Vorobjovs ralliju «Sarma» pabeidz ar divējādām izjūtām

 
16.februāris 2010 10:05

Noslēdzies Latvijas rallija čempionāta otrais posms – rallijs „Sarma 2010”, kurā piekto vietu N4 klasē izcīnīja Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns.

Aizvadītajā nedēļas nogalē noslēdzās Latvijas rallija čempionāta otrais posms – rallijs „Sarma 2010”. Kopā uz starta stājās 54 ekipāžas, no kurām 13 startēja N4 klasē. Šo N4 klašu ekipāžu vidū bija arī pirmā Latvijas rallija čempionāta posma "Halls Winter Rally Utena 2010" uzvarētāji Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns.

Jānis Vorobjovs/Guntars Zicāns. Foto: Valdis Priede (www.autosports.lv)

<250>Rallijs Gulbenē ekipāžai neiesākās kā gribētos, jo, dodoties uz pirmajiem diviem posmiem, kuri bija jāaizvada pa tumsu, ekipāžas automašīnai sākās problēmas ar elektroniku. Pirmajā posmā Vorobjovs/Zicāns palika 39.vietā, bet nākamajā tika izcīnīta ceturtā vieta. „Jau pirms pirmā ātrumposma automašīnai sākās kaut kādas problēmas ar elektroniku,” saka komandas stūrmanis Guntars. „Pārbrauciens uz ātrumposmu bija apmēram 40 kilometrus garš. Kamēr braucām uz dopu mēģinājām gan paspīdzināt mašīnu, gan arī veikt citas darbības, taču nekas nemainījās – mašīna nestrādāja kā gribētos. Pirmajā dopā maksimālais ātrums, ko varējām izspiest, bija ap 90 km/h. Brīžiem mašīna darbojās uz diviem, bet brīžiem uz trijiem cilindriem. Pēc pirmā dopa, kurā zaudējām divas minūtes un 19 sekundes, bija ilgāks pārtraukums, un tajā laikā problēmu izdevās novērst.”

{page}

Protams, ka zaudētās divas minūtes pasliktināja ekipāžas noskaņojumu, taču Jānis ar Guntaru nolēma, ka jāturpina braukt, lai tādejādi varētu aizvadīt vērtīgu treniņu un  parādīt, ka ekipāža neatkarīgi no kopvērtējuma rezultāta spēj braukt ātri.

<seesam>„Ja godīgi, tad noskaņojums otrajā dienā nebija tas labākais, taču nolēmām, ka brauksim, patrenēsimies un gan līdzjutējiem, gan konkurentiem parādīsim, ka varam braukt ātri. Rallija otrajā dienā pēc posmu rezultātiem mēs bijām ātrākie N4 klasē. Ja kaut kas izšķirtos, tad noteikti, ka varētu vēl pielikt un pabraukt ātrāk. Noteikti palīdzēja tas, ka varējām braukt bez papildus spriedzes, jo pirmais četrinieks faktiski bija neaizsniedzams, taču, protams, mums arī svarīgi bija izcīnīt punktus, kaut vai arī par to pašu piekto vietu. Ja mēs atskaitītu to neveiksmīgo pirmo dopu, tad kopvērtējumā N4 klasē būtu priekšā kādas 30 sekundes, taču, kas būtu, ja būtu,” nobeidz Guntars.

Jau šajā nedēļas nogalē ekipāžai gaidāms nākamais starts – ceturtais Krievijas kausa izcīņas posms - rallijs "Svetagorsk 2010". Ja Jānis personīgu iemeslu dēļ uz Krieviju dodas jau pavisam drīz, tad Guntars uz Sanktpēterburgu dosies piektdien, lai jau sestdien pierakstītu trasi, bet svētdien izietu uz startu.

„Vorobjovs Racing” ekipāžu atbalsta Latvijas Neatkarīgā Televīzija (LNT), BTV, Vidzemes Betons un AXIO Capital.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 20

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti