Vidzemē šogad noformēti 832 protokoli "neredzamajiem" gājējiem un velobraucējiem 42

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 4.novembris 2019 16:34

Šogad nepilnos desmit mēnešos Valsts policija (VP) Vidzemē noformēti jau 823 administratīvā pārkāpuma protokolus par gaismu atstarojošo elementu vai atstarojošas vestes neesamību diennakts tumšajā laikā, aģentūru LETA informēja VP pārstāve Zane Vaskāne.

Viņa skaidroja, ka 769 protokoli noformēti gājējiem, bet 54 velosipēda vadītājiem. Tumsā gājējs vai velosipēdists, kuram nav gaismu atstarojošas vestes vai apģērbā iestrādātu labi saskatāmu gaismas elementu, nav redzams, uzsvēra policijas pārstāve.

Vaskāne informēja, ka šogad Vidzemē bojā gājuši divi gājēji un viens velosipēdists, bet cietis 41 gājējs un 20 velosipēdisti.

Neskatoties uz to, ka VP regulāri atgādina gan autovadītājiem, gan gājējiem un velosipēdistiem par to, cik svarīgi ir rūpēties par savu drošību, piedaloties ceļu satiksmē, nākas novērot, ka joprojām daudzi satiksmes dalībnieki mēdz ignorēt noteikumus, radot iespējamu apdraudējumu sev un citiem satiksmes dalībniekiem, atzina Vaskāne.

Lai gan ceļu satiksmes noteikumos ir minēts, ka diennakts tumšajā laikā, ja ceļš nav pietiekami un vienmērīgi apgaismots, gājējiem, kas atrodas uz brauktuves vai nomales, jābūt tērptiem atstarojošā vestē vai apģērbā ar labi redzamiem gaismu atstarojoša materiāla elementiem, joprojām cilvēkiem ir priekšstats, ka šis nosacījums attiecas tikai ārpus apdzīvotām vietām, jo pilsētas ir pietiekami apgaismotas, tāpēc tur atstarojošās vestes vai apģērbā iestrādāti atstarojošie elementi nav tik būtiski.

"Tomēr vēršam uzmanību, ka gājējiem un velosipēdistiem ir jārūpējas par savu redzamību gan pilsētvidē, gan ārpus apdzīvotām vietām. Dažkārt arī uz apgaismota ceļa šoferiem ir grūti saskatīt gājējus, bet gaismu atstarojošie elementu vai vestes esamība jau laikus liek manīt vadītājam, ka ceļu satiksmē piedalās arī gājējs. Tāpat atgādinām gājējiem - ikreiz šķērsojot ielu, pārliecināties, vai automašīna tevi redz un vai tā paspēs nobremzēt," sacīja VP pārstāve.

Tāpat šoferiem tumšajā rudens laikā, kad mainās sezonas un laikapstākļi kļūst sliktāki, jāparūpējas, lai transportlīdzeklis būtu atbilstošā tehniskajā kārtībā. Piedaloties ceļu satiksmē nepietiekamas redzamības apstākļos, autovadītājiem nepieciešams pārbaudīt un noregulēt sava transportlīdzekļa gaismas lukturu starus tā, lai tie atbilstoši izgaismo braucamo daļu, vienlaicīgi neapžilbinot pretī braucošos.

Policija atgādina, ka būtiski arī pārbaudīt logu tīrītāju slotiņas, lai tās būtu tehniskā kārtībā un pildītu nepieciešamās funkcijas. Tāpat nedrīkst aizmirst par drošu braukšanu, izvēloties laikapstākļiem atbilstošu braukšanas ātrumu un distanci, kā arī laikus jānomaina riepas.

Valsts policija aicina cilvēkus nepakļaut sevi riskam un lietot atstarotājus. Savukārt autovadītāji mudināti ievērot īpašu piesardzību, braucot diennakts tumšajā laikā. Ikviens ir atbildīgs par savu dzīvību un drošību uz ceļa, atgādina VP.

 
Visi komentāri
 
wons 4.novembris 2019 17:47
17 2 Atbildēt

Policijai nevis protokoli jāsastāda, bet atstarojošās vestes jāizdala šiem neredzamajiem cilvēkiem. Labprāt vismaz 10 vestes noziedotu šādam mērķim, ja VP, CSDD nav līdzekļu.

uupis 4.novembris 2019 17:55
1 401 Atbildēt

Izlasam visu rakstu līdz galam un nedomājam ka tikai gājēji ir vainīgi tajā ka vadītājs nespēj pamanīt šķēršļus it sevišķi kad šoferi jauc MAKSIMĀLO atļauto ātrumu ar OBLIGĀTO un uzskata ka ja ir atļauts ar 90 – tad obligāti jāvīlē ar 90.

Nē — ja nespēj pamanīt gājēju brauc ar 50! Ja tuvo gaismu vietā ir jubilejas svecītes, tad brauc tā lai vari pamanīt laikus!

kk 4.novembris 2019 21:36
9 1 Atbildēt

No sākuma domāju, ko jūs te visi di*šaties, bet tagad saprotu, ka tu tiešām esi kaut kāds atpalicis, kompleksu nomākts tirliņš.

Bet turpiniet, ir interesanti

Tie tavi uzskati, vismas šis konkrētais ir pilnīgi slima cilvēka murgi.

uupis 5.novembris 2019 0:52
1 78 Atbildēt

Aaaa - nu skaidrs - cilvēka dzīvība (nav svarīgi tava vai sveša) ir pilnīgi slima cilvēka murgi! Sapratu! Un domāju ka ar galviņu jums nav riktīgi, jo nogalināšanu dēļ tā, ka nespēj ielikt normālas lampas savam lūznim un tāpēc nespēj laicīgi pamanīt gājēju, kurš ir satiksmes dalībnieks un atrodas uz KOPLIETOŠANAS ceļa, nevar uzskatīt par normu un nedrīkst attaisnot!

650 5.novembris 2019 1:56
7 1 Atbildēt

Būtu pamācījis ,kā tad ir jāuzvedas uz koplietošanas ceļa tumsā.Bet nee,labāk jāturpina izvērst masu psihoze.Tā savtīgi, zaglīgi,katrs lai norauj pa gabalam no koplietošanai paredzētā.Un klusākā vietā, pats savā sēdeklī przdams, lai fiksi norij..

Tos tur brašos lampu licējus jau sen vajadzēja attiecīgā pozā un vietā nolikt, bet arī tur sPeciālistiem nav ne ko pateikt ,ne ieteikt.

kk 5.novembris 2019 8:54
7 0 Atbildēt

Tu tiešām esi tik stulbs, jeb tagad vienkārši āksties?

Kur es teicu, ka kājāmgājēju dzīvība nav svarīga? Kur?

Bet situācijas ir daudz un dažādas ja tāds viens lohs bez atstarotāja iet pa cela braucamo malu, līst lietutiņš, pretī nāk cits auto, kāds tur sakars ar auto lampām, protams situācijas ir dažādas, bet nejau tagad visu novelsi uz autovadītājiem, varbūt pa šoseju visiem braukt uz 40km/h, nenod dievs kāds pudaras bez atstarotājiem parādīsies. Tāda sajūta, ka Tu ar auto braic loti maz un reti, mana dzīvē ir bijušas kādas 5 situācijas, (cik atminos), kad gandrīz kādu no šiem pidariem paķeru, ok divos gadījumos bija alkaholikji, bet protams bez atstarotājiem.

P.s Ar gaismām šeit nebūs nekāds sakars, visiem un pilnīgi visiem maniem auto apgaismojums ir bijusi teju prioritāte, jo pa ziemu sanāk braukt daudz.

Vernons 5.novembris 2019 10:57
10 21 Atbildēt

Uupis jau nav auto vadītājs! Viņš ir mūsdienu Gēbelss! Un vēl lepojas ar to ka pats nepilda CSN 15. punktu, izkāpj uz brauktuves smagajam priekšā un šeit lielās ar to, ka lūk policija, viņa dēļ, drātē smagā vadītāju.

gunbox 6.novembris 2019 12:09
3 0 Atbildēt

Āpsis, ne ūpis. Katrs vadītājs ir arī gājējs. Atšķirība ir tikai tāda, ka vadītājs pārzina sliktas redzamības apstākļus un neizkāps uz gājēju pārejas, kamēr nav pārliecinājies, ka auto un gājējs viens otru redz un ir sapratis. Tikko pat gadījās pašam - smidzina lietus, gaismas žilbina caur lietus pilēm uz loga un neizgaismota pāreja, kurai bez atstarotājiem melnās drēbēs nešas pāri viens tirliņš skatīdamies tikai uz vienu psui, kuram pašam visdrīzāk dēļ lietus redzamība uz caur brillēm ir ierobežota. Es viņu pamanīju pēdējā brīdī braucot uz 30km/h, bet šis kretīns ir jau ielikts dabiskās atlases sarakstā un tas ir tikai laika jautājums, kad viņš vai dēļ viņa kāds cietīs.

kk 4.novembris 2019 21:37
4 0 Atbildēt

*z

MJanis 5.novembris 2019 0:56
2 1 Atbildēt

Nekādas vestes un atstarotājus nevienam pamuļķim nevajag dalīt ...... Tie lopi vienkārši jānobrauc - desmit, divdesmit, trīsdesmit ...... Tad, iespējams, atlikušie tupeņi sāks aizdomāties, ka viņiem tomēr vajag kādu spīguli pie ABIBASenēm piekarināt , lai varētu veiksmīgi atgriezties hatā ar nopelnīto šmakovkas devu ...... Un arī prominentākas personas grēko - "maisiņšvaig" elektorāts kuplā skaitā .....

anonimikis 5.novembris 2019 9:23
0 0 Atbildēt

atliek vien novēlēt - lai nu tev sanāk nobraukt vismaz vienu šosezon. Varbūt pēc tam sāksi domāt ar augšgalu.

Vernons 5.novembris 2019 10:59
6 0 Atbildēt

OCTA jāievieš gājējiem, lai viņi sāktu nevērtēt savas dzīvības cenu.

Freijers 5.novembris 2019 9:44
7 0 Atbildēt

Krietni par maz, neredzamie ir visur diemžēl, nav visa satiksmes drošība viena šofera pienākums, lai ko visādi ūpji u.c. liekuļi muldētu !

Vernons 5.novembris 2019 10:53
6 2 Atbildēt

"Ikviens ir atbildīgs par savu dzīvību un drošību uz ceļa, atgādina VP."

Es sausi, bet visiem saprotami teikšu, ka CSL 19. pants noteic pienākumus un tiesības, kā katram uz ceļa jābūt aprīkotam un kā katrs no mums uz ceļa rīkosies. CSN jau noteic detaļās, kā tas būs un kā tam jānotiek. CSN 100. punkts: "Vadītājam jāsamazina ātrums pirms šķēršla, kuru spēja pamanīt"! Visam uz ceļa jābūt redzamam!!! Viss kas nav redzams ir nobraucams! Un tā tas ikdienā arī notiek. Divus rudeņus CSDD izsniedza autobusu parkiem pa 10 000 vestēm, ko izdalījām autobusu pasažieriem! Viens otrs iemanījās vesti uzvilkt mugurā arī kādam velosipēdistam. Nu un kur Jūs redzat šo atgriezenisko saiti? Kur ir vestes? Lai Uupis nepļurkšķ, ka viņš rūpēsies par gājējiem un velosipēdistiem! Nevajag Tautai tiražēt muļķības, tas jau ir noziegums.

Autobusa sadursme ar neredzamu gājēju ir līdzvērtīga sadursmei ar meža zvēru. Autobusa vadītāju attaisno!!!

Veste mugurā, atstarojošās lentas ap potītēm un lukturis, vai vējlukturis ar petroleju rokā! Pēdējo kādreiz lietoja un lepojās ar to! Cits gadsimts, citas iespējas, tikai muldēšana neatbilst šodienas uzstādījumiem.

Kanibaals 5.novembris 2019 12:31
2 6 Atbildēt

Ko tu gvelz. Autobusa sadursme ar gājēju ir slepkavība. RS trolejbusa šoferi notiesāja par slepkavību.

Un vestes arī neko nedos, tādi šoferi, kas samācīsies no Vernona kā juridiski pareizi sabraukt gājējus to vesti pēc tam mironim novilks, lai varētu teikt ka meža zvēru sabraucis.

Vernons 5.novembris 2019 12:46
2 0 Atbildēt

Pašnāvība!

Janka 5.novembris 2019 13:44
5 1 Atbildēt

RS šoferi notiesāja par gājēja notriekšanas uz pārejas un pie luksofora pārbraukšnas pie sarkanās gaismas gaišā dienas laikā.

Tam nav nekāda skara ar gājēja notriekšanu ārpus pilsētas uz brauktuves tumsā, kur gājējam nav neviena atstarotāja.

650 5.novembris 2019 14:35
3 2 Atbildēt

Sakars ir ar Demagoģiju.Kad (obligaaati!!) vajag savu intelektu parādīt kā vislabāk apdrirst oponentu un kā izķengāt un izraut no konteksta un no sākotnējā nodoma viņa teikto.Pašam sevi nostādot par personu uz "p" burta...

Tad kad/ja (kādam) nāksies ar to ts "gājēju/satiksmes/dalībnieku" sastapties kkur tur 3joslu autopstrādes vidū, vai kad viņš burtiski "izkritīs" (kādam,Kārtējoreiz...) metru no kapota uz kreisās joslas caur "atbildīgo" kretīnu gadu desmitiem neieraudzīto oficiālo drošības sētas Caurumu- tad (droši vien) tie "individuālie viedokļi" krasi pamainīsies.

Tad, kad/ja šāds te tumšais objekts (pamēģinās) sabojāt dzīvi kādai mazākpieredzejušai Personai (kura izrādīsies Svarīga kādam no šiem te VaroņKomentātoriem)- tad arī (drošvien) tā saruna kļūs drusciņ citāda.

kk 5.novembris 2019 20:43
4 0 Atbildēt

Jā protams, varbūt vēl tos gājējus piedzirdīt, lai klemperē pa ceļa vidu? Es tavā vietā protams uzmanīgāk te mētātos ar savām stulbībām, ka pats kādu dienu nepaker kādu tumšā ceļa gājēju bez vestes...

Kanibaals 5.novembris 2019 21:25
0 1 Atbildēt

Ja viņš iet gar ceļa malu tad vienalga ir tā veste vai nav, vieta pietiek un neredzu iemeslu kāpēc autobuss to drīkstētu notriekt. Tāds kurš klunkurē pa ceļa vidu to vesti arī nevilks, naivi uz to cerēt.

Vernons 5.novembris 2019 21:32
2 2 Atbildēt

Atbilde Tev ir ierakstīta CSN 100. punktā! Es to jau minēju iepriekš.

Ja tas gājējs nav kustības joslā, tad viņu bez vestes arī nepamanīs pabraucot garām!

Kanibaals 6.novembris 2019 8:43
0 4 Atbildēt

Ja tu esi tik akls tad laiks nolikt tiesības - malā.

Vernons 6.novembris 2019 11:28
2 1 Atbildēt

Radi apstākļus, būt redzamam! Aklie vada tramvajus un vilcienus, tie pa sliedēm iet! Cilvēkiem virsū uzbrauc parasti tie, kuri nav lasījuši CSN 18. punktu.

Tiesības paļauties ir visiem, kuri nepārkāpj noteikto kārtību un secību!

Pārkāpējam tādu tiesību nav, to nobrauc vai sasit!

kk 6.novembris 2019 11:56
4 0 Atbildēt

Tu esi kaut kāds jocīgs tipiņš.

Es uzrakstiju, ka man tā gadījies 5* reizes, ja neklūdos. Divos no gadījumiem, bija kaut kādi metēji, pārējās reizes vnk cilvēks iet pa brauktuves malu, kur atlautais braukšanas atrums ir 90km/h, bez atstarotājiem, bez nekā. Ja pareizi atminos vienā no reizēm tas bija bērns ar māti (iespējams), tajā pašā laikā, cik ir bijuši pozitīvi gadījumis, kad ir veste (reti), atstarotāji, un citi vēl izmanto telefonā iebūvēto lukturīti, un pat paspīdina auto virzienā, lai vēl vairāk par sevi pabrīdinātu. Tad nodomāju ok, cilvēks ar smadzenēm. Nezinu, pa kurieni tu brauc un cik daudz, bet kaut kas šajā visā šķiet aizdomīgs, jeb tu prikola pēc šeit centies iepļūtīt?

Jebkuram logiski domājošam cilvēkam šis viss ir saprotams, bet tev un vel tur vienam galīgi tas nav saprotams. Ko tad jūs ieteiksiet? Braukt visur uz maz 40km/h, lai pasargātu kādu kuram ir uzdirs uz sevi un citiem?

Kanibaals 6.novembris 2019 22:00
0 0 Atbildēt

Nav tāda atļautā braukšanas ātruma 90km/h ir atļautais nepārsniedzot 90km/h. Tie kas tumsā lido uz 120km/h tā vien skrien noķert kādu.

kk 7.novembris 2019 5:51
1 0 Atbildēt

Nu tu esi viens rasbainieks kanibāl.

Ietiepīgs, spītīgs

Nafig raksti par tiem 120km/h tak varēji uzreiz likt 250km/h

Domu saprati, viss ir zināms, bet turpini spirināties pretī, kā tāda pusdzīva slieka uz āķa.

Nu ir tiem gājējiem/velobraucējiem jābrīdina par sevi es, tu, visi to zin, tikai nesaprotu, kas tev neļauj to atzīt?

Vernons 5.novembris 2019 15:55
2 1 Atbildēt

Reāla situācija. Liepājas šoseja, pirms Bikstiem, virzienā uz Rīgu, slaids līkums pa kreisi, 300 metrus pirms tilta, labā pusē biezi krūmi. Novembra vakars, tumš, slapjš. Pēkšņi autobusam Scanija precīzi autobusam pavidu, logā, atsitas cilvēka seja! Kad atsitās, tad arī ieraudzīja!!! Cilvēks bija pilnīgi melnās drēbēs un viņa tāvs saplūda ar apkārtējo vidi. Pasakas par "vajadzēja ieraudzīt" paturiet sev. Man tādu līdzīgu pastāstu pietiek Jums katram pa vienam.

Autobusa vadītājs vibrē kā apšu lapa! Viņš tālāk vairs nav braucējs! Tādu tūlīt nomaina. Daudzi dabū infarktu!

Pareizā atbilde policijai ir: "Ieraudzīju, kad atsitās!"

Attaisnots, jo nav nozieguma sastāvs!

Kanibaals 5.novembris 2019 21:27
1 4 Atbildēt

Akli tie autobusa šoferi kam grafiks pāri visam.

Vernons 5.novembris 2019 21:43
2 1 Atbildēt

Paliek interesanti! Kopš kura brīža ir mirusi tiesība paļauties, ka josla, pa kuru mēs vadām savu auto, nebūs brīva, un tur neviens neredzams negulēs?

Tu nekad neesi stāvējis autobusu pieturā. Tu vispār nezini kas ir regulārs pasažieru pārvadājums! Grafiks pāri visam pieder pasažierim! Un tikai ārkārtīgi sliktos laika apstākļos autobuss kavē. Tas ir objektīvi. Autobuss nebrauc ne ātrāk ne lēnāk! Ar pretenzijām ATD!

Kanibaals 6.novembris 2019 8:41
1 1 Atbildēt

Tādas tiesības paļauties nekad nav bijušas, tur var atrasties jebkas. Ja uzsāk bremzēt tikai pēc tam kad atsitas tad tur aklam jābūt un lukturu vietā svecītēm. Esmu veiksmigi izvairījies slapjā laikā no uz ceļa guļošas notriektas stirnas un tai, tu neticēsi, arī nebija atstarojošas vestes.

Ar taviem 90gadu padomiem kā juridiski pareizi sabraukt gājēju un ko pēc tam atbildēt pa taisno nonāks cietumā.

Vernons 6.novembris 2019 11:32
2 2 Atbildēt

CSL 19. pants: "Pienākumi un tiesības"!

Tas Tev jāzina no galvas!!!

kk 6.novembris 2019 12:04
5 2 Atbildēt

Kanibāk, tu maz iedziļinies lietas būtībā?

Es necenšos nevienu attaisnot, skaidrs ka ir jābūt uzmanīgiem, bet vai Tu esi vadijis smago transportu, un sevišķi autobusu, kur atbildību par cilvēkiem salonā uznemies tu!? Es neesmu un atklāti sakot arī negribētu, lai gan ar tukšu autobusu labprāt izmestu kādu līkumu, tīri zināšanai.

Un tagad padomā, katrs tavs lēmums veikt strauju manevru, var būt kādam liktenīgs, nezinu kā apmāca/sagatavo šo transporta līdzekļa šoferus, bet skaidrs ir viens, ja es justu, ka pastāv iespēja nolikt autobusu uz vāka, vai notriekt vienu cilvēku, kas ir uz ielas, tad droši vien izvēlētos otro variantu, fu b*la, nevienam protams nenovēlu piedzīvot ko tādu.

P.s. Ar šo varbūt kļūdos, hu*zin, neviens jau arī nepaskaidro.

Kanibaals 6.novembris 2019 22:04
0 2 Atbildēt

Bet apgalvojums ka bremzēt sāku tikai pec sajusta sitiena ir taisnais ceļš uz cietumu.

Vilciena mašīnisti arī bremzē kaut zin, ka nobrauks uz sliedēm guļošo, bet bremzē.

Hugo 5.novembris 2019 21:29
3 1 Atbildēt

Tikai sodi jo Latvijā velosipēdisti un gājēji diennakts tumšajā ir pašnāvnieki uz ceļa. Vesti dos tad tāpat mājās aizmirsīs.

Vernons 5.novembris 2019 21:50
2 0 Atbildēt

Ja velosipēdam ir jābūt ar gaismām priekšā un pakaļā, kāpēc no gājēja netiek prasīts tas pats?! Kas tā par rūpi par mazāk aizsargāto, ja baterijas ir nopērkamas katrā veikalā biezā slānī?

Principā cilvēks Valstij ir ārkārtīgi liela vērtība un Valstij jārūpējas par viņu, lai maksā Nodokļus un uztur Valsti. Nav jau Valstiska domāšana.

Kanibaals 6.novembris 2019 8:44
0 0 Atbildēt

Lampiņa ir katrā telefonā un daudzi to arī izmanto. Cita lieta ka velorasti brauc ar mirguļojošām lampiņām un brīžam nevar saprast šis ir uz ceļa vai nomalē vai vispār gravī jau guļ.

Vernons 6.novembris 2019 11:22
1 0 Atbildēt

Sunim ir par lampiņa pie kakla siksnas!

650 6.novembris 2019 12:43
3 0 Atbildēt

NAV tur nekādu bateriju,ne gaismu- pārliecinātajiem "sportistiem" nav kur to suudu piestiprināt.Pārējiem (visiem!)ir jābūt dziļi "iejūtīgiem", kad šie kretiini brauc pa ceļu.Jā.

Tāpat, ja tumsā "tumšo" objektu ieraudzīt, vai ja (pašam) to (šoreiz,,veiksmīgi...) *apbraukt----> NEkādā gadījumā NEparādīt kreiso virzienrādi.

Pakaljā esošajamam L-ham nekas jāzin.Katram jābūt pašam par sevi, NAV tādas kopējās kultūras.Nav kopējās drošibas atmosfēras.Kolektīvs bija Kolhozā- brīvajā pasaulē tagd katrs ir pats.Katram sevi jātrenē.Savu gabalu atrāvi, tupi sēdi savā kaktā un fiksi rij nost, kamēr tev kāds nav tavu atņēmis.

ps- sveiciens Jūr-autostrādes remontētājiem.pPaldies par TO, ka vismaz gaismu tur ieslēdzāt, jo jūsu gādīgi vilktās no kamieļu izkārnījumiem veidotās dzeltenās sadales līnijas drīz nebūs redzamas pat gaismā (labi, ka jau ziema un ka drīz vairs nebūs gaismas kā tādas, mazāk Kauna...)

650 5.novembris 2019 22:29
5 0 Atbildēt

Kādas ir iespējas ko lieku saredzēt, ja īsti nemāk lietot gaismasierīces? Un kādas, ja braucējs 4/5 savas uzmanības velta (spiests veltīt...) "trāpīšanai" uz ceļa? Šaubu nav, ceļš ir aprīkots pēc labākās sirdsapziņas.Paskat,2019tajā varoņgadā 138 tūkstoši stabiņu ir iepirkti...

kk 6.novembris 2019 17:00
4 0 Atbildēt

Šis diezgan precīzi teikts.

Lielai daļai pajāt, kas notiek aizmugurē, ir bijušas situācijas, viena šovasar. Pa priekšu braucošais laikam sprinteris (kkads busiņš, neatceros), strauji parāva pretējā joslā, jo viņam priekšā, bija kaut kāds noplīsis auto, ok man tas dramatisku avārijas situāciju neradija (esmu jau pieradis pie tādiem lohiem), bet jebkurā gadījumā, tas bus gandrīz ievilka tajā stāvošajā automašīnā, nu ja vins būtu ieskrējis viņā, tad iespējams man būtu nedaudz lielākas ziepes. Nezinu ko tas lohs tur pirmstam darija, ka laikus nebremzēja, bet nu varēja sanākt visādi. Tas noplīsušais auto ari bez avareikām, vnk stāv tur uz cela, pilnīgā pofigā.

Par Jurmalas šoseju arī jāpiekrīt, vakar tieši domāju par to, pēctam, kad redzēju to frontālo sadursmi ap plkst šķiet 14tiem, ziņās gan nekur nemanīju, bet bija iesaistīti vairāki auto, pirmais no abām pusēm saspiests, cilvēki ar asiņojošām sejām utt.

Vispār pa to ceļu braucu ikdienas, un kopš tur ir tas remonts, visādi pigori redzēti. Traki, dažkārt pat paliek bail, jo šie autovadītāji ir reāli bīstami, ceļu uzturētāji arī...

650 6.novembris 2019 21:27
2 1 Atbildēt

Jāa.Šis ir, ka vajadzētu runāt tieši klāstot personīgu pieredzi un stāstīt patiesus gadījumus.Katrs šāds stāsts dara lasītāju gudrāku.Katrs (normāls..) to izdzīvo,bezmaz kā pats būtu tur bijis.Domā- ko "es" būtu darījis.Ļoti noderīgs vingrinājums.Ne es izdomāju, vienā vecā krievulaika grāmatā bija tā rakstīts.

Autors teica- neesot pieklājīgi apsteigt priekšābraucēju,ja tu to dari ar +1km/h.Sākumā padomāju, sak ,ko tu,vecais, te man muldi....Kas "šodien"- tu brauksi tumsā no Siguldas,tev būs pofig un negribi nevienam maisīt, neko nē.Brauc pa labējo joslu, drusku kraties utt, bet esi saskaņā ar sevi.Ko dara "viņš"- pareizi, 5km tev sēž spogulī, braukdams pa kreiso joslu ar tieši ar tiem minētajiem +1km/h...

Apsteigsi vakarā garā/tukšā pilsētā,iekārtosies atpakaļ kreisajā.Ko darīs apsteigtais- tak pie katra sarkanā ar tevi skriesies, visu laiku nonsttopā brauks pa kreiso,precīzi sēdēs tev spogulī,liks tev kko tur "noprast" vai vel sazin ko viņš no tevis grib.Cik reiz- piecas desmit, izlikās, pats nekāds, utt- nee,tas ir simts un divsimt reizes,tā ir Sistēma...

Piem,reku nupat rudenī pa Ziepniekkkalna "šoseju",tur satrēgums 2km, rinda knapi kust.Brauc pa malu 2gab kretiinsportisti- nav ne lampiņas ne kā nav, Nabagi,tāteikt.Vai kaut VIENS no tās rindas, tos apsteidzot, parādīs "savam" mugurējajam kkādu zīmi,vismaz kaut/ko ??

Trīs dienas vēlāk- jaunās virāžas uz j-šosejas.Tumšs ka dsā.Atkal spiritists minās.Pofigā, bez nekā.Kaut VIENS no tiem,atvainojiet,priekšābraucošajiem lohiem tev kko parādīs? Nē, ok, "man" nevajg, es tipa pats redzu, man "spīd" tālāk par priekšābraucēju.Bet- es parādu TO, kas no "manis" tajā vietā un tajā brīdī cilvēciski tiek prasīts.Kāpēc nerāda tie tur daudzi "citi"- da tapc, ka NAV viņiem tas mācīts.Katrs par sevi,nožļembājājam to savu gamburgeri,aizmiedzam acis,noraujam Zobu un tik maucam tālāk.

kk 7.novembris 2019 5:59
2 0 Atbildēt

Jā visādi braucēji redzēti, cik ir tādu, kas palielina braukšanas ātrumu, kad vēlies viņus apdzīt, cik ir tādi, kuri brauks pa priekšu kaut ko tur marinēs, bet apdzīšanu neatvieglos, lai gan iespējams pat saprot, ka "maisās".

Domaju, tur pie vainas kaut kādas psiholoģiskas novirzes, jo nu Latvijā ir cilvēkiem ir diezgan izteikti zems pašnovērtējums, kompleksi utt. Un tas viss ir redzams arī kopējā situācijā uz ceļiem, viena grupa cilvēku kaut ko nezin/neprot, otri ar kompleksiem, mācīt neviens neko negrib, un atklāti sakot arī to mācīties gribētāju ir maz, beigu beigās ir tā kā ir - diezgan sūdīgi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti