Kājām gājēji Jūrmalas pilsētas izpildītājiem nav svarīgi, spriežot pēc tā, ka (ne)tiek organizēta gājēju plūsma. Visā Dubultu satiksmes mezgla remontu laikā gājēju plūsma tika regulēta tikai pie Dubultu dzelzceļa stacijas līdz Dubultu prospektam un uz pašvaldības policijas ēkas pusi, kur sēž arī Jūrmalas pilsētas attīstības pārvalde.
Saprotams, ka trīs mēnešu laikā nevar ieraudzīt, ka gājējiem jāiet kur pagadās pa rakumiem, pļavām vtml.
Nav jau daudz ko te teikt, viss redzams fotogrāfijās. Darbus veic uzņēmumi Liktenis un Igate.
Atliek tikai viens jautājums, kāpēc šādi? Kad sāksim organizēt ceļa remontus Jūrmalā vismaz kā Rīgā, kur gājēju plūsma lielākajos ceļa būvniecības objektos tiek skaidri organizēta.
Gājēji paši atrod kur iet, Jūrmala 14.09.2021
Ceļš uz un no Jūrmalas tiesu vai Zemesgrāmatu, Jūrmala 14.09.2021
Vienkārši mētājās, Jūrmala 14.09.2021
Velovadītājs tomēr nevarēja izbraukt, Jūrmala 14.09.2021
Taciņa starp būvmateriālu krautuvi pilsētas centrā, Jūrmala 14.09.2021
Autobuss izlaiž un uzņem pasažierus, Jūrmala 14.09.2021
Saprotu, ka pagaidu autobusa pietura, bet kā tas ietekmē autobusu saraksta kārtību, Jūrmala 14.09.2021
Dubultu satiksmes mezgla remonti, Jūrmala 14.09.2021
Nedaudz jāpieliecas, Jūrmala 14.09.2021
Ļoti zemu jāpieliecas, Jūrmala 14.09.2021
Vienkārši bedre pašā pagaidu autobusa pieturā, kāds pat ir centies norobežot, Jūrmala 14.09.2021
Pagaidu autobusa pietura Dubulti, Jūrmala 14.09.2021
Pagaidu autobusa pietura Dubulti, Jūrmala 14.09.2021
Tagad vismaz ir nobruģēta ietve Lielupes pusē, Jūrmala 14.09.2021
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.
darbu kultūra Jūrmalā ir briesmīga! Paldies ZZS par to!