Atkal sabrauc gājēju uz neregulējamas pārejas, lūdz atsaukties aculieciniekus 29

 
Valsts Policija | 13.februāris 2019 16:05

Šī gada 11.februārī, pulksten 08.10 Rīgā, Valdeķu ielā, pretī namam nr.10, pagaidām nenoskaidrots transportlīdzeklis un tā vadītājs uz neregulējamās gājēju pārejas uzbrauca gājējai un pameta notikuma vietu. Gājēja negadījumā guva traumas un tika nogādāta medicīnas iestādē.

Lūdzam atsaukties ceļu satiksmes negadījuma aculieciniekus, kuri var sniegt jebkādu izmeklēšanai noderīgu informāciju, zvanot 67086976, 26653627 (darba laikā no 08.00 līdz 17.00) vai 110.

CSNg bojā gājušo dinamika pēc statusa 2015 - 2017.gads Foto: Valsts Policija

 
Visi komentāri
 
Bradypus 13.februāris 2019 16:12
8 2 Atbildēt

No statistikas viedokļa skatoties, 2017. gadā ir dramatiski pieaudzis CSNg cietušo pajūga vadītāju skaits.

mja 13.februāris 2019 18:03
4 3 Atbildēt

vai tik tiešām visi gājēji palikuši kurli un akli,paskaties pirms šķērso ielu

650 13.februāris 2019 19:53
1 1 Atbildēt

Nujanuja.Protams, ka pārejas marķējums tur absolūti "atbilst" gan augstajiem p iso-3019 standartiem, gan Cdss prasībām,gan visu Dsn pantu visiem apakš punktiem.Ja ielasattēla tapšanas laikā 2014.g augustā tas bija itin varonīgi saglabājies par 60%, tad interesenti varētu uzfilmēt kā tur ir "tagad".Gan jau ka bažām nav pamata un visnotaļ akceptējamie 30% tur būs noteikti.

Attēlā redzamais izplūdušais subjekts ir neviens cits kā a.god. gogogle filmētājs.Kā jau pieklājīgs un pasauli pieredzējis, viņš, redzēdams ka tuvojas Gājēja, (noteikti) prognozējami samazināja ātrumu- ja ne pats tā kā uzreiz ņemt un tā gļēvi kuru katru laist, nu tad vismaz lai pirmais tas viņa aizdibenē esošais lai "saprot":

Šaubu nav- viss tālākais pprocess tapa izpildīts pēc labākajiem pparaugiem, visi visu saprata, situācija tapa atrisināta pēc visaugstākajiem ppieklājības un p drošības kanoniem:

Palaidniex 13.februāris 2019 20:14
0 0 Atbildēt

Un ko darīt ziemā ar CHA?

Parastās ceļa zīmes ir neredzamas?

Vai vajadzēja izbīdāmus betona stabus gājēju aizsardzībai?

650 14.februāris 2019 0:10
0 0 Atbildēt

Acīmredzot kādam pirmajam ir jārāda personīgs piemērs.Ja pat pasaulslavenā Gūgla līdzstrādnieks uzskatīja, ka uz viņu tas neattiecas, ta ko no regulārajiem lohiem var prasīt.Ne jau kuram katram izdosies "saskatīt" ceļazīmi šādā vietā.Turpat bieži gadās ,ka piebraucējs neierauga pat aplī braucošo.

Priekš tam taču ir noteikumi- neskatoties uz zīmi, pārejai jābūt apzīmētai ar baltajām līnijām.Nevis ka 60% vai ar nožēlojamiem 26% viņu dabiskā atlikuma (kā tagad). Laikam jau kāds to ir izpētījis, ka izmisīgi blenžot priekšābraucējam stopņikos metru virs brauktuves,tās līnijas uz smadzenēm citreiz iedarbojas ātrāk par to zīmi.

Lai kāds nofilmē to atlikumu, izbraucot no tā paša apļa Salutilta virzienā- pāreja tur ir praktiski jau pašā aplī,zīme augstu debesīs virs galvas, bet līniju praktiski nav vispār.

Palaidniex 14.februāris 2019 6:16
0 0 Atbildēt

Taisi pāreju kā gribi, kamēr auto vadītājs to nevēlēsies pamanīt un/vainpildīt CSN 145. - nekas nebūs pūliņu vērts!

Starp citu - nogriežoties jādod ceļš gājējam!

P.s. Auto vadītāji mēdz lieliski pamanīt pat krūmos ieaugušu ātruma ierobežojumu, kas ļauj palielināt ātrumu...

650 14.februāris 2019 14:34
0 0 Atbildēt

Uz pārejas IR vai NAV jābūt baltajām horizontālā marķējuma līnijām? Tām jābūt ir visas pārejas garumā, vai to esamības faktu "apstiprina" tikai ja ir pusotra saglabājusies līnija? Braukšu garām nofilmēšu, manuprāt tur tā arī ir, ka pusotra.

Palaidniex 14.februāris 2019 15:00
0 0 Atbildēt

Ceļa zīmes taču arī nodilušas, nav nevienas, kur nu vēl uzstādītas ABĀS ceļa pusēs...

Un ja ir ziema un ledus, tad tur nav vairs pārejas - jo ceļā zīmju nav, bet zebra zem ledus - tāpēc tā vieta pārstāj būt gājēju pāreja?

650 14.februāris 2019 15:51
0 0 Atbildēt

Pag, noskaidrojam principā- man ir bilde, zemāk ievietošu.Ja (ja..) reiz pēc noteikumiem GP ir apzīmējama ar zīmēm UN ar līnijām- vai varam sacīt, ka VISS iespējamais darīts, lai izvairītos no starpgadījumiem,gadījumā ja kāds no šiem 2 komponentiem NAV izpildīts? Sniegs uz līnijām ir stihija- tāpat kā aizsnigusi ceļazīme.Bet 26% līniju atlikums,tas jau ir ir tipiska bezsaimnieka/bezatbildibas un nolaidības pazīme.

Palaidniex 14.februāris 2019 18:43
0 0 Atbildēt

Piekritīsi, ka pat pilnīgna zebras neesamība nu nekādi neatceļ 535. un 536. ceļa zīmes? Vai tomēr atceļ?

Interesanti, kā gan milzīgu daļu ceļa zīmju var pamanīt jo tām pat nav itnekādu CHA, bet lūk zebras neesamība pēkšņi atceļ gājēju pāreju...

CHA var pat nebūt saskatāma 100 un 200 m attālumā, kamēr zīmes ir redzamas un uz ceļa neparādās pēkšņi!

Skaidrs, ka ir labi, ja ir tā zebra. Piekritīsi, ka kopumā CHA pēdējos gados ir daudz labāki, noturīgāki un ilgāk aplūkojami uz ceļa, bet lai apgalvotu, ka drīkst neievērot CSN 145. un 146., ja ir zīme 535. un 536., bet ir padzisis 931. CHA, neiztur nekādu kritiku, kā arī velk uz reāli pārprastu demokrātiju un tiesībām, lai neteiktu ka uz atklātu stulbumu...

Jā bezsaimnieciskums, jā nolaidība, bet pat bez 931. CHA tā ir un paliek gājēju pāreja!

Madara 13.februāris 2019 20:17
0 0 Atbildēt

Kāpēc jāskatās, ja šķērso uz gāj. pārejas.. akd

Palaidniex 13.februāris 2019 20:24
0 0 Atbildēt

Un kāpēc jābremzē pie pārejas, ja var aizmukt...

Madara 13.februāris 2019 20:29
0 0 Atbildēt

nu jā, kā tā vispār cilvēki var rīkoties, tāpēc vienmēr skatos, citreiz vēl viņi taurē un bļauj virsū un rāda kaut kādus žestus, ja centšos šķērsot ceļu, kur man reāli ir priekšroka, zinu tak CSN..

Madara 13.februāris 2019 20:32
0 0 Atbildēt

Bet šito gan es nesapatīšu nekad, par lieciniekiem. Neredz vai negrib redzēt.... nevar būt ka visi gali ūdenī..saucas līdzcilvēki

Bradypus 14.februāris 2019 10:22
0 0 Atbildēt

Pamēģini kādreiz pakomunicēt ar mentiem, kā liecinieks. Ātri sāksi justies vainīga par to, ka neesi noziedznieks un varbūt pat noticēsi, ka esi. Otrreiz negribēsi.

Janeks90 14.februāris 2019 11:05
0 0 Atbildēt

Gan vadītāji, gan gājēji vainīgi. Abiem vajag būt vērīgiem pie gājēju pārejas un abiem jāpaskatās vai ir droši turpināt savā tempā pie pārejas.

Palaidniex 14.februāris 2019 11:46
0 0 Atbildēt

Re kur tak 650 ielika bildes kā gūgles mašīna un tai sekojošie kurinātāji laicīgi "pamanīja" gājēju un "izpildīja" 145. CSN punktu ļaujot gājējiem šķērsot ielu...

Čja morda širše - tot boļše prav...

as 14.februāris 2019 11:44
0 0 Atbildēt

Tās neregulējamās pārejas tiešām ir pastulbas, bet vēl stulbākas ir tās, kur uzliek luksoforu bez pogas!

Pāreja+lukosofors ar pogu ir way to go!

650 14.februāris 2019 16:07
0 0 Atbildēt

Šis ir kas- te "pēc Likuma"ir viss kārtībā?? CIK % te ir redzams to līniju (dabiskais/nožēlojamais) atlikums? Kā šāda te "cenu politika" mums palīdz gadījumā,kad darīšana ar izklaidīgu vadītāju?Kurš,aplī iebraucot, bezjēgā groza savu galvaspodu uz visām pusēm,kurš tur gar to puķu leti braukdams aplī ir izterējis visus savus uzmanības resursus,kustību aplī vērodams un no Z-kalna puses piebraucējus čekodams? Kurš, gaidot momentu ,uztraukumā ir "aizmirsis" ieslēgts labo pagriezienu, kurš cilvēciski nespēj ar sesto maņuorgānu ieraudzīt sev virs galvas esošo zīmi? Varbūt tieši šādiem gadījumiem ir domāta tā Likuma Norma, ka pārejai jābūt apzimētai gan ar zīmi,gan arī AR līnijām? Cik % te ir to līniju un pēc kuras juridiskas normas var noteikt prastu fatu- ir/nav? Tātad, ja ir tikai viena (vai pusotra) saredzama līnija- vai tas būtu tā oficiāli un nepārprotami uzskatāms par faktu, ka viņas tur tiešām IR ?

Palaidniex 14.februāris 2019 18:47
0 0 Atbildēt

Un? Iedomājies, ja tur stāvēs ķieģelis, zīme dzīvojamā zona, mehāniskiem transportlīdzekļiem braukt aizliegts vai vēl kāda rīkojuma/aizlieguma zīme? Ko tad?

Ja vadītājs to nespēj ieraudzīt - pēdējais laiks pie acu ārsta. Un vēl - nogriežoties no apļa auto vafītājam, gluži kā parastā krustojumā, vai tik nevajadzēja laist to gājēju? 124. CSN punkts...

650 14.februāris 2019 20:38
0 0 Atbildēt

Protams, ne tikai pie acuārsta un ne vienam vien.Gājējs IR jālaiž, normāls vadītājs pie vajadzības to izdarīs arī bez pārejas un bez zīmes.

Bet,ja pieņemt, ka katrs "sāk ar sevi", visupirmais piemērs būtu jārada tās pārejas ierīkotājam un uzturētājam.Jo tur IR jābūt tām līnijām,kuru tur nav.Noteikumi ir,bet pildīti netiek,un uzraudzības nav principā.

Tā jau varam turpināt- barjeras gar grāvi un uz atdalošās joslas arī liekam tikai priekš varbūtēji līkrokainajiem,taisām viņas pēc standarta lai salokās kad kāds debiilais viņās iebrauks,gājēju nepiekļuvei veidojam caurumainas sētas un utt.Visi visu zin- bet ir vispārpieņemtie drošibas mēri pret muļķa klātbūtni, neparvelti viņi ir oficiāli iedibināti.

Palaidniex 14.februāris 2019 21:00
0 0 Atbildēt

Tu tiešām tici, ka tam kurš negrib ievērot CSN 145. punktu labāk uzkrāsots 931. CHA traucēs to neievērot?

Un patiešām domā, ka zebra uz asfalta kādam izklaidīgā AM liks LAICĪGĀK sākt bremzēt un pamanīt gājēju, lai to palaistu?

Optimists...

Tas, ka tos CHA novīlējam paši ar radžotām riepām un nolaistiem sniega šķūriem, ka tās nevar tehnoloģiski ziemā atjaunot un vienmēr garantēti attīrīt jo sniega utt. zini? Ka nav krāsas, kas turētos uz vēsturiskā zviedru bruģa?

Palaidniex 14.februāris 2019 21:04
0 0 Atbildēt

P.s. Tik nepārproti - es esmu par to, ka CHA ir uzkrāsoto un ka tos racionālā un saprātīgā termiņā atjauno.

Un jā - kaut kas tomēr nav labi ar nodokļiem un to likšanu lietā, ja uz ielām transports ir no jaunākas (dārgākas) ēras kā pati ceļu infrastruktūra...

650 14.februāris 2019 21:21
0 0 Atbildēt

Jā.Bet īstenība es to štruntu ar to guuglu ieliku ar nodomu- ko sacīs responednti un ko viņi te "saredzēs".Bet respondentu īsti nav.Saredzēts netiek.

Tur ir skaidrs- NAV mums tā saucamās "priekšābraucēja" kultūras.Tas pats ar to tur riteņ-aizbraucēju uz autostrādes, tas pats arī šeit.

Guugla režisors bija tieši tas, no kura rīcības te bija atkarīga tobrīd visa tā rajona labklājība.Viņs bija pirmais un vienīgais, kurš varēja palaist gājēju,prasmīgi un laicīgi piebremzējot un neradot stresu spoguļos esošajiem tiem tur 3gab Lohiem.Bet viņš izvēlējās tipisko "-asa" risinājumu.Tas pats, kas aizbraukt no notikuma vietas.

Pie šitāda algoritma ir gandrīz pilnīgi skaidrs turpinājums- ja neizdarīja tas, kurš to varēja paveikt laicīgi un bez bīstamības, tad nākamais vai nu sabrauks, vai nu sastums vai nu hvz kas notiks.Jo tas pirmais āksts savu Pisloņa pienākumu netika izpildījis.Viss slikti, varam runāt no kura gala gribam.Kamēr tas "pirmais" nepildīs (vai nezinās!) savas funkcijas, tamēr nostopā ir sagaidāmi tikai vieni vienīgi nebeidzami suudi.

Palaidniex 14.februāris 2019 22:07
0 0 Atbildēt

Bremzēt, lai palaistu gājēju drīkstēja pilnīgi ikviens no tās rindas. Ikkatrs cerēja kad kāds cits vai nu nesāks bremzēt vai to gājēju palaidīs.

Pārāk liela atbildības un garantiju paģērēšana no citiem ir tiešais ceļš uz vernona murgu!

Pilnīgi jebkurš no rindas varēja būt tas CSN 145. ievērotājs. Tikai neviens negribēja. Lūk arī visa atbilde. Un kad kāds trešais sadūšojas palēnināt ātrumu - lai vai cik savlaicīgi to nedarītu, aiz viņa braucošajam vernonam iestājas insults un žults strūkla par sačakareto grafiku un gājēja pienākumu nekāpt uz ietves...

Palaidniex 14.februāris 2019 22:02
0 0 Atbildēt

Tāpēc ka par gājēju nelaišanu 99,9999% gadījumu nav nekas! Glužinkā par jebko citu. Nu tā, ka Pilnīgi nekas! Un te nu atgriežamies pie fakta - Bardaks uz ceļa nav viens vienīgs kaut kāds pārkāpums, kuru izskaužot viss sakārtosies. To bardaku rada miljoniem sīku pārkāpumu, neakurātumu, nihilismiņu un pofigismu. Kad tas viss satinās vienā lielā kamolā - ir kas ir. Dzīvē, sadzīvē un uz ceļa - satiksmē..:

Bradypus 15.februāris 2019 9:55
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka tev nav pat ne mazākās nojausmas nav, cik slikti būtu, ja visi visu pedantiski ievērotu. Tieši tas, ko tu sauc par "miljoniem sīku pārkāpumu, neakurātumu, nihilismiņu" pēc iespējas NOVĒRŠ bardaku, ko ir radījusi divu faktoru - "pofigisma" un "burtkalpības" sinerģija.

650 14.februāris 2019 22:59
0 0 Atbildēt

Vienmēr ir kāds "pirmais", kurš var uzņemties iniciatīvu.Ja gūglists būtu apstājies, vienkārši nebūtu šāda kadra,kur nākamajam tam loham tās 2gab gājējas ir praktiski jau durvīs ieskrējušas. Ja nebūtu apstājies arī "nākamais/nākamais"- tam viņas būtu attiecīgi jau bamperī vai jumtā atzīmējušās. Ideāli saprotama notikumu secība- pirmais varēja bet negribēja, otrais izrādījās lohs, bet tikai trešais noreaģēja.Tātad,tikai katrs trešais ir adekvāts, ito-go sanāk 33% veiksmes iespēju.Jo tas bezpienākuma un bezprincipa "pirmais" parasti neizdara to, ko viņam pienāktos darīt.

Ja kādam gadās būt tam "pirmajam"- tobrīd viņš ir lielceļa karalis un itin nekādu lieku pienākumu viņam nav. Kaut gan būtu jābūt otrādi- prasmīgākajam vajadzētu saprast, ka no katriem 3 gab aiz viņa braucošajiem vismaz divi izrādīsies ne visai adekvāti.

Palaidniex 15.februāris 2019 6:24
0 0 Atbildēt

Kā tad pienākumu nav - ir taču šādi pienākumu - bremzēt pirms pārejas nedrīkst, ja to dara, tad jau no iepriekšējā krustojuma jārāda kaut kādi pagrieziena signāli un kas tur jāizkar pa logu. Arī gājējs un pirmais rindā rada šķēršļus un negarantē astē braucošajiem. Jo sākot ar mašīnu aiz gūgles mašīnas 145. punkts neattiecas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 10

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 

Porsche Panamera sasniedz trešo paaudzi (+ FOTO)

Sportiskais modelis ir apritē jau 15 gadus, laiks jaunās paaudzes uznācienam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti