Vairums iedzīvotāju vēlētos vairāk ceļu policijas reidu 6

Nozare.lv | 4.marts 2014 11:51

83% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju uzskata par nepieciešamu Ceļu policijai biežāk rīkot reidus uz ceļiem, liecina kompānijas TNS un telekanāla LNT kopīgi veiktais pētījums.

Foto: iAuto.lv

37% no aptaujas dalībniekiem norādījuši, ka reidi noteikti rīkojami biežāk, bet 46% - ka reidi, visdrīzāk, jārīko biežāk.

Savukārt desmitā daļa jeb 11% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju neuzskata, ka Ceļu policijai reidi uz ceļiem būtu jārīko biežāk. No visiem respondentiem 8% atbildējuši "drīzāk nē", bet 3% - pilnīgi noliedzoši. 6% iedzīvotāju uz jautājumu, vai reidi rīkojami biežāk, nav snieguši konkrētu atbildi.

Jautājumā par fotoradaru efektu uz dzērājšoferiem mazāk nekā viena trešdaļa jeb 29% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka stacionāro fotoradaru uzstādīšana uz Latvijas ceļiem dos labākus rezultātus cīņā pret autovadītāju sēšanos pie stūres reibumā.

Lielākā daļa jeb 66% pauž viedokli, ka stacionāro fotoradaru uzstādīšana uz Latvijas ceļiem nedos labākus rezultātus cīņā pret iereibušiem autovadītājiem.

5% iedzīvotāju uz jautājumu par stacionāro fotoradaru rezultātiem attiecībā pret dzērājšoferiem nav norādījuši konkrētu atbildi.

 
Visi komentāri
 
LMT 4.marts 2014 12:18
3 3 Atbildēt

Domāju, ka 98% gribētu sēdēt sastrēgumā, švaka aptauja!

GB12 4.marts 2014 14:05
1 0 Atbildēt

Svētdien reids bija pie Elis centra zem Salu tilta... viss ļoti korekti, policis paprasīja doķus, pieliecās pie loga, ierēca par Waze telefonā un šķīrāmies normāli.

J 4.marts 2014 14:12
4 1 Atbildēt

a nak kaut kas jādara kampaņveidīgi (reidi, pastiprinātā režīmā, akcija un tml figņa)?

Vai tas nozīmē, ka CP ikdienā "laiž gurķi" un strādā tikai kad ir dažādas "kampaņas"?

Kāpēc viņiem 24 h diennaktī un 365 dienas gadā nav " pastiprināc režīms" ?

IkdienasViesis 5.marts 2014 12:02
0 0 Atbildēt

Atceros padomjlaikus, kad toreizējie VAI inspektori taisīja regularos reidus kopā ar družīņņikiem(jeb sabiedriskajiem inspektoriem). Tie padomjlaikos bija galvenie autoinspektoru pakalpiņi -apturēja mašinas, paņēma papīrus, rakstīja protokolus. Lielākais "lukss"bija tad, kad autoinspektors lika družīņņikiem dzīties pakaļ bēgošiem auto...kādi tik brīnumi toreiz nenotika??? Protams, dažķārt šādiem mērķiem družīņņikos un ārštatniekos tika fraktēti profesionāli rallisti. To skaitā, kādreizējas autosporta slavenibas, bijušo VAZ autocentra šefu ieskaitot. Bet jau 80-to beigās, pēc daudziem traģiskiem crachiem, šo nodarbi aizliedza. Autoinspektori tikai sēdēja mašinās un pieņēma attiecīgus lēmumus. Dažķārt, reidos to družžīniku bija vairāki desmiti....no malasizskatījās pabriesmīgi, kad vienu auto vienlaicīgi turēja kādi 5-7 družīņņiki ar paceltiem zižliem, un pēc tam teju visi skrēja pie apturētā vadītāja. Bija itin jautri. Bez sabiedriskajiemm družīņņikiem vēl bija arī t.s. ārštata auto inspektori. Funkcijas viņiem bija ne vairāk kā parastajiem sabiedriskajiem, bet gribēšana bija liela. Parasti, ārštatnieki bija augsta līmeņa iestāžu funkcionari, kuriem tas nosaukums deva dažādas privilēģijas: atstāt auto neatļautā vietā, pārkāpt CSN, braukt šmigā....Sodīt ārštatniekus drīkstēja tikai rajona nodaļu autoinspekcijas šefi. Tā tolaik bija liela privileģija. Parastie družīņiki jau centās nošancēt obligātās dienas, lai tiktu pie papildatvaļinājuma darba vietā. Šodienas jaunā autovadītāju paaudze jau ar tādiem "kārtībniekiem" nav vispār sastapusies.

Nja 6.marts 2014 8:37
0 0 Atbildēt

Ko šitie lieto? :D

29% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka stacionāro fotoradaru uzstādīšana uz Latvijas ceļiem dos labākus rezultātus cīņā pret autovadītāju sēšanos pie stūres reibumā.

Bet varbūt ir jaunas radaru tehnoloģijas?

Ja nu vienīgi bija domāts, radari ķer ātrumu un policisti rīko reidus.

wet 6.marts 2014 10:00
0 0 Atbildēt

Vai šajās aptaujās piedalās tikai autovadītāji? Vai tantei, kas tirgū tirgo ķiplokus, arī "ir viedoklis", kaut arī viņa pēdējo reizi automobilī ir sēdējusi pirms 40 gadiem zaporožecā?

Vai dzērājšoferi ir akūtākā satiksmes problēma? Vai katrs autovadītājs katru dienu sastopas ar kādu dzērāju, kas bojā dzīvi? Kādas ir akūtākās problēmas uz ceļiem? Varbūt tomēr sastrēgumi un satiksmes plūsmas raitums? Ko CP dara, lai atrisinātu šo probēmu, kas ir aktuāla VISIEM un KATRU DIENU? Kā šie reidi atrisina satiksmes plūsmas problēmas?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

No 68 850 eiro - Audi pieslēdz elektrību arī A6 sedanam (+ FOTO) 7

Vācijas autobūves kompānija laiž klajā sedana A6 hibrīdmodeli, kur četrcilindru benzīna dzinējs sadarbojas ar 143 Zs elektromotoru. Lasīt vairāk

 

Tā mēs projektējam jeb, uz kurieni ved lepnā norāde (+ FOTO) 22

Tūkstošu vērtā norāde ved "uz nekurieni", kamēr īstais ceļš uz apdzīvoto vietu atrodas trīs kilometrus tālāk un ir apzīmēts ar necilu izkārtni. Lasīt vairāk

 

Nissan piesaka minivena Serena jaudīgo modeli (+ FOTO) 2

Japānas autobūves kompānija Nissan pieteikusi modernizētā minivena Serena sportisko versiju Autech, kas plašākam interesentu lokam tiks parādīta Tokijas autoizstādē (no 26.10). Lasīt vairāk

 

Apdzīšana un lēna domāšana - divkārt bīstama kombinācija (+ VIDEO) 28

Video autoram ir pietiekami daudz laika, lai atgrieztos savā joslā pēc neveiksmīga apdzīšanas manevra, taču tas netiek izmantots. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti