Melnais punkts - Artilērijas un Krāsotāju ielu krustojums (+ foto) 28

 
4.augusts 2010 9:42

Ne dienu bez avārijas - tāda laikam ir Artilērijas un Krāsotāju ielu krustojuma devīze. 3.augusta vakarā - kārtējā avārija.

Iepriekšējās dienas avāriju skatieties šeit »»

{page}

{page}

Tad varbūt tomēr šeit uzstādīt luksoforu vai arī "gulošo policistu" ?

Foto: ingusnix, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
278169. viesis 4.augusts 2010 10:08
0 1 Atbildēt

cik aklam jābūt, lai neredzētu to stop zīmi?

278170. viesis 4.augusts 2010 10:46
0 0 Atbildēt

džigitiem nevajag stopzīmes.

un vēl par šādu pārkāpumu jāņem nost autovadīāja apliecība, iekams nav veikti BŪTISKI redzes uzlabojumi! :D

278171. viesis 4.augusts 2010 10:54
0 0 Atbildēt

kaut han līdzīgs ir krusts kojusalas ielai ar Rimčika apbraucamo ielu

tur ar daudzi džigiti milzu stopzīmi pamanās nepamanīt...

278172. viesis 4.augusts 2010 12:18
1 0 Atbildēt

es vienmēr tur riktīgi samazinu ātrumu pa galveno baucot

278174. viesis 4.augusts 2010 12:50
0 0 Atbildēt

Viss ir gaužām elementāri! Kamēr kāds tur nenoliks karoti, neviens neko nedarīs!

278181. viesis 4.augusts 2010 14:03
0 1 Atbildēt

> vmartini 8

Viss tiesham ir vienkarshi kamer cilvekiem par tadu parkapumu nenems nost tiesibas nekas nemainisies, kada jega ja uzliks luksaforu mochis uz sarkano, tad vel jaliek kameras lai noskaidrot kursh bija vainigs, bet tagad nav jazile vienkarshi atnemam tiesibas un viss ...

278183. viesis 4.augusts 2010 15:52
0 0 Atbildēt

Ar HRX smukāka :D

278184. viesis 4.augusts 2010 17:14
0 0 Atbildēt

>278181.viesis

Tu takš esi jocīgs. Ir jācīnās ar cēloni, nevis sekām. Nejau speciāli to zīmi tur kāds neievēro un min pāri džigita stilā, bet gan jau, ka nepamana. Sarkanā lampa liks aizdomāties PIRMS tam, bet noņemtas tiesības tikai PĒC tam, kad būs notikusi kārtējā avārija. Tā ka tavs priekšlikums par tiesību noņemšanu nesasniegs mērķi.

278185. viesis 4.augusts 2010 17:36
0 0 Atbildēt

278184, jāsaka, ka pats arī par gudru neizklausies.

Ar ko ~metru diametrā liela stop zīme ar vēļ lielāka diametra zaļu/dzeltenu atstarojošu palikni ir mazāk pamanāma kar 20 cm diametrā lielu sarkanās gaismas signālu?

Vajag pirms krusta vienkārši uzlikt normālu guļošo policistu, lai sakrata uzmanības pārpaliekas un tieši pirms krusta vēl vienu guļošo policistu

Ja esi akls, tad lai sit pa maku un atver acis vai nebūš vēl kāds šķērslis un PIESPIEDU kārtā liek mīt uz bremzēm pirms krusta...

Jo ātri izbīdāma siena, lai novērstu CSN ir pārāk dārgi...

278186. viesis 4.augusts 2010 18:51
0 0 Atbildēt

Ātri izbīdāms stabs gan nebūtu tik dārgs, remonts gan pēc tam :D

278196. viesis 5.augusts 2010 8:40
0 0 Atbildēt

-> Palaidniex

Nu un kas tev nepatīk manos secinājumos, ja jau vērtē manas prāta spējas?? Es to krustojumu šķērsoju katru otro dienu un to zīmi ieraudzīju uzreiz. Bet vai avāriju statistika TEV neparāda, ka tas tomēr nav īstais variants. Un kas tev stulbs likās tajā, ka ieteicu risināt problēmu LĪDZ avārijai, nevis PĒC tās?? Tavs guļošais policists ir tikpat stulbs kā mans luksofors, ja tu centies piesieties pie risinājuma.

278197. viesis 5.augusts 2010 9:33
0 0 Atbildēt

klau anonīmais 278196. viesi.

Ja tur cilvēks neredz MILZU izmēra zīmi, kāpēc lai tas iertaudzītu lukoforu??? Iespējams naktī luksiņam ir kāda priekšrocība, bet gaišā dienas laikā NEKĀDAS atšķirības pa lielam nav. Pie kam atceries - luksiņu uzstādīt (pie mums un par valsts/pašvaldību naudu) izmaksās kārtējos n-desmit tūkstošus. Minu - kādus 70 tūkstošus un tur kustība nav tik intensīva, lai tas tur būtu patiešām nepieciešams.

Parasts asfalta vai bleķa guļošais policists ir gan lētāks gan efektīvāks risinājums uzmodināt aizsnaudušos uzmanību šoferim.

Kaut kur latvijā, šķiet ka Lielvārdē, ja neko nejaucu, uz mazajām ielām vienlīdzīgas nozīmes ielu krustos pats krustojums ir kā liels guļošais - un visi piebremzē un nevajag nekādu luksoforu...

A par to ātri izbīdāmo stabu, ko minēja 278186, remonts būu vajadzīgs tikai mašīnai, tādi stabi iztur pat ar minerālmēsliem piekrauta kravas auto mēģinājumus iebraukt kādā teritorijā... Tikai baisi dārgs pasākums, domājams vairāk nekā luksiņi 4 krustos pie mums tas toč izmaksās.

278201. viesis 5.augusts 2010 19:32
0 0 Atbildēt

pirms krustojuma nepieciešams ātrumvalnis, lai gribot negribot samazinātu ātrumu

arī saulainā laikā dienas vidū traucē saule, spīd acīs, un abās pusēs novietotās stop zīmes nepamana

278204. viesis 6.augusts 2010 9:40
0 0 Atbildēt

nu paga pamana vai nepamana, kādam jābūt, lai skrietu pāri krustojumam-nepārliecinoties par to, ka var dŗoši šķērsot pāri.bieži vine ir tā , ka ir zīme dodiet ceļu, bet nav iespējams pilnīgi neaps'tajoties pārliecināties par drošību.

278205. viesis 6.augusts 2010 10:16
0 0 Atbildēt

tur jau tie podi, kau ļoti daudzi brauc nevis pēc noteikumiem, ceļazīmēm, CHA, bet pēc kaut kādiem nesaprotamiem ļoti individuāliem pieņēmumiem...

278207. viesis 6.augusts 2010 17:10
0 0 Atbildēt

->Palaidnieks.

1. Tu jau, protams, jūties lepns, ka esi ielogojies un esi baigi neanonīms Jāni, Pēteri vai kā tevi godāt un centies to uzsvērt. Nu labi. Lai jau tev tas prieks tiek :)

2. Izlasi vēlreiz manu komentāru 278196. ar vēsu prātu un lūdzu mēģini saprast, ko es ar to vēlējos pateikt. Ja nu tomēr slinkums lasīt, tad īsumā atgādināšu. Es runāju par risinājumu PIRMS avārijas, lai tas būtu tavs policists vai manu aprobežoto prāta spēju izdomātais luksofors, bet PIRMS avārijas. Nevis soda uzlikšana PĒC avārijas, kad kāds jau ir aizvests uz slimnīcu un jau ir sadauzītas mašīnas.

Paldies.

278208. viesis 6.augusts 2010 17:14
0 0 Atbildēt

Anonīmais tirliņ - vļreiz paskaidroju - na neredz zīmi, arī luksoforu neredzēs. Luksofors ir dārgi nevajadzīgi un bezjēdzīgi šajā gadījumā

Uzliec guļošo polixistu laiikus pirms krusta un vēl vienu tioeši ipie krusta un PIESPIED TO VADĪTĀJU BREMZĒT, nevis naivi cerēt, ka tas pēkšņi iluksoforu redzēs.

Tas ir lētāk un efektīvāk!

Un arī es runāju par to, ko daŗīt, lai avārija nenotieik, nevis, ko darī ar to, kad tā jau notikusi.

Bet kamēr cilvēki stūŗēs mašīnas un to nedarīs roboti, kas ieivēro viisas zīīmes avāriijas notika, notiek un notiks. Ja neredz zīmi, neredzēs luksoforu, bet guļošo policistu nepamanīīt nevar...

278217. viesis 7.augusts 2010 17:35
0 0 Atbildēt

Jāsaprot ir tas, ka satiksmes drošība nevar balstīties tikai uz to ka sataisa visu pēc standarta un viss štokos, tas nekas, ka melnais punkts. Tā arī nav saprotams kāpēc Krāsotāju iela ir galvenais ceļš, lai gan tā abos galos atduras Matīsa un Tallinas ielā un nav nekāda maģistrāle, kamēr Artilērijas iela ir vienvirziena un satiksme intensīvāka, kā arī vieglāk būtu paskatīties vai auto nenāk no vienas puses nekā tagad, kad jālūr uz abām.

2002.-2004. gads:

Artilērijas - Krāsotāju CSNg=94

2004-2009.gads = ?

278225. viesis 9.augusts 2010 8:16
0 0 Atbildēt

-> Tizlais Palaidniex - Tev mamma nav mācījusi lasīt, pieklājīgi un ētiski uzvesties? Tu vispār lasi ko citi ir uzrakstījuši, vai tikai stulbi bļauj savu bļaujamo?? Tu vispār izlasīji, ka es SAVU luksoforu par stulbu nosaucu un TAVU valni vispār neaiztiku?? Tu izlasīji, KO es vispār gribēju pateikt? Nu tiešām visi nav mājās...

278226. viesis 9.augusts 2010 10:21
0 0 Atbildēt

Eu, anonīmais, pats tak ar ctus par jocgiem sauc. Es teicu "pats par gudru neizkausies". Redzi kaut necīgu atšķirību???

Tikai vēlreiz jautāju, ko tavs pieiklājīgais un cēlais, un droši vien "lētais" luskofors tur labos, ja gaišā dienas lakā tur ciilvēki neredz pat ceļazīmes? Ar ko luksofora sarkanā lampa veiks preventīvāku darbību par to milzu "stop" zīmi? Atšķirības nekādas, ja neredz milzu zīmi kāpēc jāredz sarkanā lampa??? Abus teorētiski var redzēt iztālēm, a neredz vieinu neredzēs arī otru. Un saldzinoši niecgas intensiitātes krustoumā tas luksiņš tikai pasliktinās plūsmu!

Un kur es Tevi par tizlu nosaucu?

Pats pirmais aizsvilies par frāzi "īsti gudrs neizliecies", un tad tik turpināji uzvilkties. Palasi kārtīgi manus argumentēti "aizvainojošos" komentārus, pirms nācās Tevi nosaukt par tirliņu, kurš manus komentārus nelasa un izlasot tikai pirmo, kurā tiek pamatoti apšaubītas civēku spējas un znāšanas ievērot CSN, tiek uzrkots prevenciijas cepiens. Manuprāt, obligāti būtu jāiet atkārtota pārbaude pie acu ārsta (ja neredz > metru lielu "STOP" zīmi) un jāpārbauda CSN zināšanas, ja nezina, ka ne jau platāka un šķietami lielāka iela nozmē galveno ceļu kaut ir zīme - "STOP".

Gribi stādt luksoforu? Aiz mola pie "stop" zīmes avārju nav mazāk un satiksmes intensitāte daudz lielāka.

P.S.

Un kur ir tieši tavi komentāri - tu esi autors visiem tekstiem ar "skaitlis.viesis", vai man ir jāmin/jāzlē kafijas biezumos, kuri ir tavi un kurus komentārus raksījs kāds cits? :D

P.P.S.

Es nevis stulbi bļauju bļaujamo, bet argumentēju, kāpēc luksofors neko tur nemains.

278229. viesis 9.augusts 2010 11:52
0 0 Atbildēt

-> Paladniex. Nu takš nevajag man tur to luksoforu :) Man arī ar STOP zīmi pietiek. Pilnīgi piekrītu tavam valnim. Es tikai gribēju pateikt, ka tiesību noņemšana vai naudas sods pēc avārijas neko nedod. Luksoforu ieteicu, kā iespējamo risinājumu pirms avārijas, bet OK. Valnis arī ļoti labi der. Bet, iespējams, ir arī citi risinājumi, jo kāds te minēja, ka paralēlā iela sākas un beidzas aiz kvartāla un nav skaidrs kādēļ tā ir galvenā. Tātad par risinājumu pirms avārijas mēs varam vienoties. Un nevajag uzreiz uzkrist manam luksoforam tik dedzīgi.

A par pārējo: nevarētu teikt, ka tu esi ļoti draudzīgs savos komentāros. Bet tas lai paliek tavā ziņā.

278230. viesis 9.augusts 2010 13:00
0 0 Atbildēt

Tiesību pārlikšana (vai vismaz CSN znāšanu pārbaude) pēc muļķīgām avārijām būtu pat ļoti vēlama, jo daudziem, spirežot pēc manevriem un uzvedības uz ceļa, šķiet, vadītāja aplecība ir vai nu uzdāvināta, vai īpašumā nonākusi nejauša gadījuma rezultātā vai nopirkta.

Daudziem, šķiet, pēc vadītāja aplecības iegūšanas, CSN atmiņā tiek burtiski anulēti. Un redzēt zīmes, ievērot CSN pēc eksāmena brauciena vairs nav nepieciešams.

Igauņiem ir laba prakse - visprms dabūt botāniķa tiiesības, un tikai pēc veiksmīgas papildus eksāmenu nolikšanas pēc gada izsniedz pilnās tiesības....

278254. viesis 14.augusts 2010 14:18
0 0 Atbildēt

Horizontāls marķējums uz asfalta pirms krustojuma visā ielas platumā - avārijas tur ir regulāri

278269. viesis 17.augusts 2010 9:02
0 0 Atbildēt

kāds tieši?

skrienošas mežacūkas? dzelteni krusti?

un kā tas līdzēs ja acīs spīd saule vai lūr uz blakussēdētājas kājām?

278350. viesis 20.augusts 2010 9:05
0 0 Atbildēt

Nu paņem tur un uzliek "gulošo". Bet ir kategorija kas zīmes PRINCIPĀ ignorē. Ogres un Zilupes ielas krustojums pie vecās "Vārpas". Retais tur apstājas kaut gan STOP zīme acīs cērtas. Vēl ir variants uzlikt kameru un pēc dažiem sirsnīgiem sodiem varbut sāks zīmes ievērot.

280370. viesis 27.novembris 2010 23:28
0 0 Atbildēt

Galvenais ir vadītāja uzmanība. Šeit nepalīdzēs ne tiesību pārlikšanas ne CSN zināšanu pārbaudes. Ko dod, piemēram, ja cilvēks zina, ka pie sarkanā signāla aizliegts braukt, bet viņš to nepamana.

283656. viesis 9.augusts 2011 21:24
0 0 Atbildēt

kārtējā avārija 8.augustā :(

283862. viesis 8.septembris 2011 0:59
0 0 Atbildēt

Sveiki tizlie un netizlie. Es te karteejais neredziigais, kurs sovakar nepamaniija to sasodiito cik tur cm lielo ziimi un saneemu 20 ls sodu. Manupraat taa vieta aiz Mola ir ne tikai bieza avariju vieta, bet mentiem izdeviiga sodu uzliksanas vieta. Ceru ka mani 20Ls paliidzees to sasodiito ziimi paarnest par paaris metriem uz prieksu un novilkt elementaru stop liiniju tajaas joslaas kur to vajag. Cik atceros, tad tur vispaar nekaadas liinijas, pat joslu sadalosaas, nav saredzamas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti