Kāds autobraucējs iesūtījis attēlus ar Bauskas-Grenctāles šosejas posmā redzamo drošības risinājumu, kas izveidots, lai šoferi pēc iespējas drošāk varētu izdarīt kreiso pagriezienu.
Šādas drošības saliņas ir viegli pamanāmas un aprīkotas ar sarkanbaltiem atstarojošajiem signālstabiņiem, kas ir izgatavoti no elastīga poliuretāna, kas arī trieciena rezultātā nedeformējas, bet atgriežas savā sākumstāvoklī.
Jāteic, ka tieši šāds risinājums (ar stabiņiem nevis tikai uzkrāsotām līnijām) pie mums ir salīdzinoši jauns un reti sastopams, kamēr, piemēram, Lietuvā, tāds sastopams uz visām lielākajām maģistrālēm.

Jā! Kaut vai tāpēc, lai izvairītos no kāda steidzīgāka vēlmes apdzīt tajā brīdī, kad kāds gatavojas nogriezties pa kreisi.
Iekš LT tāpat laiku pa laikam atrodas pa steidzīgajam, kas rauj saliņai pa otru pusi.
Bet visumā atbalstāmi, no satiksmes drošības viedokļa vēl interesantāks būtu zviedru variants ar pamīšus izvietotām braukšanas joslām (1:2) skaidrs ka tā barjera pa vidu maksā baisu naudu bet praktiski pilnībā izslēdz frontālas sadursmes.
Tādu variantu pilnīgi noteikti vajadzēja mūsu pusplato ceļu vietā - uz Bauskas un Tallinas virzieniem
Pie tam EE tāda no rudens jau ir kādus 20 km no Haapsalu krusta uz Pērnavas pusi. Tā ka visai komfortabla braukšana sākas jau kādus 40 km pirms Tallinas. Un izmaksas noteikti ir nesalīdzināmi zemākas, nekā būvējot pilnvērtīgu maģistrāli!