Latvijā par vienu netrafarēto «Subaru» mazāk 59

 
1.aprīlis 2011 11:07

Kā ziņo Latvijas mēdiji, 1.aprīlī noticis satiksmes negadījums, kurā cietis viens no Latvijas netrafarētajiem automobiļiem Subaru Impreza.

Negadījums noticis uz Dienvidu tilta, kur netrafarētā automobilī brauciešie Ceļu policisti bija apturējuši kādu pārkāpēju un šajā brīdī sastādīja protokolu. Netrafarētajā necilas krāsas Subaru ietriecās kāds Pārdaugavas virzienā braucošs automobilis. Ir cietušie.

Protams, ka tiek apgalvots, ka netrafarētajam automobilim bijušas ieslēgti gaismas signāli...

Tomēr rodas jautājumi...

Vai tās dažas zilās lampiņas aizmugurējā stiklā ir pietiekamas, lai netrafarēts auto varētu pārkāpt Ceļu satiksmes noteikumus un stāvēt uz tilta? Ja atmiņa neviļ, tad pēc pēdējām CSN izmaiņām tas ir atļauts tikai trafarētiem policijas transportlīdzekļiem. Vai tās dažas zilās lampiņas aizmugurējā logā var uzskatīt par bākugunīm? Vai tiešām bija grūti pavadīt pārkāpušo auto līdz drošākai vietai un tur sastādīt protokolu? Vismaz civilizētās valstīs tā dara.

 
Visi komentāri
 
282278. viesis 1.aprīlis 2011 11:11
0 0 Atbildēt

Mhm +1

Tiem umņiki no tubaru tiešām varētu atbildēt uz raksta jautājumu:

"Vai tiešām bija grūti pavadīt pārkāpušo auto līdz drošākai vietai un tur sastādīt protokolu? Vismaz civilizētās valstīs tā dara."

282279. viesis 1.aprīlis 2011 11:13
0 0 Atbildēt

Starp citu - kā tur bija ar to likumu - pieņēma vai nepieņēma, ka trafarētie drīkst stāvēt arī kur apstāties un stāvēt bez ieslēgtām bākugunīm?

Ja nē, tad pēdējā laikā zēni stāv Lāčplēša ielā starp Satekles un Birznieka upīša ielām...

Redaktors 1.aprīlis 2011 11:15
0 0 Atbildēt

[c]Starp citu - kā tur bija ar to likumu - pieņēma vai nepieņēma, ka trafarētie drīkst stāvēt arī kur apstāties un stāvēt bez ieslēgtām bākugunīm?

Ja nē, tad pēdējā laikā zēni stāv Lāčplēša ielā starp Satekles un Birznieka upīša ielām...[/c]

Likums ir pieņemts. Trafarētie tagad "var visu".

282282. viesis 1.aprīlis 2011 11:23
0 0 Atbildēt

Alleluja! Var visu! KOLOSĀLI!

282283. viesis 1.aprīlis 2011 11:25
0 0 Atbildēt

tizlie jociņi...

282285. viesis 1.aprīlis 2011 11:32
0 0 Atbildēt

šoreiz tie nav jociņi...

brīdi atpakal kā reizi braucu garām, pirmajā brīdī tikai šķita, ka pamanīju bākugunis zem sasistās restes...

282286. viesis 1.aprīlis 2011 11:51
0 0 Atbildēt

apsveicu ceļu policijas dienā!!!!

282287. viesis 1.aprīlis 2011 11:53
0 0 Atbildēt

Darbs dara darītāju :D :D :D Cerams, ka beidzot netrafarētie dabūs ar airi pa stakli. Šim arī vajag kārtīgu juristu, gluži kā -25Ls blondīnes lietā!

282288. viesis 1.aprīlis 2011 12:20
0 0 Atbildēt

uz tiltiem un estakādēm taču nedrīkst apturēt policija, vai tad ne tā?

282291. viesis 1.aprīlis 2011 15:37
0 0 Atbildēt

Tilti, tuneļi, estakādes stāvēt nedrīkst, tā teikts noteikumos. Tie sīkie zilie sūdi subāru logā varētu būt arī vaņas cvetomuzika un galīgi nav uzskatāmi par bākugunīm. Žēl opelistu- dabūs pa ādu, kaut gan galīgi nav vainīgs. vārna vārnai acīs jau neknābs.

282292. viesis 1.aprīlis 2011 15:46
0 0 Atbildēt

Muļķības, stāvēt protams, ka tur nedrīkst, bet tikpat labi tā var būt piespiedu apstāšanās, tāpat tas nav CSNg izraisīšanas iemesls.

282294. viesis 1.aprīlis 2011 16:45
0 0 Atbildēt

piespiedu apstāšanās nav jāpierāda???

282295. viesis 1.aprīlis 2011 16:54
0 0 Atbildēt

Tā tīri paskatoties uz normālām zemēm - nevienam CP nekad nav ienācis prātā nevienu nostopēt uz bāņa, šeit tas ir stipri salīdzināmi - te pat nav tās vienas joslas "nomales". Lai šādā vietā kādu apturētu - bišku smadzenes saspiedušam jābūt.

282296. viesis 1.aprīlis 2011 17:04
0 0 Atbildēt

282292. viesis pirms 1 stundas

Muļķības, stāvēt protams, ka tur nedrīkst, bet tikpat labi tā var būt piespiedu apstāšanās, tāpat tas nav CSNg izraisīšanas iemesls.

----

Klau

ja ir piespiedu apstāšanās, ir avārijas ugunis un vismaz 15 metru attālumā izlikts trijsūris... ;)

282298. viesis 1.aprīlis 2011 19:47
0 0 Atbildēt

Merkaķi, - tā viņiem vajag. Nav jau pirmā vieta, kur tas subars izraisa avarijas situacjas. Vēl nesen viņi slēpās zem babītes viadukta uz jūrmalenes - laiks miglains,redzamiba švaka , bet šie bez migalkām pelēkā auto sēž zem tilta. Daudziem tur kauca bremzes... Arī pie oškalnu viadukta bija bīstama slēpšānās. paldies dievam, tagad būs miers - par vienu mistkasti mazāk.

282299. viesis 1.aprīlis 2011 20:58
0 0 Atbildēt

Kāda priecīga ziņa, cerams ka neviens nav nopietni cietis. Nu lūk rezultāts pret satiksmes drošību vērstajiem CSN grozījumiem. Derētu tagad vārdi uzvārdi tiem luņiem, kas tās izmaiņas ielobēja noteikumos. Saprotu jau ka likumu groza, ja to neviens nepilda(policijas gadījumā), bet nez kāpēc par runāšanu ar mobilo pie stūres to norme neatceļ, a te redz viss oki.

Bija, nebija, ir/nav tā disene uzskatāma par bākugunīm, bet šinī avārijā ir vainojamas ir abas puses. Arī bākugunis neļauj gluži stāvēt nepārredzamās vietās.

282300. viesis 1.aprīlis 2011 23:05
0 0 Atbildēt

Apsveicam ekipāžu,policijas dienā.:)))

282301. viesis 2.aprīlis 2011 1:39
0 0 Atbildēt

Ku kanibāl tu dod... Es braucot pa tiltu ar atļauto ātrumu 70 km/h aiz kravas auto, kurš daļēji ierobežo man ceļa pārskatāmību, un vajadzības gadijumā mainot joslu uz pirmo pat iedomāties nevaru ka tur kāds pēkšņi stāvēs.

Kā CSN rakstīts- autovadītājam pārvietojoties pa ceļu jāuzskata ka pārējie kas pārvietojas ievēro šos pašus CSN.

padomā ar galvu- ja Tu brauc pa vienvirziena ceļu un izdomā apdzīt kravinieku- tu tak nedomā ka kāds pēkšņi var braukt Tev pretīm.

282302. viesis 2.aprīlis 2011 9:22
0 0 Atbildēt

taaneko - apsteigšana pa labo pusi uz šosejas ir aizliegta drošības apsvērumu dēļ, ja neesi pārliecinājies, ka manevrs būš drošs, neizpildi manevru.

Tik pat labi pirmajā joslā ir auto ar avārijas ugunīm un izliktu trijstūŗi, kamdēļ kravinieks arī brauc pa otro josku. Tavi nervi neiztur un tu tieši pirms apstājušās auto maini joslas... Rezultāts - BUMS - un pats vien vainīgs. Cita lieta, ka milicis ar iespēju izvairīties no šādas situācijas (rakstīt protokolu drošākā vietā) ņēm un vienalg astājās ne pārāk gudrā vietā un tur stādina "pārkāpēju"

282305. viesis 2.aprīlis 2011 16:45
0 0 Atbildēt

Mums jau ir Banānu republika, neviss civilizēta valsts....

282306. viesis 2.aprīlis 2011 16:55
0 0 Atbildēt

Nu šoreiz Zivtiņš ar savā prevencijām iebraucis auzās. Šitas varians kad var stādināt dajebkur arī ir izraisījis šo incidentu!

282307. viesis 2.aprīlis 2011 18:43
0 0 Atbildēt

palaidniek- neviens netaisās apsteigt pa labo pusi. Ne pats daru ne citam iesaku, bet pārkārtoties uz labo malējo joslu no vidējās lai nobrauktu no tilta tuvākajā nobrauktuvē gan būtu vēlams... Tas pats arī uz ielas. ieņemam labo malējo joslu lai nogrieztos pa labi. Tu laikam griezies no vidējās? :)

282308. viesis 2.aprīlis 2011 19:22
0 0 Atbildēt

man, piemēram nav saprtotams kāpēc ~90% uzbraucošo ķengarāgā uz Krastenes un uzbraucot uz Salut ilta MOMENTĀ iebrauc 2 joslā, kaut netaisās braukt ātrāk par tiem, kas brauc pirmajā joslā un tāpat lielākā daļa no tiem nogriežas pa labi no krastenes uz Lāčplēseni vai uzbrauc uz Salu tilta, vai no Salinieka tāpat nobrauc uz Mūkusalas apli...

Es nesaku, ka jānogriežas no vidējās joslas, es drīzāk vaicāju - kāda mārrutka pēc jāiebrauc otrajā joslā, ja pirmā tukša un tāpat nāksies nogriezties pa labi.

ja steidzies, tad uz krastenes 90% gadījumu jāizvēlas 1. josla, JO TUR NEVIENA NAV, uz salinieka uzbraucot, gribi kādam strēķim tikt garām - paliec pirmajā joslā, jo visi pārējie man NESAPROTAMU iemeslu dēļ uzgriežoties uz ta MOMENTĀ iņem 2. joslu...

282309. viesis 2.aprīlis 2011 20:25
0 0 Atbildēt

Fridrhis -> Palaidniex

Kāpēc es braucu pa otro joslu, ja pirmā ir brīva? Tāpēc, ka mūsu valstī gandrīz visas lietusūdeņu akas ir uzskatāmas par bedrēm (tās ir izvietotas pirmās joslas labajā pusē) un man nav vēlme ik pēc 100 metriem braukt kādā bedrē. Čaka un Brīvības ielas ir deāli piemēri.

282310. viesis 2.aprīlis 2011 20:29
0 0 Atbildēt

Palaidniex - nocitē lūdzu noteikumos kurā vietā ir aizliegts apsteigt ( nevis apdzīt pa labo pusi !!!)

282311. viesis 2.aprīlis 2011 22:03
0 0 Atbildēt

Fridrih - krastenē nav novērotas bīstamākas bedres (kanalizācijas vāki) pirmajā joslā, salīdzinoši ar otro joslu...

Un Salu tilta pirmā josla arī nav mazāk bēdīga.

WALA - es nesaku, ka noteikumos apdzīvotā vietā apsteigšana pa labo pusi ir aizliegta. Tā gan ir aizliegta ārpus apdzīvotām vietām...

No otras puses nevieni citi Ministru kabineta noteikumi nenosaka, ka nedrīkst lekt no šķūņa otrā stāva loga uz siena čupas ja īsti nav redzam ir vai nav tajās atstātas ecešas ar durkļiem uz augšu...

282312. viesis 2.aprīlis 2011 22:07
0 0 Atbildēt

WALA, tikai nepārproti, šoreiz es nemēģinu aizstāvēt tos murmuļus ar netrafarēto japāņu moskviču, kuri savā visuvarenības aptaurētībā vairāk izrādās vai taisa sūdus uz ielas, nekā nodrošina satiksmes drošību...

282314. viesis 3.aprīlis 2011 1:08
0 0 Atbildēt

>taaneko

Palasi CSN, pārkārtojoties ir jāpārliecinās par to vai josla ir brīva, un ne jau uz tausti. Tavs piemērs ar vienvirziena ielu ir pilnīgi garām, jo otrs klaji pārkāpj satiksmes noteikumus, tā kā tas nav gluži tas pats. Katrs gadījums tomēr tiek skatīts pēc būtības un arī vainas pakāpe.

282315. viesis 3.aprīlis 2011 11:36
0 0 Atbildēt

parast jau ceļu policija nepatīk tiem, kas pārkāpj noteikumus, tad nu pēc foruma var redzēt, cik tādu ir....var teikt pat visi.Ja noteikumus ievēro, man ir vienalga, kur tās ekipāžas stāv:vai uz tilta vai krūmos, vai zem tilta, es puišus nenosodu, tos kamikadzes, kas brauc ātri pa ceļiem, maina joslas, izrāda vistiešāko necieņu pret citiem šoferiem, žēl, ka par vienu Subaru mazāk...

282316. viesis 3.aprīlis 2011 14:09
0 0 Atbildēt

eu, 315.

Ja es pārkāpju un mani noķer - es necepju topikus - sliktie poliči, slēpās krūmos, es nezināju utt. Vienkārši samaksāju atbilstoši pamatotajam protokolam un miers!

Bet ja tie organizē kliedzoši bīštamas situācijas, neaizmirstu uz to norādīt. Man nav žēl padalīties ar viedokli. Šeit nu pilsoņi savā "visuvarenībā" saņēma pēc nopelniem...

282317. viesis 3.aprīlis 2011 14:09
0 0 Atbildēt

P.S. Žēl tikai šajā situācijā Opeļa vadītāju uz kuru juridiski uzkraus VISU vainu...

282318. viesis 3.aprīlis 2011 14:16
0 0 Atbildēt

Tā tiem mentiem vajag. Pelnīti un pat pārak maz, žēl ka kāds sab.tr. to neizveica. Cerams, ka zubaru pa pa mentu algu remontēs.

Protams, vienīga CP mentu funkcija ir ātruma pārkāpēju kontrole, pārējais ir dziļi pie *******s šamiem. Skumji.

P.S. Vainīgas ir abas puses, viens nepārliecinājās par manevra drošību, otrs dēļ dienišķās pateicības, klaji uz******* vispārīgiem mirstīgo ceļu satiksmes noteikumiem un izmantoja likumā atļauto iespēju traucēt citiem.

282319. viesis 3.aprīlis 2011 15:31
0 0 Atbildēt

Par to pārkārtošanos,pārliecināšanos- ko daži te tā klaji propogandē- Braucu es ar savu opelīti aiz kravinieka, busiņa, vienalga kā, kam neredzu pāri vai pa apakšu. ar atļautajiem 70 ieturot tādam ātrumam piemēroto distanci ~ 40 m. pa otro joslu. gatavojos nobraukt no tilta pārkārtojos uz 1 joslu un ieraugu sev priekšā~ 50-60m attālumā šķērsli (auto izskatā) kamēr saprotu ka tas auto stāv, kamēr izdomāju raut atpakaļ 2 (kas varbūt jau ir aizņemta) vai bremzēt attēlums jau ir 20-30 m. nu mierīgi var arī nesabremzēties. Ko jūs te tukšus salmus kuļat? Padomājiet taču ar galvu- distance tiek ievērota ar aprēķinu- lai laicīgi apstātos ja priekšā braucošais auto sāk bremzēt (kaut vai ekstremāli bremzēt) lai apstātos dotajā gadijumā ir distance + attālums kas nepieciešams lai priekšā braucošais auto sabremzētos no 70 līdz 0. Dotajā gadijumā menti JAU STĀVĒJA!!! līdz ar to tie 15-20-25 metri tiek nozagti. Tapēc jau tos trīsstūrus prasa likt to 20 m pilsētā un 100m ārpus tās (kur nu vēl avārijas zīmes izlikšana ārpus pilsētas pirms nepārskatamiem līkumiem) lai iegūtu vietu manevram. Es saprotu ka tie gudrie aizstāvji virzoties plūsmā (pieņemsim uz tilta) ar 70 km/h vispirms sabremzējas līdz 40 lai iegūtu pārskatāmu distanci priekšā vismaz 100 metrus un pārliecinātos par manevra drošumu. un tikai tad maina joslas. Pirms rakstat- padomājat savādāk Jūs kā latvijas valdība. Vispirms runājat, pēc tam domājat kā pateikto pielietot praksē...

282320. viesis 3.aprīlis 2011 16:58
0 0 Atbildēt

taaneko - TEV IR JĀREDZ un JĀATSTĀJ tik daudz vietas sev priekšā, cik nepieciešams, lai APSTĀTOS PIRMS STĀVOŠA ŠĶĒRŠĻA. Ja pārkārtojies ar 70 un ieturi distanci līdz priekšā braucošajam, nevis līdz potenciāli stāvošajam joslā pa labi - tad Darvina prēmija ir kā reizi priekš Tevis... :D

Un pārkārtoties, pagrieziena pa labi veikšanai, drīkst arī krietni ātrāk nekā pēdējos 50-60 metros... ;)

Atgādināšu par idiotiem, kuri uzbrauc uz "salinieka" no Krastenes ar cienījamiem 60, izkruīzē līdz 3 joslai un tad Lucavsalā sāk šķūrēt atpakaļ uz pirmo joslu, jo nājobrauc uz Mūkusalas apli. Ar šādu ātrumu un ar šādu maršrutu vispār īstas nepieciešamības iebraukt pat 2. joslā nav... Ja vien tur nav kāds traktors vai noplīsis auto... ;)

282321. viesis 3.aprīlis 2011 17:38
0 0 Atbildēt

palaidniek? csn rakstīts: distance jāietur tāda lai neprovocētu citus tur ielīst. Autoskolā uz šo sāpīgo tēmu skaidroja km/h/2 metros tātad 70/2=35m. kā vēl paskaidrot?

pats parasti pārvietojos pa 2 joslu, ja taupu degvielu un nekur nesteidzos pa pirmo (ieņemot 2 pirms krustojumiem un izbrauktuvēm no labās puses) ja jāskrien un gaidāmais ātrums būs virs atļautā- pa 3. tā kā tavas bēdas par salinieku nespēšu remdēt.

282322. viesis 3.aprīlis 2011 20:42
0 0 Atbildēt

tad nebrīnies, ka pārkārtojoties uz pirmo joslu kādā jaukā dienā nonesīsi trijstūri un papildus uzsitīsi pakaļu pirmajā joslā avārijas apstāšanos veikušam auto...

72 km/h = 20 metri/sekundē.

Aptuveni ekunde uz reakcijas laiku un bremžu bremzējošās darbības sākšanos

Sākam rēķināt:

35m (ko ieuvi pēc savas formulas)

mīnuss

20(metri sekundē kas atbilst ātrumam)

vienāds

15 (tik cik atliek līdz iedomātajam šķērslim ko turi 35 metru attalumā)...

Parādi man to ikdienas auto, kurš reāli ir spējīgs sabremzēties no 72 km/h 15 metros (sporam gatavoti auto un superkāri neskaitās)...

282323. viesis 3.aprīlis 2011 20:45
0 0 Atbildēt

P.S.

Gribu lai nocitē šo te CSN punktu...

Citēšu: "csn rakstīts: distance jāietur tāda lai neprovocētu citus tur ielīst. "

Man skleoze, kaut kā tādu neatceros... ;)

282324. viesis 3.aprīlis 2011 21:58
0 0 Atbildēt

bija, nebija bākugunis, bet nu izvēlēties rakstīt protokolu tajā vietā ir pilnīgi idiotiski, stulbi utt. Katru dienu braucu pa šo vietu un joslu mainīšana dažādos ātrumos tur notiek tā ka acis vien zib. Bet ja vēl jāzīlē , ka kāds protokolu tajā vietā raksta, tad. Pilnīgi precīzi nokomentēja "taaneko 67" - tieši tā arī ir, ja vajag ielīst labajā joslā, braucot pa otro aiz kravenieka, tad rīkojoties nedaudz neuzmanīgāk var sanākt visādi. Cita starpā - no rīta bija šitas gadījums, bet pēcpusdienā braucot tur garām skatījos kā municipāļi bija apstādinājuši kaut kādu ārzemnieku uz estekādes un rakstīja papīrus!!!

282325. viesis 3.aprīlis 2011 23:02
0 0 Atbildēt

tā ir gana debila vieta - no otrās satiksmes pārvada joslu jārauj uz 3. joslu, no pirmās var nobraukt uz Maskavenu vai jebkuru no pirmajām divām joslām turpinot ceļu pa pārvadu utt...

lai tur vēl kādu stādīnātu - es arī redzēju tur munipāļus pievakarē...

Vai tiešām nav nemaz kaut sakaltušas švammes starp ausīm tiem formās tērptajiem?

282326. viesis 3.aprīlis 2011 23:14
0 0 Atbildēt

SUPER !!!

Būs par vienu ķērēju mazāk!

Maitas, kādus sū vāra = pat cietušie !!!

Kādu drošibu rada???

P.S Ja arī būtu piespiedu apstāšanās, tad kur trīstūris???

Līdzjūtība Opelim :-(!!!

A_P

282328. viesis 4.aprīlis 2011 0:29
0 0 Atbildēt

palaidniekam- CSN 119 punkts. Tā gluži nav teikt, bet liku sen un atmiņā nosēdies instruktora teiktais par to distanci un tās ievērošanu. Bet nesapriecājies 119. punktā skaidri un gaiši ir pateikts ka braucam ar tādu distanci lai nobremzētu, ja priekšējais bremzē.

Še tev pielikumā 6. punkts un arī 43. punkts vienkārši lielisks. 128 punkts, un nobeigumam 135 punkts. UN ATCERIES- SUBARIEM VAV BĀKUGUNIS- NU NAV VIŅIEM BĀKUGUNIS TĀDAS KĀDĀM TĀM JĀBŪT PĒC GOSTIEM.

palaidniek- necenties būt līdzīgs mūsu valdībai- ja esi iekāpis sūdā- atzīsti to un necenties visiem pierādīt kā tā vajag, ka tā tam jābūt- izskatās muļķīgi...

282329. viesis 4.aprīlis 2011 8:36
0 0 Atbildēt

taaneko, tu esi izliecies?

kāds sakars 119. punktam ar citu auto vēlmi ielīst? lasu un nespēju ieraudzīt.!

Kur konkrēti rakstīts, ka distance jāietur, lai neviens tur neielīstu!

Citēšu, lai visiem skaidrs:

119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

Pie kam, loģiskais saprāts un pašsagalbāšanās instinkts nosaka - pārkārtoties pa joslām drīkst tikai tad, ja tas nekaitē satiksmes drošībai....

Es te neaizstāvu miličus - dabūja, ko gribēja, bet Tavi skaidrojumi... nu piedodiet...

Cilvēks noplīsis 1. joslā. izlicis trijstūri 15 metrus no sava auto, bet te pēkšņi to ar ~70 km/h nones taaneko un vēl sasit lupatās auto pakaļu... Un ko tad teiksi par 6. punktu? Noplīsušajam tādas pat tiesības, ja nespēj pārliecināties par manevra drošību - nemaz neuzsāc to...

un pri čom te 35. punkts, 128, punkts un 135. punkts???

Es ko, aizstāvu miličus? lasīt proti?

es tikai saku, ka opeļa vadītāju izdrāzīs par distances neievērošanu un par avārijas izraisīšanu - iekraušanu pakaļā stāvošam auto. Kaut šīs avārijas varēja nebū, ja vien miličiem būtu smadzenes...

Toties Tev derētu nezcik simtus reižu izlasīt punktu Nr. 70. Tīri tā - ja nu gadās ieskriet Ānī nemilicim, kurš avarējis un izlicis trijstūrīti:

Lai nepārpūlētos meklēšanā - nocitēšu:

70. Pirms jebkura manevra — braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u.tml. — transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem. Ja gaismas virzienrādītāju nav vai tie nedarbojas, brīdinājuma signāls jādod ar roku atbilstoši manevram.

282330. viesis 4.aprīlis 2011 9:07
0 0 Atbildēt

ko te daudz diskutēt... arī te viss notiek kā LV kur ministre lai vienkārši demisionētu uzpūš telefona burbuli par Ls 800 , CP lai vienkārši sodītu kādu braucēju to notur uz tilta radot situāciju, opelītas lai lieku reizi pārliecinātos ka priešā joslā nestāv kaut kādi auni ieskrien autiņā.... Kopsaucējs - lielās ambīcijas un tas jau nav nekas ka esam mēslos līdz ausīm...

282331. viesis 4.aprīlis 2011 9:11
0 0 Atbildēt

WALA 970 [?] pirms 3 dienām

Tā tīri paskatoties uz normālām zemēm - nevienam CP nekad nav ienācis prātā nevienu nostopēt uz bāņa

-------------------------

Secinām vienu - tu neesi bijis "normālās zemēs" . Nu , NEESI!

Mazākais, NEESI APTURĒTS! Teiksim, Vācijā, Francijā vai

Itālijā :-)))))))))))

282332. viesis 4.aprīlis 2011 9:13
0 0 Atbildēt

Nezinu, cik mani reizes ir stādinājuši uz bāņa Vācijā, Francijā, Austrijā, Šveicē utt. Kaut kā vienmēr visi ir pamanījušies aizvizināt līdz parkingam bāņa malā un tur skaidroties...

282334. viesis 4.aprīlis 2011 11:27
0 0 Atbildēt

Tas laikam ar atkarīgs no konkrētā policista kompleksiem vai varaskāres. Man arī nācās apstāties pēc ātruma pārsniegšanas. šajā gadījumā policijas mašīna pa skaļruni pateica, ka turpināt ceļu, līdz vietai, kur ceļa sašaurinājums beidzas un tad apstāties.

282337. viesis 4.aprīlis 2011 17:54
0 0 Atbildēt

Elmārs varēja pasekot līdzi tam, kā risināsies šī lieta. :-)

282338. viesis 4.aprīlis 2011 21:38
0 0 Atbildēt

Tur tak viss skaidrs - agresīvs opelists un OCTA ierubīs pret to regresu :D

282339. viesis 4.aprīlis 2011 21:56
0 0 Atbildēt

Kanibaals:

Un par ko regress pret Opel vadītāju?

Vai Tev ir kāda informācija, ka izpildījies kāds no 41. pantā minētajiem apstākļiem?

www.likumi.lv/doc.php?id=87547

282341. viesis 4.aprīlis 2011 23:34
0 0 Atbildēt

"No otras puses nevieni citi Ministru kabineta noteikumi nenosaka, ka nedrīkst lekt no šķūņa otrā stāva loga uz siena čupas ja īsti nav redzam ir vai nav tajās atstātas ecešas ar durkļiem uz augšu..."

Palaidniekam žetons :D :D

282347. viesis 5.aprīlis 2011 19:22
0 0 Atbildēt

to__Palaidniex

APSTEIGT pa labo pusi drīkst arī ārpus apdzīvotām vietām, nemainot joslas.

282348. viesis 5.aprīlis 2011 19:56
0 0 Atbildēt

vai tad jus nesaprotat kadaa valstii juus dzivojat.... seit var visu, un taas ir tikai pukites!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

282350. viesis 5.aprīlis 2011 22:11
0 0 Atbildēt

viesi 282347, uz kādiem CSN punktiem to balstīsi?

Paturi prātā, ka ārpus pilsētas jābrauc pa labo joslu, ja vien neveiksi nogriešanos vai apgriešanos pretējā virzienā...

282354. viesis 6.aprīlis 2011 14:50
0 0 Atbildēt

Uz elementāriem punktiem. CSN ir rakstīts, ka aizliegts apsteigt tajā pašā joslā braucošo pa labo pusi, izņemot gadījumus, kad tas rāda kreiso pagriezienu. Tātad, citā josla braucošo apsteigt DRĪKST, pa labo pusi, ārpus pilsētas. Šito daudzi nezina, un nepareizi saprot. Ir vēl viens punkts, kas saka, ka jābrauc pa labo malējo joslu, ja pārējās brīvas, bet tas neizslēdz apsteigšanu.

282357. viesis 6.aprīlis 2011 20:00
0 0 Atbildēt

ak - protams, vienīgā iespēja legāli apsteigt pa labo pusi ir tad, ja priekšā braucošais pārkāpj noteikumus (nebrauc pa malējo labo joslu) vai grasās veikt manevru pa kreisi...

282359. viesis 6.aprīlis 2011 22:21
0 0 Atbildēt

Tas punkts ir motobraucējiem nevis auto, lai tie nelien garām pa to pašu joslu.

282360. viesis 7.aprīlis 2011 8:14
0 0 Atbildēt

-> 282357. viesis tieši tā. Ja tas priekšā braucošais pārkāpj braucot viens pats pa kreiso malējo, tad ir pilnīgi legāli viņu apsteigt pa kādu no labajām joslām. Kanibaal, dzīvē jau varbūt vairāk motobraucējiem, bet noteikumos nav izdalīts, uz ko tieši attiecas. Uz visiem transporta līdzekļiem.

282383. viesis 8.aprīlis 2011 23:56
0 0 Atbildēt

Nē ir gan izdalīts, pa to pašu joslu priekšā braucošo var apsteigt tikai motocikls, riteņbraucējs vai mopēds, divi auto vienā joslā parasti nesatilpst. Nav saprotama tā teikuma konstrukcija kāpēc nevarētu uzrakstīt neapsteigt tajā pašā virzienā braucošos pa labo pusi.

282761. viesis 14.maijs 2011 16:45
0 0 Atbildēt

Ura!!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 8

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 6

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 2

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti