Pārkāpumus sāk fiksēt četri pārvietojamie fotoradari 42

 
9.jūlijs 2008 9:43

Sākot no 9. jūlija līdz 11. jūlijam, uz Latvijas ceļiem autovadītāju pārkāpumus sāks fiksēt četri pārvietojamie fotoradari.

Radari tiks izmantoti gan Rīgā, gan uz lielajām šosejām. To lietošanai speciāli ir apmācīti konkrēti darbinieki, kas arī veiks šo radaru uzstādīšanu un nepieciešamības gadījumā - pārvietošanu. Lai izvairītos no fotoradaru zādzību mēģinājumiem, netālu no tiem patrulēs arī policijas automašīna. Pirmo četru radaru iegāde izmaksājusi 140 000 latu.
 
Visi komentāri
 
259206. viesis 9.jūlijs 2008 9:48
0 0 Atbildēt

Ahā, močus neķers, ja :D

Tad var atslābt...

259208. viesis 9.jūlijs 2008 9:58
0 0 Atbildēt

Itkā jau loģiski, močiem nummura priekšā nav. Un no pārējā, ko redz pēc foto, ir tikai acis - par skaistām acīm štrāfēt īsti nevar :)

"Lai izvairītos no fotoradaru zādzību mēģinājumiem, netālu no tiem patrulēs arī policijas automašīna"

Tas ir super - vai atmaksājas tie izmestie 140'000 Ls ja blakus tāpat jāsēž policistam? Varbūt labāk viņam iedod radaru rokās un lieki neizmest naudu?

259210. viesis 9.jūlijs 2008 10:05
0 0 Atbildēt

"Anonīmās" radaru atrašanās vietas nu noteikti "uzlabos" satiksmes drošību. Kamēr neviens nezinās ka tur tāds ir, nekāda efekta nebūs. Jeb jāatpelna ieguldītā nauda ? :D

259216. viesis 9.jūlijs 2008 10:17
0 0 Atbildēt

Fū, tas nozīmē traktorus arī neķers. Varēs tad tagad tā labi atvilkt pa dzīvojamo zonu :D

259220. viesis 9.jūlijs 2008 10:35
0 0 Atbildēt

Kapēc viens tāds štrunts maksā 35000 latu???

Cik tad maksā parasts radars?

259226. viesis 9.jūlijs 2008 10:51
0 0 Atbildēt

šorīt jau redzēju darbībā... whistlers draudzīgi pīkst ~500m pirms

259227. viesis 9.jūlijs 2008 10:51
0 0 Atbildēt

Davai, kas detektē - rakstat kur atrodas tie devaisi

259230. viesis 9.jūlijs 2008 10:55
0 0 Atbildēt

Par tādu naudiņu varētu aprīkot vienu policistu ar krutāko rokas radaru vienā rokā un ar krutāko fočiku, kuram ir mega kruts teleskopisks objektīvs, otrā rokā! Domāju, ka sanāks ievērojami lētāk, ja jau tiem poličiem tāpat jātup pie šitā tehnikas brīnuma! ;) Rezultātā iegūtu LV kustomizētu foto-policistu-radaru!

259238. viesis 9.jūlijs 2008 11:14
0 0 Atbildēt

Kur tad pārējie mega aparāti stāv?Ir info?

259248. viesis 9.jūlijs 2008 11:54
0 0 Atbildēt

stulbums: saakumaa mr. Fish teica, ka shitā uzparikte aizstāšot 5 ceļu policistus. Tad kāpēc pie radaara dežūrē policisti??? Vai tik nav kārtējais berziens uz ekonomiskajiem aprēķiniem??? Imprezas arī ir pilnīgs stulbums (nepamatoti dārgi un vairāk izskatās pēc pakazuhas). Efektīvāk būtu bijis aprīkot ar tām uber krutajām sistēmām neuzkrītošas mašīnas (piem.: OPEL ASTRA, OMEGA, VECTRA, FORD FOCUS, MONDEO u.c., bet ne vienādām). Naudu tērē uz vella paraušanu, bet ar galvu toč nedomā

259249. viesis 9.jūlijs 2008 11:58
0 0 Atbildēt

Jaa jaa!!! Epopeja ar Geciem izgāzās jau pirmajos mēnešos. Nav vairs to Gecu...

259250. viesis 9.jūlijs 2008 12:00
0 0 Atbildēt

To 259226. Kādā BANDā Whistlers pīkstēja?

259254. viesis 9.jūlijs 2008 12:21
0 0 Atbildēt

nebiju ielogojies un biji tad viesis 259226. whistlers pīkstēja Ka bandā

259256. viesis 9.jūlijs 2008 12:22
0 0 Atbildēt

Kāds varētu nofočēt un pateikt kādā bandā strādā tie radari - K vai Ka..

me

259260. viesis 9.jūlijs 2008 12:43
0 0 Atbildēt

par radaru atrašanos- tie ir mobilie radari, līdz ar to viņi var atrasties katru reizi citā vietā. Labi vien ir, ka nav zināms, kur konkrētajā brīdī tie ir- vismaz +/- dicsiplinēs daudzmaz ievērot ātruma ierobežojumus.

259270. viesis 9.jūlijs 2008 13:33
0 0 Atbildēt

ko tev viņi disciplinēs? :) domā tagad var zināt kur tev pretim brauc cp auto, vai kur sēž vīriņi ar "fēnu"? ja skrien pirmais, tad arī maksā. ja neesi šauru pieri un domā ko dari, tad ne sūda viņi tevi nenoķers uz ātruma. mobili, nemobili - vienā maisā bāžami :) katrs cp.ists ir mobils lidzko iesēžas savā auto.

259291. viesis 9.jūlijs 2008 15:51
0 0 Atbildēt

Irvin

Man te radās doma jau pasen tagat gribu tikai noskaidrot kāda būs piekrišana. Tātad

Radās man doma ražot nummura rāmīšus ar stiklu priekšā kas kļūst balts (necauredzams) ja salonā nospiež pogu. Ja būs piekrišana kaut vai šeit gatavs uzsākt ...nu paceļam rokas kas par?

259295. viesis 9.jūlijs 2008 16:11
0 0 Atbildēt

Vai kaads zin - shie radari fotografee auto no priekshas, vai no aizmugures? Or both?

259298. viesis 9.jūlijs 2008 16:24
0 0 Atbildēt

šodien pirmajiem 100 šoferīšiem jau iekritis BINGO :D

259300. viesis 9.jūlijs 2008 16:31
0 0 Atbildēt

Pievērsīt uzmanību, ka ieliktais ātruma slieksnis ir +10km/h. Kā jau parasti mūsu dievzemītē, pfig drošība, ka tik lati ripo, uzregulē radaru tā lai ķer vidējo plūsmas ātrumu un aiziet.

259303. viesis 9.jūlijs 2008 17:08
0 0 Atbildēt

Ņjā, tauta... Esmu tikko no Polijas, jūtos ka kara zonā, nevar normali pabraukt, visur tevi medī Zaļie... Polijā katru ciematu radare, visur stāv šilte ar brīdinājumu, a tu jau pats domā, mīt vai nē... Poliču vispār nemana un kārtība uz ceļa, protams gadās, ka kāds arī kkur steidzās... Life is life! Brauc sev mierā.

Pie mums tu vaktē viņus,viņi vaktē mūs, tiko atslābi-maku vaļā.

Ar tiem mobilājiem radariem,šķiet kāds cilvēktiesību pārkāpums briest, ne velti visā EIROPĀ ir brīdinājumi par sekošanu.

Latvijā tikai vajag vairāk naudu, visiem un ikvienam... MAN ŽĒL ŠO VALSTI UN TĀS PAVALSTNIEKUS...

259306. viesis 9.jūlijs 2008 17:40
0 0 Atbildēt

polijā tie foto radari ir tukši un nedarbojas 99% gadiijumu ;) pa varšavu tak visi mauc uz 90-100 iizii ;)

a tas par +10 toch ir debiili.. ja aatri fuura jaapdzen? uz 120 uzmochii un jau Tevi soda? debiilikji.

259307. viesis 9.jūlijs 2008 17:51
0 0 Atbildēt

zivtiņs teica, ka tiks sodīts auto, nevis vadītājs. Tad gribēju vaicāt, kā būs ar uzņēmumu autoparku? moš vienkārši laižam iekšā grāmatvedībā un miers :) tā teikt paaugstinātas maksas pakalpojums :)

259312. viesis 9.jūlijs 2008 19:31
0 0 Atbildēt

soda naudas apliek ar ienākuma nodokli ... nez kurš īpašnieks piekritīs ...

par Poliju - brauc naktī un jūties kā ērglis :)

jebkurā gadījumā Eiropā ir divas valstis, kur CP ir "izcila" - LT un LV - soda arī apdzīšanas manevra laikā. lai nu viņiem veicas. cīņai ar CP izmantojam lielus dīvānus ar kruīzu un pohijistisku sejas izteiksmipret apdzenošo nosodošajiem skatieniem ... :)

259313. viesis 9.jūlijs 2008 19:39
0 0 Atbildēt

Tādai mantinai vaidzetu trapit kadam uzceltam akmenim :D

259314. viesis 9.jūlijs 2008 19:40
0 0 Atbildēt
259322. viesis 9.jūlijs 2008 20:26
0 0 Atbildēt

Ehh kā visi lielie satiksmes "speci" sāk vārīties par fotoradaru parādīšanos. :) Patiesībā stipri apsveicama lieta, kuru ieviest vajadzēja jau stipri sen. Bildēs redzamais ir mobīlā tipa fotoradars, tāda tipa radarus izmanto arī citās r-eiropas valstīs un tam parasti "komplektā" nāk pāris darbinieki, kuri tup turpat krūmos un vaktē ierīci. :) Neskatoties uz pavadošo personālu ierīces efektivitāte ir stipri augstāka par jebkuru CP-tu ar fēnu, parādiet kaut vienu CP-tu, kurš 1 stundas laikā spētu izrakstīt 25 protokolus. :) +10km/h arī ir ļoti normāla tolerance, nekas traks nenotiks ja pamatplūsma brauks uz 90 km/h sotaka vietā, jo 100 km distancē laika ietaupījums ir tikai 6 min. R-eiropā fotoradaros tiek izmatota ātruma pārsniegšanas tolerance 8-13 km/h robežās. Mīļie tautieši brauciet uzmanīgi, esiet iecietīgi pret citiem satiksmes dalībniekiem un ātruma pārsniegšanas problēma slēpjas iekš mums pašiem, tās 3-5 max 10 minūtes ko iegūst zemu lidojot dažreiz var kādam švaki beigties. ;)

259323. viesis 9.jūlijs 2008 20:37
0 0 Atbildēt

Ja jau budžetā ir paredzēts, ka vadītāji pārkāps un CP tos sodīs ... tad atliek vien pārkāpt, jo budžets tak jāpilda. Šlesera kungam gan laiks doties kaut kur nah.... un jāsāk atcerēties CP pamatuzdevumi - profilakse, profilakse un vēlreiz profilakse un tikai kā gala līdzkelis sodīšana, tikai mums ir viss otrādāk.

Par to pašu Franciju - tur tiešām ir daudz foto radaru, bet ... tie ir gudri sajūgti ar luksaforiem un tuvojoties luksaforam par ātru, tas vienkārši iedegas sarkanajā režīmā un gribi negribi, ir jāapstājas ... Zivtiņam vajadzēja nevis šampi lakt (slavens citāts par dzeršanu pirms Jāņiem) un uz melnajām franču imigrantēm acis mest, bet tiešām kaut ko arī apskatīt ...

259324. viesis 9.jūlijs 2008 20:50
0 0 Atbildēt

Tad debīliķiem no CP puses vajadzētu saprogrammēt radurus lai soda arī visus, kuri brauc zem atļautā atruma, tādējādi provocējot apdzīšanas un ātruma pārkāpšanu.

Pirmais sods itkā ticis Maximai :D

259326. viesis 9.jūlijs 2008 21:10
0 0 Atbildēt

un kaa buus taadiem kaa Slesers? vinjiem jau protams visas vietas buus pazinjotas ne? lai nav jaamaksaa sodi, kaa mirstiigajiem... :(

259327. viesis 9.jūlijs 2008 21:52
0 0 Atbildēt

NU ko tauta - forši tagad varēs oficiāli reģistrētus ātruma rekordus stādīt. :D:D:D Bet par satiksmes drošību runājot, ka tik nesanāk pretēji mūs greizajā valstī, pie stila bezjēdzīgi bremzēt tiklīdz ierauga kaut ko CPistam līdzīgu. ;)

Runājot par mani personīgi - mani nerausta tas ja nāksies kādu reizi samaksāt sodu ;)

259328. viesis 9.jūlijs 2008 21:52
0 0 Atbildēt

Magistram> ja nesaproti par ko runā,tad labāk paklusē,ar domu ka fotoradars fiksē kā fotoaparāts bez radara palīdzības,vismaz niku nomaini un piektklasnieku! :)

par fotoradariem runājot,šie konkrēti strādā 24,1 GHz frekvencē,respektīvi K-band uz radardetektora!

259330. viesis 9.jūlijs 2008 22:27
0 0 Atbildēt

Ehh kā visi lielie satiksmes "speci" sāk vārīties par fotoradaru parādīšanos. Patiesībā stipri apsveicama lieta, kuru ieviest vajadzēja jau stipri sen. Bildēs redzamais ir mobīlā tipa fotoradars, tāda tipa radarus izmanto arī citās r-eiropas valstīs un tam parasti "komplektā" nāk pāris darbinieki, kuri tup turpat krūmos un vaktē ierīci. Neskatoties uz pavadošo personālu ierīces efektivitāte ir stipri augstāka par jebkuru CP-tu ar fēnu, parādiet kaut vienu CP-tu, kurš 1 stundas laikā spētu izrakstīt 25 protokolus. +10km/h arī ir ļoti normāla tolerance, nekas traks nenotiks ja pamatplūsma brauks uz 90 km/h sotaka vietā, jo 100 km distancē laika ietaupījums ir tikai 6 min. R-eiropā fotoradaros tiek izmatota ātruma pārsniegšanas tolerance 8-13 km/h robežās. Mīļie tautieši brauciet uzmanīgi, esiet iecietīgi pret citiem satiksmes dalībniekiem un ātruma pārsniegšanas problēma slēpjas iekš mums pašiem, tās 3-5 max 10 minūtes ko iegūst zemu lidojot dažreiz var kādam švaki beigties. ;)

________________________

Ārkārtīgi veselīgs komentārs. Atbalstu šo viedokli !

259342. viesis 10.jūlijs 2008 1:10
0 0 Atbildēt

Nu, nu... alkatība aug augumā. Agrāk sodīja tos, kas tiešām lidoja, palika par maz, tagad vajag visu tautu kāst.. Zin, es saprastu, ja saņemtu sodu par apzinātu lidošanu uz 100/160 (apdz./neapdz. vieta), bet kad pilsētā mani jau drāž par 61kmh, nu tas ir karastāvoklis. Nav jau runa par to, ka kaut kādas minūtes ietaupītu, katram ir sava ritma dzīvesveids un to nevar brutāli novienādot. Katram ir sava gaita atkarībā no tā brīža vajadzībām vai spējām, arī pa trotuāru tak neejam visi vienādā solī. Es arī reizēm braucu pilnīgi mierīgi, nesteidzoties, kā ar kruīzu (kura diemžēl manam auto nav) patiešām izbaudot braucienu, bet jāatzīst, ka tā daudz vieglāk uzmanība aizklīst no ceļa nekā braucot aktīvāk. Savulaik jau pāris vāki ir piedzīvoti, tādēļ cenšos mācīties no kļūdām un no nevajadzīga riska izvairīties, tikai ātrums saprāta robežās noteikti nav tas, kas visbūtiskāk šo risku paaugstina, kļūdaina vai pārgalvīga manevrēšana gan, tādējādi sū var sataisīt neatkarīgi no ātruma atbilstības atļautajam (mans otrais vāks bija pie ~45kmh putenī). Jā, var jau teikt - bija jābrauc uz 10kmh, nekas nebūtu noticis, ātrums vien pie visa vainīgs. Tad kādēļ neuzlikt uzreiz visā Latvijā vienotu ierobežojumu 10kmh?? Tas būs droši ar garantiju! Kāds ir pamats, lai to neizdarītu tūlīt un tagad? Ja dara, tad dara kārtīgi uzreiz nevis ākstās ar muļķīgiem 70, 50, 30 ierobežojumiem. Muļķīgiem tādēļ, ka NEVIENS to neievēro. Kurš ir redzējis kādu braucam reāli uz 30 remonta zonās??? Sakiet, kam ir vajadzīgi tādi ierobežojumi, ko NEVIENS neatzīst? Paskatieties, kas tagad darās dziesmusvētku laikā - daudz kur saliktas apstāšanās aizlieguma zīmes, pat tur, kur neviens buss i nemēģinās iebraukt un stāties, bet... kas tur agrāk stāvēja, tie arī stāv kā stāvējuši, kaut arī zaļais vīriņš turpat grozās, pie tam šur tur vēl busi smukā rindiņā zem zīmēm! Tad KAM tās zīmes ir vajadzīgas, ja tāpat tām blakus dežurē policisti un izrīko, kur kuram stāties???? Domājat, ka tām zīmēm ir kādi paskaidrojumi, kam tās domātas, cik ilgi tām paredzēts tur būt? Nekā! Tikai baumas klīst, ka pēc svētkiem noņemšot.

Nu tad nevajag brīnīties, ka mūsu valstī likumus neciena! Pēc manas saprašanas likums ir jāpielāgo cilvēku vajadzībām vai arī ceļš jāpielāgo jaunajām prasībām nevis kā vieglākais risinājums jāizgudro kārtējais pigors un tad jādrāž visi, kas to negrib ievērot. Ja te kādu vajag drāzt, tad tie ir ceļu projektētāji un būvētāji, kas salasījušies sazin kādas Eiropas prasības un tik rok grāvjus gar malām. Ja satiksme kļūst par lielu pašreizējiem ceļiem tad tie ir jāpielāgo vai JĀPĀRBŪVĒ tā, lai panestu esošo slodzi, bet paskatieties ko dara uz D-pils šosejas pie Kokneses, piemēram, bet šādas tendences ir visā Latvijā! Sabūvē nenormālas saliņas ceļa vidū, uz kurām uzsisties tumsā ir diezgan viegli, sarok grāvjus, lai mašīna pēc mazākās noslīdēšanas no ceļa būtu nelietojama un ārā to varētu dabūt tikai ar smagāku tehniku un laikam vēl paši iedomājas, ka baigi labo darbu izdarījuši!!! Tā vietā, lai šo tik noslogoto šoseju pārbūvētu par norobežotu 4 joslu ceļu, kaut vai pa posmiem, ja nevar visu uzreiz, bet kur dara, tur lai izdara uzreiz kā vajag.

Aizmuldējos no tēmas, bet vienu lietu vēl pateikšu - līdzīgi kā likumdošanai satversme, tā CSN ir viens likums augstāk par visu - dari ko darīdams, neapdraudi, nekaitē citam. Visvairāk tas attiecas uz apdzīšanu, priekšā izlīšanu, joslu maiņu utml. manevriem. Viss pārējais ir formāli noteikumi, kuriem ir jēga tikai paredzētajos apstākļos, bet ne tad, ja šo apstākļu nav (piemēram, nav kustības intensitātes). Jā, es reizēm šķērsoju dubulto nepārtraukto līniju un veicu kreiso pagriezienu, kad tas nav atļauts, ja saredzamā attālumā nav citu satiksmes dalībnieku, un arī turpināšu to darīt, jo tas nevienam nekaitē, neliek mainīt iecerēto trajektoriju, bremzēt utt. Šī paša iemesla dēļ arī turpmāk centīšos apdzīšanas manevru pabeigt pēc iespējas ātrāk, neskatoties uz īslaicīgo nozviedzīgo paātrinājumu. Zaļo vīriņu un gan jau daža laba lasītāja acīs acīmredzot būšu noziedznieks ar vairākiem fiksētiem pārkāpumiem gadā.

259343. viesis 10.jūlijs 2008 8:01
0 0 Atbildēt

Radarsistēma Multanova 6 darbības princips:

www.robot.de/english/Multanova.swf

Austrālija:

www.youtube.com/watch?v=y6syLCyjQKA

259381. viesis 10.jūlijs 2008 18:00
0 0 Atbildēt

Kāda tolerance Eiropā 8-13km/h? Kur kaut ko tādu var izraut (vai Eiropa ir domāta Viļņa?). Nezinu kāda tolerance, bet neviens nav mani nozibsnījis ar +20 braucot. Un ņemot vērā vidējo satiksmes plūsmu radara zonā, vietējos arī. Kāda vaina braukt visiem uz 90? A kāda vaina visiem braukt ar zirgu? Svaigs gaiss, nav jāsaspringst uz ceļu, riktīgs chill out, davaj pārejam kā ASV mormoņi uz zirgu pajūgiem? Cilvēk, mēs dzīvojam XXI gadsimtā, turklāt braucot uz 90 jau pēc 10min ir jākaujas ar miegu, bet manuprāt, aizmidzis vadītājs pie stūres arī uz 90km/h ir daudz bīstamāks, nekā nomodā esošs, kurš brauc uz 110 (nu kaut vai 120). Ne jau visi brauc ar perpeļotiem, kam pie 90km/h troksnis salonā ir kā lidmašīnā pie pacelšanās, citiem arī patīk braukt komfortablos auto.

259382. viesis 10.jūlijs 2008 18:50
0 0 Atbildēt

VISIEM, KURI IR PABRAUKUŠI ŠITIEM MĒSLIEM GARĀM OBLIGĀTI IR JĀMIDŽINA AR FĀRĀM, LAI PRETIMBRAUCOŠIE ZINA, KA PRIEKŠĀ ATRODAS ŠITIE FOTOMĒSLI! šOFERĪŠI, ESIET TAK KOLEĢIĀLI!

259385. viesis 10.jūlijs 2008 19:17
0 0 Atbildēt

VISIEM, KURI IR PABRAUKUŠI ŠITIEM MĒSLIEM GARĀM OBLIGĀTI IR JĀMIDŽINA AR FĀRĀM

Es nemidžināšu, tieši tāpat kā nemidžinu par CP ar fēnu. Ja esi gatavs skriet, tad esi gatavs arī saņemt sodu.

259389. viesis 10.jūlijs 2008 22:05
0 0 Atbildēt

to Sinn

Tu neesi šoferis, tu esi PE-DĀ-LIS!

Svētdienas braucējs, kuram no braukšanas un šoferu brālības sajēga kā cūkai no Saules!

Tieši dēļ tādiem kā TU arī CP drāž TEVI un visus pārējos visos iespējamajos veidos par par lietām, kurām citur pasaulē nepievērš uzmanību!

259391. viesis 11.jūlijs 2008 1:34
0 0 Atbildēt

vakar redēju pa ceļam uz lidostu, kādu 1 km pirms lidostas stāvēja ceļa vidū viens un šodien uz Vanšu tilta vēl 2 pamanīju,... tākā čaļi - uzmanās.... tur laiku pa laikam var darboties fotoradari...

259495. viesis 13.jūlijs 2008 23:11
0 0 Atbildēt

??? Mani apdzina radara zonaa, kuru nofotograafeeja mani vai Fordu ?

10.07.08 pirms Katlakalna padrieziena, gaidiit veestuli no tiem vai kaa!

259564. viesis 15.jūlijs 2008 9:36
0 0 Atbildēt

Te var iemst aci,kur atrodas tie radarīši. cik šī info svaiga,nemācēšu teikt. www.bmwpower.lv/map.php

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti