Ceļu satiksmes drošības kampaņās šogad būs uzsvars uz autovadītāju lēmumiem un paradumiem pie stūres 40

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 1.februāris 2020 10:07

Drošības uzlabošanai uz autoceļiem šogad ceļu satiksmes dalībniekus dažādās informatīvās kampaņās uzrunās par autovadītāju lēmumiem pie stūres un nepārdomātu manevru veikšanu uz ceļa, kā arī par mobilā tālruņa izmantošanas braukšanas laikā sekām, aģentūru LETA informēja Satiksmes ministrijas (SM) Komunikācijas daļā.

Šodien Ceļu satiksmes drošības padomes (CSDP) domnīcā tika prezentētas 2020.gadā ieplānotās ceļu satiksmesdrošības kampaņas.

Valsts policija šogad plāno īstenot informatīvo kampaņu par operatīvo transportlīdzekļu dalību ceļu satiksmē, aicinot autovadītājus ievērot, kādos gadījumos operatīvajam transportam jādod priekšroka. Tāpat Valsts policija šogad nolēmusi uzrunāt un informēt par ceļu satiksmes noteikumu ievērošanu tos autovadītājus, kuri par administratīvajiem pārkāpumiem ceļu satiksmē sodīti jau vairākkārt. Statistika liecina, ka tādi ir 85% autovadītāji. Tāpat iecerēts radio ar informatīvām reklāmām atgādināt par ceļu satiksmes drošību saistītām tendencēm, piemēram, ziemā aicinot ievērot distanci un vasarā - braukšanas ātrumu.

Tāpat kampaņās uzsvars tiks likts arī uz saskaņoto paziņojumu izmantošanu savos viedtālruņos, ja noticis ceļusatiksmes negadījums. Satiksmes ministrijā norādīja, ka ap 30% autovadītāju nepārzina vai nevēlas izmantot mobilā saskaņotā paziņojumā iesniegšanas iespējas, lai gan tas samazina laiku no negadījuma pieteikšanas līdz lēmuma pieņemšanai un zaudējuma atlīdzības iegūšanai. Tāpēc Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (LTAB) jau martā sāks kampaņu "Mobilais saskaņotais paziņojums". Tādejādi satiksmes dalībniekiem tiks atgādināts arī par pareizu un atbildīgu rīcību pēc ceļu satiksmes negadījuma.

Savukārt VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) šogad īstenos kampaņu par ātruma ietekmi uz ceļu satiksmes negadījumu sekām, autovadītāju lēmumiem pie stūres un manevru veikšanu. Statistika apliecina, ka nepārdomāta manevru veikšana ir viena no lielākajām problēmām, kam sekas ir liels bojāgājušo skaits, norādīja ministrijā. Šogad plānots sabiedrību izglītot par tādiem manevriem uz ceļa, kā transporta līdzekļa apgriešanās pretējā virzienā, krustojuma šķērsošana, apdzīšana un kreisā pagrieziena veikšana.

VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (CSDD) turpinās jau iepriekšējos gados īstenoto kampaņu pret braukšanu dzērumā, vēršot uzmanību arī uz cita veidu apreibinošo vielu lietošanu un neaizmirstot atgādināt arī gājējiem, velobraucējiem un elektrisko skrejriteņu lietotājiem par sekām un atbildību, pārvietojoties reibumā. Satiksmesministrijā norādīja, ka atbilstoši VP apkopotajai informācijai, 2019.gadā reidos pieķerti 3733 vadītāji, kuri pie stūres bija sēdušies reibumā, tas ir par 5% vairāk nekā 2018.gadā.

Tāpat CSDD šogad iecerējis kampaņu pret mobilo iekārtu lietošanu braukšanas laikā. Lai gan 75% autovadītāju uzskata, ka mobilās iekārtas lietošana traucē pilnvērtīgi vadīt automobili, viņi turpina zvanīt, rakstīt ziņas vai lietot internetu, atrodoties pie stūres. Valsts policija 2019.gadā ir sodījusi 5191 vadītāju par mobilās iekārtas lietošanu pie auto stūres.

Turklāt plānots turpināt iesāktās drošas braukšanas konsultācijas Biķernieku trasē un citviet Latvijas reģionos. Bezmaksas drošas braukšanas nodarbību pieprasījums, kā arī pozitīvās atsauksmes liecina, ka praktiskā apmācība drošā braukšanā ir bijusi noderīga. Plānotais motociklu vadītāju skaits konsultācijās Rīgā ir vismaz 270, bet autovadītāju skaits konsultācijās Rīgā un reģionos varētu būt vismaz 650.

Šī gada maijā autoklubs LAMB plāno sabiedrību informēt par skrejriteņu pārvietošanās riskiem un nosacījumiem pēc tam, kad būs stājušās spēkā izmaiņas likumdošanā. 

CSDP domnīcā piedalījās arī Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) pārstāvji, kuri iepazīstināja ar sagatavotajiem priekšlikumiem projektam, kura mērķis ir informēt ceļu satiksmes drošības politikas veidotājus par "Vision Zero".

RTU 2020.gada decembrī Rīgā plāno rīkot starptautisku zinātnisko konferenci "Vision Zero for Sustainable Road Safety in the Baltic Sea Region". 
 

 
Visi komentāri
 
uupis 1.februāris 2020 12:34
0 27 Atbildēt

Wow - statistika ir nepielūdzama.

85% šoferu tiek sodīti vairākkārt. Tātad tas parāda attieksmi pret noteikumiem. Savukārt Vernons un 650 domā ka ja viņi nepārkāpj tad visi šoferi arī nepārkāpj.

650 1.februāris 2020 16:12
5 1 Atbildēt

vai TEV tomēr nepieleca vakardienas saruna ??? Ļoti vēlies turpināt iepriekšējajā gultnē ?

Kāda tev daļa ,ko Es domāju un vai esmu Tevi pilnvarojis to darīt zināmu Sabiedrībai ??

uupis 2.februāris 2020 6:33
1 6 Atbildēt

Ar savu demagoģiju tu neko nevari izdarīt statistikai. Tā kā nāksies vien pieņemt ka esi pārkāpējs!

uupis 1.februāris 2020 12:36
2 6 Atbildēt

Dzērājšoferu daudzums - uhhh...

2019.gadā reidos pieķerti 3733 vadītāji, kuri pie stūres bija sēdušies reibumā, tas ir par 5% vairāk nekā 2018.gadā.

Mobilie pļurkstētāji - uhhh....

Valsts policija 2019.gadā ir sodījusi 5191 vadītāju par mobilās iekārtas lietošanu pie auto stūres.

Un šādi skaitļi ir kas - tas ir vai nav apdraudējums satiksmes drošībai?

hsm 1.februāris 2020 15:38
8 2 Atbildēt

Stulbeni, ko tu te tirinies?

Kurš tad saka, ka tevis nosauktie cilvēki nav apdraudējums satiksmes drošībai? Kādēļ tu vispār ko tādu jautā?

Manuprāt tev tajā šaurajā pierē kaut kas smagi ir sagājis uz īso.

uupis 2.februāris 2020 6:35
0 5 Atbildēt

A tev nav uz īso? Ja reiz attaisno satiksmes drošības apdraudētājus?

hsm 3.februāris 2020 10:27
4 0 Atbildēt

Kur es viņus attaisnoju vecais metēj?

Cik daudz tu savā mūžā esi izdzēris, lai tik stulbs būtu?

Rr19 1.februāris 2020 17:41
4 0 Atbildēt

Kurai kategorijai Tu sevi pieskaitīji?

uupis 2.februāris 2020 6:42
0 3 Atbildēt

Par kādām kategorijām jautā?

Rr19 2.februāris 2020 16:01
3 0 Atbildēt

Par tiem pārkāpējiem un ideālajiem. Tavā skatījumā te visi ir pārkāpēji un to atbalstītāji.

uupis 2.februāris 2020 16:12
1 5 Atbildēt

Esmu teicis kaut ko, ka kāds ir ideāls? Es vienmēr saku, ka gājēja dzīvība ir svarīgāka. Gājējs nav un nevar būt drauds satiksmes drošībai. Tie kas apgalvo pretējo sāk stāstīt ka auto bleķi ir svarīgāki par cilvēka dzīvību.

Vernons 1.februāris 2020 13:03
6 7 Atbildēt

33 gadu garumā tiek kultivēts kolektīvs noziegums! Un Jūs patiesi domājat, kad Jums prāts un varēšana pietiks to labot?

650 1.februāris 2020 16:18
7 1 Atbildēt

Statistika nepielūdzma- vakar tumsā ir notriekti 2 gājēji purvciemā, 1 gājējs imantā.Bet reāla info par šo notikumu apstākļiem vienkārši NAV.Kā, kādā veidā un kāpēc tas notika.Kāda mācība,kāda koncepcija, kas jāievēro, lai turpmāk tā nenotiktu.Tā vietā autovadītājus aicina uz cirku- kur KLAUNI sniegs kārtējo Priekšnesumu.Protams, par pašu autovadītāju (LOHU) naudu.

Vernons 1.februāris 2020 17:52
7 16 Atbildēt

Motivācija var būt tikai viena. Katrs ar savu rīcību garantē sev drošību! Tas nozīmē ka Gājējs vienmēr ieraugāms! Gājējs nekāpj uz brauktuves, iekāms auto, vai mocis nav apstājies! Ar galīgi aplamu ideoloģiju neko nevar panākt! Gājēju palaist ir Kultūras jautājums! Lai gājējs rada apstākļus sevi ieraudzīt un Cieņa pret Viņu būs acīm redzama. Gājējs neciena sevi un kustības drošību, tādu neviens nenosargās!

Tad kad līst lietus, lietussargu lieto! Tad kad krēslā, vai tumsā Gājējs vēlas škērsot ielu, lai Lukturi kātā nēsā! Kabatas lukturi nopērkami visos kioskos!

uupis 2.februāris 2020 6:37
0 6 Atbildēt

Tu no sākuma vesti uzvelc, kad no mašīnas izkāp.

uupis 2.februāris 2020 16:14
0 6 Atbildēt

Cik šmigotāji sestdien 01.02.2020. noķerti? 20 gab!!! WTF? Un tas saucas kā - satiksmes drošība?

hsm 3.februāris 2020 18:34
4 0 Atbildēt

Vienu es nesaprotu? Tu esi iauto sponsorēts trolis, vai vienkārši stulbs āzis?

Iekopē šeit kaut vienu postu kur kāds aizstāv dzērājšoferus, vai tamlidzīgos!!! Kaut vienu piemēru šeit ieliec!

Kas attiecas uz gājējiem, tad acīm redzot tiem pat nav jālieto alkahols, lai tie darītu muļķības, protams ne visi, bet mazākā daļa viennozīmīgi pat neapzinās kur atrodas, stulbi ka tādi gājēji vel izdomā vadīt automašīnu, lai gan no otras puses varbūt paliks gudrāki..

uupis 4.februāris 2020 6:18
0 2 Atbildēt

Autovadītājs vaino gājēju, ka tas nepārliecinās, pirms šķērsot ceļu, lai gan šoferim ir jāsamazina ātrums un jālaiž gājējs. Savukārt gājējs met akmeni šoferu dārziņā - paskaties cik no jums brauc pālī. Un atkal - gājējs ir stulbenis, trollis un apdraudējums satiksmes drošībai... Kaut kāds vienvirziens un pašaurs jums tas redzes loks. Jūs pieskaitat sevi pie šoferiem pat tad, kad esat gājējs.

uupis 4.februāris 2020 9:54
0 2 Atbildēt

Gribēji piemēru?

Lūdzu: iauto.lv/pie-stures/po...opeda-vaditajs

topinambūra posts – nu kas tas ir 0.02%, tas nekas nav, tātad tā nav problēma.

Vēl viens piemērs – pāgājušā gada akcija "Strauja sirds, kājas lēnas" – 33% gadījumu vainojami gājēji, tātad 67% vainojami vadītāji, bet akcija bija orientēta uz mazāko pārkāpēju daļu, savukārt lielākā vainīgo daļa iztiek bez uzmanības pievēršanas!

uupis 2.februāris 2020 12:51
1 5 Atbildēt

Cik ātrumpārkāpēji, un cik par šmigu?

httpsstwitter.com/Valsts_polici...058835969?s=19

rx 1.februāris 2020 18:32
0 4 Atbildēt

Kopš uzliku nu jau otro Led bāru, redzu visus un visi redz mani!

xr 4.februāris 2020 16:24
2 0 Atbildēt

Tik skaties, ks vienu dienu tev dirsā to led bāru neiebāž un caur rīkli neizvelk laukā

JurisKreicbergs 1.februāris 2020 19:59
0 0 Atbildēt

Gan saprotot, ka tādas nianses formālā rakstā nelasa un nesaskata, redzu, ko Domnīcā nav izdevies pateikt tā, lai saprastu pilnīgi skaidri - RTU nav mērķis informēt ceļu satiksmes drošības politikas veidotājus par "Vision Zero". Ne tikai satiksmes drošības veidotāji, bet arī drošības entuziasti ir sen jau informēti par Nulles vīziju. Mērķis ir apzināt un pārrunāt reālus ieviešanas ceļus un sagatavot jēgpilnu konferenci. Ceru, ka sadzirdot arī iAuto aktīvi diskutējošo kopienu, gan varbūt labāk kādreiz klātienē.

Vernons 1.februāris 2020 21:25
2 7 Atbildēt

Ja patiesi tāda vēlēšanās būtu ceļu policijai, CSDD, kustības organizatoriem un vēl kādam kam tas rūp, tad sen tāda būtu notikusi! Nerūp! Nerūp arī Satiksmes Ministrijai.

650 1.februāris 2020 21:55
3 2 Atbildēt

Protams, ka priekš am, lai veiktu savus TIEŠOS IKDIENAS pienākumus (dažkārt jau pašos pamatos no visādiem tur bužetiem un fondiem apmaksātus), dažām "institūcijām" ir vēl obligāti jāizvērš papilu Akcijas un Kampaņas.Jo- kad cilvēks ieņem Posteni un veic tam paredzēto ikdienas darbu, tad viņam galva ir aizņemta.Toties, tikko kā viņš ienāk kādā tipa Domnīcā, tā tur uzreiz uzsāk Domāt.Jā.

Vakarvakarā Rīgā sabraukti 3 gājēji.Nupat bija iA raksts par Pārejām.Lūk ,reku foto, šādi te ir "horizontāli/nomarķēta" viena pāreja uz galvenās ielas Zimbabvē:

Bet reku šitā ir "marķēts" tepat Rīgā, 2020tā gada 28.janvārī,pie Mūkusalas app-ļa (Mahima, nupat 3milj nopelnījušās RS sabratrans Pietura,RigaPlaza,Biroju ēkas,Veikali,utttttt), viss akurāt uz MAĢISTRĀLĀS ielas:

Jo cien.Domnieki ielika CSN pantā frāzi "un (vai)"- kuras patieso nozīmi tagad neviens ne zinātnieks ne nabagmājas pētnieks ne pat vidēji turīgs jurists nespēs pierādīt.

Vēl mums ir viens LU Profesors, kurš vadīja valsts mēroga zinātnisko x-perimentu, 2019tā gada rudenī dažās vietās uz asfalta uzradās mistiskas figūras.Ta ne grafiti, ne ta ne bērnu zīmējumi- kaut kāds neizsakāmas izcelsmes veidojums.Zinātniski latviskā terminoloģijā izsakoties- Suuds.Bet nē- izradās tas ir Drošībai un pat ir tikuši izveikti nopietni procentuāli Pētījumi.Cerams,aka ne jau par (balto) Velti.Te jau nav kaut kāda tur Ķīna, pie mums par katru labu Darbu pienākas arī laba Alga.Lūk- skaties.lv/auto/latvija-...stamam-vietam/

Te reku viena no šim Svarīgajām vietām- Spuņņņciems, Latvija.Fotogrāfēšanas Akts ticis izveikts 2019tā gada septembrī.Kāredzams, cien.Profesora vadībā ir ticis radīts ne tik ka pats Zīmējums- tur skaidri noprotams, ka pie vienām radīšanas sāpēm ir rūpīgi izstrādāts arī kāds tāds speciāls īpašas brauktuvei paredzētas krāsas sastāvs.Ar parastu krāsu tādu meistardarbu tak neiesi gleznot- tapc Šī krāsa speciāli izstrādāta no Dabiskām vietējajām izejvielām (nano-suu-diem).Ja kāds netic- aizbrauciet paskatīties,cik skaisti šis veidojums (tā dabiskais atlikums) izskatās šodien (pēc 3 mēn spraiga Darba..) un kā tas tur pilda savus tos t.s. cēlos Pienākumus.Jā.

Rr19 2.februāris 2020 0:11
1 0 Atbildēt

Pie tām abām Spuņciema pārejām blakus iet ceļi uz privātmājām,kuri ir labi apgaismoti,bet pāreju apgaismot laikam nebija ieplānots,vismaz pa laternai pie katras.

650 2.februāris 2020 16:56
1 1 Atbildēt

Nemaz pat īsti par apgaismojumu runa- bet par to, kā tas zīmējums izskatās šeit uz foto (drusciņ sagrozītā izskatā,dēļ kā ir nedaudz vairāk saprotams) un KĀ tas izskatas reāli uz ceļa.Turpinam tērēt naudu par suudiem un cītīgu ikdienas darbu aizstājam ar akcijām, kampaņām un tamlīdzīgiem varoņdarbiem.Vislabāk, ja vēl ar papildu "tāmi".Tur vel varetu pajautāt, pa kurieni tas ceļu šķērsojušais pār-gājējs tiek "ieplānots" ka viņš dosies tālāk.

Dpuse 2.februāris 2020 17:17
0 0 Atbildēt

Mūspusē autovadītāji ir tik meistarīgi, ka prot krustiņdūrienā izšūt uz asfalta. Vismaz 3-4 reizes 1 minūtē, mašīnām braucot pretējā virzienā, tās precīzi pabrauc viena otrai garām kā saliktas kopā sviestmaizes un garāmgājējs uz ietves paliek šīm 2 mašīnām pa vidu. Tas ir lēmums vai paradums? Tā ir kampaņa?

Sandra 3.februāris 2020 8:09
3 0 Atbildēt

Arī gājējus vajadzētu sodīt par ielas šķērsošanu, kur nav gājēju pārejas. Un noteikti par atstarotāju nelietošanu!!!

ZZZZ 3.februāris 2020 9:16
2 1 Atbildēt

Visiem principā ir telefoni ar iebūvētiem led kree lukturīšiem. Ja ejam līdzi teh progresam izmantojam šo iespēju. Šķērsojot brauktuvi, pavēršam šo gaismas avotu pret savām melni pelēkajām drēbēm. Iespējams tas padarīs jūs redzamus adekvātu transporta līdzekļu vadītāju acīs

gunbox 3.februāris 2020 9:56
0 1 Atbildēt

Vakar sastapos ar vienu no fūrēm pieņemto paradumu. Parādīt signālu, ka var dzīt un tā vietā, lai pabrauktu uz malu, lai no risēm nešļāktos ūdens apdzinējam stiklā, brauc tieši pa risi. Un tā jau ir kurā reize, ka ar šo paradumu sastopos. Kaut kā liekas, ka cilvēks, kurš dubultā kārtojis braukšanas eksāmenu ir tā kā ar lielāku cerību būt augstākam IQ, bet kā pieredze parāda, tādi paši dunduki, kā lielākā daļa nopirkušo tiesības.

ZZZZ 3.februāris 2020 10:32
0 0 Atbildēt

Pa signālu rādīšanu lai dotu iespēju apdzīt, no pieredzes sapratu, ka tā NAV jādara. Parasti šie nevarošie apdzīt, kamēr viņiem apziņa pamostās vai sakārtojās, uz ceļa situācija ir izmainījusies... Vienkārši turos pēc iespējas cieši labajai brauktuves malai klāt lai aizmugurē esošais pats redz situāciju priekšā.

Jā rises veidojās jau uz renovētajiem ceļiem. Nesaprotu tos kas brauc pa tām sliedēm kā tramvaja vadītāji Ūdens samazina saķeri, bremžu sistēma slapja, palielināts degvielas patēriņš. Nu par cieņu pret citiem jau nerunājot. Ps rises lēnāk veidotos

Ssh 3.februāris 2020 10:16
0 0 Atbildēt

Neko nemanīju par pareizu ceļu bedru apbraukšanu varbūt pie katras bedres zīmes jāuzliek pa kuru pusi apbraukt?

650 3.februāris 2020 18:37
2 0 Atbildēt

Lai kārtējoreiz nebūtu pa tukšo muldēts- lūk, šādi izskatās "šodien..." augstākminētā "ļoti Svarīgā" gpāreja Spuņciemā.Kā redzams, tas mistiskais brīdinājuma piramīdas zīmējums tur ļoti labi izskatās un nepa-guris pilda savu sākotnējo uzdevumu.

Kā arī- skaidri saprotams, ka svarīgajiem gp šķērsotājiem ir pilnīgi pamatota pieeja šai pārejai.Viņi uz tās uzkāps pa taisno no meža biezokņa (kopā ar Kurmi- kura garadarbs turpat arī redzams...) un (noteikti) tālāk turpinās to savu uzvarasgājienu Csn paredzētajā kārtībā.Jā.

uupis 4.februāris 2020 6:28
0 4 Atbildēt

Atkal - 650 jauc satiksmes noteikumus ar ceļu uzturētāju līkrocību. Satiksmes noteikumi ir jāizpilda tā kā rakstīts un ja ceļu uzturētājs tā ir sazīmējis un sastādījis zīmes un strīpiņas, tad ar pretenzijām pie viņa. Noteikumi ir jāizpilda vienmēr, lai cik stulbs nebūtu ceļu uzturētājs.

hsm 4.februāris 2020 16:29
3 0 Atbildēt

Nu Tu esi mudaks, citi te nešas rast problēmas risinājumu, tu tikai par savu csn pildīšanu.

Kādā jomā strāda? Viennozīmīgi ir skaidrs, ka tur nevajag daudz prāta....

650 5.februāris 2020 0:37
1 0 Atbildēt

uupis, es te neko netaisos Jaukt.Runa 1kārt ir par morāli un par to, vai tiešām "viss iespējamais" tiek plānots un darīts tā lepni izziņotā cēlā mērķa- drošības- labad.

Tā nav tikai ceļu uzturetāja līkrociba- tas ir kopējās nodokļunaudas šķērdēšana.Ikdienas (normālo, akūti nepieciešamo) darbu aizstājot ar akcijām un kampaņām.Ar fufeli atklātā tekstā.Ar nepārbaudīšanu,

nesekošanu un atbildības neprasīšanu.Ar klaju bezsaimnieka nolaidību.Ar TĪŠU formulējumu putras radīšanu dokumentos. Atceries to šedevru- "un (vai)" = žetonu un prēmiju tam, kurš šo tagad suudu spēs "iztulkot un piemērot".

Tieši TĀPĒC tagad mums itin braši "VAR BŪT" kaut visa pilsēta bez gpāreju baltajām līnijām.

Āfrikā un šveicē ceļ un būvē un krāso- bet mēs siekalojamies uz tiem foto un sakām "un (vai)".

Tiek darīts viss iespējamais,lai rezultātā nebūtu nedz vainīgo, nedz kāds par kaut/ko vispār atbildētu.Domnīca "domā", bet tas ikdienas drošības darbs ir vienkārši podā nolaists.

uupis 5.februāris 2020 22:57
0 0 Atbildēt

Ok. Iesniegums Linkaitim, lai maina uzturētāju decentralizāciju un atestāciju.

Maris 3.februāris 2020 21:41
2 0 Atbildēt

Gājējus jāsoda ka viņi iet aizmiguži vai nezin kur iet

Braucējs 4.februāris 2020 11:21
2 0 Atbildēt

Ceļus sataisiet!Motivatori!Par ko nodokļi tiek maksåti!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 8

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti