Ko CP dara uz tiltiem? 55

 
28.februāris 2003 9:19

Šorīt jau pirms plkst. 9 man zvanīja kāds iAuto lasītājs, kurš tieši tajā laikā šķērsoja Akmens tiltu. Sāksim ar to, ka abos tilta galos dežūrēja vairāki Ceļu policisti...

Bet jēgas nekādas... Kamēr lasītājs, kopīgā kollonā, godīgi brauca pāri Akmens tiltam, pa tramvaja sliedēm centra virzienā lepni garām palidoja vismaz divas automašīnas: Fiat Brava EA2587 un BMW 318 DS9876... Jāatzīmē, kas tas ir aizliegts un šie "skrējēji" tilta galā rada papildus sastrēgumus. Ko šajā laikā dara ceļu policisti? Policisti – tieši neko. Nekādas reakcijas! Viņi izliekas, ka neviens pa sliedēm nebrauc. Varbūt masveidā jāpārbauda redze? Šajā sakarā rodas jautājums: vai tik tās nav policistu butaforijas? Protams, ir stulbi sarīkot masveida apturēšanas uz tiltiem (kādas ir bijušas), bet šādus autobraucējus, kam pat policista zaļā veste nespēj iedvest respektu pret ceļu satiksmes noteikumiem, gan vajadzētu apturēt un sodīt. Šoreiz publicēju pārbaudītus auto numurus (kļūda nav iespējama), tāpēc, ja mūs lasa no CP priekšniecības – padomājiet, kāpēc šīs mašīnas netika apturētas. Varbūt "savējie"? iAuto redaktors
 
Visi komentāri
 
66810. viesis 28.februāris 2003 9:22
0 0 Atbildēt

Mjaa... Pie tam mani personiigie noveerojumi liecina, ka tajos riitos, kad tie citroni uz akmens tilta ganaas, sastreegumi ir vel lielaaki kaa parasti...

66811. viesis 28.februāris 2003 9:22
0 0 Atbildēt

labi ka neviens veel negribeeja kaadam pa muti sadot......

66814. viesis 28.februāris 2003 9:27
0 0 Atbildēt

nu bljin menti nolaapiitie :|

66815. viesis 28.februāris 2003 9:29
0 0 Atbildēt

Njaa, tas fiats vareeja sadot pa muti visiem kas bij uz akmens tilta... jo vinji brauca vienaa virzienaa tak! :D

66818. viesis 28.februāris 2003 9:31
0 0 Atbildēt

Zjigist :) mani pers noveerojumi liecina to ka sastreegumi auto kvantuma zinjaa varbuut arii ir lielaaki bet aatraak kustaas... :) vismaz braucot no muukusalas ielas uz kamenjnieku ...

66819. viesis 28.februāris 2003 9:40
0 0 Atbildēt

viņi iedveš bailes redaktoriem :)

66821. viesis 28.februāris 2003 9:46
0 0 Atbildēt

pasakiet man kaapeec nedriixt braukt pa sliedeem?

uzbraucot uz akmens tilta no muukusalas ielas kiegela NAV

baltaa nepaartrauktaa liinija ir nodzisusi

Redaktors 28.februāris 2003 9:47
0 0 Atbildēt

Nu mēs taču zinām, ka nevar... Ja jau varētu, tad visi brauktu pa sliedēm un policistiem tur vispār nebūtu ko darīt.

66823. viesis 28.februāris 2003 9:50
0 0 Atbildēt

Baac,da tur tie zaljie,spozhie viirinji katru riitu staav, un galvenais,ka vinji tuso jau pat pie Zelta Baulinga,kur ir tie pirmie divi luks.uz tiltu braucot,tak tur chetraas rindaas dzheki mochii,divas protams sanaak pa tramvaja sliedeem,attieciigi viena pat pa preteejaam tramvaja sliedeem - a zaljie,naskie tik suukaa uusas un dusmiigas sejas taisa............nemaz nerunaajot par tiem nenormaalajiem marshrutu businjiem,tak tie vispaar,taada sajuuta,ka tuulinj paari visiem gassees - un aizmuguree tik novelcenes "Sorry,darbs taads" :) A paareejie tik seezh tajaa rindaa nopiipeejushies jau zalji................Jautri arii paskatiities,kaa visi, kam ir mashiinas apriikotas ar baakuguniim,bliezh tik iekshaa skanjas un visus gaismas signaalus un aiziet........saakot no CP un beidzot ar kaut kaadiem melniem auto,kam taas baakugunis ir paarvietojamaas:) Nu neko,gaidam veel kaadu paariiti tiltu un veel kaadus desmit policistus katru riitu tajaa vietaa - ta jau kaartiiba nodibinaasies..........

66824. viesis 28.februāris 2003 9:51
0 0 Atbildēt

to red: ja ziimes nav - braukt driikst!!! Un lai vinji pieraada, ka mees kaut ko zinam...

66825. viesis 28.februāris 2003 9:52
0 0 Atbildēt

65. Ja braukšanas joslās satiksme ir intensīva, apbraucot vai apsteidzot atļauts braukt pa tramvaja sliežu ceļa klātni tajā pašā virzienā vietās, kur sliežu ceļa klātne atrodas pa kreisi vienā līmenī ar brauktuvi. Šādā gadījumā nedrīkst traucēt tramvaja braukšanu.

Redaktors 28.februāris 2003 9:53
0 0 Atbildēt

Jā, tikai uzbraucot uz tilta ir zime "ķieģelis" virs tramvaja sliedēm.

66827. viesis 28.februāris 2003 9:55
0 0 Atbildēt

uz tilta nav, ir ieprieksh krustojumaa, kur luksafors, bet saakot ar uzbrauksanu no Muukusalas ielas kiegela naf

Redaktors 28.februāris 2003 9:56
0 0 Atbildēt

Un neaizmirstiet, ka nobraucot no tilta ir tikai divas joslas, apzīmētas ar ceļa zīmi.

66830. viesis 28.februāris 2003 9:57
0 0 Atbildēt

Nu "Shep",bet tak ja tur nestaaveetu virs sliedeem "kjiegjelis",domaa,ka tad ciitiigi miidiitos visi divaas joslaas ? Protams,ka mochiitu pa taam sliedeem,bet tad atkal tilta galaa vinji bakstaas iekshaa joslaa,un atkal drusku nesmuki sanaak..............

66831. viesis 28.februāris 2003 9:58
0 0 Atbildēt

Tagad gan pa sliedēm drīkst braukt. kamēr nav atjaunota ātdaloša nepārtrauktā līnija starp sliedēm un braucamo daļu mierīgi var braukt pa sliedēm, tiesa nedrīks to darīt zem zīmes, bet tikko Tu esi garām zīmei - droši vari braukt pa sliedēm. Ja kāds netic var palasīt noteikumus, ko nozīmē ķieģelis un papildus zīme par joslu.

66833. viesis 28.februāris 2003 10:02
0 0 Atbildēt

Shodien gadiijumaa tie zaljie tur neganiijaas sakaraa ar to eiropas savieniibas delegaaciju?

P.S. Es esmu uzraavies, uz CP pie zelta boulinga, kur vinjsh esot redzeejis, ka es pa sarkano iebraucu krustojumaa...

1. es iebraucu krustojumaa pa zaljo

2. uzreiz aiz manis krustojumaa iebrauca veel 2 mashiinas (mikrinji, kurus protams neaptureeja)

3. To ka taa esot bijis vinjsh teica pa raaciju viirinjam, kursh mani apstaadinaaja pirms akmens tilta...

Buus jaaiet ciiniities, jo te jau ir vinja vaards pret manu vaardu, citu pieraadiijumu nav... (protokolaa ierakstiiju, ka nepiekriitu)

66834. viesis 28.februāris 2003 10:03
0 0 Atbildēt

To :"Joekid",bet piemeeram,pieljauj domu,ka tajaa briidii,kad Tu esi otraa galaa un gribi tagad griezties uz krastmalu,Tev visi, pa labi joslaa braucoshie,ir peedeejie kretiini un neviens Tevi neielaizh joslaa,Tu staavi uz taam tramvaja sliedeem un taisi atkal tramvajam shmuci.......

66837. viesis 28.februāris 2003 10:07
0 0 Atbildēt

Viniem nebij garigais cakaret krutos braucejus, galvenais lai tik butu posteni.

66838. viesis 28.februāris 2003 10:10
0 0 Atbildēt

Vispār ir novērots, ka CP, ja iziet ielās, tad skatās un soda tikai par vienu konkrētu pārkāpumu (kādu nu priekšniecība ir uzdevusi). Stipri šaubos, vai Cp-ti pārzin CSNoteikumu grāmatiņu. Kā saka- "netver laukumu".

66840. viesis 28.februāris 2003 10:17
0 0 Atbildēt

ja ir kieģelis virs sliedēm,t6ad brauc virssū uz sliedēm aiz ķieģeļa,un uzliec mīksto visiem kuri sav korķī!!!!!!

Redaktors 28.februāris 2003 10:19
0 0 Atbildēt

Jā, ar tādu attieksmi mēs tālu tiksim ...

66842. viesis 28.februāris 2003 10:22
0 0 Atbildēt

...un ja CP izdomaa kaadu aptureet pirms Streelnieku laukuma (braucot no dzelzscelja tilta puses), tad triis joslu vietaa paliek 2. Un tas no riitiem korkju laikaa!!!

+ vareeetu beidzot uz krastenes pie spiikjeriem (tirgus) labo joslu attiiriit no visa veida staaveetaajiem. Tie tieshaam traucaa, bet RD un CP laikam nekad necenshaas laikaa kaut kur nokljuut, ieveerojot noteikumus. :|

66843. viesis 28.februāris 2003 10:41
0 0 Atbildēt

Pārdomas: Kas ir labāk, nobraucot no Akmens tilta no vidējās

joslas nevienu netraucējot iegriezties pa kreisi krustojumā kurā

var apgriezties ostas virzienā, manevra cena ~ 5Ls , vai trīs minūtes nekaunīgi nostāvēt šajā pašā joslā pirms krustojuma

ar ieslēgtu kreiso pagriezienu sagādājot problēmas, lielas, cilvēkiem, kam jābrauc taisni dz.tilta virzienā, manevrs bezmaksas, viss likumīgi tak :)

66848. viesis 28.februāris 2003 10:56
0 0 Atbildēt

Varbūt vajag iepazīties ar CSN, jo šo situāciju man autoskolas instruktors savā laikā izskaidroja (sakarīgs vīrelis). Pantus vairs neatceros, bet ideja tāda, ka pa sliedēm braukt var,bet nedrīkst pabraukt zem tiem "ķieģeļiem"!!!ja pareizi atceros, tad pa tramvaja sliedēm drīkstēja braukt, ja aizņemta braukšanas josla...

Redaktors 28.februāris 2003 11:18
0 0 Atbildēt

Šķiet, vēl dažas dienas atpakaļ visi kliedza: "f.u.c.k.i.n.g. līdēji!", bet tagad jau viss ir labi?

66856. viesis 28.februāris 2003 11:37
0 0 Atbildēt

nekas nav labi. Dirrssā visus tos līdējus. Bij vienreiz man gadījums tāds, kad viens kruts BMW gribēja iespiesties no kreisās puses labajā rinda nestāvot garajā rindā, spiedās virsū jau līdz milimetram, a es tik pilnībā ignorēju viņu un turējos līdzās priekšā esošai mašīnai. Tad nu viņš pēc tam tika labajā pusē un izskrēja man no labās puses slīpi priekšā man,-muļķis! vot žēl ka man bij jāsteidzas un nebij laika kasīties, jo varēju vēsi ielikt viņam šofera durvīs! un pats būtu vainīgs, jo atrados savā braukšanas joslā un viņš man slīpi priekšā nostājās! duraks, gribēja pašefot.

dirsā tādus!

66857. viesis 28.februāris 2003 11:47
0 0 Atbildēt

Blin, atkal jau saakas, nu joptvai menti ari ir cilveki. Un tad jus visi saksiet lamaties atkal, jo redz sie pasi menti apstadinas sis 2 masinas un aiz tam bus sastregums (cjo ta tur man liekas nav normala veida kur apstadinat) un sis masinas vareja ar nepamanit galu gala vai ari tas iebrauca atpakalj josla pirms tilta gala...

Nu blin, labi nebus nekad...

Tufta eto vsjo...

66858. viesis 28.februāris 2003 11:54
0 0 Atbildēt

Tikai davai nesaksim te, ka tur braukt nedrikst etc. pac zinu, bet doma bija ka NEKAD NEBUS LABI, kamer autovaditajiem nebus cienjas vienam pret otru, nekas nemainisies...

Ieprieksejais koments bija tapec, ka biskin kaitinat sak jau sita policijas apliksana, ir situacijas pattiesham, kad mentus var aplikt un stastit, ka vini ir slikti keksas un vispar vini tacju dzivo uz musu nodoklju naudinjam... Bet sorre to nu tagad nevajag attiecinat pilnigi uz visiem mentiem, visam situacijam etc. Nu stav ments kur nedrikst, pagriezas neatljauti, nu rakstat cik uziet...

66862. viesis 28.februāris 2003 12:22
0 0 Atbildēt

reiz uzdevu jautājumu par braukšanu pa sliedēm uz akmens tilta RDSD iekš www.satdep.lv un atbilde bija, ka sākot ar krustojumu ar mūkusalas ielu drīkst braukt pa sliedēm (diemžēl satdep arhīvā nav saglabājusies šī atbilde). tas bija laikā, kad nepārtrauktā līnija nebija uzvilkta. jau pāris dienas pēc šīs atbildes saņemšanas bija uzvilkta nepārtrauktā līnija visā tilta garumā, kas aizliedz uzbraukt uz sliedēm...

66864. viesis 28.februāris 2003 12:25
0 0 Atbildēt

viesi 12:22

nefig uzdot taadus jautaajumus tur :)) tad liinijas nevilks... :))

joks

66865. viesis 28.februāris 2003 12:27
0 0 Atbildēt

to VPP 28.02.2003 10:41

nupat man viens smuks CP businsh nodemonstreeja, ka var gan no videejaas griezties pa kreisi (protams, bez baakuguniim utt). jo ne visiem tas manevrs maksaa pieciiti, kaut arii dzeltenie turpat vien staaveeja (numuru diemzheel neatceros, bet CPistiem staastiishu, ka kaut kur pierakstiits meetaajas :)

bet man nez kaapeec katru riitu, braucot no Muukusalas ielas ir jaamokaas, lai tiktu kreisajaa joslaa un paseedeetu garaa rindaa. vienreiz pat deelj visa shitaa tilta viduu vienu taksi aizkjeeru, jo redz pamaaju ar roku paldies kaut kaadam labajam, kas mani laida, bet tikmeer tas taksis strauji nobremzeeja :(

66869. viesis 28.februāris 2003 12:47
0 0 Atbildēt

Baigi neforši, ka ir kā krievu laikos - družīna - kas acīgi vēro citus un momentā nostučī - paši ļoti gribētu pārkāpt - bet ļoooti baidās - ja kāds brauc NE KĀ LIKUMĀ ATĻAUTS - LAI BRAUC - JA CITUS NETRAUCĒ. Pilns ar idiotiem, kas pilda likumus un čakarē visu ielu.

66870. viesis 28.februāris 2003 12:51
0 0 Atbildēt

glock... tur jau ir taa lieta... brauc KAA GRIBI bet NETRAUCEE CITUS un ja traucee tad lai nebriinaas ka peekshnji celja vietaa brauc pa stabu ...

66872. viesis 28.februāris 2003 13:01
0 0 Atbildēt

Dīvaini, bet nedēļas beigās parasti komentāros sarosās t.s. "priekšā līdēju" atbalstītāji. Pie Akmens tilta apgriešanās cilpas (braukšanai uz ostu) VED TIKAI viena josla, bet parasti tur "met " pa kreisi iekšā visi, kam nav slinkums. CP darboņi jau sen atmetuši ar roku tur kaut ko darīt. Loģiski, ka arī braucēju pa tramvaja sliedēm netrūkst. Šitie "Tramvajnieki" rada problēmas nobrauktuvē pa otro joslu braucošajiem, kuriem speciāli jābremzē lai "fiksos - zemos lidotājus" ielaistu atpakaļ joslā. Varu ieteikt - ja kādam dikti patīk braukt pa sliedēm, lai dodas uz tramvaju vadītāju kursiem....bet netraucē pārējiem autovadītājiem. Piebildīšu, ka CP itin veiksmīgi tika galā ar VIP joslas cienītājiem pirms Vanšu tilta, bet cīņā ar t.s. "tramvajniekiem" uz Akmens tilta - rezultāti nav redzami.

Kur skatās CP vadība ? Vai tiešām ir aizmirsuši, ka tilti ir īpaši svarīgi objekti, uz kuriem kārtība jānodrošina ar prioritāti !!!

66873. viesis 28.februāris 2003 13:05
0 0 Atbildēt

braukt pa sliedeem ruljez!

66880. viesis 28.februāris 2003 13:47
0 0 Atbildēt

to:IkdienasViesis 28.02.2003 13:01

Ja es Tev nostājos blakus uz apgriešanās cilpas, no vidējās joslas, es kautkādā veidā Tev traucēju, pārkāpju Tavas cilvēktiesības, lienu Tavā personīgajā dzīvē ?????

Uz tās cilpas ir vietas 3 paralēli stāvošiem auto, ja kas..

Neatbalstu līdējus, ienīstu neloģisku likumu izpratni, neviens

likums nav pilnīgs.

66881. viesis 28.februāris 2003 13:49
0 0 Atbildēt

Policisti dara labu darbu, visādi līdēji nelien kur nevajag un nesabrauc zebras,kas tur ganās!

Man ir pdf, ka šiem tur autiņš bez uguņiem stāvēja, bet pateicoties CP es Akmens tiltu varu šķērsot 3x īsākā laikā nekā parasti...

66883. viesis 28.februāris 2003 13:58
0 0 Atbildēt

to: ikdienas viesis

interesanti gan, kāpēc tur būtu tikai viena josla, ja pat svītras bija savilktas norādot divas joslas. ja tagad nav joslas vairs savilktas, tad saskaņā ar CSN tur ir tik joslas, cik automobiļi tur var sabraukt...

66887. viesis 28.februāris 2003 14:32
0 0 Atbildēt

raxta autoram-----

varētu domāt ka pats brauc ļoti godīgi, ne reizi nepārkāpjot noteikumus, protams zināmās robežās

pats ar esmu braucis pa sliedēm pa akmens tiltu, bet tas bija tad kad tiešām steidzos, un vajadzēja nokļūt laikā darbā, bija svarīga tikšanās.

66890. viesis 28.februāris 2003 15:13
0 0 Atbildēt

Jaasaka kaa ir - esmu jau palicis par Akmens tilta expertu, esmu izstudeejis visu ko tur driikst un ko tur nedriikst. Uz Akmens tilta braukt pa sliedeem nedriikst! jo lejaa krustojumaa ir kjiegelis un saakot no taas vietas, kur ir kjiegelis, arii saakas nepaartraukta liinija paari visam tiltam. Cits jautaajums ir shiis liinijas kvalitaate, vietaam taa jau ir padzisusi, bet tur vinja ir.

P.S. Tagad zinu arii, ka uz taa tilta nedriikst apgriezties. :(

P.P.S. Iipashi nemiilu tos, kuri tur brauc pa sliedeem.

66893. viesis 28.februāris 2003 15:39
0 0 Atbildēt

nu nav jau tur tās svītras un tas arī visu izsaka...

66894. viesis 28.februāris 2003 15:40
0 0 Atbildēt

to VPP

Pilnīgi piekrītu, ja to vari izdarīt netraucējot, tad OK, ja ne tad brauc vien taisni:)

Pilnīgi nepiekrītu blāvējiem, ka CP stāvēšana Akmens tilta rajonā nedod rezultātu. mani novērojumi ir, ka kopumā tad kustība ir ievērojami kulturālāka un prognozējamāka. Tāpat vakar redzēju kā tika sodīts maršruta mikriņš, citreiz kā ir sodīti par kretīniska labā pagrieziena veikšanu no Valguma ielas 2.joslas Akmens tilta virzienā.

66897. viesis 28.februāris 2003 18:20
0 0 Atbildēt

Vēl labāk būtu ja CP-isti, Akmens tilta rajonā, no rītiem ne tikai stāvētu, bet arī koriģētu kustību. Tad nerastos sastrēgumi krustojumos un satiksmes plūsma arī būtu raitāka.

66900. viesis 28.februāris 2003 18:27
0 0 Atbildēt

DA KRTINI IR TIE POLICISTI, SIS NEDELAS LAIKA MANI IR APTUREJUSI REIZES 8-9 UN TAPAT VIEN NEPARKO, VIENKARSI DOK. APSKATIJA UN VARI BRAUKT TALAK, DA PIZDU NAH VINI IR VAJADZIGI, KA TAJA PAT LAIKA VISADI CITI RAPIZGAJI BRAUC KA IENAK PRATA, A SITIE MERGLI STOPE TO KURI BRAUC IEVEROJOT NOTEIKUMUS,ARI TA UZLIME UN APDROSINASANAS UZLIME IR LOGA NU NAH VAJAG APTURET........?????????? GULBJA KUNGS VARBUT VAR PASKAIDROT KAPEC TAS IR VAJADZIGS, LABAK BUTU KERUSI TOS KURI REALI PARKAP NOTEIKUMUS, BET TAS TACU IR DAUDZ SAREZGITAK VAI NE ?

66901. viesis 28.februāris 2003 18:32
0 0 Atbildēt

Redaktor

vēl vajag pastāstīt KĀ bija novietots policijas žigulis tilta galaa pie Mūkusalas ielas-uz atdalošā trīsstūra ar priekšu pret plūsmu-laikam lai varētu ērti snauduļot.Ārā neviena poliča nebija....plkst 8.05

66908. viesis 28.februāris 2003 19:25
0 0 Atbildēt

Uldiskru, policistiem tachu jaazin, vai Tev ir tiesiibas. Bez tam Tu laikam intensiivi braukaa ar auto, tad arii biezhaak iznaak, ka Tevi aptur.

66914. viesis 28.februāris 2003 23:51
0 0 Atbildēt

... ja ieraugiet CP zvaniet iAuto redam :) ... raksts pa pussleju garantets :)

66932. viesis 2.marts 2003 10:32
0 0 Atbildēt

Peec manaam domaam 60% liideeju ir profi,bet 40% ir cilveeki kas tajaa briidii kaut kur steidzaas, pasam arii ir taa gadiijies. Pietam braucu ar BMW un "liisana" tad protams tiek uztverta loti veetraini. Bet ikdienaa braucu pieklaajiigi, nav probleemu palaist kaadu pieklaajiibas peec, bet "paldies" man pamidzina tikai BMW, MB un 200x gada auto. Turpretii visi 15 gadiigie golfi un kadeti izliekas ka taaa vienkaarsi jaabuut.

66941. viesis 2.marts 2003 19:56
0 0 Atbildēt

Menti pidarasi

67000. viesis 3.marts 2003 9:55
0 0 Atbildēt

to V8

ja būtu aplūkojis žiguļa durvis, tad saprastu, ka tikai pēc bākuguņu esamības nevar zināt piederību noteiktai struktūrai.

67414. viesis 4.marts 2003 16:27
0 0 Atbildēt

TO: burbulis 28.02.2003 15:40

Jā ir tāda lieta - agrāk Valguma iela bija ātrākais variants, taču tagad visi gudri palikuši un vēl ātrāk sanāk braukt gar Radissonu un mēģināt tikt atpakaļ no Mūkusalas ielas.

Tad lūk no otrās (pareizāk, pretējās), joslas griežas:

1. Tie, kam slinkums stāvēt rindā un ir aizbraukuši visiem garām pa pretējo joslu

2. ----"---- un ir izbraukuši pa pagalmiem kreisajā pusē.

3. Tie, kas reāli dzīvo tajā masīvā.

2. un 3. nav citas izvēles, jo tikt pareizajā joslā ir diezgan nereāli.

71771. viesis 24.marts 2003 16:09
0 0 Atbildēt

Taa taa! Kakova h..a uzdriiksties publiceet a/m numurus? Var atraut... Un veel. Tur pa sliedeem VAR braukt (jaazin kaa), bled ar aaraa! Un ja arii kaads rada korkji, tad tie ir tie seenes, kas nejeedz normaali vienmeeriigi kusteetiez pa tiltu - raustaas ka punkji uz draats. Jaadraazh nav tos, kas lido pa sliedeem un tad vienmeeriigi iekljaujaas pluusmaa, bet tos kuri lien uz sarkanaa tur lejaa (pie dzelzcelja muzeja).

Bet vispaar - labaak nevajag saspringt jau no pasha riita, bet gasseet ar veesu praatu.

71838. viesis 24.marts 2003 21:41
0 0 Atbildēt

Shodien ar cuciibu izceelaas BMW-540, kursh uz Akmens tilta mani apsteidza no labaas puses, taisiidams slalomu starp joslaam uz apmeeram 80-90 km/h. Man nav ko paarmest, jo es tanii briidii braucu apmeeram uz 60 km/h. Peec tam tilta beigaas tas BMW vadiitaajs apsteidza normaali braucoshu auto pluusmu pa tramvaja sliedeem, saceldams puteklju maakoni un trauceedams redzamiibu normaali braucoshajiem autovadiitaajiem.

77406. viesis 7.maijs 2003 11:58
0 0 Atbildēt

To: Piparuchio - es iipasi piepuulos, lai taadus nelaistu, jo nostaaveejis 5-10 min rindaa, bet gudriishi domaa apbraukt apkaart

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti