Aizdomās par kukuļa pieņemšanu aizturēta ceļu policiste 63

 
25.novembris 2009 15:30

23.novembrī Valsts policijas Iekšējā drošības biroja darbinieki operatīvo pasākumu laikā aizdomās par kukuļa pieņemšanu, aizturēja VP Rīgas reģiona pārvaldes Kārtības policijas pārvaldes Patruļpolicijas pārvaldes Ceļu policijas bataljona jaunāko inspektori.

Aizturētā Rīgā, pildot dienesta pienākumus, par ceļu satiksmes noteikumu prasību neievērošanu, apturēja kādu automašīnu. Lai automašīnas vadītājam netiktu noformēts administratīvā pārkāpuma protokols, ceļu policijas darbiniece pieņēma kukuli Ls 100 apmērā.

VP IDB par minēto faktu uzsākts kriminālprocess pēc Krimināllikuma 320.panta 1.daļas „Par kukuļa pieņemšanu, ko izdarījusi valsts amatpersona, izmantojot savu dienesta stāvokli”, kas paredz sodu ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz astoņiem gadiem, konfiscējot mantu vai bez mantas konfiskācijas.

Uzsāktajā kriminālprocesā turpinās pirmstiesas izmeklēšana.

Valsts policija aicina informēt Iekšējā drošības biroja darbiniekus par gadījumiem, kad policijas darbinieki nav godprātīgi pildījuši savus dienesta pienākumus vai arī pārkāpuši likumā noteiktās normas.

VP Iekšējā drošības biroja anonīmais uzticības tālrunis (automātiskais atbildētājs) - 67075456

 

 
Visi komentāri
 
272796. viesis 25.novembris 2009 16:45
0 0 Atbildēt

Nabaga skuķis - nezinu, kāds pārkāpums, taču ja šajos laikos policistam piedāvā pus-algu par "neko" - protams, ka grūti nepaņemt (ja pareizi saprotu atšķirību procesam par "kukuļa pieņemšanu" no procesa par "kukuļa izspiešanu")

:)

272803. viesis 25.novembris 2009 17:00
0 0 Atbildēt

Ideālists Deksters.

Tiešām dzīvo sapņu pasaulē.

Kamēr policista alga būs iztikas minumuma robežās, un šamējiem būs iespēja ikdienā pieņemt lēmumus par tūkstošiem (jaunais sods dzērājšoferiem), ir skaidrs, ka retais spēs atteikties no kukuļa.

Nav ko te tēlot naivu donkihotu, nebūs Tevis sprediķotā laimes zeme šeit ilgi, un nekādas dažu aktīvistu aktivitātes neko nemainīs.

Šoferis ar 300Ls algu (+ divi bērni un hipotēka) VIENMĒR būs ieinteresēts sodu Ls500 apmērā "apmaksāt" kā Ls100 kukuli, un polcists ar algu Ls200 (+ divi bērni un hipotēka) VIENMĒR būs ar mieru par Ls100 atbrīvot šoferi no Ls500 soda.

Tad katram postenim jāpieliek web kamera un katram policim diktafons, bet arī tas nestrādās, jo tiem, kas šamējos kontrolē, arī gribās ēst.

Nesaprotu, kāpēc te ir cēli jā.irš par to, ka darba kalitātei nav saistība ar algu - visa pasaule to zin, mēs nē.

272809. viesis 25.novembris 2009 17:54
0 0 Atbildēt

Srāķkedi iebāz to krīzei pacelto vidējo pirkstu savā d irsā un paklusē par ko nezini - ne tev bērnu ne hipotēkas .

272810. viesis 25.novembris 2009 18:27
0 0 Atbildēt

Manuprāt viss ir vienkāršāk - ja nevari atļauties - nepārkāp... "netīšām" nevar pārkapt uz sodu 500ls, netīšām var pārkāpt uz 10-20 ls. Bet tas, kas dod, tas dod arī piecīti, jo ir radis dot... paši pieradinam poličus pie kukuļiem. A policisteni pa pilnu programmu jāsoda. Maza alga nav iemesls ņemt kukuļus. Tad jau zagļus arī vajag žēlot un attaisnot. Un kad KSI aizstieps no mašīnas maģi vai spoguļus, tad viņam ir jāpažēlo nabaga zaglīti, viņam tak grūti tagad iztiku sagādāt...

272812. viesis 25.novembris 2009 18:59
0 0 Atbildēt

Opāāāāā. Dāmas tak vislaik ir bijušas godīgākas par godīgu. Parasti jau policisti ar krāniem ir tie ļaunie nēmāji… Šitas toč ir nonsens…

272813. viesis 25.novembris 2009 19:00
0 0 Atbildēt

Es ar savu vīrieša šovinismu pat iedomāties nevarēju ka sievišķis atļausies ņemt kukuli…

272814. viesis 25.novembris 2009 19:01
0 0 Atbildēt

Tas norāda uz dziļu purvu šaipus Baltijas jūrai…

272816. viesis 25.novembris 2009 19:07
0 0 Atbildēt

Ja tā bija podstava, tad poliči paši ir kakas:) Ja vīrukam pēc tam pailika savu 100 latu žēl, tad viņš pie reizes jātiesā par došanu.

Kaut arī pieturos pie viedokļa, ka kukuļa piedāvāšana ir daudz daudz lielāks noziegums nekā ņemšana, policisti arī neattaisnoju. Ja neapmierina alga, nestrādā. Brauc uz ārzemēm, galu galā laupi, zodz, ej uz paneļa... arī tas būs godīgāk nekā valsts amatā piepelnīties

272831. viesis 25.novembris 2009 21:47
0 0 Atbildēt

:D

Deksteram šķiet, ka tas, ka kādreiz ir dots zvērests, liek tagad poličiem un viņu bērniem kožļāt kūdru, uzdzert grāvja ūdeni un nevienu brīdi pat nepasapņot par iespēju kaut kā piepelnīties. Laikam kādas superpozitīvās bērnu filmas saskatījies :)

Bet protams daudz ir atkarīgs no situācijas - viena lieta ir palaist slepkavu palaiž vaļā pret kukuli, cita - par ātruma pārsniegšanu neoficiāli iekasēt daļu no oficiālā soda.

Abi maitas, piekrītu, tikai pirmais daudz lielāks :)

272843. viesis 26.novembris 2009 8:46
0 0 Atbildēt

Atkal viena pārmijniece pieķerta...jaunākā inspektore. Bet darba uzdevumu viņai dod vecākais inspektors.....

:D

272844. viesis 26.novembris 2009 9:02
0 0 Atbildēt

Hipotekārā kredīta vergiem... saucat deksteru pa losi? A,kas tad esat paši?Sagrābāt kredītus,bet smadzenes pakustināt,par tēmu,kā atdošu,nevarējāt?Nevarējāt,jo nemaz netaisījāties atdot.A kas tad principā ir noticis?Policiste paņēma-Jūs atbalstad,Banka taču arī paņēma.ar Tavu izpeļņu,da uz 30 gadiem...tas taču pat ezītim skaidrs,ka nespēsi atdot.

272845. viesis 26.novembris 2009 9:30
0 0 Atbildēt

aizdomas ir un paliek aizdomas ;)

:D:D:D

p.n.

paliks ;)

272849. viesis 26.novembris 2009 9:53
0 0 Atbildēt

Sraķkedim nav jāuztur bērni un viņam prātiņš ir par īsu, lai saprastu, ko nozīmē, dzīvot ar 200 Ls algu.

Korupcija ir jānīdē, bez vārda runas, bet jāsāk ar augšām- noteikti, ka tas skuķis tika iegāzts.

272850. viesis 26.novembris 2009 10:03
0 0 Atbildēt

Johaidī, kurā brīdī es viņu attaisnoju. Protams, ka skuķi vajag pēc pilnas programmas. Ir tikai divas lielas:

1) domāju, ka šis skuķis ir sīks gariņš «kukuļu pasaulē» un ir pamests zem vilciena lai imitētu cīņu ar kukuļošanu vai personisku rēķinu kārtošanas dēļ;

2) kopējās kukuļošanas tendences šī prāvā neietekmēs - krīze dod TIK lielu impulsu kukuļošanas «uzplaukumam», ka pat 10 prāvas dienā pēc būtības maz ko mainītu. Mainītos tikai kukuļa nodošanas «mehānisms» un kukuļa likmes :)

272851. viesis 26.novembris 2009 10:06
0 0 Atbildēt

100% piekrītu KSI....vismaz kādas ar galvu te domā .....

272852. viesis 26.novembris 2009 10:25
0 0 Atbildēt

KSI komentāru tonis mainās atkarība no tā,ko par to saka pārējie.Vajag taču starp rindām arī lasīt.Es tur izlasīju,ka ja,jau tādas lietas pastāv,tad jau nav nekas slikts,kādu reizīti atpirkties arī.Vēl izlasīju,ka ja maz maksā,tad maz arī jādara.Kad kāds no mums stājas darbā,mūs iepazīstina ar darba pienākumiem un samaksu,Mēs tam piekrītam un izpildam mūsu darba pienākumus.Ja sāk kraut papildu pienākumus un nemaksā,vai nogriež algu,tad ir divi ceļi Aizstāvēt sevi,panākot taisnīgu samaksu,vai strādāt citā vietā,kur maksā taisnīgāk.Ak vai cik naivi,teiksiet Jūs.Jā priekš latviešiem sevi aizstāvēt tas ir naivi.Labāk pa kluso iedot kukulīti,lai nesoda,lai labāk ārstē,lai uztaisa lilāku fiktīvo algu,lai varētu dabūt kādu kredītiņu.

272855. viesis 26.novembris 2009 11:24
0 0 Atbildēt

: Kā paši noskaņojamies, tā dzīvojam:

:D:D:D

To nu gan var tiešām redzēt, īpaši pēc taviem žults pilnajiem komentiem šajā bortālā :D

272857. viesis 26.novembris 2009 11:44
0 0 Atbildēt

KSI - neizdrāzīsi mazo kukuļņēmēju, lielajam barotni neaizvērsi. Ja mazajam kukuļņemšanas gariņam jādalās ar priekšnieku, kurš savukārt pa ķēdīti uz augšu, tad nocērtot gariņu uz augšu neplūšt kukulītis un sistēma ir spiesta mainīties...

Un 100% piekrītu šim citātam

[c]

272852. viesis 26.11.2009 10:25

KSI komentāru tonis mainās atkarība no tā, ko par to saka pārējie.Vajag taču starp rindām arī lasīt.Es tur izlasīju, ka ja, jau tādas lietas pastāv, tad jau nav nekas slikts, kādu reizīti atpirkties arī.Vēl izlasīju, ka ja maz maksā, tad maz arī jādara.Kad kāds no mums stājas darbā, mūs iepazīstina ar darba pienākumiem un samaksu, Mēs tam piekrītam un izpildam mūsu darba pienākumus.Ja sāk kraut papildu pienākumus un nemaksā, vai nogriež algu, tad ir divi ceļi Aizstāvēt sevi, panākot taisnīgu samaksu, vai strādāt citā vietā, kur maksā taisnīgāk.Ak vai cik naivi, teiksiet Jūs.Jā priekš latviešiem sevi aizstāvēt tas ir naivi.Labāk pa kluso iedot kukulīti, lai nesoda, lai labāk ārstē, lai uztaisa lilāku fiktīvo algu, lai varētu dabūt kādu kredītiņu.[/c]

Paņemt kukuli no sašmigojušās vadītāja un palaist viņu tālāk ir tas pats, kas par Ls 100 savā kabatā iespējams izdzēst kāda gājēja dzīvību pie nākamās gājēju pārejas.

Nav starpība par šmigu vai ātrumu paņem pie dziesmas, ja no visa varēs pa lēto atpirkties zūd jēga sodam. CSN pārkāpums tiek sākts izskatīt nevis pēc būtības - ka tā nedrīkst, bet tiek pārvērsts par paaugstinātas maksas ceļa infrastruktūras pakalpojumu.

272858. viesis 26.novembris 2009 11:53
0 0 Atbildēt

Kas tur ir spiests mainīties ? naivuļi :D

būs cits vietā, ķēde neaptrūkstas tā vienkārši

272860. viesis 26.novembris 2009 11:58
0 0 Atbildēt

Jādrāž kamēr nav vairs neviena kukuļņēmēja ko vietā likt. Ja neko nemainīsi vai necentīsies mainīt - NEKAS nemainīšies vispār un sāks borzīt bezjēgā...

Un pats galvenais - drīkst taču arī nepārkāpt! Cik naglijam ir jābūt, lai par ātruma pārkāpumu būt gatavam ķepā maksāt virs Ls 50? a? Vai braukt droši zinot ka ir šmiga, vai bez pārliecības, ka tā ir pilnībā izgājusi?

Agrāk gājējus tak neviens nelaida nogriežoties, tagad ir pavisam cita bilde novērojama. Sākumā tak arī izskatījās, ka vadītāji nav ārstējami...

272862. viesis 26.novembris 2009 12:17
0 0 Atbildēt

Ideot, ja narkodīleriem paņem pie dziesmas tikai vienu kurjeru ar koferi, kas pilns ar koku, tad tas tāpat ir viņiem prāvs trieciens... Pat kāda izplatītāja pazaudēšana nozīmē neievāktu naudu, nenonākušu apritē vitamīnu porciju utt... Ja nevari paņemt visus pie dziesmas, tad izpausmes var ierobežot... ;)

272865. viesis 26.novembris 2009 12:31
0 0 Atbildēt

Ideot - šī sen vairs nav vienīgā lieta... ;)

Ja ir idiotiski saliktas zīmes - jācīnās ar zīmju licējiem. Esmu to darījis un ir izdevies panākt izmaiņas.

Bet bieži vien nav nekādu problēmu pacensties ievērot tās zīmes, vai ne?

272870. viesis 26.novembris 2009 13:33
0 0 Atbildēt

vispār incanti par ko tas sotaks

272871. viesis 26.novembris 2009 13:39
0 0 Atbildēt

KSI tonis mainās tikai tāpēc, ka ne visiem saprast manis rakstīto. Iemesli dažādi - dažreiz pats neprecīzi noformulēju domu, citreiz kāds saprot kā uzbraucienu un tad objektīvi nevērtē raktsīto - kā jau ar visiem komentiem un komentāriem. Dažreiz nervi netur kādu «gudrīti» :D

Atkārtoju n-to reizi - NEKAD neesmu teicis, ka kukuļus drīkst ņemt.

Mana deva šim topikam ir - NEBRĪNAMIES, kukuļu apjoms tikai pieaugs, abu pušu (šoferu un CP) interese dot un ņemt kukuļus IR LOĢISKA un SAPROTAMA (speciāli priekš dažiem - SAPROTAMA nav tas pats, kas ATTAISNOJAMA).

Kā jau KNAB ir atzinis: kukuļošanu, kura nav izspiešana, noķert ir NEIESPĒJAMI, jo abas puses ir ieinteresētas klusēt, kas arī ir tikai LOĢISKI.

Par dzērājšoferiem piekrītu, tie pielīdzināmi mērkaķiem ar granātu - neviens nezin kur un kad TAS notiks.

Kukuļi ceļu policijā bija, ir un būs. Ja reizi trijos mēnešos kādu pieķer par sīkumiem, tas NEKĀDI neiespaido sistēmu. Sapņot, ka tiek šķetināts kaut kāds pavediens no apakšas, ir naivi :D

It kā esot samazinājies pieķerto agresīvo, dzērāju utt skaits. Nekas uz ielas nav samazinājies, domāju, ka faktiski pieķerto skats arī nav samazinājies, ir tikai samazinājies protokolu skaits :)

Piekrītu Palaidniex, ka vislabākā cīņa ar CP kukuļošanu ir nedod iemeslu prasīt kukuli, t.i. - nepārkāpt. Pats ne reizi neesmu devis kukuli, un pārkāpis (pieķerts :) ) arī pāris gadu neko neesmu, kaut braucu katru dienu.

Tiesa - te jau mēdijos ik pa brīdim var redzēt, ka šamējie ir radoši un paši piespēlē iemeslus ;)

Un kas attiecas uz Maza alga - slikts darbs, tad nu mani šokē šeit atrodamie centīgie teicamnieki-patrioti, kas ar mieru grauzt salmus, bet apzinīgi 9:00 ierasties darbā un līdz 18:00 galvu nepacēluši strādāt ...

Protams, taisnība, ka darbs jādara neatkarīgi no algas, bet tā ir tāda darba devēja - tukšpaurīša filozofija.

Jebkurš vidējs personāla vadītājs pateiks, ka darba samaksa ir primārais, kas ilgtermiņā MOTIVĒ darbinieku. Kamēr darbinieks ir situācijas ķīlnieks, viņš, protams, strādās par grašiem, pirmo mēnesi, iespējams, pat centīsies būt apzinīgs, taču ar laiku attieksme notrulināsies, tiks meklētas iespējas tikt prom vai piepelnīties savādāk.

Ja apskata pieminētos apdalītos (skolotājus, ārstus, policistus), tad oficiāli visgrūtāk un neoficiāli visvieglāk piepelnīties savādāk ir jau pieminētajiem policistiem.

Ārstiem arī so so ... pateicības, privātas vizītes utt (tas gan neattiecas uz zemāko slāni - māsiņas, sanitāri).

Man personīgi visvairāk žēl ir skolotāju - viņiem tā jau suņa darbs ar to mūsu «zelta jaunatni», un tagad vēl naudas apgriež :(

Un nav ko te di@st par «stulbajiem kredītņēmējiem» utt - ne visi ņēma X5 un 200m2 dzīvokļus. Besī ārā šādi «entuziasti - optimisti», kas patiesībā izskatās pēc slikti informētiem pesimistiem...

272872. viesis 26.novembris 2009 13:40
0 0 Atbildēt

ups, vesels romāns sanāca :D

272882. viesis 26.novembris 2009 15:28
0 0 Atbildēt

KSI - bet Igaunijā esot ĻOOOOTI ilgi jārunā ar polici, lai šis paņem kukuli.

Igauņi un mēs pa Ikainijas lielštrrāsēm visi braucam uzmanīgi kā utes un nejaušu ātrumpārkāpumu patiešām nav, bet kā Ikauņi un Mūsējie ir šaipusē Ikaunijas republikas robežai, gan vieni, gan otri kārtīgi atlaiž... ;) Viela pārdomām ta teikt...

272885. viesis 26.novembris 2009 15:54
0 0 Atbildēt

Viesis,kurš negrib reģistrēties speciāli KSI.

Da visu es sapratu.Tikai... es negribu saprast kukuļa paņemšanu,jo esmu bijis situācijā,kad tuvs cilvēks steidzami jāoperē,bet man stāsta,ka rinda 2 gadi uz priekšu,bet nu vispār jau varēs sarunāt,nu pārējo jau zini.Pār to mazo algu un darba kvalitāti.Nu to taču mēs redzm visapkārt.darbinieks iestājas darbā,labi apzinoties,ka alga maza,pāris stundas pastrādā uz firmu,pārējo darba dienu velta pieplenīšanai uz malu.Kad aizrāda,motivē to,ka redz maza alga,tāpēc maz daru.Par kredītiem bija domāts tā,ka losīgi ir viena gada laikā sagrābt zem sevis visu to,ko normāli var savākt visas dzīves laikā,un kad paprasa samaksāt,tad sauc:"palīgā sit".

272895. viesis 26.novembris 2009 23:15
0 0 Atbildēt

Palaidniex - piekrītu, ka tā ir, un nezinu kāpēc. Ikaunijā daudz kas ir savādāk un ... loģiskāk. Nedomāju, ka tur sabiedrība ir daudz čaklāka uz priekšā teikšanu politiķiem, drīzāk tie paši by default strādā savādāk.

272885 viesim.

Medicīna ir atsevišķs stāsts, ir sevišķi bērnu medicīna.

Bet par algām - nav stāsts par to, ka nepatīk alga kas nolīgta - šādos gadījumos protams nav attaisnojama slinkošana un vaidēšana par mazu algu. Mans teksts bija par policistiem, skolotājiem, kam zvērestu nododot / darbu uzsākot bija normāls cipars + "stabilitāte un sociālās garantijas" (kas kādreiz tika sludināts kā milzīgs bonuss salīdzinājumā ar privāto sfēru), un tad vienā brīdī atņem, pēc brīža vēl atņem, un visu laiku runā, ka ņems vēl...

Par kredītņēmējiem - protams ka nevar momentā paņemt visu, un vēl uz līzi, kam % vispār kosmoss.

Bet ar vienu ne visai milzīgu dzīvokli arī var iebersties - iedomājies, sieva skolotāja, vīrs policists, 2bērni, abiem kopā alga bija Ls500x2, paņēma vidēju 3istabu dzīvokli par 1000EUR metrā (jau samierinājušies, ka katram bērnam sava istaba un pašiem jādzīvo viesistabā), krīts EUR75000, mēneša maksājums EUR500 (t.i. Ls350, 35% no algas, stabils darbs - KĀPĒC NE?)

Tagad abiem 30% no algas nost, mēneša nauda vairs tikai Ls700, pēc krīta paliek Ls350 komunālajiem, abu sīko skolai, visu četru paikai un apģērbiem, auto... )

Un es personīgi saprotu, ka šim policistam, kārtējo reizi klausoties kāda pusbiezā pārkāpēja vaimanās par dzīvi ar piedāvājumu paņemt Ls100, roka notrīs un viņš ... paņem.

Atkārtoju - ES NEATTAISNOJU, Dekster, bet SAPROTU.

272896. viesis 27.novembris 2009 0:11
0 0 Atbildēt

nebrēc KSI , sraķkedis tāpat nesapratīs . viņam pautos kūdra tb bērnu nav , mitinās kur pagadās , jo kam nav pautu , nav arī krītu :) visi nodokļi viņam ir nomaksāti par 221% kukuļus vinš nedod un balso par JL . Īsāk bezcerīgs radijums :)

272898. viesis 27.novembris 2009 9:32
0 0 Atbildēt

KSI - baņģugas arī saproti?

272902. viesis 27.novembris 2009 10:20
0 0 Atbildēt

Kaušļus nē, bet zagļus ... dažus varbūt varētu saprast, tipa Robin-Hudus :D

Tikai ir principiāla atšķirība: zagļi nozog otram reālam cilvēkam piederošu lietu, a CP - paņem kukuli par pārkāpumu, par kuru it kā valsts kasē varētu iepludināt naudu, bet varbūt arī nē ... :)

Respektīvi potenciālais cietējs nav cits cilvēks, bet gan šī mistiskā valsts. Zinu - deks bļaus, ka tāpēc arī valstij neiet, jo visu naudu KSI novirza kukuļos :D :D

Palaidniex te minēja Igaunijas piemēru. Palasiet šodienas Dienu - arī otriem kaimiņiem viss Ok. Lietuvas IKP kritums vēl lielāks, bet nodokļi neskarti, algas neskartas, aizņēmumi nav (ir vietējās obligācijas).

Nedomāju, ka mēs te LV tauta esam stulbi vai nepareizi. Drīzāk kaut kas cits nav kārtībā...

272904. viesis 27.novembris 2009 10:53
0 0 Atbildēt

Pirmkārt.

Tatupedi un ierēdņi ir radījuši augsni kukuļošanai, pie kam abpusēji izdevīgu. Knābis ar teflonsarunu noklausīšanos vienīgais liek sprunguļus spieķos…

Savulaik kad ieviesa soda punktu sistēmu tad jau bija skaidrs ka būs vadītāji kuri kukuļos, jo vadītāja tiesības zaudēt nedrīkst (!!!). Pēc tam paaugstināja sodu apmērus un tad pazemina policistiem algas. Nu kāds var būt rezultāts??? Gan dos gan ņems un tādēļ ka nav citas izejas. Vienkārši nav.

Mūsējie tatupedi un csdd saskatās airopas soda sistēmas un sodu lielumus, nodokļus, bet uporna neredz minimālo algu tai airopā no kurienes savelk te visādu drazu, nav svarīgi der vai neder…

Otrkārt.

Kad ierindas policists pirms 1,5 gadiem stājās darbā nosacījumi bija savādāki. Veselības apdrošināšana, sociālās grantijas, solījumi celt algu līdzi laikam. Rezultātā ko saņem? Samazinātu algu, veselība jāmaksā no savas kabatas, sociālās garantijas (?) 90% gadījumu nespīd.

Tad tam visam klāt Vienotā atalgojuma sistēma kur nekāda sakara nav ar vārdu vienots, jo lūk tatupediem jāmaksā kredīti un viņi nedrīkst saņemt mazāk, pārējiem nav nekā un var dzīvot zem tilta (neatceros kurš izspļāva par tiem kredītiem, Marsietis vai nasing spešel). Ko darīt? Maksāt nodokļus, neņemt ķepā, un teikt bērnam – Tu jau vienreiz šodien ēdi bērniņ - vairāk nebūs, citādāk tatupeds badā nomirs?

P.S. Lai ņem – es tikai par, lai tatupediem netiek, kamēr tie nesāks draudzēties ar galvu un rūpēties par tautu. Galvenais lai ierindas CP inspektoram ņemšana nekļust par mērķi un ikdienu – tā var iebraukt otrā grāvī…

272909. viesis 27.novembris 2009 11:45
0 0 Atbildēt

uupi - ķip poliči sāka pāriet uz pašfinansēšanos tikai iestājoties krīzei?

272910. viesis 27.novembris 2009 12:01
0 0 Atbildēt

Da nē… Cilvēki jau nav roboti un ir dažādi… Tāpēc ir ņēmāji, ir devēji… Tie bija un būs, bet…

Ir tāda lieta kā faktori, kuri veicina pasākumu… Un te nu ir visi priekšnosacījumi, lai cilvēks kurš ir godīgs, būtu spiests padomāt un rīkoties nevis tā kā rakstīts instrukcijās, bet kā ir tagad…

272911. viesis 27.novembris 2009 12:34
0 0 Atbildēt

agrāk priekšnosacījumi bija vēl banālāki un vēl bezkaunīgāki - nevienu krīze nespieda

tagad, cik dzirdu, kukulīšu vidējā summa ar kritusies, agrāk ņēma cik var paņemt, kaut neņemot teorētiski badu nevajadzēja mirt...

272913. viesis 27.novembris 2009 12:45
0 0 Atbildēt

Nepiekrītu – pie mazākiem sodiem ņemt lielāku summu kā paredzēts sods par pārkāpumu???

Bez soda punktu sistēmas vadītāji tā uzreiz piekrita maxāt???

272914. viesis 27.novembris 2009 12:54
0 0 Atbildēt

Soda punktus nedod par nevainīgiem pārkāpumiem... Un arī agrāk vienkaŗšāk čiriks milicim vai dvacārs valstij - neatkarīgi no tā vai punkti par to bija/nebija

Ja brauc pa šmigai ar +50 km/h tad ņēm vairāk, bet tādu uz kopējā piečuku skaita fona ir retums...

272915. viesis 27.novembris 2009 12:55
0 0 Atbildēt

Galvenā ņemšana bija par šmigu – nevienam negribējās vāciņus zaudēt…

272917. viesis 27.novembris 2009 13:01
0 0 Atbildēt

Un kur problēma vai nu nebraukt pa šmigu, vai arī reāli izķert tos mērkaķus ar granātu?

Vācijā ir kāds mēģinājis piedāvāt policim kukuli vispār, kur nu vēl par šmigu, a?

272921. viesis 27.novembris 2009 13:18
0 0 Atbildēt

Poličiem pašfinansēšanās sākās jau tad, kad uzlika smieklīgo dienas limitu degvielai. Tad jau pa TV rādīja sižetu, kur anonīms CP stāstīja, ka jālej degviela pa savu naudu, ja grib strādāt. Lasam starp rindām - lai dabūtu savu naudu atpakaļ, tā ir «jānopelna» :)

272923. viesis 27.novembris 2009 13:25
0 0 Atbildēt

Protams, ka kukuļošanu tikai veicina sodu un vidējās algas nesamērība. No otras puses - var piekrist arī tam, ka zināmai sabiedrības daļai tie mazie sodi bija pie p@kaļas. Gan jau arī Vācijā ir tādi, kas paņem. Kāpēc ESt, DE, uc poliči neņem kukuļus - nezinu. Nedomāju, ka tās ir tikai un vienīgi bailes tikt pieķertiem...

272924. viesis 27.novembris 2009 13:28
0 0 Atbildēt

un tagad taču beņa esot? :D

272925. viesis 27.novembris 2009 13:31
0 0 Atbildēt

nezinu ?)

272926. viesis 27.novembris 2009 13:39
0 0 Atbildēt

KSI - drīkst arī aiziet kājām līdz krustam un paķert tos, kas nerāda pagriezienus, neievēro joslas, nelaiž gājējus, gājējus pie sarkanā bik pakontrolēt... ;)

272927. viesis 27.novembris 2009 13:43
0 0 Atbildēt

Protams, drīkst.

Taču tie, kas ir «advancēti», ziedo savus līdzekļus un «upurējas sabiedrības labā» «patrulējot» tur, kur «ir apdraudējumi satiksmes drošībai» :D

272928. viesis 27.novembris 2009 13:56
0 0 Atbildēt

riskē ar dzīvību "kārtības vārdā" liecot pāri 2 joslām uz jūrmalenes, lai noķertu kādu biezvāgenu uz 3 joslas...

272931. viesis 27.novembris 2009 14:47
0 0 Atbildēt

Citāts: «Palaidniex [?] 27.11.2009 13:01…Un kur problēma vai nu nebraukt pa šmigu, vai arī reāli izķert tos mērkaķus ar granātu?…Vācijā ir kāds mēģinājis piedāvāt policim kukuli vispār, kur nu vēl par šmigu, a?»

Nu un kā ieviestā soda punktu sistēma un samazinātās CP algas tagad ietekmē indivīda lēmumu braukt šmigā vai nē?

Jeb mazās algas un soda punktu sistēma tomēr ietekmē inspektoru, godīgo, padomāt – a moš tomēr paņemt kukuli no tā pļēgura?

Tas ka ņēmāji bija un būs tāpat kā devēji tas tāpat ir skaidrs – bet vai nevajadzētu tomēr samazināt līdz minimumam faktorus kas to ietekmē ņemšanu un došanu – līdz ar to samazināt darbu kā knābim tā kārtības policijai…

272932. viesis 27.novembris 2009 15:03
0 0 Atbildēt

uupi - es vēl saprastu krīze, bet kas traucēja biezajos gados?

jautājums ir par pašu vadītāju psiholoģiju - gan jau atpirkšos

un miliča - kāpēc nepaņemt ja var paņemt

Pie šiem faktoriem pārticības līmenis var būt nezincik augsts - ņems, kamēr var paņamt un dos, kamēr varēs dot.

Ja nemainīsies attieksme - pārkāpt ir slikti un ņemt kukuli ir negodīgi un neētiski nekāds algas apmērs nepiespiedīs polici neņemt.

Atjautības uzdevums - kā arī kā poliča algas apmērs varētu ietekmēt pārkāpēju nepārkāpt? a?

272935. viesis 27.novembris 2009 17:28
0 0 Atbildēt

«Palaidniex: Pie šiem faktoriem pārticības līmenis var būt nezincik augsts - ņems, kamēr var paņamt un dos, kamēr varēs dot.»

Nu nau jau tā ka visi cilēki ir mērojami ar vienu auklu. Ņem tie kas ņēma, izspieda un turpinās tāpat rīkoties. Bet ja faktori veicina tā rīkoties tam kas bijis godīgs, tad tas jau kļūst par stihisku un nekontrolējamu parādību. Un jo varāk ņēmāju, jo mazākas izredzes kārtībniekiem šo lietu apturēt vai samazināt…

…un tad sākās citi sū… lietu fabricēšana aiz atriebības ka nedevi ķepā… un tad korupcijas apkarotājiem ir tādā tūtā… statistika tik tālu aiziet prom no reālā lietu stāvokļa, ka noķert lietu normālu virzību ar cilvēcīgām metodēm vairs nav iespējams…

272936. viesis 27.novembris 2009 17:36
0 0 Atbildēt

statisktika - ir vislielākie meli no visiem

ja liksi miličiem kontrolēt par pagriezienu nerādīšanu un atņemsi radarus - pēkšņi parādīsies pavisam cita statistika.

tā teikt objektīvu statistiku nevar iegūt.

Un kāpēc milicim, kas grūtā brīdī sācis ņemt ķepā, pieaugot algai pēkšņi būtu jāaizmirst šis visai ienesīgais papildrūpals?

Nevari izdzīvot ar CP algu - ej prom un pelni vairāk strādājot citur. Ja sāks masveidā iet prom, sāks konkrēti domāt par algām, bet tā - algu samazina, bet prom neiet - tātad var iztikt un nav ko domāt par pielikšanu...

272937. viesis 27.novembris 2009 17:59
0 0 Atbildēt

Gudrinieks atradies – ej strādā citur…

Tatupedi tikpat gudri – Nevari nopelnīt – ej uz labāk apmaksātu darbu un maxā mums vairāk…

Bet nav tā darba – pļē… 250 tk bezdarbnieku????? Kas tas ir?

Ceturtdaļcitrona – nevar atrast darbu vispābā bet palaidniex nostrādājot 20 gadus CP tagad ies un uzreiz atradīs darbu par 1500 lohiem mēnesī… Ša – ieskrējies… Nolaidies uz zemes tepat Latvijā… Izkāp no auto un aplūko kas apkārt notiek…

272947. viesis 27.novembris 2009 23:19
0 0 Atbildēt
272981. viesis 30.novembris 2009 10:56
0 0 Atbildēt

ūūpi - pasaki, kas liks autovadīājam pie miliča algas 1500 mēnesī pārtraukt dot kukuli?

un kas liks milicim kaut pie Ls 3000 algas pārtraukt tos pieņemt??????

vai nu tu strādā savu darbu pēc labākās sircapzīņas vai p/n cik ātri vien iespējams, vai arī aplūko tūrainus mākoņus, ja patīk kukuļos saņemt labu piķi...

laikam jau pieņemami, ka visi zog - darbinieks brauc ar kantora soļķi pa savām darīšanām, sekretāre zper papīru un taisa sev kserokopijas uz kantora pavairotāja, apkopēja kas sper ziepes, celtnieks kas spet cementu un armatūru. utt un tjpr...

272982. viesis 30.novembris 2009 11:12
0 0 Atbildēt

Palaidniex [?] 30.11.2009 10:56

ūūpi - pasaki, kas liks autovadīājam pie miliča algas 1500 mēnesī pārtraukt dot kukuli?

Elementāri – paša policista rīcība: vadītājs dod kukuli – saņem sodu.

272983. viesis 30.novembris 2009 11:19
0 0 Atbildēt

Un kāds labums no tā soda milicim?

Vadītājs dod kukuli un sanāk alga 3000 + kukuļu ražā savāktais...

Neredzu neviena iemesla pārtraukt ņemt to kukuli...

272984. viesis 30.novembris 2009 11:38
0 0 Atbildēt

Šaurs jums redzesloks ja neredzat nevienu iemeslu…

Kukuļu sērga gāja mazumā – līdz pirmajam algas griezienam, kā redzam tad tomēr ja devējs klauvēja ka devis – šamo atbrīvoja no soda. Sāka parādīties gadījumi kad inspektors parastais, normāli atalgotais, pats ziņoja par devējiem… un tad kirdīīk – algas lejā, sociālās garantijas norautas wc. Tad tiešām pazūd jēga neneņemt.

Pēc tam vēl CP inspektori ar moci 200 km/h ātrumā taranē autobusus, nu tad ko var gribēt, ja nav motivācijas ievērot likumus…

272985. viesis 30.novembris 2009 11:42
0 0 Atbildēt

uupi - ne jau algā ir problēma, bet principā

un ir pilnīgi pie kājas - ts ir cp inspektors, kas ņem kukuli vai strādnieks kas "aizņemas" no būvlaukuma cementu...

Ja visiem slikti, tad kāpēc vieni drīkst savus ienākumus pacensties saglabāt uz kukuļu rēķina, bet citi nedrīkst aizņemoties no sava darba devēja, kolēģa, pasūītāka?

272986. viesis 30.novembris 2009 12:11
0 0 Atbildēt

Kāreiz alga ir viens no faktoriem, kas ietekmē to visu pasākumu…

Sačakarēt tirgu, vai salauzt noturību pret korumpētību ir kudī vieglāk, nekā to visu savest kārtībā…

Tāpēc katrs lēmums kas veicina sliktos pasākumus pēc tam ir izlabojams tikai ar paaudzēm…

272987. viesis 30.novembris 2009 12:15
0 0 Atbildēt

Neviens jau nebija pa īštam nemaz mēģinājis pacīnīties ar korupciju.

Ļoti daudzas īstenībā koruptīvas vai zaglīgas lietas uztveram kā normālas un pašsaprotamas...

Tāpēc saku - brīdī, kad visiem ir slikti - vienas profesijas vai sabiedrības daļas pēkšāņā sakorumpēšanās nerīkst būt attaisnojamāka kā citiem sabiedrības lockļiem, tāpēc es uzskatu ka ir pareizi, ka kukuļņēmējus drāžun šobrīd par to ir jādrāž vēl vairāk

Gluži kā kara laikā par Marodierismu šauj bez tiesas un izmeklēšanas...

272989. viesis 30.novembris 2009 14:04
0 0 Atbildēt

Nu ja tā tad ar ko pateicības labākas par zelta rokām?

272990. viesis 30.novembris 2009 14:19
0 0 Atbildēt

Un kāpēc neviens nepasakās medmāsai?

Esmu arī kategoriski pret pateicībām dakteriem, kas būtu kas vairāk par ziedu pušķi vai vienu mazu šokolādīti...

272999. viesis 30.novembris 2009 18:00
0 0 Atbildēt

Nu tie kas iekrita uz 10 tk tiem nu tiešām – skopums nožņaudza…

273026. viesis 1.decembris 2009 12:46
0 0 Atbildēt

Nu re tā jau nav ka visi kārtībsargi noraujas no ķēdes

www.delfi.lv/news/national....d?id=28429293

Kādu abnagļotu šoferi arī arestē – ko var zināt tagad šmigā – rītā stučīs…

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti