Teju 400 Jelgavas un Ozolnieku novadu iedzīvotāju pieprasa ministrijām divu ceļu labošanu 5

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 25.novembris 2020 10:02

Kopumā 386 Jelgavas un Ozolnieku novada iedzīvotāju parakstījuši vēstuli Satiksmes ministrijai (SM) un Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai (VARAM), iestājoties par divu ceļu rekonstrukciju, aģentūru LETA informēja Jelgavas novada pašvaldības pārstāve Enija Kreicberga-Kapša.

Iedzīvotāju lūgums attiecas uz reģionālā autoceļa P94 posma Mežciems - Dzirnieki - Staļģene un vietējā autoceļa V1071 Mežciems - Staļģene - Stūrīši posma Staļģene - lauksaimniecības pakalpojumu kooperatīvā savienība (LPKS) "Latraps" remontu.

Pašvaldībā skaidroja, ka pirmās vēstules Jelgavas novada Jaunsvirlaukas pagasta Staļģenes, Dzirnieku, Jaunsvirlaukas ciemu un Ozolnieku novada Salgales pagasta Emburgas ciema iedzīvotāji SM nosūtīja jau pirms diviem gadiem. Ņemot vērā, ka šo ceļu satiksmes intensitāte nav liela, ceļu sakārtošanas darbi netika veikti, tomēr vienlaikus SM norādīja, ka izvērtēs iespējas ceļa asfalta seguma atjaunošanas darbus iekļaut Valsts autoceļu tīklā veicamo darbu programmā 2019.-2021.gadam.

Šogad Jelgavas un Ozolnieku novadu iedzīvotāji iesniedza abām ministrijām atkārtotu vēstuli, aicinot apstiprināt, vai nākamajā gadā plānots minētos ceļa posmus rekonstruēt atbilstoši solītajam. Savā vēstulē viņi atsaucas uz VARAM un SM noteikto sadarbību kopīgi izstrādājamajiem priekšlikumiem 300 miljonu eiro programmai, kuras rezultātā tiks uzlabota novadu centru sasniedzamība, sakārtojot 105 ceļu posmus gandrīz 900 kilometru garumā.

Iedzīvotāji vēlas, lai tiktu sakārtots reģionālā autoceļa P94 posms Mežciems - Dzirnieki - Staļģene vairāk nekā 14 kilometru garumā. Savukārt vietējā autoceļa V1071 Mežciems-Staļģene-Stūrīši posms Staļģene - LPKS "Latraps" ir divus kilometrus garš. Vietējie nepiekrītam SM sniegtajam pamatojumam, ka ceļu satiksmes intensitāte uz P94 ir neliela.

"Zināmā mērā tā patiešām krītas, bet tikai tāpēc, ka ceļa segums šobrīd ir patiešām sliktā stāvoklī. Ikdienā Jaunsvirlaukas iedzīvotājiem ceļa posms Mežciems - Dzirnieki - Staļģene ir ļoti būtisks, bet, piemēram, lauksaimniecības produkcijas transportēšanas laikā zemnieki, lai nogādātu produkciju uzņēmumiem "Linas Agro" un "Dobeles dzirnavnieks", ir spiesti izvēlēties krietni garāko ceļu caur Garozu," pausts iedzīvotāju vēstulē.

Savukārt vietējā ceļu V1071 kvalitāte esot svarīga vairākiem Jaunsvirlaukas pagasta uzņēmumiem, piemēram, LPKS "Latraps" iesalnīcai, kas lielos apjomos ražo iesala miežus, SIA "Cīruļi", kam pieder slaucamo govju komplekss, un SIA "Fito-AL" ražošanas objektiem - graudu kaltēm, autogarāžām, mehāniskajām darbnīcām.

"Savā ziņā ceļa stāvoklis, kas ar katru gadu arvien pasliktinās, būtiski bremzē uzņēmējdarbības attīstību un līdz ar to pagasta un novada attīstību," argumentēja iedzīvotāji.

Jelgavas novada pašvaldība atbalsta iedzīvotāju prasību un aicina SM un VARAM apstiprināt, vai nākamajā gadā plānots minētos ceļa posmus rekonstruēt atbilstoši solītajam.
 

 
Visi komentāri
 
650 26.novembris 2020 0:03
0 0 Atbildēt

Kā tad tā, nu kas tie te tādi par prinčiem saradušies.Kādu vēl viņiem garozu, lai mauc caur bausku,und tālāk pa vija-baltika,gar a7 rimī maxi mārket.Kam nepatīk- tos caur Mendemciemu novirzīt.Punkts.Jā.

Pļurkt 26.novembris 2020 18:46
0 0 Atbildēt

A kas ir??? Kad jāmaksā nodokļi, tad viņiem jāsamaksā viss lai Rīgas ielas noasfaltē, bet pašiem gadu desmitiem jāmaļ dubļi??

Es jau esmu redzējis ceļu, kas spēja izturēt DIVUS pasaules karus, komunistu invāziju, "neatkarīgo" latvāniju nespēja izturēt. Pie kam nespēja tik tālu, ka nedz ar tanku, nedz zirga mugurā JĀŠUS pa to vairs nav iespējams izbraukt!!!

Visiem ir PILNĪGS POX! Pilnīgi visi kas dzīvoja gar to ceļu ir atstājuši savas mājas un nu tīrumos un laukos aug "latvijas kokvilna"!!! tūkstošiem hektāru, ja ne kv km!!!

Kotletes 27.novembris 2020 9:05
0 0 Atbildēt

Pirmkārt vaig sodīt šos noziedzniekus pārsvarā visi ceļi no padomju laikiem speciāli tiek bojāti lāpot bedrītes un plaisas ar asvalta kotletes un plaisu stricelēm,te tak bērnudārza līmenī var saprast ka ar šīm kotletēm ir izciļņi un sasit ceļa pamatni gan automašīnas,vienkārši jāuzliek darba uz plaisām,un bedrītes līdzeni jātaisa vaij labāk ar leju nekā pumpu ,cietumā šos kaitnieks,esmu zvanījis policijaij Latvijas ceļi tur vieni kaitnieku neņem galvā....rrrr

Boldarājas 27.novembris 2020 9:17
0 0 Atbildēt

Uz Bolderājas ceļa jau vairākus gadus daudz plaisu kā uz visiem ceļiem nē taču principiāli kamēr maza plaisiņām nelies darvu pagaidām kā jau vieglie krīt iekšā tad uzliek nelīdzenu asvalta ielāpu saucamo pumpu vaij kotleti lai aātrāk un pamatīgāk laistu smagās mašīnas sasit ceļa pamatni tas saprātam nav saprotams,policisti vismaz varēja sākt padomāt pelēkām šūnām vārdsakot noziedznieki,nerunāju par to ka vaig laij zaļā gaisma pirms pārslēgšanās 3 reizes nomirgotu,un zaļo vilni uz ceļiem taisītu,ne uz katru luksoforu jāapstājas un ātruma ierobežojuma zīmēm papildus plāksnītes noņemt kur norādīts ka moči vieglie var braukt ar šo ātrumu,a smagiem jābrauc50 ko pratvēdari

Un 27.novembris 2020 9:30
0 0 Atbildēt

Pa naktīm kad atslēga luksaforus vakara no23,00un rīta7,00 ko policija lūdzu karogs rokā,un mainīt likumu iesniegt Saeimā apdzīvotā vietā noteikt braukšanas ātrumu60km,h, es vēl 1975 gadā pa Maskavas ielu ar gaziku vedu ķieģeļus ar70km stundā normāls ātrumsp,milicija pat ātruma pārsniegšanu nelika sodus,nedrīkstēja tikaij taisīt avārijas situācijas,a tagat sienas pie katra sīkuma vēl uz 50km,h zīmes noliek fotoradarus un dronusun jā jau tik lieli sodu sacelti,nedrīkst vairs pieturēties pie principa ka smagām mašīnām divreiz lielāki sodu kā vieglajām lūdzu karogs rokā

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.Unyx – sportisks krosovers Ķīnas tirgum 4

Volkswagen ID.Unyx ir gandrīz tas pats Cupra Tavascan, tomēr ne gluži. Lasīt vairāk

 

Elektriskā Škoda Epiq par 25 000 eiro ieradīsies 2025. gadā (+ FOTO) 15

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda gatavo elektrisku mazauto, kas būs pievilcīgs arī cenu ziņā. Lasīt vairāk

 

Visu laiku jaudīgākais Volkswagen universāls – vēl viens elektriskais GTX saimes modelis (+ FOTO) 13

Reizē ar ID.3 GTX debitējis vēl viens šīs saimes modelis – ID.7 GTX Tourer. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti