Šogad Latvijā avārijās dzīvību zaudējuši 172 cilvēki 20

 
Nozare.lv | 6.novembris 2014 13:11

Šogad ceļu satiksmes negadījumos Latvijā dzīvību zaudējuši 172 cilvēki, kas ir par 28 cilvēkiem vairāk nekā pērn šajā laika posmā, aģentūra LETA noskaidroja Valsts policijā.

Starp mirušajiem 52 ir gājēji.

Foto: Publicitātes attēls

Savukārt dažādas traumas avārijās guvuši 3836 cilvēki, salīdzinot ar 3673 cilvēkiem pērn.

Kopumā šogad reģistrēti 13 840 ceļu satiksmes negadījumi, kas ir par 148 avārijām vairāk nekā pērn šajā laika posmā.

Minētā informācija apkopota par laiku no 1.janvāra līdz 2.novembrim.

Jau ziņots, ka šogad notikušas vairākas avārijas, kurās gājuši bojā vismaz četri cilvēki.

Ceļu satiksmes drošības padome un citas atbildīgās iestādes šogad jau vairākas reizes lēmušas par dažādu satiksmes drošības pasākumu ieviešanu, piemēram, augusta beigās valdība pieņēma noteikumus, kas paredz, ka turpmāk gājējiem un velosipēdu vadītājiem diennakts tumšajā laikā ārpus apdzīvotām vietām būs jālieto apģērbs (veste) ar labi redzamiem gaismu atstarojoša materiāla elementiem.

Savukārt nesen Ceļu satiksmes drošības direkcija sāka kampaņu, kuras laikā mazturīgajiem tiek par velti izdalītas atstarojošas vestes.

Avārija Jūrmalā

 
Visi komentāri
 
LMT 6.novembris 2014 13:25
0 6 Atbildēt

Tā kā uz 01.01. derētu patriekt CSDD vadību!

PS ugunsgŗekos - 74 un noslīkuši - 141... skarbi

GB12 6.novembris 2014 14:13
11 2 Atbildēt

Interesanti, kā CSDD vadības maiņa spētu atturēt atsaldeņus sēsties pie stūres un atbilstoši savam intelektam arī uzvesties.

LMT 6.novembris 2014 14:59
0 8 Atbildēt

Izskatās, ka Tev vajag kādu gadu aiziet pasēdēt augstskolā, varbūt pieņemsies prātā!

GB12 6.novembris 2014 23:15
1 1 Atbildēt

Pirms pārmest kādam prāta trūkumu, varētu palasīt pats savus komentārus pie teju katru raksta... intelektuālis.. :D

Oskars_Irbitis 6.novembris 2014 13:33
5 0 Atbildēt

Interesanti ir tas, ka praktiski dubultojies bojāgājušo skaits kategorijā "pasažieri". Cilvēki sākuši ļoti bezadbildīgi attiekties pret savu drošību - sēžas auto pie dzērumā esošajiem un pilnīgi atsaldētajiem.

Trakums 6.novembris 2014 14:21
7 1 Atbildēt

Ir pienācis laiks mūsu iekasēto cēļa nodokļa naudu klāt uz zemes,respektīvi jāsataisa LV ceļi!

Pats reiz norāvos,braucot nakts laikā pa feini gludu ceļa posmu,te nu līkumā sākās tādas bedres,ka auto pilnīgi palecās! VISIEM TIKAI SODI SODI,BET PAR AUTO BRAUCĒJU DROŠĪBU NEMAZ NEVIENS NEDOMĀ,ABSURDS!

dullais 6.novembris 2014 18:02
4 2 Atbildēt

Kādi ceļi tur ir vainīgi ? ?? Sataisi lukturus, uzliec kārtīgas Riepas un amartizātorus, bukses, nebrauc riepas līdz tam 1am milimetram, Līkumos netēlo drifteri, ka var stiept virsū, un Mazāk dzērumā braukt, kur nu vēl izrādīties !!! Neguli uz ceļa, vadi auto kārtīgi un ar tevi šīs lietas nenotiks. Kada tur valdība. Ne tev ceļus redzēt neko. Negaidi kko no citiem, sāc darīt savas lietas !!

Raimondsc 6.novembris 2014 15:40
1 4 Atbildēt

Cik var raudāt par to bojāgājušo statistiku. Sen jau bija laiks izdomāt, kādu papildus pārbaudījumu (mans ieteikums, speciāli izstrādāts psiholoģiskais tests, kas ievērtē šofera rīcību dažādās situācijās) , paralēli vadītāja apliecības saņemšanas kursu iziešanai. Ceļu kvalitāte ir cits stāsts, procentuāli avāriju skaits dēļ slikta ceļa ir niecīgs un ja kāds grib kādam iespītēt vai kaut ko parādīt, braucot ātri pa sliktu ceļu, lai rēķinās ar sekām. Un, reāli, kas notiks ja plānprātiņi, kas tikuši pie tiesībām un mašīnas, kura pēc viņu domām a****nna iet, visur varēs lidot pa labiem ceļiem - bail pat iedomāties.

Aigarcix 6.novembris 2014 22:08
0 0 Atbildēt

Un ko Tev tas psiho uc testi dos?Galīgi pofig,varu jebkuru testu nolikt ,bet braukt savādāk,tādu variantu nepieļāvi?

VI NAU VINALGA 6.novembris 2014 16:12
2 1 Atbildēt

Vis pareizi... .IT sevisti janotik avarijas starp iestades darbinieka un civilajim kuri iet boja.un radenieki neko nedrikst uzinat tad noteikti IR japasez augstskola.

LMT 6.novembris 2014 19:03
0 0 Atbildēt

Draugs, fiksi pabeidz 9to klasi!

VAI NAU VIENALGA 6.novembris 2014 19:52
0 2 Atbildēt

1 T.. LMT dar....... .2 aukstaka zglitiba,es varu darit visu unman pato nekas nebus .3 Man sen jau pari40.

Tas pats 6.novembris 2014 21:08
0 1 Atbildēt

Autoskolām jāsāk mācīt braukt nevis nokārtot eksāmenu. Pamazām radīsies NORMĀLI braucēji,kuri pratīs izvērtēt situāciju uz ceļa.

GB12 6.novembris 2014 23:14
2 2 Atbildēt

Nu, lai autoskola iemācītu braukt, tajā būtu jāiet vismaz 2 gadi, jo tā brauktprasme reāli veidojas tikai ar pieredzi. Tu vari stāstīt jauniņajam n-tās reizes, kā rīkoties attiecīgās situācijās, trenēt ekstremālos apstākļus, cik uziet, bet, ja viņš to nedarīs dzīvē, rezultāts būs tieši tāds pats.

sirga 10.novembris 2014 18:16
0 0 Atbildēt

ka teca lenins

macities macities macities

lidz 65 gadi-un tad mierigi pensija

un braukt nevajag:D

kas nestrada tas nekludas

varbut vnk japienjem cilveciskais faktors????

Ruu@uto 7.novembris 2014 7:38
2 2 Atbildēt

Nja, te GB12 var tikai piekrist. Apmēram tādu metodiku savulaik piekopa mana jaunākā meita - kad pabeidza autovadītāju kursus, uzreiz nemetās "likt" uz CSDD, kaut

nepraša nebija - pirms tam regulāri braukājām ar viņas

"sarkanajām" tiesībām, pēc iespējas ar dažādiem auto...

Vienalga, vēl pusgadu gāja uz "braukšanu", pie dažādiem instruktoriem, ar dažādiem auto.

Tās iemaņas jau var gūt tikai praksē, turklāt jaunam kursantiņam saki vai nesaki, pēc 5 minūtēm var būt jau

aizmirsis...jāizstrādājas "stereotipiem", vēlams, pareizajiem :-) Ieradumu ik pa brīdim "pārskriet" ar acīm

spoguļiem viņa apguva sekmīgi, lai jebkurā brīdī zinātu, kas

notiek apkārt auto...

Savulaik mans rallija treneris, vecmeistars Arnolds Dambis,

teica apmēram šādus vārdus: labāk sarežģītā situācijā būt

2 km/h par lēnu, nekā 1 km/h par ātru. Laikam jau zināja,

ko saka :-)

VWfans 7.novembris 2014 8:25
2 5 Atbildēt

Pie vainas ir pārāk mazie sodi par ātruma pārkāpumiem. Tikko pozitīvs solis to palielināšanas virzienā ir sperts, taču jāiet vēl tālāk - sodus jāceļ vēl.

Aigarcix 7.novembris 2014 17:58
1 0 Atbildēt

Un ko Tev tas dos?Labāk paliks?nu neskriešu katru dienu,bet katru otrovai trešo kamēr neuzraušo,domā tas atturēs no ātras braukšanas.man pat labāk aptīk ja atlaiž tikai ar brīdinājumu,jo jūtos bikiņ kā parādā,un tad vairāk braucu normāli,kā tad ja soda,tad vienkārši ir uzlikt uz visu.Sodi nekad nav palīdzējusi tik cik laba profilaktika,bet tas mums nespīd,jo dzīvojam valstī kas māk tik iekasēt un drāzt.:)Jebkurā jomā.:)

ak 10.novembris 2014 15:36
0 0 Atbildēt

Es esmu par sodu samazināšanu. Un tikai. Un esmu par vadītāju izglītošanu, lai drošāka un ātrāka satiksme. Lai ātrums ir drošs, un nevis uz baiļu, bet profesionālās izaugsmes rēķina. Un ceļu pielāgošanu ātrākai satiksmei: labošanu, joslu skaita palielināšanu, papildus joslu izbūvi, apgaismojuma, gājēju tuneļu, apļveida krustojumu izbūvi.

IkdienasViesis 11.novembris 2014 16:15
0 0 Atbildēt

Šo procesu regulēt ir grūti. Faktori atkarīgi no ļoti daudziem apstākļiem. Daži no tiem: 1.fotoradaru nozušana uz laiku. Viennozīmīgi, ka FR ātruma samazināšanā bija nozīmīgi. 2. Krasi samazinājusies CP kontrole uz ceļiem. Tas ļoti aktivizē regulāros brauējus bez tiesībām un šmigotājus pie stūres. 3. Krīzes beigu fāze, labklājības augšana. Daudziem nenobriedušiem un nezinošiem jauniešiem iespējas par lētu cenu iegādāties lietotus jaudīgus auto. 4. valsts normatīvie akti neuzliek nekādus ierobežojumus jauniem autovadītājiem bez pieredzes braukt ar lielas jaudas auto. Tas arī ir būtisks arguments, jo ar 1,2 litru getzu crachu ir daudz grūtāk paveikt nekā ar BMW 3,5 itru dvižoku...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 2

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

Čehu zīmola Škoda dīleris turpmāk arī Pārdaugavā (+VIDEO)

Skandi Motors autocentru Rīgā iepretim tirdzniecības centram Spice pazīst ikviens, kam kaut reizi gadījies braukt pa Lielirbes ielu Jūrmalas virzienā. Pavisam nesen tajā iekārtojies jauns un Latvijā ārkārtīgi pieprasīts zīmols - Škoda. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti