Mēdz teikt, ka asfalts nokūst reizē ar sniegu. Šogad tas noticis krietni ātrāk un visur. Sasisto riepu stāsti klīst no mutes mutē.
Atsūti savu stāstu uz e-pastu: iAuto at iAuto .lv vai arī šeit https://iauto.lv/zino/ un mēs to publicēsim*!
Lai viss būtu pārskatāmi, lūdzu fotogrāfijām pievieno sekojošu informāciju stabiņā:
- KAD tas notika (datums, vēlams arī laiks):
- KUR ielas nosaukums un pilsēta:
- KĀ tas notika (neredzēju un iebraucu bedrē utt.):
- IZDEVUMI (kā palīdzība uz ceļa, tāme servisā, vai pat autoevakuators):
- APDROŠINĀŠANA (vai tika pieteikts apdrošināšanas gadījums):
*Atsūtot norādīto informāciju iAuto.lv, Jūs automātiski piekrītiet, ka visa informācija un fotogrāfijas tiks publicētas iAuto.lv un sociālajos tīklos.
PADOMI: Ja automobiļa īpašnieks nolemj piedzīt zaudējumus, tad jāveic sekojoši priekšdarbi:
- Nepamest notikuma vietu
- Izsaukt policiju ceļu satiksmes negadījuma protokola sastādīšanai
- Nofotografēt bedri, ceļu kopumā un bojājumus kā riepu, disku u.c.
- Saglabāt visus izdevumus apliecinošos čekus par remonta izdevumiem.
Nākamais solis ir iesnieguma rakstīšana ceļa pārvaldītājam, prasot atlīdzināt radušos zaudējumus. Iesniegumam jāpievieno policijas sastādītais protokols, fotogrāfijas un izdevumus apliecinošos čekus. Ja ceļu pārvaldītājs atsaka segt zaudējumus, tad jāceļ prasība tiesā.
AUTOVADĪTĀJU ATSŪTĪTIE STĀSTI (tiek papildināti) iAuto:
Kaspars:
- KAD: 15. janvāris, 2019 plkst: 18:20
- KUR: Valmieras iela, Rīga
- KĀ: Izvairoties no akas vāka bedres, iebraucu asā bedrē blakus apmalei, kura iepriekšējā vakarā vēl tur nebija. Tuvākās pāris nedēļas bedre joprojām stāvēja nelabota.
- IZDEVUMI: 300 EUR - diska valcēšana, 2x jaunas riepas, jo jābūt vienādām uz ass, bet Hankook riepas vairs nebija pieejamas noliktavā.
- APDROŠINĀŠANA - netika pieteikts, lai paātrinātu procesu.
Uldis:
- KAD: 12.02.2019 plkst: 9.30
- KUR: Rīgā, Skaistkalnes un Kartupeļu ielas krustojumā
- KĀ: Peļķe bija pa visu krustojumu. Bedre bija pietiekami dziļa lai pie maza atruma (35km/h) parsistu divus riteņus un sabojātu vienu disku.
- IZDEVUMI: Gala rezultātā pazaudētas 4 stundas darba laika un jamaksā pašrisks 140 EUR.
- APDROŠINĀŠANA - tika pieteikta.
AUTOVADĪTĀJU KOPĒJIE ZAUDĒJUMI: 440 EUR + zaudētais laiks + apdrošinātāju izmaksas
Ko ar šo centīsies panākt? Apdrošinātāji tak joprojām netiesājas ar ceļu uzturētāju. Pie tam uzturētājs izņēmis ir bedru karti saistībā ar Waze atzīmētājām. Es gan saprotu kāpēc - jo pašreiz jāmaina scenārījs, kur atzīmēts ceļš bez bedrēm, ja tādi punkti vispār būs. Un vēl jau ir viens - ar tiem mēsliem ar ko labo uzturētājs bedres viņš var uzreiz nosūtīt uz getliņiem, jo pēc mēneša tur viss ir izdrupis un bedres no jauna tur pat.
Ja waze mēģini atzīmēt visas bedres, tad ātri saņem paziņojumu, ka dēļ spamošanas ziņošana ir ierobežota un ja turpināsi tādā tempā likt ziņojumus tad atslēgs vispār.