Trešdien Latvijā reģistrēti 122 ceļu satiksmes negadījumi, kuros gāja bojā viens un cieta 11 cilvēki, aģentūru LETA informēja Valsts policija.
Vakar ap plkst.18.30 Mārupes novada Babītes pagastā, uz Ventspils šosejas, automašīnas "Renault" vadītājs uzbrauca gājējam, kurš mira notikuma vietā. Valsts policija skaidro negadījuma apstākļus.
Vakar septiņi cilvēki cietuši ceļu satiksmes negadījumos Rīgas reģionā, divi - Kurzemē, bet pa vienam - Latgalē un Zemgalē. No cietušajiem lielākā daļa - astoņi - bija gājēji.
Par automašīnas vadīšanu alkohola reibumā policija vakar aizturējusi trīs vadītājus - pa vienam Zemgalē, Vidzemē un Rīgas reģionā, kur aizturēts arī viens vadītājs, kurš bija lietojis narkotiskās vielas. Visi četri aizturētie vadītāji pie transportlīdzekļu stūres bija sēdušies tik nopietnā reibumā, ka viņiem piemērots kriminālsods, līdz ar to konfiscēs transportlīdzekli vai piedzīs transportlīdzekļa vērtību.
Savukārt par ātruma pārsniegšanu autovadītājiem vakar noformēti 165 protokoli: Rīgas reģionā sodīti 15 autovadītāji, Vidzemē - 41, Latgalē - 41, Kurzemē - 31, bet Zemgalē - 37 autovadītāji. Divi vadītāji sodīti par agresīvu braukšanu.
Kopumā policija vakar noformējusi 379 protokolus par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumiem.
Un kāpēc neviens no tiem Priekšniekiem un citiem DD ar CS priekšā iestādes speciem nevar pamācīt tos nabaga lohus? Ka tumšajā periodā uz ceļiem, kur var pārvietoties gājēji vai ievilkties kādas lapsas un vēl kas lielāks un negantāks, būtu jābrauc iespējami tuvu ceļa viduslīnijai.
Ko čīksti, ir tak OCTA 🙈
Tev tur bija labs metodiskais materiāls par tēmu "cik tālu kādā apģērbā viens lohs var redzēt otru". Ja nav sliņkums ievieto atkārtoti, mazums kādam liks aizdomāties.
Savukārt ideja nebraukt ātrāk kā redzam mums arī nav sevišķi populāra, diemžēl.
Sergejs tam diemžēl ir 0 jēga. To bojāgājēji paši izvēlās iet. Te viņi ne lasa, ne skatās. Es pat konkrēti CP ekipāžai esmu borējis lai viņi konkrēti paseko, tur kur tie melnie iet un brauc pa melnumu. Atbilde, ka viņi ir bezspēcīgi...
Skumji, bet jāpiekrīt. Kaut gan viens gadijums bija kad pārrunas vainagojās panākumiem: uzprasiju mātītei kāpēc viņa grib tikt vaļā no sava bērna, ļaujot tam braukt ar melnu divriteni tumšās drēbēs un bez kāda spīdekļa (toties kaskā) pa meža šoseju Iecava-Baldone. Satiekot pēc nedēļas situācija bija uzlabojusies, bet tas tiešām ir izņēmums.
P.S. Vakar braucot pēc 17-00 pa P89 , kur man jau praktiski zinams kurā vietā kuru gājēju vai velobraucēju satiksi konkrētā laikā, bija pārsteigums: skolnieks pretīm tumšās džinsēs, melnā jakā un bez jebkāda spīdekļa. Pretīm nāca automobīļi un pamaniju šo ninju aptuveni tad kad braucu jau garām, labi ka vismaz tik daudz prāta šim bija ka iet pa nomali nevis pa asfaltu. Jā, ātrums bija ap 70 tai brīdī
"būtu jābrauc iespējami tuvu ceļa viduslīnijai." Nu, un ja tas bojā gājējs ir lasījis iauto komentārus, proti, tos, kur daudzina, ka visiem autobraucējiem jābrauc pēc iespējas tuvāk labajai malai saskaņā ar CSN ? Ja visi turas pie malas, tad taču šosejas vidum jābūt drošam iešanai :-/
Te kāreiz ir TAS, ka tas valstiski/Viduvējais Lohs nav spriestspējīgs par to, kādu nu viņam kurureiz ieņemt to Pozīciju attiecībā pret to labējo malu.
Man ir gadījies reāli vairākkārt, kad kaut kādos tajos "koplietošanās" braucienos kāds no random Vadītājiem brauc tā, kā tu pats nekad nebūtu braucis.Tu redzi, ka viņš ir lohs (stāžam nav nozīmes) ,taču tu nevari neko nedz izmainīt, nedz ietekmēt,Vienkārši sēdi blakus un pie sevis domā- ko "es" tūliņ darīšu.Ķeršu stūri, skaļi kliegšu, vai sazin vēl ko.Tas stress (vismaz piekš "manis") ir stipri nepanesamāks, nekā varbut kāds 24h brauciens bez apsstājas.Kur tu vismaz pats/sevi kontrolē un esi pats/savā elementā.