Visi komentāri - 10 lietas, ko vērts zināt par vējstikla slotiņām

10 lietas, ko vērts zināt par vējstikla slotiņām

 

Foto: iAuto.lv

Getz Bros. & Co Latvia | 13.septembris 2013 7:48

Padomi:

1. Slotiņas vēlams mainīt divas reizes gadā, bet nereti pat biežāk, lai tās nesāktu skrāpēt vējstiklu un ievilkt tajā svītras.

2. Vējstikla kvalitāte ietekmē logu slotiņu darbību. Ja tas ir bojāts, slotiņu gumija daudz ātrāk tiks nobružāta.

3. Vējstiklu slotiņas cena būtiski ietekmē tās kalpošanas ilgumu. Kvalitatīvu izstrādājumu sastāvā ir gumija, kas izgatavota no īpaši izturīga materiāla un tik ātri nepakļaujas ārējās vides nelabvēlīgajiem faktoriem. Šādas slotiņas arī ilgāku laiku spēj nodrošināt savu funkciju, pat ja vējstikls ir bojāts.

4. Ieteicams izvēlēties augstas kvalitātes logu mazgāšanas šķidrumus, jo tie paildzina logu slotiņu kalpošanas mūžu, saudzējot gumijas daļas. Lētāku vējstiklu šķidrumu sastāvā nereti ir virsmaktīvas vielas, kas veicina gumijas izkalšanu.

5. Slotiņu gumijas daļas regulāri jātīra, ziemā - lai  nepiesaltu pie stikla, vasarā – lai uz tām nesakrāto satiksmes netīrumi.

6. Slotiņu maiņas brīža tuvošanos var konstatēt pēc gumijas krāsas izmaiņām.

7. Dažām slotiņām (tostarp Champion) ir VGS tehnoloģija (mainīgas ģemoetrijas spoileris), kas nodrošina lielāku piespiedējspēku pie stikla. Tas sekmē labāku vējstikla notīrīšanu.

8. Nav speciālu ziemas un vasaras slotiņu –gumijas materiāls visām ir vienāds.

9. Slotiņu darba mūžu var pagarināt, ziemā tās periodiski notīrot vai nu ar tīru spirtu, vai ziemas apstākļiem paredzētu vējstikla mazgājamo šķidrumu.

10. Ziemā slotiņām visvairāk kaitē zema temperatūra un sāls, bet vasarā – augsta temperatūra, tieši saules stari, kā arī ultravioletais starojums.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti