Lai pilnveidotu satiksmes organizāciju un uzlabotu drošību gājējiem un velobraucējiem, Rīgas domes Satiksmes departaments sācis darbu pie neregulējamo gājēju pāreju satiksmes drošības uzlabošanas, aģentūru LETA informēja departamentā.
Plānots, ka gājēju pārejas tiek aprīkotas ar norobežojošajiem elementiem un brauktuves konkrētajās vietās tiks sašaurinātas, padarot tās ērtāk un drošāk šķērsojamas gājējiem un velobraucējiem. Darbs jau sākts Mārupes ielā, Kurzemes prospektā, Kalnciema ielā, Dzelzavas ielā, Braslas ielā, Bāriņu ielā un Bebru ielā.
Savukārt, lai no Vanšu tilta ērtāk nokļūtu centrā, sākta neregulējamas gājēju pārejas izveide Citadeles ielā pie Krišjāņa Valdemāra ielas. Paredzēts, ka rezultātā gājēji un velobraucēji no Vanšu tilta ērti un droši varēs šķērsot Citadeles ielu, kura būs aprīkota ar norobežojošajiem elementiem, apzīmējumu un ceļa zīmēm.
Tāpat turpinās darbs pie apmaļu nolīdzināšanas, lai gājēji ar kustību traucējumiem, māmiņas ar bērnu ratiem un velobraucēji varētu ērtāk pārvietoties.
Iedzīvotāji par nepilnībām infrastruktūrā var departamentu informēt zvanot uz bezmaksas tālruni 80003600 vai vietnē "www.veloslazdi.datuskola.lv".
Par "veloslazdiem" tiek uzskatītas vietas, kas traucē velobraucēju ērtu un drošu pārvietošanos - bedres, apmales, šauras un nepārredzamas vietas un tamlīdzīgi.
iAuto saistītie raksti:
- Apdraudējums drošībai - gājēju pārejas uz divu joslu ceļa bez luksoforiem (+ VIDEO) https://iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/30733-apdraudejums-drosibai-gajeju-parejas-uz-divu-joslu-cela-bez-luksoforiem-video
- Bīstamākās gājēju pārējas Rīgā ir uz Lubānas ielas (+ VIDEO) https://iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/33866-bistamakas-gajeju-parejas-riga-ir-uz-lubanas-ielas-video
Kurš ir tas cirvis kam ienāca prātā uz Citadeles ielas pāreja? Tur burtiski pārdesmit metrus nostāk no Valdemāra ielas ir regulējama pāreja! Tas pamuļķis, kas šito izdomāja kaut reizi ir bijis tur un paskatījies, kas tur notiek pīķa stundās? Tas vēl vairāk palēlinās auto tikšanu uz Vanšu tilta. Kārtējo reizi pierāda, ka satiksmes departaments ir bars ar idiotiem.
Spilgts piemērs no Imantas par ko nesen bija sižets Bez Tabū, šķiet. Zentenes iela gals pie Anniņmuižas bulvāra. Mašīnas novieto abās pusēs, ka rodas grūtības izbraukt. Bet tā vietā, lai paplašinātu uz zālājā rēķina vienu pusi ielai, lai izveidotu ko līdzīgu, kas ir nedaudz tālāk (kabata), iespraudīs zīmi "apstāties stāvēt aizliegts". Jo tā acīmredzot ir vieglāk un viss ko viņu 0 kompitence spēj izdomāt...