Lasītājs neizpratnē: par ko soda policija? (labots!) 102

 
16.oktobris 2009 13:50

Lasītājs: 2009. gada 8. oktobrī ap pl. 7:50 Rīgā, pie Ģertrūdes ielas 1.nama, ielas malā, kur arī pats bieži novietoju auto, kā vienmēr, stāvēja rinda automašīnu, novietotas atbilstoši ceļa zīmēm 532. (stāvvieta) un 828. (automašīnas novietošanas veids).

Precizējumu lasiet šeit »»

Ievēroju, ka tām automašīnām, kas pret ietvi novietotas ar aizmuguri, ir soda kvītis par zīmes 828. neievērošanu 20,00 Ls apmērā. Soda kvīti izrakstījis Ivo Hartmanis.

Pārskatot Ceļu Satiksmes noteikumus un īpaši ceļa zīmi 828., nekur nevarēju ieraudzīt, ka auto būtu jānovieto pret ietvi ar priekšgalu; no zīmes var tikai saprast, ka auto jānovieto pret ietvi ar galu, bet nav definēts, vai tas ir priekšgals vai aizmugure, arī zīmes izskats (attēlotā automašīna) šādu informāciju nesniedz.

Vēl jāņem vērā, ka minētās automašīnas neradīja nekādus traucējumus citiem satiksmes dalībniekiem.


(sods ir)


(soda nav)

Šajā sakarā rodas vairāki jautājumi –

  1. kā ir ar Policijas* darbinieku, konkrētajā gadījumā Ivo Hartmaņa profesionalitāti;
  2. izskatās, ka šajā gadījumā Policija* darbojas kā budžeta caurumu lāpītājs – vai tad tas tiešām „nespīd pa gabalu”?

Sodīto auto īpašniekiem noteikti iesaku vērsties tiesā, lai šādu ABSURDU lēmumu atceltu.

Andris Balodis

16.10.2009. Saņemta CSDD ATBILDE:

Paskaidrojam, ka - Latvijā „Ceļu satiksmes noteikumi” ir izstrādāti balstoties uz starptautiskiem dokumentiem, ko akceptējusi arī Latvija, proti, šajā ziņā pamatdokuments ir 1968.gada 8.novembra Konvencija par ceļu satiksmi un 1968.gada 8.novembra Konvencija par ceļa zīmēm un signāliem, kā arī konvencijām pakārtotie Eiropas Ekonomiskās komisijas dokumenti.

„Ceļu satiksmes noteikumos” tāpat kā augstāk minētajos dokumentos ir iestrādāta ceļa zīme „transportlīdzekļa novietojuma veids stāvvietā”. Zīmes būtība ir norādīt konkrētu veidu kā transportlīdzeklis ir novietojams stāvvietā, attiecībā par šīs ceļa zīmes neievērošanu un radīto bīstamību (lietderības apsvērumi, samērīgums soda piemērošanai), jautājums ir policijas kompetencē. Jautājumu vērtējot no juridiskā viedokļa secināms, ja ir pārkāpts „Ceļu satiksmes noteikumos” noteiktais, tad par noteiktā kārtībā nofiksētu pārkāpumu policijai ir tiesības piemērot administratīvo sodu.

Ar cieņu, Līga Medne
CSDD Sabiedrisko attiecību daļa

* - iAuto.lv precizējums: Rīgas Pašvaldības policijas sabiedrisko attiecību speciāliste Inese Tīmane norādīja, ka Ivo Hartmanis Rīgas Pašvaldības policijas Ceļu policijas pārvaldē nekad nav strādājis. Lasītāja rakstā ir izņemts šīs iestādes nosaukums.

iAuto.lv redakcija ļoti atvainojas Rīgas Pašvaldības policijas Ceļu policijas pārvaldei par sākotnēji nepareizi publicēto informāciju.

 

 
Visi komentāri
 
271696. viesis 8.oktobris 2009 9:53
0 0 Atbildēt

afiketj.. :D

271697. viesis 8.oktobris 2009 9:59
0 0 Atbildēt

manuprāt gan zīme skaidri un gaiši parāda, kādā veidā auto jānovieto.

271698. viesis 8.oktobris 2009 10:02
0 0 Atbildēt

Ar sitadu logiku aizej nokarto csdd valsts eksamenu lai iegutu vaditaja apliecibu,esmu parliecinats ka autors to nekad nedabus gatavu,tadel jau tie ir cs noteikumi

271699. viesis 8.oktobris 2009 10:13
2 0 Atbildēt

827, 828 ir dažādas zīmes. Atsevišķos gadījumu ir pamats uzstādīt tieši kādu konkrēto no tām (atkarībā no stāvvietas īpatnībām attiecībā pret blakus esošo satiksmi), bet pārsvarā no praktiskā viedokļa ir vienalga, kā likt mašīnu (ar purnu vai aizmuguri pret ielu). Nez pēc kāda principa tad izvēlas, kuru zīmi uzstādīt? Varbūt to, kuras ir vairāk saražotas?

Teorētisi 1.automašina nolikta neatbilstoši zīmei, kāds juridisks pamats to apstrīdēt? Vienīgi kāpēc 20Ls, bet ne brīdinājums vai mazāka summa- tas gan ir jautājums (neesmu skatījies, varbūt nav paredzēta mazākas summas iespējamība....?)

271700. viesis 8.oktobris 2009 10:16
0 0 Atbildēt

šitais pats joks (no šīs pašas amtpersonas) tika izstrādāts arī uz Aizkraukles ielas Rīgā 02 oktobrī.. pēc skaita kādas 30 mašīnas tika aplīmētas par to ka stāv ar "purnu" nepareizajā virzienā zem zīmes [P] (ņēmot vērā ka apmales uz Aizkraukles ielas stāvvietas nav, jo stāvēšana notiek starp divām ceļa joslām)..

271701. viesis 8.oktobris 2009 10:17
2 0 Atbildēt

Baigie gudrīši aplikt autoru - pēc kā cienītie CSN "zinātāji" vadās kura ir 827, 828 zīmēs norādītā auto priekša un kura aizmugure - nevienos noteikumos tas nav definēts, vārds "izskatās" - šeit un arī CSN vai Ceļu satiksmes likumā nav definēts un neko nenozīmē !!!

271702. viesis 8.oktobris 2009 10:24
0 0 Atbildēt

un zīmes, kā pielikt auto ar sānu, labo un kreiso? :D

271703. viesis 8.oktobris 2009 10:32
0 0 Atbildēt

Jāatzīst - 827. un 828. tomēr IR ATŠĶIRĪGAS zīmes...

Jautājums vairāk juridiska rakstura par leģitīmu zīmes formulējumu MK noteikumos...

No otras puses tik pat labs ir jautājums, kā atšķirt uz ielas kura mašīnai priekša, kura pakaļa? :D

Gala beigās formāli pārkāpums veikts, atrasta neprecizitāte likumā.

Par Ls 20,- soda apmēru - bieži vientieši satiksmes intensitāte nosaka, ka viens vai otrs parkošanās veids ir satiksmei drošāks un soda sāls šajā gadījumā ir ne par praktisko pusi kamēr auto stāv noparkots, bet par to brīdi kad auto tiek novietots stāvēšanai vai tiek aizbraukts no stāvvietas...

271704. viesis 8.oktobris 2009 10:38
0 0 Atbildēt

Kā raksta autors vispār ir nokārtojis medkomisiju, ja nevar saskatīt atšķirību zīmēs. Tā jau var arī nepareizi iekāpt mašīnā.

271705. viesis 8.oktobris 2009 10:44
0 0 Atbildēt

271703. viesi - Kur auto priekša/pakaļa izejot no loģikas var pateikt, jo likumos ir stingri definēts kurā mašīnas "galā" atrodas kādi lukturi, un kādā krāsā tie ir/tiem jābūt. Nedz šajā zīmē ir kas skaidri definēts, nedz aŗī aprakstošajos noteikumos kas attiecas uz minētajām ceļa zīmēm. Un runājot par izbraukšanas/iebraukšanas drošību - tas ir uzdevums ar kuru jātiek galā vadītājam nevis kaut kāds praiders satiksmes plānotājs, kurš labākajā gadījumā uzskribelē kaut ko uz papīra. Jo citādi ja runa būtu par drošību, tad auto parkošana perpendikulāri brauktuvei vispār nekur netiktu ierīkota ceļu malās - tad būtu jābūt tikai un vienīgi skujiņai, kad mašīnas purns atrodas vairāk braukšanas virzienā nevis pakaļa !!!

271706. viesis 8.oktobris 2009 10:45
0 0 Atbildēt

Bet zīmes protams ir atšķirīgas - bet tikai un vienīgi atšķirīgas, vairāķ neko es tajās nesaskatu pat teorētiski.

271707. viesis 8.oktobris 2009 10:46
0 0 Atbildēt

Zīmes ir atšķirīgas, bet nekur noteikumos nav paskaidrots kā tās atšķiras. nez kāpēc pie 900-tās sērijas norāžu pseidobultām ir tomēr paskaidrots ko katra no tām nozīmē, nevis vienkārši - "norāda šķēršļa apbraukšanas virzienu"

271708. viesis 8.oktobris 2009 10:48
1 0 Atbildēt

juus neko nesaprotat. papildziimee tak ir skaidri uzziimeets - sedans. njefig te ar visaadiem universaaljiem parkoties.

271711. viesis 8.oktobris 2009 10:58
0 0 Atbildēt

WALA - ir arī automašīnas, kurām pie izslēgtas aizdedzes ir visai grūti noteikt pēc redzamajiem ārējiem lukturiem un to krāsas kurš ir kurš gals.

No otras puses skujuņām (lai vai kādā virzienā tās nebūtu) arī ir savi trūkumi - vai nu žigli parkojies, toities atpakaļgaitā brauc ārā, vai nu atpakaļgaitā parkojies, bez žigli brauc ārā...

Liela daļa CSN noteikumu ir bāzēti uz reālās prakses, piemēram, kādā attālumā līdz krustam parastā raustīā līnija pārvēršās par mazāk raustītu un kādā pāriet nepārtrauktā - tas viss ir balstīs uz atļauto braukšanas ātrumu konkrētajā vietā utt...

Tāpat parkings ir atļauts un aizliegts pateicoties konkrātās ielas platumam, un satiksmei tajā.

271713. viesis 8.oktobris 2009 11:11
0 0 Atbildēt

To markelis

:D :D bet pareizi, sod.is par neatļautu stāvēšanu

271714. viesis 8.oktobris 2009 11:23
1 0 Atbildēt

cik saprotu ja noteikumi nav mainīt, tad pareizi sodīts. un šeit uzsvars ir un izplūdes gāzes, foto jau ir redzama zaļā zonā, varbūt arī dzīvojām mājās.

271715. viesis 8.oktobris 2009 11:27
0 0 Atbildēt

Cien. 271711. viesis , ja runa ir par drošību uz ceļa, tad nevar būt runa par izbraukšanas ātrumu no stāvvietas !!! Ja tu skujiņveida stāvvietā vari iebraukt maksimāli ātri - tas nozīmē ka tu mazāk bremzēsi un mazāķ traucēsi kādam aizmugurē braucošam, kurš varbūt lūrēs ne gluži tur kur vajadzētu. Savukārt ja tu no stāvvietas brauc ārā atapakaļgaitā, tad pat ir labi ka tu to nevari izdaŗīt mega ātri. Ja vēl tām skujiņveida stāvvietām to slīpumu netaisītu 45 grādos, bet tā lai var aŗī kaut ko saskatīt gar blakusstāvoša džīpaka pakaļu nzibraucot pus ielā, tad vispār būtu ideāļi.

271717. viesis 8.oktobris 2009 11:32
0 0 Atbildēt

WALA - piemirsi pašu galveno skujiņā stājoties var saparkot mazliet mazāk automašīnas, nekā parkojoties perpendikulāri... ;)

Un braukt atpakaļgaitā no skujiņas nemaz netraucē satriksmi?

Vienīgais kas no šī raksta ir jāsecina - jāmaina ceļazīme pret bildi, kurā skaidri un nepārprotami saprotams auto priekšgals - iesīmēta stūŗe, jo bildi ar hečbeku atkal visi pārpratīs... :D

Kā arī priekš nejēgām un cilvēkiem ar švaku redzi jāveic izmaiņas MK noteikumos - un skaidri paskaidrojošajā zīmē jādefinē kura zīme ir ar priekšgalu pie apmales, kura ar pakaļgalu, kā arī jāpieraksta, ka zīme attiecas gan uz universāliem, bobikiem, hečbekiem, sedaniem, kupejām, pikapiem, embuleniem ne garākiem par ciktur metriem, citādi atkal sipīsies klāt par kaut kādu neatrunātu sīkumu tik dēļ tā, ka nevis pats vainīgs, bet ka tik nemaksāt sodu par pārkāpumu...

Tādi jau esam - paši vai kāds cits veicam vairāk vai mazāk acīmredzamu pārkāpumu un nevis saņemam sodou un atzīstam vainu, bet meklējam visādas skabargas un ieganstus lai sevi vai citus attaisnotu...

271719. viesis 8.oktobris 2009 11:43
0 0 Atbildēt

Tiem, kas uzskata, ka no RPP CP viss ir pareizi un korekti, vajadzētu paskatīties, kas notiek pie Galvenās Policijas pārvaldes 13. janvāra un Aspazijas bulvāra stūrī - paši poliči auto novietošanas noteikumus neievēro nemaz (mašīnas novieto pašā krustojumā uz stūra, tieši pirms gājēju pārejas, divās rindās, kā arī kreisajā pusē uz ielas ar tramvaja satiksmi), bet tur PP bļitkas nekad nav redzētas, it kā IeM atļauja izmantot stāvvietu arī nozīmētu atļauju neievērot CSN, savukārt te par kāda nodēvētu "skabargu" ir bļitka un 20 Ls...

271720. viesis 8.oktobris 2009 11:48
1 0 Atbildēt

A, kas traucē nobildēt kā poliči liek nepareizi savus auto Aspazijas bulvārī?

Kur problēma?

Un pats galvenais - šeit īstenībā ir vienīgais pamatotais cepiens ir par juridiski nekorekti noformētu papildzīmi MK noteikumos, kurā dundukiem nav norādīts virziens ar kuru galu parkoties pie apmales. Jā ir problēma, bet pēc zīmējuma mierīgi var saprast domu.

Toties kur ir bildes par pārkāpumiem Aspazijas bulvārī?

Un pats galvenais - gan vienā gan otrā (autovadīāju un policijas) pusē ir gan normāli cilvēki, gan pilnīgi kretīni! Un visus vērtēt pēc viena kretīna vai viena paraugpilsoņa ir, maigi izsakoties, nekorekti.

271721. viesis 8.oktobris 2009 11:50
0 0 Atbildēt

Var jau arī sabildēt pie RPGPP, bet jēgas jau nebūs! Bet paldies par ideju!

271722. viesis 8.oktobris 2009 11:52
0 0 Atbildēt

:D

Markelim toč taisnība!! :D

Papildzīmē tikai sedani norādīti :D:D:D

271723. viesis 8.oktobris 2009 11:59
0 0 Atbildēt

Par to vai būs vai nebūs jēga - spriedīsim tad, kad bildes būs nopublicētas...

Spriedumi no sērijas - ja tanteiu būtu riteņi... - ir nevietā... ;)

Ja esmu izdarījis pārkāpumu, bet policists to fiksē izdarot pārkāpumu es nemēģinu attaisnot sevi un nemēģinu palikt nevainīgs dēļ poliča pārkāpuma. Ja es pārkāpju - pamatots sods - ja policis pārkāpj, tad viņam sods, ja abi pārkāpjam - tad ABIEM sods, jo tāpēc ja arī policis pārkāpa - neattaisno manu pārkāpumu... ;)

271725. viesis 8.oktobris 2009 12:05
0 0 Atbildēt

271717. viesi - ja tu parkojies vai izbrauc no parking tu jebkurā gadījumā traucēsi satiksmi !!! Skujiņā parkojoties to traucē vismazāk, un ja atpakaļgaitā izbraucot no skujiņa vadītājs labi pārredzētu satiksmes plūsmu no satiksmes drošības viedokļa problēmu nebūtu !!! Jo patreiz vislabākā pārskatāmība un līdz ar to drošība vismaz teorētiski ir paralēlajam parkingam, ja vien negadās kāds ēzelis kas ieraugot brīvu vietu met pa mēmajiem, vai arī cits ēzelis kurš brauc no aizmugures un neievēro distanci !!!

271726. viesis 8.oktobris 2009 12:16
0 0 Atbildēt

WALA - skujiņā parkojoties tiek traucēta satiksme TIEŠI TIK PAT, kā parkojoties perpendikulāri brauktuvei! Nekādas atšķirības nav! Pasaki kāda atšķrirība parkoties skujiņā ar purnu pie apmales vai 90 grādu leņķī pret apmali?

°Vienīgais vietā, kur skujiņā var saparkoties 5 auto perpendikulāri to var izdarīt 6 auto un vajadzīģs platāka josla parkingam.

NEKĀDU citu būisku atšķirību nav. Arī izbraucot no skujiņas ir tik pat nepārredzama satiksmes plūsma, kā arī iebraukt skujiņā var tik pat veikli kā perpendikulārā parkingā...

271727. viesis 8.oktobris 2009 12:18
0 0 Atbildēt

Murgs kkāc...

271728. viesis 8.oktobris 2009 12:29
0 0 Atbildēt

Lai noparkotos perpendikulāri brauktuvei un izbrauktu no pārkinga, tas ir jādara ja ne nu pilnīgi no otrās joslas (ja ir divas joslas vienā virzienā) vai pretējās joslas, tad no pusotras stabili. Skujiņā to pašu manevru var izdarīt no vienas joslas.

271729. viesis 8.oktobris 2009 12:32
0 0 Atbildēt

271726. viesi - nu davaj pamēgini 90 grādu parkingā ieparkoties ātri un braucot no 1-ās (jeb stāvvietai pieguļošās joslas, vai tieši tāpat izgriezties gadījumos kad stāvvieta ir normaļi aizpildīta !!! Gribu redzēt cik mēģinājumos no 100 tu izbrauksi uzreiz pirmajā joslā nevis pusotrā vai tamlīdzīgi !!! Protams arī no skujiņas tādas kāda tā parasti ir pie mums ir tieši tādas pat problēmas. Un tas tasv 5 vs 6 mašīnas spēs norpakoties - pie vienas vietas - pa lielam maksas stāvvietas Rīgas centrā stāv pietiekoši tukšas, ka pat no ŗītiem "pīķa" stundās var atrast pārkingu.

271731. viesis 8.oktobris 2009 12:39
0 0 Atbildēt

pie mums jābrauc nevis pa tuvāko joslu gar noparkotajiem (var kāds ielikt sānā nepietiekami pārliecinājies par savu manevru pēkšņi sākot braukt atpakaļgaitā), bet jāapbrauc bedres un kazilinācijas lūkas, ja negribi ātri pie Dieviem aizlaist piekari. Līdz ar to šaurajās ielās, braucot pa mazāk sačakarēto trajektoriju vietas manevram pietiek gan skujiņai, gan 90 grādu leņķim.

Šajā konkrētajā gadījumā iet par tādu kā stāvlaukuma apendicītu -0 kā jebkura iekšpagalmā, kur būtiska ir tieši stāvvietas kapacitāte, nevis satiksmes plūsma - no Valdemāra ielas Ģertrūdes iela ir braucama tikai līdz ēkai Skolas ielā - tātad tupiks, kur svarīga ir tiešio parkinga kapacitāte nevis blakus esošā plūsma...

271732. viesis 8.oktobris 2009 12:47
0 0 Atbildēt

Un vispār - konkrētajā vietā ir tupiks - tātad braucu no otra ielas gala un stāvu paralēli ielas malai, jo no ielas otra gala nav nekādas zīmes!

271733. viesis 8.oktobris 2009 12:51
0 0 Atbildēt

no otra ielas gala?caur puķupodiem? :D

un ir pārliecība, ka tur zīmas nav?

271735. viesis 8.oktobris 2009 13:00
0 0 Atbildēt

Ja tā vieta ir pazīstama, tad nevis no puķupodiem, bet no stabiņiem. Un zīmes tur nav (izņēmums ir invalīdu stāvvietas zīme).

271736. viesis 8.oktobris 2009 13:01
0 0 Atbildēt

nu tagad nav nācies lūrēt - agrāg bija tikai puķpodi, tad puķpodi un stabiņi...

caur puķpodiem teorētiski vieglāk izbraukt nekā caur iebetonētiem stabiņiem... :D

sanāk palikuši vairs tikai stabiņi?

271739. viesis 8.oktobris 2009 13:35
1 0 Atbildēt

Turpinot tēmu, ko aizsāka Markelis - man uzlika 20Ls par to, ka apstājos stāvvietā, kura apzīmēta ar 816. papildzīmi (tipa autobuss) - CSN nekas nav rakstīts par to, kas klasificējams pēc šīs zīmes, ir vienīgi pateikts, ka šīs papildzīmes nosaukums ir "Transportlīdzekļa veids" un 307.11 punktā teikts, ka "Norāda transportlīdzekļa veidu, uz kuru attiecas zīmes darbība".

Tā kā nekas konkrēti nav teikts, tad varam saprast to kā ērtāk - t.i. redzu, ka siluetam ir riteņi, virsbūve un logi, tad mans auto arī atbilst šim veidam un sods nav pamatots (man gan šis siluets vizuāli visvairāk atgādina mikriņu "Latvija" vai kādu VW vecās LT sērijas mini-busu).

271741. viesis 8.oktobris 2009 13:36
0 0 Atbildēt

Tie puķupodi vai stabiņi tak nemaina lietas būtību!

271742. viesis 8.oktobris 2009 13:38
0 0 Atbildēt

Srestsked, Tev tā kā taisnība - ir gan! Tikai pilnīgi pretēji!

271743. viesis 8.oktobris 2009 13:41
1 0 Atbildēt

varbūt šī zīme uzlikta, lai transportlīdzekļu uzmeši (atgāzes) neieplūstu tuvumā esošajā ēkā?

Redaktors 8.oktobris 2009 13:42
0 0 Atbildēt

iAuto.lv precizējums: Rīgas Pašvaldības policijas sabiedrisko attiecību speciāliste Inese Tīmane norādīja, ka Ivo Hartmanis Rīgas Pašvaldības policijas Ceļu policijas pārvaldē nekad nav strādājis. Lasītāja rakstā ir izņemts šīs iestādes nosaukums.

iAuto.lv redakcija ļoti atvainojas Rīgas Pašvaldības policijas Ceļu policijas pārvaldei par sākotnēji nepareizi publicēto informāciju.

271745. viesis 8.oktobris 2009 13:53
0 0 Atbildēt

Ivo Hartmanis - šitais?

www.draugiem.lv/friend/?864687

271746. viesis 8.oktobris 2009 13:57
0 0 Atbildēt

Oo Deksis ar atzīmējies - nu nemaz nepārsteidz tavs komentārs nezin kādēļ :D.

Un viesis ar kuru skaitās ka diskutējām ar tā kā tāds politiķis - aizpeldēja pilnīgi prom no tēmas par ko runājām - runa bija par parkošanās drošību, ne auto skaitu ko var iespiest noteiktos kvadrātos utml. PAR DROŠĪBU !!! Un tas ir vienīgais svarīgais ceļu satiksmē, ar tādu mērķi ir CSN, ir Ceļu Satiksmes likums, ir vadītāju sertifikācija utml.

Ņemot vērā ka vidējam auto no vadītāja vietas līdz auto "purnam" ir īsāks attālums nekā līdz auto aizmugurei, tad visdrošākā parkošanas būtu ar pakaļu pret apmali jebkurā situācijā.

Arī ja tiek nonests auto purns - tie ir tikai sačakarēti dzelži, bet ja nones aizmuguri (tādēļ ka tas kas brauc no stāvvietas ārā kaut ko nav pamanījis) - tad var nonest aŗī aizmugurē sēdēšos + tas ka priekša visiem auto ir daudz piemērotāk konstruēta trieciena (tiesa frontālā) uzņemšanai !!!

271747. viesis 8.oktobris 2009 14:02
0 0 Atbildēt

Te vēl par Ivo (tātad ceļu policija nevis pašvaldības):

www.tiesas.lv/files/AL/janv...2391-06_21.pdf

[5.3] Saskaņā ar Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas 2003.gada

30.decembra instrukcijas Nr.22 "Ceļu policijas darba organizēšanas instrukcija"

26.punktu, ceļu satiksmes uzraudzību Ceļu policijas darbinieki veic atklātā vai

slēptā veidā.

Saskaņā ar šīs instrukcijas 28.5. punktu, informāciju par atklāto pārkāpumu

Ceļu policijas darbinieks, kurš uzraudzību veic slēptā veidā, pa rāciju paziņo Ceļu

policijas darbiniekam, kurš veic uzraudzību atklātā veidā. Attālums starp šiem

posteņiem nevar pārsniegt 1000 m.

Atbilstoši šai instrukcijai Ceļu policijas inspektors Ivo Hartmanis atradās

Rīgā, Viestura prospektā, 200 metru attālumā no Ceļu policijas inspektora Arņa

Burmeistera, un veica slēpto uzraudzību – ātruma kontroli transportlīdzekļiem, kuri

brauca pa Viestura prospektu, ar radaru "Stalker" Nr. 26972. Par pieteicēja izdarīto

pārkāpumu pa rāciju Ceļu policijas inspektors Ivo Hartmanis ziņoja Ceļu policijas

inspektoram Arnim Burmeisteram, kurš veica satiksmes uzraudzību atklātā veidā.

[5.4] No Iekšlietu ministrijas Valsts policijas 2004.gada 21.jūlija cirkulāra

Nr.20/5529 pilsētu un rajonu policijas pārvalžu priekšniekiem, izriet, ka sakarā ar

pieaugošo ceļu satiksmes negadījumu skaitu, kuros cietuši cilvēki, jānodrošina Ceļu

satiksmes noteikumu ievērošanas kontroles pastiprināšana. Ceļu satiksmes

uzraudzībā maksimāli efektīvi jāizmanto pieejamos cilvēku resursus un tehniskos

līdzekļus (t.sk. braukšanas ātruma kontroles mērierīces un foto - video iekārtas), kā

arī slēpto uzraudzības formu. Uzraudzību slēptā veidā jāveic, sadarbojoties diviem

vai vairākiem norīkojumiem, t.sk. fiksējot pārkāpumus no netrafarētām dienesta

automašīnām.

[5.5] Attiecībā par pieteikumā norādīto atbildētājs paskaidro, ka neviena

Latvijas Republikas spēkā esošajā normatīvajā aktā nav noteikts, ka policijas

darbiniekiem radara mērījumi transportlīdzekļu vadītājiem obligāti ir jāuzrāda.

271748. viesis 8.oktobris 2009 14:09
0 0 Atbildēt

brmbrmm [?] 08.10.2009 13:53

Ivo Hartmanis - šitais?

www.draugiem.lv/...

############

Tas pats, laikam, būs - jamam draugos arī otrs - Arnis Burmeistars: www.draugiem.lv/friend/?220345

271750. viesis 8.oktobris 2009 14:21
1 0 Atbildēt

Ko ceļu p-ists teiktu, ja tur novietotu motociklu, vai universālu- es saprotu, ka tur var atstāt tikai sedanus ar 2 durvīm!

271751. viesis 8.oktobris 2009 14:33
0 0 Atbildēt

wala - šajā gadījumā kliedzējs šķendējās, ka ir izdrāzts par zīmes patvaļīgu tulkojumu - piekrītu - trūkst leģitīma skaidrojuma, to ka autors ir cirvis vēl vairāk piekrītu.

Ja šādu zīmi uzrīko pagalmā stāvietu organizēšanai, tad tāds parkošanās veids kādu pieprasa zīme ir atzīts šajā gadījumā par racionālu un gana drošu un kautkādu argumentu dēļ pamatotu.

KUR PROBLĒMA???

271752. viesis 8.oktobris 2009 14:36
0 0 Atbildēt

P.S.

Wala paskaidro kāda ir atšķirība starp 827., 828. zīmēm. Un kur teikts, ka 825 un 826 zīmes ar nav patvaļīgi traktējamas ka tas ir gana stilizēts auto?

Moš vēl zīmēs bez paskaidrojošā teksta drīkstēsim nepamanīt ceļa apmali?

271753. viesis 8.oktobris 2009 14:37
0 0 Atbildēt

un kaa tad buutu jaanovietaa shaads auto?! www.giantmaw.com/Photo%20Album...BMW/WikPics...

271754. viesis 8.oktobris 2009 14:38
0 0 Atbildēt
271755. viesis 8.oktobris 2009 14:43
0 0 Atbildēt

271752. viesi - Vai bez lūrēšanas ceļa zīmēs arī noteikumus palasam ?!?!? Ko tevis minētajās 825 un 826 zīmes var patvaļīgi traktēt saistībā ar CSN ?!?!?

P.S. Ja nu gadījumā nezini tad šīs zīmes nekādi neregulē to kurā virzienā jāatrodas auto "purnam" !!!

271756. viesis 8.oktobris 2009 14:57
0 0 Atbildēt

tik pat labi zīmes 825. un 826. arī to neregulē kurā virzienā ir jābūt purnam un kā jāstāv mašīnai - tik pat labi es varu teikt ka uz zīmes ir uzzīmēts vecmuteres klubkrēsls,

bet ja lieto to lietu, ko sauc par smadzenēm , tad kā Tev šķiet kāpēc ir tomēr divas dažādas zīmes 827. un 828.?

271757. viesis 8.oktobris 2009 15:12
0 0 Atbildēt

271756. viesi - man pie vienas vietas kādēļ ir 2 vai vairāk atšķirīgas ceļazīmes, ja man ir iespēja kādu likumu vai ceļazīmi traktēt savā labā - es to arī darīšu, tiesa vai tas būs iemesls postēt kaut ko iAuto - tas jau ir cits jautājums.

271758. viesis 8.oktobris 2009 15:23
0 0 Atbildēt

tad jau principā JEBKURU stāvēšanu neatbilstoši papildzīmei var traktēt kā vien ienāk prātā...

271760. viesis 8.oktobris 2009 15:30
0 0 Atbildēt

Nu principā jau tad arī par stāvēšanu skujiņā var piesieties, jo papildplāksnītē mašīna ir novietota perpendikulāri un tad būs pārkāpts "transpolrtlīdzekļa novietošanas veids stāvvietā".

271761. viesis 8.oktobris 2009 16:07
0 0 Atbildēt

271760. viesi - piesieties var un vajag visur kur, jo šajos gados plānā galdiņa urbēji ir saataisījuši daudz bezjēdzīgu un daudz nekvalitatīvu likumu un normu. Žēl tikai ka par to CP utml. likuma burta izpildītājiem/uzraudzītājiem pēctam ir "jājājas" ar šīm muļķībām.

271763. viesis 8.oktobris 2009 17:32
0 0 Atbildēt

Deksi jopcik - likumpaklausīgais pilsoni - no CSN viedokļa nav tāda termina stāvvietas beigšanās līdz ar speciālas "iedobes" izbeigšanos ceļa malā !!! Tajā vietā ja tā ņem pēc likuma burta nevis gara varētu sodīt par daudz un dažādam lietām, bet visi tie sodi būtu tīri lai affistu cilvēkus, nevis lai būtu satiksmes drošība vai vel kaut kādi brīnumi par ko tādam taisnības cīnītajam kā tev būtu vērts iestāties !!!

271765. viesis 8.oktobris 2009 18:00
0 0 Atbildēt

Deksi - tev redz nevajag piesieties, bet konkrētais autors tavuprāt redz alnis. Tas nekas ka no policistu puses tā ir vistīrākā piefišanās. Jo lai nu kas bet satiksmi tur neapdraud pat pa roku galam šķērsam nomests auto, jo tās satiksmes tur praktiski nav - tas ir tupiks, kur māšīnas tāpat jau stāv sastūmušās čupā un nosacīti apgrūtināta braukšana tur ir visiem. Un ātrumu tur nekādu ar nav iespējams attīstīt tajā - hmm, nu moš 150 metrus garajā gabalā.

271766. viesis 8.oktobris 2009 18:25
0 0 Atbildēt

būtu tās zīmes papildinājuši ar bultiņām - ķipa norāda virzienu kurā ir jābūt purnam un viss...

271769. viesis 8.oktobris 2009 20:46
0 0 Atbildēt
271774. viesis 8.oktobris 2009 22:11
0 0 Atbildēt

nu ja... daudziem sedaniem priekšējais ritenis ir nevis zem haubes bet gan zem stoikas...

271777. viesis 8.oktobris 2009 23:52
0 0 Atbildēt

tak atzīstiet, ka 90% ir pilnīgi vienalga, vai liek ar priekšu vai pakaļu. galvenais šī papildzīmes mērķis norādīt virzienu - konkrētajā gadījumā perpendikulāri brauktuvei. droši vien, ja būtu trešā šāda tipa papildzīme, kura norādītu, ka var likt ar priekšu vai pakaļu, tad tādu arī liktu 90% šādās stāvvietās.

p.s.

pirms pāris gadiem pie darba mums uzlika arī šāda tipa P zīmi ar papildzīmi, 90% darbinieki autiņu likām ar purnu pret trotuāru un tikai pēc, nu nezinu- gada tā cita starpā kaut kā ievēroju, ka faktiski jāparkojas ar pakaļu. tātad arī mani un visus manus bijušos kolēģus faktiski dažu komentētāju ieskatā jāpielīdzina alņiem un durakiem. lieki piebilst, ka tā bija parasta stāvvieta, kur bija pilnīgi vienalga vai liek ar priekšu vai pakaļu - tajā vietā nevarētu piesaukt nevienu argumentu, kas te izskanēja, par to, kāpēc jāparko vienā vai otrā veidā.

271779. viesis 9.oktobris 2009 8:40
0 0 Atbildēt

Iespējams viss ir daudz vienkāršāk, jāpārbauda konts uz kuru jāmaksā sods, iespējams ka tas ir mēģinājums piečakarēt nezinīšus iedzīvošanās nolūkos

271781. viesis 9.oktobris 2009 9:05
0 0 Atbildēt

Protams, autors ir Alnis. Tēlo muļķi skatoties uz pašsaprotamām zīmēm. Nav neērti, ja visa valsts zīmes saprot un redz atšķirību, bet tu viens kā lunis boli acis? :D

271790. viesis 9.oktobris 2009 11:52
0 0 Atbildēt

To 271781.viesis

izlasi CSN formulējumu un tad izsaki spriedumu...

starpcitu pieļauju domu, ka raksta autors īstenībā ir sodīts par to, ka novietojis nepareizā vietā, un starpcitu arī džipa vadītājs ir novietojis ārpus stāvvietas robežām, ja skaldām matiņus, jo bildē izskatās ka turpat sākas ieves noapaļojums, un domāju ka nav runa vai ar priekšu , vai pakaļu nolikts

271796. viesis 9.oktobris 2009 13:42
0 0 Atbildēt

Sretsked [?] 09.10.2009 07:18

JJJ, alnis ir tas, kurš pasaka to, ka pēc tām abām zīmēm nevar saprast, kur ir auto priekša. Kļūdamies mēs visi, protams. Bet te vesela diskusija vētraina notika, pat neredzot, ka tas auto nemaz nav kabatā ielikts, bet jau ārpus tās un traucē satiksmei, tāpēc tam ir uzlikts plāksteris.

--

a kur rakstīts, ka kabatas beigas ir stāvvietas beigas?

271803. viesis 9.oktobris 2009 17:20
0 0 Atbildēt

Lai iauto čāpo uz LVS lasītavu un izlasa, ko kura zīme nozīmē un kur to uzstāda.

271810. viesis 9.oktobris 2009 20:49
0 0 Atbildēt

Abas neparezi, neviens nav sedans!!!

271817. viesis 10.oktobris 2009 2:37
0 0 Atbildēt

IR VEEL TAADA ZIIME UZ CEĻA KUR TIKAI SARKANĀM MAŠINĀM VAR BRAUKT BLAKUS MELNAJĀM,UNDAUDZ CITU INSANTU ZĪMJU...

271821. viesis 10.oktobris 2009 14:13
0 0 Atbildēt

Par to kabatu.... nav tur nekādas kabatas... tur ir ēkas balsts pie kura brauktuve sašaurinās...

Par auto novietojumu - atšķirībā no novietojuma izmainās iebraukšanai un izbraukšanai parametri... stāvvietas platums, ejas platums... auto ir pārkare... no priekšas tā parasti ir lielāka, līdz ar to no viņa tiek ņemta vērā stāvvietas aprēķinā... ka rezultātā nepareizi novietojot auto parasti var rasties problēmas ar satiksmes drošību, vai arī papildus traucējumi dēļ auto purna, kurš atrodas uz braucamas daļas.

271826. viesis 11.oktobris 2009 0:59
0 0 Atbildēt

Kas nav skaidrs, ar purnudrīkst, ar aizmuguri nē...

271831. viesis 12.oktobris 2009 0:55
0 0 Atbildēt

Vnk vāks, palasot komentārus. Viens te kaut ko minēja par sarkanām mašīnām blakus melnajām. Tīri teorētiski visu zīmju skaidrojumi ir rakstiti csn grāmatā, un ,tikpat teorētiski, tie ir jāzin no galvas kaut 2-os naktī. Nezinu par šīm konkrētajām zīmēm, par ko ir runa, bet lielākajai daļai zīmju ir nepārprotami skaidrojumi.

271839. viesis 12.oktobris 2009 16:55
1 0 Atbildēt

imo ja par šīs zīmes neievērošanu var uzlikt sodu, tad tas ir absolūts tizlums- iedomājieties jūs braucat pa ielu un ieraugat šo kombināciju. Tiešām jūs cenšaties saprast vai tā ir zīme kur ar purnu pa priekšu vai otra, nevis sākat uzreiz skatīties vai ir kāda brīva vieta + skatāties lai kādu nenobrauktu???

271845. viesis 13.oktobris 2009 9:34
0 0 Atbildēt

nu paga!!! te ir sacelta veetra uudens glaze... viss ir loti skaidrs- IR jaliek ar purnu pa priekshu! vai! ir jau beigusies kabata, kas paredzeta parkingam! nu neviens nekad nav neko limejis bez iemesla! tapat visu shumeshanas ir vnk laika izskiesana - interesanti cik jusu tukshaas pljaapas ir izmaksajusas darba devejam???

271939. viesis 16.oktobris 2009 14:30
0 0 Atbildēt

to dark Side

bet kur ir minēts, ka stāvvieta beidzas ar kabatas beigām?

271941. viesis 16.oktobris 2009 15:18
0 0 Atbildēt

Atbildē tā arī nav atbildēts, kur teikts ptriekša vai pakaļa.

271943. viesis 16.oktobris 2009 15:21
0 0 Atbildēt

:D forša atbilde :D

271944. viesis 16.oktobris 2009 15:22
0 0 Atbildēt

Kāds jautājums/-i tika uzdoti CSDD :?

271945. viesis 16.oktobris 2009 15:26
0 0 Atbildēt

Arī pievienojos viedoklim, ka CSDD ir "atrakstījušies", nevis atbildējuši pec būtības. Šo zīmju atšķirība CSN nav definēta. Auto vadītāja pienākums NAV pārzināt auto konstrukciju un ražošanas īpatnības - t.i. kā daži to šeit dara, analizēt kurš ritenis ir zem "stoikas". Pēc šādas loģikas "kieģeli" būtu jāliek pie būvmateriālu veikala, nevis satiksmes organizēšanai. Un pat ja būtu skaidri pateikta šo zīmju nozīme - uzskatu, ka stilizēts sedana attēls ir pietiekami neskaidri uztverams, lai intensīvā satiksmē vai sliktas redzamības apstākļos prasītu pastiprinātu vadītāja uzmanību, tādejādi novēršot to no pašas braukšanas vairāk, nekā nepieciešams.

271946. viesis 16.oktobris 2009 15:30
0 0 Atbildēt

Seene, tu arī uz gultas galvgaļa raksti šeit galva, un uz kājgaļa - šeit kājas?

Ja visā Eiropā šīs zīmes ir vienādas un visiem saprotamas, tad latvietim tās pēkšņi ir nesaprotamas, kad par to piespriests sods...

271947. viesis 16.oktobris 2009 15:41
0 0 Atbildēt

271946. anonīmiķi - tu vispār Eiropu esi redzējis tālāk par ciema šņabja bodi? Zīmes dažādās valstīs ir atšķirīgas, un tik izcili pārprotamas, kā šīs, spēj izdomāt tikai latvieši.

271949. viesis 16.oktobris 2009 15:52
0 0 Atbildēt

Manuprāt, autovadītājam ir jāzin CSN un ar to būtu jāpietiek! Ja tur nekas nav rakstīts par purngalu, vai pakaļgalu, tātad tam nav būtiskas nozīmes! Sods nepamatots un CSDD tikai atrakstās!

Kurš autovadītājs ir lietas kursā par šiem "1968.gada 8.novembra Konvencija par ceļu satiksmi un 1968.gada 8.novembra Konvencija par ceļa zīmēm un signāliem, kā arī konvencijām pakārtotie Eiropas Ekonomiskās komisijas dokumenti."???

Kuram autovadītājam to mācīja auto skolā? Kurš kaut ko tādu prasīja CSDD eksāmenā?

Tad kāds tagad pamats par to uzlikt sodu? Vēl jo vairāk tādēl, ka tas tiešām nav būtiski, šaubos, ka tajās konvencijās kaut kas ir minēts par purngalu un otru galu.

271950. viesis 16.oktobris 2009 15:54
0 0 Atbildēt

Latvijā loģikas nav, ir tikai tas, kas burtiski rakstīts likumā un arī tad to bieži tulko dažādi.

Ja nav konkrēti uzrakstīts, kura priekša un kura pakaļa, tad tiesā uzvarēs tas, kurš teiks, ka var stāvēt abejādi.

271953. viesis 16.oktobris 2009 17:09
4 0 Atbildēt

Kurš autovadītājs ir lietas kursā par šiem "1968.gada 8.novembra Konvencija par ceļu satiksmi un 1968.gada 8.novembra Konvencija par ceļa zīmēm un signāliem, kā arī konvencijām pakārtotie Eiropas Ekonomiskās komisijas dokumenti."???

---

nu zin krimināllikumu arī visi nav izstudējuši, bet tas neatbrīvo no atbildības kā zināms!

271955. viesis 16.oktobris 2009 18:11
0 0 Atbildēt

Vai kaut kur ir pieejama informācija, kāds tieši jautājums tika uzdots CSDD ?

271960. viesis 17.oktobris 2009 0:17
0 0 Atbildēt

Līga Medne!

Vai tev viss ir kārtībā ar galvu?

Tu gadījumā neesi blondīne?

Absolūti nav saprotams par ko vēlies izsaukt pārējo līdzjūtību.

Esmu pārliecināts, ka, ja tev rokā ieliktu vibratoru, tad gan saprastu, kurš gals bāžams par priekšu...

271961. viesis 17.oktobris 2009 3:16
0 0 Atbildēt

Juridiski viss pareizi, sods pienaakaas. Praktiski - totals debilisms, bet vainot gruuti kaadu. Zinu to vietu un tur pilnihs piepakaljas no droshibas un dajebkaada cita viedoklja kuru galu likt pa priekshu. Tas praktiski ir nolaapiits pagalms kur satiksmes nav nekaadas.

Vai vadiitaajs ir *******? Domaaju, ka ne, ir jaabuut izcili apdavinaatam diivainim, lai ofisu eekas pagalmaa novietojot auto shaadaa stavvietaa iedziljinatos kursh gals jabazh pa priekshu.

Vai policists Hartmanis ir *******? Driizaak jaa nekaa nee. Vinjsh itkaa izpildiija savus pienakumus, juridiski viss ok! No otras puses - ja vinjsh jus apturees par 1km/h parkapumu, vai tad tas nebus debilisms?

Vai tas kas uzstadija ziimi ir *******? Drizaak nee nekaa jaa - pec logjikas tur vajadzeja 2 papildplaksnites, bet vai ir jeega likt divas papildplaksnites ja visi taapat saprot kaa var parkoties?

Vai tas kas izstradaja noteikumus ir *******? Varbuut, jo nav paredzeta plaksnite, kas ljautu likt gan taa gan taa. No otras puses - kapec nevar uzlikt divas papildplaksnites?

Taa ka es domaju, ka vaditajs jau nu no prakktiskaaa aspekta vismazak vainigs.

271962. viesis 17.oktobris 2009 15:39
0 0 Atbildēt

Kaut kāds pī, uz Aizkraukles ielas, kur ir tā parkošanās uz sadalošās joslas, vienmēr lieku auto ar purnu pa priekšu, jo tā ir daudz vieglāk izbraukt. Un mans parkošanās manevrs satiksmi netraucē, jo tās intensitāte tur ir minimāla.

271963. viesis 17.oktobris 2009 17:23
0 0 Atbildēt

Nevienā Eiropas direktīvā vai konvencijā šādas nebūtiskas zīmes nav. CSDD ir atrakstījies tā arī pēc būtības nenorādot, kurā konvencijā šāds "žigulis" ir uzzīmēts, vienīgi LVS standartā varbūt kaut kas ir. Kā iestāde, kas ir tieši atbildīga par ceļa zīmēm, nespēj atbildēt pēc būtības. Šī papildzīmes ir maldinošas, jo simbols ir tāds pats, kā

815. zīme. "Transportlīdzekļa veids". Norāda transportlīdzekļa veidu, uz kuru attiecas zīmes darbība. papildzīme attiecas uz vieglajiem automobiļiem, kā arī uz kravas automobiļiem, kuru pilna masa nepārsniedz 3,5 t.

Vienīgi 815. zīme ir konvencijā un jebkuras citas atvasinātās zīmes ir maldinošas.

271964. viesis 17.oktobris 2009 17:28
0 0 Atbildēt

Zīme norāda tikai novietošanas veidu attiecībā pret ietvi vai uz ietves, kur to atļauj P zīme. Uzsveru vārdu "VEIDS", tas sevī neietver vārdu virziens, bet gan paralēli perpendikulāri daļēji uz vai uz. Neviens ikdienā nelieto vārdu veids attiecībā uz virzienu.

Tad jau paralēlās stāvēšanas zīmē arī var saskatīt virzienu.

Divas zīmes ir tapēc, lai pieliekot P burtu no abām pusēm vienā ielas malā nesanāktu pārpratumi ar to, kurā pusē ir ietve. Vienu zīmi apliekot spoguļrakstā nesanāk otra zīme.

271966. viesis 18.oktobris 2009 6:57
0 0 Atbildēt

>( :-( :-) :/

271969. viesis 18.oktobris 2009 19:03
0 0 Atbildēt

vajaga precīzi ievērot csn noteikumus, tajā skaitā arī auto novietošanas veidu (tas ir nesaprotami norādīts tikai tādā gadījumā, ja grib kašķēties - manā uztverē pilnīgi saprotams kura ir auto priekšpuse, aizmugure....) tad arī nebūs lieku problēmu ar uzliktajiem sodiem

271971. viesis 18.oktobris 2009 23:28
0 0 Atbildēt

Veids nav virziens, jo CSN to neprasa.

271972. viesis 18.oktobris 2009 23:38
0 0 Atbildēt

Kanibāl, tu rokas pēc čurāšanas vienmēr kārtīgi nomazgā ?? Labajai rokas savs dvielītis,kreisajai atkal savs un krāniņam vēl viens, ja ?

271977. viesis 19.oktobris 2009 0:39
0 0 Atbildēt

Viesi tu esi dīvainis. Kapēc saskatīt zīmēs to kā nav un ko neprasa CSN? Zīme ir simbols, tās nav jāanalizē, piemēram, vai ātruma ierobežojuma zīmes teksts ir pareizā fontā un lielumā.

271978. viesis 19.oktobris 2009 9:08
0 0 Atbildēt

To –> «271973. viesis 19.10.2009 00:08

Ir izveidota jauna domubiedru grupa! ''Autovadītāji''»

Un ja neesi draugos tad arī neesi domubiedrs :D

271980. viesis 19.oktobris 2009 11:08
0 0 Atbildēt

Ne, viņš gribēja teikt, ja tevis nav draugos, tad tevis nav vispār! Draugomāns tāds.

271981. viesis 19.oktobris 2009 11:39
0 0 Atbildēt

huļi jūs visur bāziet to pornosaitu, kur lai skatītos ir jāpiereģistrējas?????

271991. viesis 19.oktobris 2009 16:12
0 0 Atbildēt

Viņi - policisti - tagad ar mērlenti mēra novietotā auto attālumu no krustojuma - valsts atbalsta mērlenšu ražotājus un saimniecības preču tirgoņus - tagad bez aptieciņas, ugunsdzēšamā un trijstūra katram būs arī mērlente - vismaz 5m.

272064. viesis 23.oktobris 2009 13:17
0 0 Atbildēt

Ivo Hartmanis - LR IeM Valsts policijas Rīgas reģiona pārvalde, Jaunākais inspektors

272123. viesis 26.oktobris 2009 16:31
0 0 Atbildēt

Tā, tā tiku lasītavā pie LVS standarta "LVS 77-2:2009" - Ceļa zīmes. 2. daļa:Uzstādīšanas noteikumi . Kā jau tas bija gaidāms lielāku skaidrību neievieš un nekādi apsvērumi, kapēc ir divas zīmes nav, tātad nav būtiski kādu uzstāda, jo tas nav nekur pamatots.

Citēju pēc atmiņas "825.-832. papildzīme "Transportlīdzekļa novietojuma veids stāvvietā" jāuzstāda, lai norādītu vieglo auto, moto, triciklu un kvadraciklu novietojumu stāvvietā pie ietves vai uzbraucot uz tās...." tālāk tas pats, kas CSN. Viss.

(c)Visas autortiesības pieder "SIA Latvijas standarts", jebkura šī citāta līdzība ar jebkādu no dokumentiem ir tikai nejauša sakritība. Citāts ir pašizdomāts un lietots macību nolūkos.

272138. viesis 27.oktobris 2009 15:19
0 0 Atbildēt

No LAPK:

Par nepareizi novietotu transportlīdzekli stāvvietā, kurā transportlīdzekļa novietošanas veids noteikts ar 825.—832.papildzīmi un ceļa apzīmējumiem...uzliek sodu 20Ls

Uzsveru uz vārdiem "papildzīme UN ceļa" apzīmējums, sanāk, ka virzienam jābūt apzīmētam ar marķējumu uz ielas

272142. viesis 28.oktobris 2009 0:03
0 0 Atbildēt

velix.livejournal.com/12212.html#cutid1

Man bija tāds pats gadījums nesen. Uzrakstīju iesniegumu par to, ka nepiekritu un palūdzu atsūtīt bildes (protokolā bija neprecizitāte attiecībā uz mājas numuru pretī kurai bija novietots auto). Pēc nedēļas piezvanīja, pateica ka paši īsti nezin vai var sodīt par šādu "pārkāpumu" un uzrakstīja pieprasījumu uz CSDD. Teica, ka jebkurā gadījuma soda nebūs, iztiks ar brīdinājumu. Tā kā neesiet slinki, rakstiet iesniegumus!

272288. viesis 9.novembris 2009 16:09
0 0 Atbildēt

labais.. Aizkraukles ielā papildzīmes zem zilā P ir novāktas.. laikam kāds ir pasūdzējies par sodīšanu un marazmu par auto novietošanas sodīšanu uz minētās ielas..

273868. viesis 9.janvāris 2010 23:41
0 0 Atbildēt

Nezinu kur strada minetais Hartmanis, ja reiz vins tur nestrada, bet "reklamas" lapinas par 20 Ls vins joprojam izlime, tiesi par sim zimem. Juridiski, protams, ir noradits virziens, bet praktiski starpibas nekadas!

Besi lauka sitie stulbumi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro 1

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 8

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti