Tā nu sanāca, ka īsi pirms plkst. 18 iAuto atradās Čaka un Pērnavas ielu krustojumā - Statoil DUS stāvvietā. Tā arī sanāca, ka pie rokas bija "Olympus" fotokamera.
Tā nu sanāca, ka no Zemitāna tilta puses pa labo joslu krustojumam tuvojas Ceļu policijas ekipāža - BMW ar valsts numuru AA7708. Luksofors rāda sarkano - braukt nedrīkst. Daži gājēji mierīgi šķērso krustojumu - viņiem tas šobrīd atļauts.
Te pēkšņi šis pats auto AA7708 ieslēdz kreiso pagrieziena gaismu, veic dīvainu manevru - pabrauc visiem stāvošajiem auto garām un pa gājēju pāreju nostājas ceturtajā (kreisajā) joslā - visiem priekšā. Protams, nekādas operativitātes pazīmes- pat bākugunis nav ieslēgtas.
Iedegas zaļā gaisma un CP auto mierīgi, visiem pa priekšu, izvirzās kolonnas priekšgalā un veic kreiso pagriezienu uz Pērnavas ielu (Deglava ielas virzienā).
Turpat, pāri ielai, atrodas CP ekipāža, kas izliekas, ka neko neredz.
Tas vēl nav viss: dažas stundas vēlāk, plkst 22:00.
Uz kartes redzams sarkans punkts. Tur stāvēja tas pats CP a/m BMW, v/n AA7708 ar "purnu" uz Hanzas ielas pusi.
Mašīna bija novietota tā, ka tās priekšējā bampera līnija bija tieši līdz ar trotuāra malu (Hanzas ielas). Šķiet, auto būtu jāstāv vismaz 5 metrus no brauktuvju krustošanās vietas. Šķērsām uz Hanzas ielas apturētas divas automašīnas - pirmās a/m aizmugurējā bampera līnija sakrīt ar CP a/m kreiso sānu, bet otra apturēta tieshi aiz tās (šķērsām krustojumam). Protams, CP BMW nekādu bākuguņu (varbūt nedarbojas vai vecs akumulators), pat gabarītgaismas nav ieslēgtas. Normāli izbraukt (pa labi) no Ausekļa ielas uz Hanzas ielu nav iespējams...
To mēs saucam par cīņu par satiksmes drošību?
iAuto redakcija
12.janvāris 2004.
Vai manu dienin , kas nu shamiem tagad buus .