Rīgā uzlabos neregulējamas gājēju pārejas 11

 

Foto: Ekrānbilde no Google/maps

Nozare.lv | 25.maijs 2020 12:23

Lai pilnveidotu satiksmes organizāciju un uzlabotu drošību gājējiem un velobraucējiem, Rīgas domes Satiksmes departaments sācis darbu pie neregulējamo gājēju pāreju satiksmes drošības uzlabošanas, aģentūru LETA informēja departamentā.

Plānots, ka gājēju pārejas tiek aprīkotas ar norobežojošajiem elementiem un brauktuves konkrētajās vietās tiks sašaurinātas, padarot tās ērtāk un drošāk šķērsojamas gājējiem un velobraucējiem. Darbs jau sākts Mārupes ielā, Kurzemes prospektā, Kalnciema ielā, Dzelzavas ielā, Braslas ielā, Bāriņu ielā un Bebru ielā.

Savukārt, lai no Vanšu tilta ērtāk nokļūtu centrā, sākta neregulējamas gājēju pārejas izveide Citadeles ielā pie Krišjāņa Valdemāra ielas. Paredzēts, ka rezultātā gājēji un velobraucēji no Vanšu tilta ērti un droši varēs šķērsot Citadeles ielu, kura būs aprīkota ar norobežojošajiem elementiem, apzīmējumu un ceļa zīmēm.

Tāpat turpinās darbs pie apmaļu nolīdzināšanas, lai gājēji ar kustību traucējumiem, māmiņas ar bērnu ratiem un velobraucēji varētu ērtāk pārvietoties. 

Iedzīvotāji par nepilnībām infrastruktūrā var departamentu informēt zvanot uz bezmaksas tālruni 80003600 vai vietnē "www.veloslazdi.datuskola.lv".

Par "veloslazdiem" tiek uzskatītas vietas, kas traucē velobraucēju ērtu un drošu pārvietošanos - bedres, apmales, šauras un nepārredzamas vietas un tamlīdzīgi.

iAuto saistītie raksti:

 
Visi komentāri
 
oki 25.maijs 2020 14:12
2 2 Atbildēt

Vanšu tilts velosipēdistiem būtu jāšķerso pa brauktuvi, jo šaurās gājēju joslas ir vēl sašaurinātas ar pagaidam norobežojumiem un tur viens kārtīgs satiksmes ānuss. Tad vēl daži velobraucēji ir tik neaptēsti, ka tiltu šķērso pret spalvu un pie tilta kājām kur ir aklā zona, arī neskatās panorāmas spogulī un bieži vien tur ir konfūzi, ka divi liekas viens otram virsū.

gunbox 26.maijs 2020 10:46
1 0 Atbildēt

Velosipēdistus vispār Rīgā vajadzēja novirzīt tikai pa ietvēm. Joslas ir par šauru, lai tur vēl ar velo līstu iekšā un satiksmi čakarētu. Un daudz vietās tieši ietvi tuvāk braucamai daļai būtu jāiezīmē ar velo zonu. Vietas tur ir gana. Bet redz velosipēdistiem ir jāsteidzas. Viņiem arī pie sarkanās gaismas nav laika gaidīt.

uupis 27.maijs 2020 12:13
0 0 Atbildēt

Vot šitie bezsmadzeņu radījumi, kuri nespēj saskatīt elementāras lietas mani tracina…

Tad, kad kritiskā masa PIEPRASA veloinfrastruktūru tad šitādi auni, šoferī ķērc – nafig jums viņu vajaga, līdzekļu izšķērdēšana…

Un paiet nedēļa – šoferis kurš koruptīvā ceļā nopircis tiesības sāk visiem klārēt ka velo uz ielām ir slikti un nepieņemami…

Šoferim ir PIRMAJAM jāstāv rindā pie RDSD durvīm un jāpieprasa tiem RDSD tirliņiem, lai aizvāc VELO no ielām un tak uztaisa viņiem savu infrastuktūru!!!

Krotow 26.maijs 2020 18:44
0 0 Atbildēt

Vanšu tilts būtu daudz mazāks pudeles kakls, ja būtu uzbūvēts Ziemeļu šķērsojums. Tie kuri salikušies, jānoveļ malā, lai netraucē salikties nākamajiem.

Freijers 25.maijs 2020 14:31
4 0 Atbildēt

Interesanti, ko viņi tur plāno Kalnciema ielā šaurināt ? No divām joslām taisīs vienu ? FR, kas tur abos galos ir, ar tiem par maz ? Kalnciema ielas pāreju (kas pie kvartāla) varēja tuvāk pieturai pārcelt un neko nevajadzētu čakarēties, bet ar atlikušām neņemties...."Patterns" tagad skaidrs, vispirms uz maģistrālām ielām saradīsies pārejas un tad sāks satiksmi dirsināt, jo kādam slazdi, kādam nepatīk, bet lattes jaunatnei vajag.

iAuto 26.maijs 2020 10:28
0 0 Atbildēt

Tur ir pat trīs joslas

Krotow 26.maijs 2020 18:48
0 1 Atbildēt

Paterns ir izmest pilnīgi visus auto no Rīgas centra 3-4 km rādiusā. Kā pievedīs preces veikaliem, lattes strēbējus nerausta. Vispār vajadzētu šo lietu forsēt un piespiest lattes strēbējus mīties uz tikšanās vietām arī lietū, putenī un -15 grādos. Un ja negrib, dzīt ar pipku. Vienīgi žēl, ka centra skolas un kultūras iestādes panīks. Taču ja jau muļķus māca, tad pa īstam.

imzz 25.maijs 2020 15:57
3 0 Atbildēt

Jādomā, šajā vietā ( Citadeles/Valdemāra ) pāreju nevar izveidot pie pašas Valdemāra ielas, jo tad tie auto, kuri izgriež uz Vanšu tiltu dabūs apstāties uz pašas pārejas, lai palaistu tos, kuri nesas augšā no Kronvalda bulvāra puses. Ja to izveidos gabalu tālāk, tad aiz pārejas līdz izbrauktuvei uz tiltu būs vieta tikai vienam vai diviem auto. Tālāk pāreju nav vērts taisīt, jo pie nākošā krustojuma tikai 50 m tālāk viena jau ir.

Laaciz 26.maijs 2020 8:15
4 1 Atbildēt

Kurš ir tas cirvis kam ienāca prātā uz Citadeles ielas pāreja? Tur burtiski pārdesmit metrus nostāk no Valdemāra ielas ir regulējama pāreja! Tas pamuļķis, kas šito izdomāja kaut reizi ir bijis tur un paskatījies, kas tur notiek pīķa stundās? Tas vēl vairāk palēlinās auto tikšanu uz Vanšu tilta. Kārtējo reizi pierāda, ka satiksmes departaments ir bars ar idiotiem.

Spilgts piemērs no Imantas par ko nesen bija sižets Bez Tabū, šķiet. Zentenes iela gals pie Anniņmuižas bulvāra. Mašīnas novieto abās pusēs, ka rodas grūtības izbraukt. Bet tā vietā, lai paplašinātu uz zālājā rēķina vienu pusi ielai, lai izveidotu ko līdzīgu, kas ir nedaudz tālāk (kabata), iespraudīs zīmi "apstāties stāvēt aizliegts". Jo tā acīmredzot ir vieglāk un viss ko viņu 0 kompitence spēj izdomāt...

uupis 27.maijs 2020 12:14
0 0 Atbildēt

Neviens tev netraucē nomētāt ar iesniegumiem RDSD!

Viedoklis 26.maijs 2020 17:22
0 0 Atbildēt

Rdsd ir nekompetents ceļu satiksmus drošības jomā. Visus atlaist!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti