Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

16 jau ir, būs vēl 17 vidējā ātruma mērīšanas iekārtas no nākamā gada 23

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 9.decembris 2024 15:46

Latvijā nākamgad plānots izvietot vēl 17 vidējā ātruma mērīšanas iekārtas, aģentūrai LETA pavēstīja Satiksmes ministrijā (SM).

Patlaban Latvijā darbojas 16 vidējā ātruma mērīšanas iekārtas.

Vienlaikus SM nākamgad plāno ieviest virkni citu risinājumu, lai samazinātu uz autoceļiem bojāgājušo skaitu un uzlabotu drošību uz ceļiem, piemēram, izveidot papildu veloceļu infrastruktūru.

Tāpat SM informē, ka nākamā gada beigās paredzēts pabeigt jaunā tilta pār Salacu Salacgrīvā būvniecību, kā ar nākamgad tiks izstrādāta privātās partnerības projekta "Bauskas apvedceļš" iepirkuma dokumentācija. Nākamgad plānoti darbi, lai turpinātu digitālo risinājumu ieviešanu transporta jomā, tostarp transporta nozares informācijas nacionālā piekļuves punkta izveide. SM arī turpinās darbu, lai uzturētu un attīstītu ekonomiski efektīvu gaisa transporta sistēmu, kā arī īstenos pasākumus, kas uzlabotu drošību lidostās.

Lai turpinātu virzību uz vienotu valsts informācijas un komunikācijas tehnoloģiju resursu pārvaldību, ar Eiropas Savienības (ES) Atveseļošanās fonda finansējumu tiks īstenota koplietojamās mākoņdatošanas infrastruktūras pilnveidošana un paplašināšana. Tāpat ar ES finansējumu plānots īstenot "pēdējās jūdzes" infrastruktūras projektu, kas atbalsta ilgtspējīgu nākamās paaudzes fiksēto bezvadu tīklu sakaru savienojamību.

SM nākamgad turpinās īstenot satiksmes nozares pārvaldības un finansēšanas reformu, kuras ieviešana, ņemot vērā plašo tvērumu, ir plānota vairāku gadu garumā. SM pārvaldībā ir daudz valsts kapitālsabiedrību un risināmo jautājumu lokā ir to pārvaldība, dalība starptautiskos kapitāla tirgos, darba tiesības un darbinieku iemaņu attīstība, kā arī transporta infrastruktūras pielāgošana reģiona aizsardzības spēju stiprināšanai, norāda ministrijā.

LETA jau ziņoja, ka SM nākamā gada budžets plānots 752,7 miljonu eiro apmērā, kas ir par aptuveni 36 miljoniem mazāk nekā šogad.

SM budžetā nākamajā gadā 354,7 miljoni eiro paredzēti cilvēka drošības un piekļūstamības pasākumiem. Tostarp 69 miljoni eiro paredzēti 20 000 kilometru valsts autoceļu uzturēšanai, 58,5 miljoni eiro paredzēti mērķdotācijām pašvaldībām ceļu uzturēšanai un būvniecībai, 46 miljoni eiro valsts galveno autoceļu būvniecībai, 39 miljoni eiro reģionālo autoceļu būvniecībai, bet 24 miljoni eiro valsts vietējo autoceļu būvniecībai un remontam, kā arī citiem pasākumiem satiksmes drošības uzlabošanai.

Eksporta un starptautiskās konkurētspējas jomā SM budžetā 175,3 miljoni eiro plānoti dzelzceļa "Rail Baltica" projektam, bet 0,7 miljoni eiro aviācijas drošības funkcijas nodrošināšanai civilās aviācijas lidlaukos. "Rail Baltica" projektā nākamgad nozīmīgākie pasākumi būs pamattrases būvdarbi aptuveni 13 kilometru garumā prioritārā posmā virzienā uz Lietuvas robežu, būvdarbi Rīgas Centrālā dzelzceļa mezgla posmā, "Rail Baltica" dzelzceļa estakādes izbūve Rīgas lidostā, kā arī "Rail Baltica" pamattrases projektēšana Latvijas centrālajā un ziemeļu posmā.

Savukārt 162 miljoni eiro nākamajā gadā plānoti sabiedriskā transporta jomā, tostarp 93,8 miljoni eiro dotācijām reģionālajam sabiedriskajam transportam, 64,2 miljoni eiro dzelzceļa publiskajai infrastruktūrai, 2,7 miljoni eiro ritošā sastāva tehniskās apkopes un remonta centra tehniskā projekta izstrādei, bet 1,3 miljoni eiro sabiedriskā transporta pakalpojumu organizēšanai.

Labās pārvaldības jomā SM budžetā plānoti 60 miljoni eiro, tostarp 11 miljoni eiro paredzēti kvalitatīvu un ērtu pasta pakalpojumu pieejamībai visā Latvijas teritorijā, bet 9,3 miljoni eiro paredzēti nozares vadības un informācijas tehnoloģiju (IT) sistēmu uzturēšanai.

 
Visi komentāri
 
650 9.decembris 2024 16:33
2 0 Atbildēt

Kāpēc netiek attīstīta valstiski/Vidējā civilā aviācija? Tai reku nevajag ceļus un nosēsties/pacelties tā var jebkurā daudzmaz klajā laukā.Piem.,lidoJums Rīga-Bauska, ar nosēšanos (pieturēšanu) kekavā,jaunolainē un/vai iecavas apriņķa codē.

ps., šis ir raksts vispār par KO ? Varbūt ir 'pabliski zināms", kādu summu (cik % no iekassēto summu Kopsummmas) šīs te Vidējās/uzmērīšanas iekārtas ir iekassējušas tieši konkrēti par Vidējā (izmērītā) Ātruma pārkāpumiem? 

Sakiet Lūūdzu, sākot no kāda īsti to pārsniegto km/h skaita (izmērītā Vidējā ātruma) pārkāpējiem tiek piemērots tā dēvētais tas Sods? Kad (un vispār Vai) šie visnotaļ interesantie dati tiks publiski publiskoti?

anonimikis 9.decembris 2024 17:42
2 10 Atbildēt

Redzams, ka šobrīd satiksmes ministrijai ir vismaz kaut cik reālistiski plāni, atšķirībā no Linkaiša murgiem par 4 joslu šosejām visos virzienos.

Original Nja 11.decembris 2024 9:22
1 0 Atbildēt

Vienīgais SM plāns ir palielināt ienākumus budžetā, jo nekas no šī nerisina ne pārpildīto šoseju problēmu, ne drošības jautājumus uz ceļiem, kas ir labi redzams kopējā CSN statistikā.

W12 9.decembris 2024 20:30
8 2 Atbildēt

Nu paskatīsimies pēc gadiem 5 kāds visai šo vidējā ātruma radaru sāgai būs efekts Šie radari intensīvas satiksmes  pamatproblēmu jau tāpat nerisina. Tas pat pirmklasniekam ir skaidrs. Jo šaurāks pudeles kakls, jo lielāka iespējamība CSN…

650 9.decembris 2024 21:41
4 1 Atbildēt

Tu tur neko nevarēsi "passkatīties".Un tavos tajos "secinājumos" neviens te neklausīsies- lai cik loģiski un cik godprātīgi izpētīti tie būtu (nebūtu).Taisnība ir tikai Tam, kuram pieder tā dēvētā Tribīne sava tā Pareizā viedokļa sludināšanai.Visi citi pārējiem ir vienkārši lohi, ar neatbilstošu izglītību un ierobežotām spriešanas/izvērtēšanas spējām.Gārīgi un māteriāli apdalīti,kuri vienmēr par kaut/ko mēdz "čīkstēt".

Lohiem vairs cerību nav- visas iespējamās biedrības un brālības ir sen nodibinātas un to ietekmes sfēras ir savstarpēji sen sadalītas.Nekur netiek gaidīti nedz jauni spriedēji, nedz kur nu vēl esošās sadales sistēmas(siles) iespējamie pārdalītāji.Vienīgā iespēja te ir pieslieties kādiem "noderīgajiem idiotiem".

anonimikis 9.decembris 2024 23:11
1 1 Atbildēt

Lohu biedrību var dibināt.

john 9.decembris 2024 22:13
6 0 Atbildēt

Tik uzstāda un uzstāda tos radarus, bet satiksme kautkā nemaz neuzlabojas.

Onsis 9.decembris 2024 23:10
3 1 Atbildēt

toties ildās budžēts, ministri varēs sev lielākas prēmijas pieš''kirt. Ne jau ceļu satiksmes drošību tie uzlabo!

650 9.decembris 2024 23:06
3 1 Atbildēt

Kad (spraigajā ikdienā apmatojumu pazaudējušais) mūsu visu Pr-nieks (vienu to 1nīgo reizi) atklāti izmuldējās š.g. vassarā laikrakstam Diena, pavīdēja sensacicionanāla info. Kuru par ne ar ta dēvēto "ugūni" kkur tagad vairs visā mii-netā neatradīsi.Beidzamā gada laikā esot piefiksēti kaut kādi tur 207 tūkst pārkāpumu, no kuriem.... 27 vai 28 tūkst konkrēti par Ātrumu. Izlassiet vēl reiz un pamēģiniet iedziļināties šajos divos matemātiski vienkāršajos skaitļos! Demaogoģijai un/bvai Nekaunībai vienkārši (vairs) nav robežu, gandrīz vai katrs šo murgojumu izlasījušais ir reāls Lohs!

john 9.decembris 2024 23:48
6 1 Atbildēt

Tur jau tā lieta, ka lielākā daļa no sodiem ir par octu un TA neesamību. Tāpēc jau viņiem ir izdevīgi sodīt pat vairākas reizes dienā un pēctam no autoīpašnieka pieprasīt tūkstošus un vienalga, kur cilvēks dabūs to naudu. 

Ja ierēdņiem CSDD būtu svarīga satiksmes drošība, tad mašīnas bez OCTA vai TA nebraukātu 2 nedēļas un uzreiz paziņotu autovadītājam, nevis gaidīt 2 nedēļas.

650 10.decembris 2024 1:30
2 0 Atbildēt

Prieks, ka vismaz Kāds kādureiz izlasa šo te zemtekstu.Tā taču ir visklajākā liekulība, kad it kā "sodām", taču reāli (vienlaikus) to pārkāpēju neapturam Nozieguma izdarīšanas brīdī un pat netieši "aicinām to izdarīt Vēlreiz".Nav pat svarīgi, 2 ned vai 2 diennaktis/pēc.

Ko vispār nozīmē 27 no 207- tas ir, ka reāli tie V/vid posmi nemaz nav domāti reālai Ātruma kontrolei.Tas NAV to "galvenaiss" uzdevums un tas NAV galvenais "iekssēšanas" mehānisma mērķis.Spēle ir uz prastu demagog psiholoģiju. Reālie idioti "domā", ka tas suuds reāli "mēra" katru viņu pārkāpto km/h, taču realitātē te visur visapkārt mērīts tiek tikai no +13km/h.Visu laiku vislielākais uzmetiens, naturāla krāpšana! Ne ar vienu šo te "līdz +13" pārkāpēju te (pagaidām) nevienam nav ne laika, ne arī jēgas čakarēties.Mērķi un reālo ieņēmumu avoti ir pavisam citi! Ja (ja..) tiktu ieviests 3x mēģinātais tas +1, lūk TAD mēs "redzētu jēgu".Kā pie tolerances pieradinātie tie prātu un orientāciju/telpā papļjūtijušie Lohi maksātu/ragā.Bet "pagaidām" viens noķertais octa vai vignettes pārkāpējs te bagātīgi "atsver" visu to pārējo iespējamo.Kad paies teiksmainie 3gadi- tos suudus "atdos Valstij" un tad (atkal) mes redzēsim jau nezkuro mēģinājumu uzspest uz to +1.Jo "naudas" Valstij nav un tuvākajā nākotnē arī nebūs!

Jau nupat atgādināju- viena/no pasaulē "visattīstītākajām" (visnekaunīgākajām) personas "apkassētājām" (iespējams, uzreiz Otrajā vietā aiz LV) ir tieši Austrālija.Ja kārtīgi parakņāties i-netā, tur atradīsim visādus iepriekš nedzirdētus brīnumus.Pirms nezcik desmitpacmit gadiem tieši tur tika reāli izpētīts (vismaz tikpat "reāli", kā visi citi pārējie šodienas demagogu apgalvojumi) - ka ātruma pārsniegšana līdz +15km/h vispār pat teorētiski rada tikai ap (labi,ja..) 15% "iespējamo" negadījumu.Un ka visos laikos tas vis vis galvenākais negadījumu cēlonis ir bijis tieši banāla Vadītāju neuzmanība! Kuru "šodien mēs" te degradējam visos iepējamajos veidos...

ES 10.decembris 2024 6:47
3 1 Atbildēt

Stulbums, tagad uz visiem valsts A klases ceļiem vilksimies 70/80 jo vienmēr atradīsies kāda bremze kam.bail pabraukt tos pašus 90.....un tad vilcieniņš garantēts......banānu republika!20Xa

uupis 10.decembris 2024 7:27
0 3 Atbildēt

Un kāpēc tu pats esi BREMZE, kas čakarē plūsmu un neļauj citiem braukt ar +25?

ES 11.decembris 2024 6:45
3 0 Atbildēt

Es noteikti neesmu BREMZE, kas čakarē plūsmu! Aiz manis nekad nav veidojusies kollona ar vieglajiem, jo vienmēr palaidīšu tos kas gribēs ātrāk pabraukt par mani! Un braukāju ar dažādām kategorijām A, B, BE, CE D un DE  tā kā nevajag!  Man nav mazvērtības kompleksi, man gabals no tā nenokritīs ja kāds apdzīs, vienalga ar +10, vai +40!

hue 10.decembris 2024 8:18
1 0 Atbildēt

Var tak apdzīt.

ES 11.decembris 2024 6:48
2 0 Atbildēt

Pamēģini apdzīt 6 vai vairāk vieglos, kas brauc viens otram un osta pēcpusi! Intensīvā satiksmē, kad visu laiku nāk pretī.

Krišs 10.decembris 2024 8:23
10 0 Atbildēt

Standarta latviešu mīzējs-

Iebraucot šajā zonā gar FR ātrumu nomet uz 80, to zonā brauc uz 85, izbraucot gar FR ātrums tiek nomests pat uz 70, jo....

Pārējie vilcieniņā ir spiesti darīt to pašu jo apdzīt 1joslu šosejā nevar, ja pretī intensīva satiksme ar sakrājusos tādu pašu vilcieniņu!

👍 Ceļi tik tiešām palikuši drošāki! 😂

ES 11.decembris 2024 6:50
0 0 Atbildēt

Esmu 100% latvietis, bet nez kāpēc tā nedaru🤔

Sergejs 11.decembris 2024 13:33
0 0 Atbildēt

Es arī braucu kā braucu - 96-97 uz spidometra, bet arī regulāri novēroju Kriša aprakstīto. 

 Kā arī brīnos kad no radara līdz Liepājas šosejas viadukam ir jābrauc 85+-5 aiz jāņtārpiņiem, bet sākoties 4 joslu posmam automobīls nevienu neapdzen, ar iestatītiem 96-97 uz kruīzes...

650 11.decembris 2024 22:21
0 0 Atbildēt

Kāpēc TU brauc 96-97 pēc spidometra  ,vai (un kāds) tam ir kāds racionāls izskaidrojums? Ja TAVS tas Pr-nieks (tas ar to spīdīgo galv.virsu) TEVi īstenībā "kontrolē" tikai no 103km/h?

BMW 10.decembris 2024 9:21
4 0 Atbildēt

Radaru daudz, bet statistika neuzlabojas!

W12 10.decembris 2024 12:28
7 0 Atbildēt

Tātad secinājums - problēma ir kaut kur citur…

hm 10.decembris 2024 12:31
3 0 Atbildēt

Nenopļauta zāle vainīga.😂

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TOP 3 finālistu auto "Gada Bezceļu auto 2025" nominācijā - alfabētiskā secībā (+ VIDEO)

Gada Bezceļu auto 2025 balvai izvirzīti trīs pretendenti: Dacia Duster, Škoda Kodiaq un Volkswagen Amarok. Lasīt vairāk

 

NMPD meklē iespējas ierīkot brigāžu punktus šoseju malās (+ VIDEO) 7

Īstenojot izmaiņas Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta darbībā, tiek meklēti līdzekļi brigāžu punktu ierīkošanai arī šoseju tuvumā, piemēram, Tūjā. Reorganizācija skars arī vairākus citus punktus, piemēram, Mazsalacu, kur paredzēts samazināt brigādes darba laiku. Lasīt vairāk

 

TOP 3 finālistu auto "Gada Sportiskākais auto 2025" nominācijā (+ VIDEO) 1

Gada sportiskākā auto balvai izvirzīti trīs pretendenti: Cupra Formentor, Porsche Macan un Volvo EX30. Lasīt vairāk

 

Vai nu uzturam kā pienākas, vai nesadārdzināsim būvniecības tāmi! Šādas taktilās joslas ir bīstamas (+ VIDEO) 3

Netīrīta, piegružota un sūnām aizaugusi taktilā josla - tā vienkārši nedrīkst būt! Atliek sarkastiski pavaicāt - varbūt tādēļ, lai redzes invalīdi justos kā mežā? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti