Policija: Čaka ielas velojoslu eksperiments no satiksmes drošības viedokļa nav viennozīmīgi vērtējams 15

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 9.jūlijs 2021 15:28

Rīgā izveidoto Aleksandra Čaka ielas velojoslu eksperimenta efektivitāte no satiksmes drošības viedokļa nav viennozīmīgi vērtējama, aģentūrai LETA sacīja Valsts policijas Galvenās kārtības policijas pārvaldes priekšnieka vietnieks Lauris Arājs.

Viņš norādīja, ka šādam eksperimentam ir jāgatavojas pietiekami ilgu laiku un tas ir jāmodelē vēl pirms reālu velojoslu ierīkošanas. Tāpat šādā eksperimentā jāvērtē citu valstu labākie piemēri.

"Jāņem vērā, ka Čaka ielā ir intensīva sabiedriskā transporta un privāto automašīnu satiksme, līdz ar to sastrēgumi piepilda ne tikai pašu ielu, bet arī blakus esošās ielas. Sastrēgumos sēdošie transportlīdzekļu vadītāji kļūst nervozi, agresīvi un pēcāk pārkāpj satiksmes noteikumus, lai ātrāk nokļūtu galamērķī. Tas, protams, nav labi no kopējā satiksmes drošības viedokļa," norādīja Arājs.

Jau ziņots, ka lielākā daļa iedzīvotāju un uzņēmēju uzskata, ka Čaka ielas velojoslu eksperiments nav jāturpina, šonedēļ tika informēti Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputāti.

Ar pārmaiņām vairāk apmierināti ir velosipēdisti un gājēji, bet neapmierināti - sabiedriskā transporta lietotāji un autobraucēji.

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja iepriekš atbalstīja Čaka ielas velojoslu eksperimenta turpināšanu līdz 1.septembrim.

Eksperimentu sākotnēji bija plānots īstenot līdz šī gada pavasarim, taču tagad nolemts to turpināt līdz 1.septembrim. Eksperimentā paredzēts nodrošināt pagaidu velojoslu Marijas un Čaka ielās posmā no Elizabetes ielas līdz Ērgļu ielai ekspluatāciju.

 
Visi komentāri
 
Neapmierināts 9.jūlijs 2021 15:47
4 5 Atbildēt

Skaidrs, ka vadītājam ir laicīgi jāizbrauc lai nekavētu. Bet labāk ir braukt laikā, kad nebrauc daudz citu vadītāju. Jo skaidrs pat ezim - ja visi brauc vienā laikā, korķi būs pat at 4 vai 6 joslu ielām.

Bet ja sākas nemiers un škrobe, tad jātur pa rokai espanderis. Iebrauc korķī un spaida espanderi. Vai savāc negatīvās domas tādā kā mākonī un iztēlojas, ka tas izklīst, atklājot sauli, un dzied putni. Relax, driver

Babusja 9.jūlijs 2021 15:53
13 9 Atbildēt

Es sēžu piesmakušā autobusā, kurš nekustās dēļ dažiem velopedāļu minējiem! Vienā autobusā ir ap 100 cilvēku, kamēr pa to Čaka ielas joslu izbrauc labi ja 3 velosipēdi!

Sabiedriskajam transportam ir jābūt prioritāram pār jebkuru citu transporta veidu! Labs sabiedriskais transports mazina vēlmi lietot jebkādu citu transportu! Un ja garā vājie saurbj stabiņus, lai autobuss nevar izbraukt krustojumu, tad šitais stabiņu cirks ir jāizbeidz!

2 gusja 9.jūlijs 2021 18:45
6 7 Atbildēt

Pirmkārt, uzraksti sūdzību RS par veco busu, kam dīzeļa atgāzes nāk salonu. Zinu gan šitos šrotus - pietiek 1x pabraukt un pēc tam gadu tajos nekāpju, tik ar velo. Lai babuļi kas samierinās ar gāzes kamerām, paši elpo dīzeļa fūzeli.

s 9.jūlijs 2021 20:12
5 3 Atbildēt

Kā tu to domā - samierinās? Tev tiešām neienāk prātā, ka tām "babuļām" vienkārši nav citu iespēju pārvietoties?

Vai arī tu esi tik augstprātīgs un egoistisks, ka tev ir nospļauties par citiem?

Ģeduļa 9.jūlijs 2021 19:12
5 5 Atbildēt

Babusja, buss velkas lēni ne jau dēļ dažierm minējiem, kas jau sen ir aizbraukuši, bet dēļ tiem kas vienatnē brauc ar auto, aizblīvējot ielu. Veca jau esi gan, bet ne dikti gudra...velosipēdi viņai traucējot...pilsētās nemaz nav tik daudz velosipēdistu, lai viņu dēļ būtu korķi pa visu pilsētu, īpaši no rīta un vakaros. Un piektdienas pēcpusdienās jo īpaši - tu domā, tie ir velobraucēji, kas ripinās laukā no pilsētas? Uzvelc brilli un paskaties - varbūt ieraudzīsi iemeslu

Laaciz 10.jūlijs 2021 12:01
2 0 Atbildēt

Un tad vairākums domā tāpat, ka vajag izbraukt ātrāk un voula korķis gatavs.

piektdienas korķis 10.jūlijs 2021 14:40
0 0 Atbildēt

Jup, piektdien visi grib ātrāk tikt uz fazendām un jau pēc 3iem Rīga sastrēgst. Tipa, nebraukšu 6kad pārējie, braukšu 5os. Vai Četros. Un korķis gatavs

LMT 9.jūlijs 2021 18:49
0 1 Atbildēt

Lai labāk miliči novakcinējas un tad spriež par satiksmi!

T 9.jūlijs 2021 19:36
0 0 Atbildēt

Vecais sovjetu bardaks ar 4 joslām miliča prāt noteikti būs labāk

Gints 9.jūlijs 2021 19:50
0 0 Atbildēt

Jautāt mentiem, kas velosipēdistus uzskata par smirdīgiem bomžiem?

Shiira ex-sieva 10.jūlijs 2021 8:44
0 0 Atbildēt

Smirdīga bija tava rakvere, kur man bija prāts ar tādu šmuli likties slīpi?

650 10.jūlijs 2021 14:35
0 0 Atbildēt

Lēmumus pieņemošajiem šobrīd piemīt tik ārkārtīgi liela Nepārvarama Vara, ka ierindass Lohiem nav ne mazāko cerību uz kādu tur ietekmēšanu vai sava (atšķirīgā) viedokļa iestarpināšanu.

Lēmumu producenti ir kļuvuši vienkārši nereāli tālu Neaizsniedzami,turklāt šie absurdie lēmumi ir lielākoties mistiski anonīmi/kolektīvi.Visdrīzāk, ka Lohi pat neuzzinās stabiņu izgatavotāju vārdus un patiesās ip adresses.Tāpat to, kā "sagadījās", ka (kādam) šie stabiņi izrādījās (kaut kā) laicīgi saražoti un/vai uzkrāti neticamā apjomā.Jā.

Šis viss ir nākamais sodaaplis- kad piem iesākumā daļa sabiedrības apsmej medumciema nabagus un kladzina par ātrgaitas šossejas nepieciešamību priekš jegavass un olaimes lohiem.Lai tie netraucēti/fiksi varētu nokļūt tajā pašā čaka ielā un palielināt rīgas ielu jau tā kritisko piepildījumu.

Tagad stafetes stabiņus pārņem ādaži un saulkrasti.Čakka iela vispār būtu jāslēdz un/vai uz zemitĀna tilta individuāli jāapstabiņo katra satiksmes drōšībai kritiskā bedre (kuru tur ir simtiem un kuras ne nafig nekrata nevienu AmatPersonu).Ok.

Ar nepacietību gaidām Likumprojektu, kurš cieti noregulēs pierīgas ciematu iezemiešu kustību galvaspislētas virzienā.Sen vajadzīgs būtu digitālais sertifikāts, kurš uzliktu par pienākumu saņemt pakalpojumus un iegūt izglītību tikai strikti SAVA pagasta robežās.Izbraukt atļauts būtu itin pietiekami ja 2x nedēļā, sadalīt pa pāra/nepāra numuriem.Būs ok.Pag..Jā.

WALA 12.jūlijs 2021 11:11
1 0 Atbildēt

Uzmanīgi ar izteikumiem, šitāc plānz var beidzot ekonomiski atdzīvināt Latvijas laukus, un AmatPirsonu pieRīgošana būs jāpavērš radikāli pretējā (D.centralizācijas) virzienā.

Tad i Rīgas apstabiņotājiem nekas cits neatliks, kā likt stabiņiem būt ekonomiski aktīviem ...

... 12.jūlijs 2021 13:23
1 0 Atbildēt

Būs problēma - liela daļa no RD deputātiem un darboņiem paši ir pierīgas iedzīvotāji...

650 12.jūlijs 2021 14:33
1 0 Atbildēt

Jajā,jawohl,Da, nu šis ir ritīg pareiz.Paskat tik ko,"pelna naudu" maisot suudu/rīgā, aber dzīvo kkur tur, kur )pagaidām) nevienu nekas nep/s.

Nee, draudziņi,shittā neies cauri.No 1sep tagd buus ar lissapēdiņu.Savus bezkaunīgos to kinderus sakārt uz rāmja und lai minās no savass tās kekkavas,ādažijas un/vai jaunolaimes langstiņiem.Jebkurā diennaktes un gada laikā un jebkādos meteOroLoģiskajos apsstākļos.Passkatīsimies uz veloApmierinātības procenta Patieso pieaugumu.Jā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjautots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO)

km.hiAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 1

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti