Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vēlreiz par "trako pirmdienu" uz Latvijas ceļiem - aculiecinieka stāsts 36

 

Foto: Ekrānbilde

iAuto | 18.janvāris 2022 20:18

Tiem, kas pirmdien, 17.janvārī izbrauca Latvijas ceļos, nudien neklājās viegli. Šeit autobraucēja stāsts, kam bija jādodas no Gulbenes puses un Jelgavu un atpakaļ.

Tā nu sagadījās, ka vakardienas braucienu uz Jelgavu nebija iespējams atlikt neraugoties uz Briča brīdinājumiem par gaidāmo laiku. Uz turieni viss ok, Vidzemes pusē sasnidzis, sliedes iebrauktas, 100 km/h var turēt. Apdzīt grūti, īpaši, ja gadās fūre priekšā. Daži kravinieku šoferi skatās spoguļos un redzot, ka aizmugurē kāds iestrēdzis, parāda labo pagriezienu, sak, apdzen droši. Tā arī daru un pasaku paldies draudzīgi uzmirkšķinot ar avārijas gaismām. Citi to nedara, tādēļ apdzīšana neiet tik viegli, arī biezais sniegs reizēm atsit atpakaļ iebrauktajās sliedēs. Tad noskati citu vietu, kur sniegs plānāks un mēģini atkal. Bīstami!. Aiz Siguldas sniega maz, tas piebraukts un izveidojas tāds spogulis, ka braucot 100 km/h un piedodot gāzi, ASR nostrādā. Pie Rīgas un pilsētā viss ok, uz Jelgavas šosejas sauss. Tā nu līdz Jelgavai tieku trīs stundās un priecājos, ka arī vēju vēl nejūt – varbūt Bricis kļūdījies!

Pusotru stundu vēlāk viss izmainījies – vējš griež sniega vērpetes, rausta Rimi karogus, reklāmas stendus. Braucot ārā no Jelgavas, var just, ka ir stipri slidens – pie luksoforiem jābremzē laikus, jāietur lielāka distance. Šķiet, visi to saprot, tādēļ Ozolniekiem izbraucam cauri itin ātri. Pie Rīgas-Jelgavas dzelzceļa līnijas pārbrauktuves gara rinda – dažas mašīnas to pārbrauc, tad kustība apstājas un lēnām, lēnām virzās uz priekšu. Pēc 25 min. gaidīšanas arī es pietuvojos tai tiktāl, ka var saskatīt sarkanās signālgaismas mirgojot – tās deg nepārtraukti, acīmredzot, kontakti savienojušies un pārbrauktuvi šķērso tikai daži drosmīgākie, kas sapratuši, ka tā tehniska kļūme. Redzot, ka situācija nemainās, apgriežos un sāku braukt atpakaļ uz Ozolniekiem. To pašu sāk darīt arī virkne citu autovadītāju un, kā jau nereti, dažiem vajag ātrāk par citiem – tā kāds jauns puisis ar pavecu Audi griež tik ārā no rindas pat neskatoties uz manu pusi. Bremzēju strauji, taču ātrums uz slidenā ceļa rūk lēnām. Par laimi no sadursmes izdodas izvairīties, taču esmu dusmīgs stipri. Vēlāk puisi panākot redzu, ka viņam ir attaisnojums – galvā kapuce un varbūt arī telefons vienlaicīgi jābaksta. Ārpus kapuces robežām redzams vien snīpis, kas grozās uz visām pusēm, taču acis tās nav – to laikam puika nesaprot. Pārbraucu Iecavu un pa Eglaines ielu tieku līdz A8 – šoseja “balta no ledus”, satiksme virzās 50 km/h un lēnāk, vējš pūš tik pamatīgi, ka riteņi nespēj noturēt saķeri un mašīnu nopūš uz nomali. Šoreiz no tiesas priecājos par metāla nožogojumiem, kas paglābs, ja nu kas. Tādas situācijas, kad mašīna tiek viegli pārbīdīta no savas taisnkustības trajektorijas, līdz nobraucamajam ceļam uz Rīgas apvedceļu gadās reizes 3-4.

Pie Jaunolaines var redzēt, ka ne visiem izdodas tik galā ar braukšanas apstākļu izaicinājumu – lūk, viens vieglais Volvo sagriezies uz atsities pret svešas mājas žogu stāv ar degunu pret ceļu, mazliet tālāk kāds cits, spriežot pret norautajām detaļām, pārbaudījis barjeru stingrību. Nobraucot no Jelgavas šosejas uz A5 apvedceļu liksta gadījusies kādai meitenei ar busiņu no preču piegādes firmas – transports sagriezies šķērsām ceļam, taču divi līdzīgi busiņi (varbūt tā pati firma) gatavi sniegt palīdzību. Puiši stiepj trosi un žestikulē, taču var redzēt, ka nekādu tehnisku bojājumu nav un te viss beidzies laimīgi. Es paspraucos garām un dodos tālāk – caur Rīgu braukt neriskēju, tādēļ dodos pa apvedceļu līdz Salaspilij. Pa ceļam šur tur nogāzušies koki, šķiet, vienai uzbraukusi fūre – tā stāv gabalu tālāk ar sadauzītu bamperi. Vietām satiksme virzās vien 20-30 km/h ātrumā, bet arī tad riteņi pa brīdim spolē.

Uz A2 šosejas situācija šķiet ievērojami labāka – vējš pūš vairāk no muguras un, vismaz man tā liekas, saķere ir krietni labāka nekā otrpus Daugavai. Braucu 70-90 km/h un brīnos, ka neviens neseko. Aiz Berģiem ir pirmā avārija – vieglais stāv ar dibenu iespiedies kokos, iespējams, pabijis uz jumta (vējstikls sadauzīts), dažus kilometrus vēlāk vieglais līkumā izskrējis pļavā un nonesis ceļazīmi. Līdz Siguldai tieku ātri, taču tad satiksme apstājas pie Lorupes gravas, labi, ka pēdējā mašīna ieslēgusi avārijas gaismas. Pastāvu minūtes 10, taču satiksme nekust. Tie, kas aizmugurē sāk griezties pa kreisi un Lorupes gravai pārbrauc pa veco ceļu. Arī es tā izdaru un izbraucot uz A2 pretī Viada benzīntankam redzu, ka satiksmi regulē kāds cilvēks, kas vairumu autobraucēju novirza uz ceļu, no kurienes pats tikko izbraucu.

Aiz Siguldas izveidojas gara rinda – kāds autobraucējs baidās braukt ātrāk par 50 km/h, pats malā nebrauc, arī pagriezienu, ka priekšā brīvs un varētu apdzīt nerāda. Tā nu līdz Augšlīgatnei tomēr vairums tam garām tiek un varētu braukt ātrāk. Mēģinu to darīt, taču pārbraucot Līgatnes upītei un uzceļoties kalnā ar 70 km/h, nākas strauji bremzēt – kaut kur tālumā nomirgo policijas signālgaismas, bet rindas aste izrādās ir tepat, pakalna virsotnē. Šoreiz pēdējais autobraucējs pārējos ar avārijas gaismām nepapūlas brīdināt un es jau otro reizi todien spiežu bremzes cerot, ka distances pietiks. Pietiek! Steigšus ieslēdzu avārijas gaismas un redzu, ka tāpat izdara tie, kas man seko. Gaidām minūtes 20, taču satiksme stāv uz abām pusēm. Netālu ir ceļš no kura pa brīdim izgriežas mašīnas. Kāds tur arī iebrauc un es nodomāju – tie laikam vietējie. Taču tad izgriežas balts furgoniņš un vadītājs izliecies pa logu katram kaut ko stāsta. Arī es paveru logu un izdzirdu – brauciet pa to ceļu, avārijas vietai tiek garām un ar līkumu atgriežas atpakaļ uz A2.

Paldies viņam! Tā arī daru un cauri Ķempjiem pēc kilometriem 10 ceļš tik tiešām izved atpakaļ uz A2 pie Ieriķiem. Vēl tikai mazs kuriozs – tā kā navigācijas man nav, pa šo ceļu braucu pirmoreiz un šķietami ilgi, nodomāju, ka esam garām Kārļiem un jau kaut kur pie P20 (Valmiera-Cēsis) netālu no Āraišiem (Amata). Priekšā braucošais nogriežas  pa kreisi, viņam laikam uz Cēsīm (tā es domāju), es pa labi. Nobraucu nepilnu kilometru un apstājos – priekšā atkal nekustīgu mašīnu straume! Avārija arī uz P20? – tas nu ir par daudz! Apgriežos, lai dotos pretējā virzienā uz Cēsīm un apbrauktu arī šo korķi, taču pēc brīža ieraugu apsnigušu uzrakstu „Ieriķi”. Nu man ataust gaisma – tātad biju nogriezies uz A2, tikai pretējā virzienā un piebraucis Rīgas virzienā stāvošajai astei no mugurpuses.

Tālāk viss gludi (gandrīz) – pirms Raunas atkal sakrājusies braucēju virkne. Man liekas, ka ceļš labs – ir stabili mīnusi un balto ledu vairs neredz. Parādu pagriezienu un eju garām, te pēkšņi, samet mani šķērsām – melnais ledus! Mašīnu tomēr savaldu un līdz Smiltenes pagriezienam ar apdzīšanu pārāk neaizraujos.

Gulbenes šoseja ir laba, temperatūra -4, satiksme 90-100 km/h un tas ir ceļa posms, ko atpakaļ braucot paveicu visātrāk. Ieskatoties pulkstenī izrādās, ka atpakaļceļu ar stāvēšanu, gaidīšanu un apvedceļiem esmu pieveicis 5 stundās.

Komentāros šodien pārmet, ka ceļa uzturētāji strādā gausi – man arī likās, ka redzēšu tos biežāk, taču garajā ceļā līdz Jelgavai un atpakaļ sastapu vien trīs mašīnas.

 

 
Visi komentāri
 
Panorāma 18.janvāris 2022 20:36
0 0 Atbildēt

Vakar bijušas 144 avārijas, cietuši 32 cilvēki

Kanibaals 19.janvāris 2022 0:17
1 2 Atbildēt

Tipiska statistika, kad iestājas ziema.

Panorāma 19.janvāris 2022 10:43
0 0 Atbildēt

Tas esot ievērojami vairāk, kā citās dienās

Kanibaals 19.janvāris 2022 13:14
2 2 Atbildēt

Tipiska ziemīga ziema iesākas ar 300 avārijam, šeit uz pusi mazāk. Tas gan kad pusei vēl vasaras riepas.

anoagask 18.janvāris 2022 22:33
6 7 Atbildēt

Ja pie 100kmh spolē, tad ātrums nav atbilstošs ceļa apstākļiem, ja vien tā nav sportiska bezpiedziņa ar ievērojamu zs/kg attiecību

Kanibaals 19.janvāris 2022 0:22
6 9 Atbildēt

》neraugoties uz Briča brīdinājumiem par gaidāmo...turieni viss ok, Vidzemes pusē sasnidzis, sliedes iebrauktas, 100 km/h var turēt. Apdzīt grūti, īpaši, ja gadās fūre priekšā.

Nē nu pāķis, kas pāķis Bricim par spīti jārāda labs sniegums. Ja grūti tad sēdi mājās.

autors 19.janvāris 2022 8:45
7 6 Atbildēt

cik gan infantili var spriest - sagaidīt vienu tādu dienu gadā un braukt uz Jelgavu, lai varētu palielīties ar "varoņstāstu", tā? - nu, nē, taču - braukt vajadzēja tieši todien, turklāt arī laiks (time, ne weather) piespieda, bet tas jau nav stāsts par "desu un purkšķi", ko Tu laikam gaidīji, sorry

Kanibaals 19.janvāris 2022 13:17
5 3 Atbildēt

Iemācies pāķi waze lietot un nebūs pārsteigumi par sastrēgumiem un to astēm. Bet nu jā tas jau par grūtu, ja domas augstāk par desām un purkšķiem netiek.

darklight 19.janvāris 2022 0:33
4 1 Atbildēt

Labs apraksts. Īdētājiem ka tik paīdēt. Kaut gan par to spolēšanu uz 100 km/h nevaru nepiekrist

topinamburs 19.janvāris 2022 5:15
5 2 Atbildēt

Kaut kā mums iekšā sēž velniņš - izbraukt jebkurā gadījumā. Kaut vai nevajadzīgi jāriskē, kaut vai ieguvums ir niecīgas minūtes.

Es pirmdien izvēlējos nebraukt.

PS - Tādā vējā - tur kaisi vai nekaisi, tīri vai netīri, efekts būs tikai 10 m aiz kaisītāja!

iciks 19.janvāris 2022 9:07
18 4 Atbildēt

Neko labu šajā aprakstā neredzēju. Visur dominē - vajadzēja skriet, bremzēju pēdējā brīdī, tomēr izdevās, lai gan varēja neizdoties. Ja laiks sūdīgs un n-tajās vietās tauta sasprūdusi, vai tiešām grūti iedomāties, ka tādas vietas varētu būt vēl?

autors 19.janvāris 2022 10:39
3 0 Atbildēt

rakstā tika aprakstīta objektīva tās dienas situācija, turklāt ar iemesliem kādēļ vajadzēja steigties, riskēt un vispār braukt (mīļuprāt būtu braucis citreiz, ja vien būtu iespējams), bet, ja par labo, tad tiešām cerēju, ka to kāds ieraudzīs - manuprāt, tās bija vismaz 2 lietas - smagais, kurš parādīja pagriezienu, ļaujot sevi bez riska apdzīt un busiņa vadītājs, kurš pastāstīja par apbraucamo ceļu. Vai arī tas slikti Icik?

Rexx 19.janvāris 2022 11:41
7 2 Atbildēt

Pēc raksta secinu, ka esi braucējs, kam ir prasmes un pietiek drosmes "gāzt" pa ledu uz 100. Bet. Tīri matemātiski, šajā maršrutā 100 vs 90km/h , ja būtu iespējams visu ceļu turēt tādu ātrumu, ietaupījums būtu apm. 12 minūtes. Tas tiešām tik būtiski? Jo reālais ietaupījums daudz mazāks. Toties stress apkārtējiem (kaut vai tiem, kurus apdzini), pamatīgs. Tādā nervozā ritmā braucot arī degvielas patēriņš aug. Iespēja nošķilties arī. Jo kāds 50km/h braucējs pa ledu pat nevar iedomāties, ka kāds te ar 100 iet.

P.s. Braucot ar smago, es arī rādu, lai mani apdzen nervozie. Lai tādi neradītu stresa/ avārijas situācijas, apdzenot " uz aklo". Lai kādu citu, kurš neprot izvairīties no pretim lidojošas lodes.

iciks 19.janvāris 2022 12:01
6 3 Atbildēt

Kravas auto, kas rāda pagriezienu es redz nu ļoti bieži, tāpat kā dažādus citādus pozitīvus momentus - palīdz auto izstumt no sniega, piebremzē un ielaiž plūsmā u.tml.

Tas viss ir jauki, bet tas nav nekas tik rets, lai to uzsvērtu kā ko ļoti īpašu.

Tev viss beidzās labi, bet kas notiktu, ja tomēr viss būtu sanācis alternatīvs scenārijs, kas šajā dienā bija gauži ticami? Noteikti jau būtu vainīgi visi citi - uzturētājs, lēnie - tizlie braucēji u.t.t.

Atļaušos apgalvot atkārtoti - man joprojām liekas, ka tika braukts neatbilstoši apstākļiem.

anoagask 19.janvāris 2022 9:23
0 3 Atbildēt

neatliekamie dienesti un donoru orgānu transports būtu derīgi iemesli kaut kur braukt

Rr19 19.janvāris 2022 10:26
5 1 Atbildēt

Neviens starppilsētu autobusu maršruts netika atcelts.

Ezis UK 19.janvāris 2022 9:43
2 2 Atbildēt

Ja ceļus uztur bezatbildigi'atbildigie" kuru ir vairāk par reāli uz cela strādajošajiem un arī viņu algas ir daudz lielākas ,tad par kādi uzturēšanu varam runāt?Izvēlies pareizo ātrumu vai nebrauc,bet nodokļus maksā.Padomju valsts nostāja.

Ezis UK 19.janvāris 2022 9:50
1 2 Atbildēt

Arī komentos vieni valstiskie uzturētaji.Redziet UK algas saņem tikai 8% no iedzīvotājiem,bey Latvijā 17% un saņem neatkarigi no darba.Starpnovadu un starpresoru komisijas un pārējie dienderu kantori.Ir nšcies būt satiksmes mimistrijā tur pūļi kustās imitejot darbību.

!!! 19.janvāris 2022 11:06
18 3 Atbildēt

"Aiz Siguldas izveidojas gara rinda – kāds autobraucējs baidās braukt ātrāk par 50 km/h, pats malā nebrauc";

Uz tāda ledus, kāds bija pirmdien, šis autobraucējs daudziem dzīvību izglāba! Jo pirmdien, vismaz Pierīgā, kur autobusu sāniski pūta vējš pa ledu, pat ar labākajām Goodyear riepām, ātrāk par 40 braukt bija bīstami. Viens lohs mēģināja ātrāk, un jau pirmajā likumā bijā nost no ceļa. Bet daudziem tāpat nepieleca un sēdēja astē, bez jebkādas distances. ar izmisīgu domu, ka tulit apdzīs un pa tīru ledu vales uz sotaku

ZJB 19.janvāris 2022 11:10
8 5 Atbildēt

Virsrakstam jaabuut-Kaa es gribeeju atraak nonaakt pie sveetaa Peetera bet soreiz nesanaaca.

!!! 19.janvāris 2022 11:14
21 3 Atbildēt

"Aiz Siguldas sniega maz, tas piebraukts un izveidojas tāds spogulis, ka braucot 100 km/h un piedodot gāzi, ASR nostrādā"

Un pa tādu spoguli jābrauc uz simts!?! Bezatbildības kalngals. Ja uz 100 spole. tad kas notiek, tad kad ir jābremzē?! Faktiski notiek, tas pats, kas ja auto nebūtu vispār bremžu !!

Hmm 19.janvāris 2022 11:16
3 2 Atbildēt

nez kādēļ man ienāca prātā bieži piesauktais "lēnie braucēji ir bīstamāki par..."

hnm 19.janvāris 2022 22:02
0 0 Atbildēt

ceļa stabu?

650 19.janvāris 2022 12:15
2 0 Atbildēt

Aculiecinieku ziepēs! Stabā,zarā! Kā viņš atļaujas šitā pljuutīt! Muldoņa! Melis!

Vadošie s-ex-perti nesen brīdināja! Nomainiet sētniekus, pielejiet Ūdeni! Sakārtojiet Smadzenes un Sēkliniekus pirms katra izbrauciena!

Lēnie,ātrie, simt/divsimt,Jā.Bet modernās ceļu tīrīšanas takstikas un stratēģijas "izstrādātāji" gavilē.Drošvien pēc smirdīgās ziemas būs kārtējais raksts- kā varonīgi 26/8 ticis kaisīts/laistīts.Uhh.Ahhh.Vajag "iepirkt/atkakal".Jā.

Vadoišie RIEPU x-perti un ķenerīgi zaglīgie ķiķīniešu suuuudu tirgotāji (kā jau parasti) "šādos" laikaapstākļos nav dzirdami.Secinājumi un/vai rekomendeācijas nākotnei te nesekos.Negaidiet.Nee.Jā.

Lohs parasti pārtop par "autovādītāju TAD, kad viņam nav izvēles braukt/nebraukt.Kad viņam vienkārši IR jābrauc. Neskatoties ne uz citiem lohiem, ne uz diennakts un/vai gada laikiem.Jā.

Kanibaals 19.janvāris 2022 13:28
2 2 Atbildēt

Brauc, bet netēlo rallistu, rēķinies ar satiksmi. Ziema atkal pārsteidza visus nesagatavotus. Zarā

Latvietis 19.janvāris 2022 16:48
1 1 Atbildēt

Pūt Vējiņi Tās MuļķaDesas nost no ceļa! Lohiem Lohu Problēmas.

Latvietis 19.janvāris 2022 21:52
2 2 Atbildēt

Autoram - uzslava. Labs raksts.

Nu un ko man darīt, ja braucot pirmdien pie 50, piespiežot paātrinājuma pedāli, 4robā, izspolē velkošie riteņi, braucot pat ar bezmotoru benzīna? Pārejas brīdī uz piekto? Uz 60 tomēr tīri labi auto turējās uz Jelgavas šosejas tai vakarā pat ar Eiropas tipa ziemenēm⁴.

4) - 2010.gada ražojums(eurowinter), zinu, zinu, bija jāizmet jau 5 gadus atpakaļ...

ZZZZ 20.janvāris 2022 9:59
0 0 Atbildēt

Rexx

??? Kā tu zini kas tev tur aizmugurē fūrei pielipis/piesūcies? Pieredzējis vadītājs??? vai drīzāk kāds/kāda, kura uzskata ka kontrolē situāciju tur pakaļā vērpetēs kuļoties...Jo redz gudro gurrū padomu, ko tu tur velcies, iespaidā ir tā fūre par katru cenu jāapdzen

Tag skaties situāciju, tu redzi augstu/tālu, pretim nenāk. Parādi to ne laimīgo zīmi apdzen mani. Iespējamms ka viņš/viņa to nesaprot/nepamana. Tad sāk domāt analizēt, tad sāk apdzīt/uzņemt apgiezienus/variātors-automātiskā transmisija...Un kad tas jau viss ir noticis, izbraucot no kravinieka aizvēja, vēl neiet tas vāģis uz priekšu kā cerēts BET pa to laiku jau pretimbraucošā situācija jau ir izmainījusies...TU rādi arī kreiso signālu-neapdzen?

zz-top 20.janvāris 2022 10:10
1 0 Atbildēt

Man ir gadījies, ka smagais parāda kreiso signālu - nē, tagad nav droši un tad arī labo - ir ok, vari apdzīt. respect!, ir gadījies, ka tumsā uzmetu ar tālajiem - var apdzīt?, un man atbild ar pagriezienu - dari to!, protams, ne vienmēr, jo arī pie smago stūres var būt puņķains tīnis, kas, varbūt pusgadu tik pie stūres

ZZZZ 20.janvāris 2022 11:43
0 0 Atbildēt

Ja nu tas tīnis tur pie tās fūrs stūres nokļūs, viņš brauks labāk, kā dažs labs/nelabojams pensis. No pieredzes tīņiem tiek grūtākie sarežģītākie reisi...GB, NO, SE

zz-top 20.janvāris 2022 11:51
0 0 Atbildēt

es tavā vietā tik pārliecināts nebūtu - šovasar vienā mazā Vidzemes pilsētiņā noskatījos, kā jaunos trakerus apmāca vietējā autoskola - audzēknis groza baranku dzīvā satiksmē pilsētas centrā, bet instruktors atmetis kājas uz priekšējā stikla relax pozā - karsti viņam saproties

Eduards 21.janvāris 2022 18:30
0 0 Atbildēt

Es pa reizei uzmetu kā labo, tā kreiso pavarotu, lai tam d*līdējam parādītu var vai nevar kost mani nost. Ir bijis, kad ignorē to, ka uzmetu kreiso un parasti tad man ir ļoti ātri jāizdomā, ko vispār darīt, lai tas lohs nebūtu līķis... Pie tam parasti šitie pašnāvnieki uzrodas tad, kad ceļš ir d*... Jāsaka gan, ka lielākā daļa tomēr saprot to, ko parādu un manevra beigās gandrīz visi pasaka "paldies"...

ZZZZ 20.janvāris 2022 11:01
2 0 Atbildēt

Senos laikos, kravas auto, aizmugurē bija uzraksti -Nēsi pārliecināts, NEAPDZEN!

Patreiz tas nestrādā, ziemā ceļi pēkšņi slideni palikuši

Es pat ieteiktu- nēsi pārliecināts par distanci, ievēro TO

Zaz 22.janvāris 2022 11:37
0 0 Atbildēt

Tādus uzrakstus parasti lika zapīšu īpašnieki

ZZZZ 20.janvāris 2022 14:17
1 0 Atbildēt

zz-top am. Vienā mājsaimnieču portāla auto nodaļas diskusijā izvērtās karstasinīgs strīds par labā/kreisā pagrieziena rādīšanas nozīmi Kurš ir tas īstākais kad tev rāda, ka vari apdzīt... Tā ka vari sagaidīt pretī, aiz fūres iznirstošu/apdzenošu autovadītāju. Vēl jau tie supermodernie paldies labais/kreisais pagrieziens...

zz-top 20.janvāris 2022 14:42
0 0 Atbildēt

neviens jau paša prātu un atbildību neatceļ. Man savulaik mācīja, lai nebaidās apdzīt - mašīnai ir ne tikai gāzes, bet arī bremžu pedālis

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 13

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 9

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam 4

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti