin ko izdarīt (vai izdrirst)?
Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk
29. aprīlī Madridē notika jaunā CUPRA Leon pasaules pirmizrāde, iezīmējot nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā. Iespaidīgajā pasākumā tika prezentēts gan CUPRA Leon piecdurvju hečbeks, gan Sportstourer. Lasīt vairāk
Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk
Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk
Un valsts tik drāž vieglos par ziemas riepām!
Drāž jau drāž, bet grāvjos guļ ar visām super ziemenēm, vēl jautājums, kāpēc smagais avarēja.