Kandavas autopoligonā ātrākais Andris Slava

 
19.jūlijs 2010 13:34

Kandavas lauksaimniecības tehnikuma braukšanas mācību poligonā aizvadīts Latvijas vasaras autosprinta čempionāta ceturtais posms.

Ātrākais starp 35 braucējiem izrādījās 2500+ klases uzvarētājs Andris Slava („Mitsubishi Lancer EVO”). 1800+ grupā uzvaru izcīnīja Imants Firsts („Toyota Corolla”), bet 2500+ klasē pirmais Mareks Matvejevs („Opel Corsa”), kuram tā jau trešā uzvara šosezon.

Aivars Ezeriņš („Subaru Impreza”) trīs pēdējās sacīkstes finišējis uzreiz aiz goda pjedestāla ceturtajā vietā, taču joprojām pretendē uz čempiona titulu 2500+ klasē. Autors: Rolands Bobulis (go4speed.lv)

Saspringtākā cīņa par vietām godalgoto trijniekā šosezon aizrit 2500+ klasē – pirmajos trīs posmos bija trīs dažādi uzvarētāji. Tradīcija tika turpināta arī Kandavā. Jau pirmajā braucienā nopietnu pieteikumu uz uzvaru izdarīja Andris Slava („Mitsubishi Lancer EVO”), tuvāko sekotāju apsteidzot par gandrīz četrām sekundēm. Otrais brauciens notika pēc līdzīga scenārija un Slava, braucot agresīvi un izmantojot visu trases platumu un vietām arī zālīti, izcīnīja savu pirmo uzvaru čempionāta posmā. Ar šo panākumu Slava izvirzījies kopvērtējuma vadībā. Sīva spēkošanās risinājās par otro līdz ceturto vietu – trīs sportisti pēc gandrīz astoņām trasē pavadītām minūtēm satilpa pusotrā sekundes desmitdaļā. Otrajā vietā ierindojās valdošais čempions Ints Jeršovs („Subaru Impreza”), bet trešais Ainars Eikerts („Mitsubishi Lancer EVO VIII”). Jau trešo reizi pēc kārtas ceturtajā pozīcijā Aivars Ezeriņš („Subaru Impreza”). Iepriekšējā posmā Jelgavā līdz pjedestālam pietrūka 0,152 sekundes, bet šoreiz tikai 13 sekundes tūkstošdaļas! Līdzšinējais kopvērtējuma līderis Mareks Štolcermanis („Nissan 350 Z”) otrajā braucienā izbrauca ārpus trases, par ko saņēma laika sodu un posmā ierindojās priekšpēdējā vietā, kopvērtējumā atkrītot uz otro pozīciju. Trešo vietu kopvērtējumā dala Eikerts un Ezeriņš.

1800 grupā pirmajās trīs sacīkstēs maksimālo punktu skaitu bija sakrājis Jānis Skujiņš („BMW 318 iS”). Taču bija zināms, ka nopietnus tehnikas uzlabojumus sezonas otrai pusei gatavo ar vienu automašīnu „Toyota Corolla” startējošie Imants Firsts un Andris Slišāns. Ieguldītais darbs atmaksājās – jau pirmajā braucienā Firsts nokautēja Skujiņu, pārspējot viņu par vairāk nekā septiņām sekundēm. Otrajā braucienā gan pārsvars saruka, taču posmā Firstam pārliecinoša uzvara, pēc skaita trešā viņa karjerā. Par nepilnu sekundi priekšā kopvērtējuma līderim Skujiņam finišēja arī Slišāns. Šāds pavērsiens sola aizraujošu cīņu sezonas izskaņā. Izskatās, ka ātruma pārsvars nonācis Firsta pusē, taču Skujiņa priekšrocība ir tā, ka viņš jau ir izcīnījis svarīgus ieskaites punktus sezonas sākumā, bet Firstam pie tiem vēl jātiek. Kopvērtējuma trešajā vietā atrodas Slišāns.

2500 klasē pirmoreiz šosezon uz starta stājās 2009. gada vicečempions Vilnis Haferbergs („Honda CRX”) un aizraujošais duelis ar divu pēdējo sezonu čempionu Mareku Matvejevu („Opel Corsa”) varēja turpināties. Matvejevs savu pozīciju aizstāvēja godam, abos braucienos, lai arī pavisam nedaudz (divu braucienu summā par 1,250 sekundēm), apsteidzot sāncensi. Tā viņam bija jau trešā uzvara šosezon. Ja nenotiks nekādi pārsteigumi, jau nākamajā posmā Smiltenē Matvejevs nodrošinās sev trešo čempiona titulu. Kandavas posmā trešais finišēja Normunds Orlovs („BMW Compact 323ti”). Kopvērtējumā otrais Orlovs, bet trešais Atis Līcis („Renault Clio”).
„Street” ieskaites grupās Kandavā uzvaras izcīnīja Guntis Lapiņš („VW Golf”, „1800 Street”), Aigars Tīdmanis („BMW 323ti”, „2500 Street”) un Agris Štikāns („Audi S2”, „2500+ Street”). Kopvērtējumā vadībā no minētājiem atrodas tikai Lapiņš. „2500 Street” klasē līderis ir Ēriks Ozoliņš („VW Golf III”, Kandavā otrais), bet „2500+ Street” grupā vadībā Einārs Juškovskis („Subaru Impreza”, Kandavā otrais).

Līdz Latvijas vasaras autosprinta čempionāta noslēgumam atlikuši divi posmi – 14. augustā Smiltenē un 2. oktobrī „Biķernieku” trasē. Visa informācija par sacensībām www.vasarassprints.lv
Arī šogad vasaras sprinta rīkotāji turpina sadarbību ar „Kumho” riepu piegādātajiem un sacensību dalībniekiem tiek piedāvāta īpaša cena. Latvijas vasaras autosprinta čempionāta atbalstītāji 2010. gada sezonā: „Point Transaction Systems”, „Auto24.lv”, „Baltikums apdrošināšana”, „Fixbox”. Informatīvais atbalsts no žurnāla „AutoEuro”, „iAuto.lv”, „jauniauto.lv”, „nightlife.lv”, „burnout.lv”.

 


Latvijas čempionāts vasaras autosprintā
4.posms, Kandavas lauksaimniecības tehnikuma braukšanas mācību poligons
1800
Imants Firsts („Toyota Corolla”) 7:56,846, Andris Slišāns („Toyota Corolla”) 7,769, Jānis Skujiņš („BMW 318 iS”) +8,759.
2500
Mareks Matvejevs („Opel Corsa”) 7:44,653, Vilnis Haferbergs („Honda CRX”) +1,250, Normunds Orlovs („BMW Compact 323ti”) +13,559.
2500+
Andris Slava („Mitsubishi Lancer EVO”) 7:36,864, Ints Jeršovs („Subaru Impreza”) +7,134, Ainars Eikerts („Mitsubishi Lancer EVO VIII”) +7,255.
Kausa izcīņa
„1800 Street”
Guntis Lapiņš („VW Golf”) 8:24,730, Jānis Strazdiņš („BMW 318 ti Compact”) +3,811, Modris Žentiņš („Honda CRX”) +11,342.
„2500 Street
Aigars Tīdmanis („BMW 323ti”) 8:06,291, Ēriks Ozoliņš („VW Golf III”) +4,273, Edgars Poriņš („VW Golf II”) +8,911.
„2500+ Street”
Agris Štikāns („Audi S2”) 8:32,455, Einārs Juškovskis („Subaru Impreza”) 5,609, Edgars Novikovs („Subaru Impreza”) +19,786.

Kopvērtējums pēc 4. (no 6) posma
1800
Jānis Skujiņš 93, Imants Firsts, 85, Andris Slišāns 78.
2500
Mareks Matvejevs 93, Normunds Orlovs 80, Atis Līcis 68.
2500+
Andris Slava 78, Mareks Štolcermanis 76, Ainars Eikerts 72, Aivars Ezeriņš 55.
Kausa izcīņa
„1800 Street”
Guntis Lapiņš 92, Jānis Strazdiņš 82, Raimonds Smeilis 53.
„2500 Street”
Ēriks Ozoliņš 85, Mārtiņš Gūtmanis 71, Edgars Poriņš 67.
„2500+ Street”
Einārs Juškovskis 76, Agris Štikāns 73, Gunārs Greiža 43.

LAF Standartauto komisijas preses dienests
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti