Eiropas diena bez CSN bojā gājušiem un smagi ievainotiem cilvēkiem Latvijā noformēti 900 protokoli - iAuto

Eiropas diena bez CSN bojā gājušiem un smagi ievainotiem cilvēkiem Latvijā noformēti 900 protokoli 12

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 27.septembris 2019 9:48

"Eiropas diena bez ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušiem un smagi ievainotiem cilvēkiem" Latvijā tiešām ir tikusi aizvadīta bez avārijās bojāgājušajiem, tomēr vairāki cilvēki ir guvuši traumas, aģentūru LETA informēja Valsts policija.

Kopumā diennakts laikā Latvijā reģistrēti 125 ceļu satiksmes negadījumi, kuros cieta 12 cilvēki, no tiem pieci bija velosipēdisti, bet divi - gājēji. Starp cietušajiem neesot daudz cilvēku ar smagām traumām.

Kopumā vakar noformēti 899 administratīvo pārkāpumu protokoli, kas ir būtiski vairāk nekā ikdienā. Par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu noformēti 426 protokoli, no tiem visvairāk - 163 Vidzemē. Arī šis rādītājs ir būtiski lielāks nekā ikdienā. Tāpat dienas laikā ir fiksēti vairāki gadījumi, kad autovadītāji pie stūres ir lietojuši telefonus, kā arī izteikti aizrādījumi par nepiesprādzēšanos.

Ceturtdien policija aizturēja astoņus autovadītājus, kuri pie stūres bija sēdušies alkohola reibumā.

Kā ziņots, policija 26.septembrī visā Latvijā pastiprināti uzraudzīja satiksmi, cerot aizvadīt dienu bez avārijās bojāgājušiem un smagi ievainotiem cilvēkiem. Šajā dienā jau ceturto gadu pēc kārtas Eiropas Savienības dalībvalstīs norisinājās akcija "Eiropas diena bez ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušiem un smagi ievainotiem cilvēkiem", kuru rīko Eiropas ceļu policijas tīkls sadarbībā ar Eiropas Komisiju.

Šogad policija akcijas laikā pastiprinātu uzmanību pievērsa gan autovadītājiem, gan mazāk aizsargātajiem ceļusatiksmes dalībniekiem, skaidrojot riskus, kas rodas satiksmes noteikumu neievērošanas gadījumos. Tāpat tika solīts intensīvi kontrolēt drošības jostu un bērnu sēdeklīšu lietošanu.

Eiropā ceļu satiksmes negadījumos ik dienu dzīvību zaudē aptuveni 70 cilvēku. Latvijā šogad līdz 23.septembrim avārijās gājuši bojā 92 satiksmes dalībnieki, bet 340 tikuši smagi ievainoti. Pērn šajā pat periodā ceļu satiksmesnegadījumos bojā gāja 91 cilvēks, bet smagi cieta 402 personas.

 
12 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
... 27.septembris 2019 10:22
5 1 Atbildēt

Kā parasti tupēja krūmos naudīgās vietās un iekasēja par ātrumu.

Neredzu statistiku, cik sodīti gājēji un un velosipēdisti. Tieši viņu neapdomīgā rīcība bieži noved pie negadījumiem ar smagām sekām.

Un vēl - kāpēc par drošības jostām tikai brīdinājums? Tieši drošības jostu nelietošana neagījumumu, kur cieš tikai "dzelži" pārvērš par negadījumu ar cietušajiem un pat bojāgājušjiem...

hmm 27.septembris 2019 10:13
2 3 Atbildēt

Krapsim nav ne vainas! Lai turpina strādāt! Šādas akcijas varētu organizēt kā minimums reizi nedēļa (it īpaši Rīgā)

Vernons 27.septembris 2019 11:14
2 0 Atbildēt

Vakar ļoti bēdīgi izskatījās balts vieglais pie Varkaļu kanāla fotoradara. Bērzs bija auto no virspuses pamatīgi sabuktējis. Vairākas mediķu mašīnas, policija un glābšanas dienests!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti