Visi komentāri - Lasītājs jautā: Kā tas ir saprotams?! (+ foto)

Lasītājs jautā: Kā tas ir saprotams?! (+ foto) 20

 
2.jūnijs 2009 12:29

Lasītājs: Starp Kolku un Kolkas ragu uzdūros šādai zīmju kombinācijai. Īsti nezinu, ko domāt! Tas, ka stāvēšana augšējās zīmes darbības zōnā ir maksas pasākums, tas tāpat ir skaidrs!



Iespējams, ka tā ir spēle pēc principa 50/50: Atstāj mašīnu, un, mēģini uzminēt, par kuras zīmes pārkāpšanu būs plāksteris.

Dawsons, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
269108. viesis 2.jūnijs 2009 12:33
0 0 Atbildēt

atstāj ar avārijas gaismām, izliec trijstūri un izlej pusspaini ūdens zem motora. nu trijstūri var nopizģīt, tās vienīgās izmaksas.

269109. viesis 2.jūnijs 2009 12:41
0 0 Atbildēt

Kas tad tur nesaprotams!? Tiem kas tiesības ir nopirkuši, saņēmuši davanā vai komplektā ar automašīnu, papildus tiek paskaidrots, ka tas smukais, pārstrīpotais rimbulītis, pēc būtības ir un paliek parasta maksas stāvvieta. :)

269110. viesis 2.jūnijs 2009 13:07
0 0 Atbildēt

Agrāk bija plāksnīte par to,ka pēc noteiktiem metriem(200?) būs maksas stajanka.

269111. viesis 2.jūnijs 2009 13:14
0 0 Atbildēt

ir vai nu noziedējusi papildplāksne vai nu čaklas rokas kādu no zīmēm ir apgriezuši uz pretējo pusi... ;)

269113. viesis 2.jūnijs 2009 14:26
0 0 Atbildēt

Kombinācija laba – lietas būtība visiem skaidra. :D

269114. viesis 2.jūnijs 2009 14:28
0 0 Atbildēt

Tur ir skaidri un gaisi apziimeeta maksas autoostavieta un pat cena pielikta klaat :D

269115. viesis 2.jūnijs 2009 14:43
1 0 Atbildēt

nu ja, skaidrs - maksas staavvieta 30ls/24h

269118. viesis 2.jūnijs 2009 15:40
0 0 Atbildēt

Da vienkārši - zīmju kombinācija kas nozīmē - "Luksus klases stāvvieta" analogi VIP klases birojiem. ;)

269119. viesis 2.jūnijs 2009 15:46
0 0 Atbildēt

neee luksus neder – nau uzziimeets parking zimeejums uz asfalta (t.i. invalidu stavieta)

269120. viesis 2.jūnijs 2009 18:14
0 0 Atbildēt

Otrā zīme principā pirmo atceļ ;)

Ja būtu pēc kārtas saliktas, piemēram, vienai aiz otras pēc 1 metra.

Tagad varētu tulkot līdzīgi, lasot no augšas uz leju :D

269121. viesis 2.jūnijs 2009 19:35
0 0 Atbildēt

Apstāties var tikai maksas stāvvietā, kuras attālums nav zināms!

269122. viesis 3.jūnijs 2009 0:08
0 0 Atbildēt

tomeer labs :D:D:D 30 LS 24h vai humaani biki paari latam/h... ne taa kaa riigaa :D

269123. viesis 3.jūnijs 2009 8:57
0 0 Atbildēt

Pērnavā stāvvieta ielas malā 50 EEK/h, kas ir Ls 2,25 stundā.. kūrortpilsēta!

269145. viesis 4.jūnijs 2009 16:11
0 0 Atbildēt

RD Satiksmes departamenta rīcībā ir angļu ekspertu izstrādāts pētījums, modelējot auto plūsmas ātrumu, ja Rīgā pēkšņi tiek uzbūvēti visi ieplānotie objekti – veikali, daudzdzīvokļu ēkas, koncertzāles, utt. Rezultāts nav iepriecinošs, auto kustības ātrums tādā gadījumā Rīgā būs aptuveni 5 km/h, turklāt lielāko auto noslodzi rada lielveikali. Loģiski būtu vispirms izstrādāt un ieviest satiksmi regulējošus pasākumus, tikai pēc tam būvēt. Šobrīd gan tas nav pārāk aktuāli, jo būvniecības apjomi ir sarukuši.

Satiksmes intensitāti, ja tas nepieciešams, var regulēt ar vairākiem “atvēsinošiem” pasākumiem. Pirmkārt, tās ir maksas braukšanas zonas pilsētas centrā, otrkārt maksas stāvvietas, treškārt, dažādi ierobežojumi. Viens no efektīviem ierobežojumem ir sastrēgumu stundu nodoklis, ko tehniski iespējams diezgan viegli nodrošināt, uzstādot auto reģistrācijas numuru nolasīšanas ierīces gar dzelzceļa loku. Autovadītājiem, kas šķērso dzelzceļa loku tiek piesūtīts rēķins, kura lielums atkarīgs no numura fiksācijas brīža – naktī braukšana ir par velti, dienas vidū salīdzinoši maza summa, darba dienas sākumā un pēcpusdienā summa ir lielāka. Pasaulē tāda prakse tiek sekmīgi izmantota, turklāt pamatideja ir nevis par katru cenu iekasēt naudas līdzekļus, bet nodrošināt daudzmaz saprātīgu satiksmes kustību. Pagaidām projekta ieviešana ir atlikta uz nenoteiktu laiku, bet kļūs aktuāla tikko atkal parādīsies sastrēgumi.

269158. viesis 4.jūnijs 2009 22:34
0 0 Atbildēt

269145.

kas tas par sviestu? tik maksat un maksat beigas par to ka es uz veikalu gribu aiziet un maizi nopirkt pa dienu man ari bus jamaksa?? tad projekts ir izmantojams tikai viena vietaa miskaste

269176. viesis 5.jūnijs 2009 16:09
0 0 Atbildēt

tas nav sviests, tāda nākotnē būs satiksme rīgā, nepatiks, varēsi braukt ar e e-talonu :D

269186. viesis 5.jūnijs 2009 23:45
0 0 Atbildēt

Autoram žetons! :D

269196. viesis 7.jūnijs 2009 19:41
0 0 Atbildēt

Labs, tas laikam paskaidrojums "dļa osoba tupih" ka ja apstāsies, tad būs jāmaksā:DDD

270245. viesis 9.augusts 2009 19:48
0 0 Atbildēt

Stāvot zem augšējās zīmes , tiek maksāts valsts kasē , stāvot zem apakšējās - pašvaldībai !!! Brīva izvēle.

275389. viesis 10.marts 2010 10:36
0 0 Atbildēt

Tas laikam ir bildets pie Kolkas raga,nekas nesaprotams,kur darbojas komersanti,tur...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti