30.janvārī startēs Zaķusalas ziemas kauss autosprintā

 
20.janvāris 2011 10:32

2010. gada decembrī Zaķusalā tika atklāta ziemas autotrase. Pirmais darbības mēnesis aizvadīts veiksmīgi, un tagad tiek izsludināts Zaķusalas ziemas kauss autosprintā!

Ziemas autosprints ir pasākums, kurā var piedalīties ikviens interesents, tas ir demokrātiskākais un vienkāršākais, kā arī lētākais autosporta paveids. Kauss sastāvēs no četriem posmiem un tie visi norisināsies Zaķusalas ziemas autotrasē. Trases apļa garums ir 1km, aplis raksturojams kā līkumu sērija, jo braucot pa trasi auto vadītājam nav laika atpūsties, bet gan visu laiku ir jāgroza stūre.

Lai piedalītos sacensībās, nepieciešama vēlēšanās, auto ar ko braukt, motorsportam paredzēta galvas aizsargķivere, vadītāja apliecība. Ko darīt, ja ir vēlēšanās, bet nav sava auto un/vai vadītāja apliecības? Ja esi vecumā no 14 – 18 gadiem un tev nav vadītāja apliecības, bet vēlies piedalīties, tad tas ir iespējams – nepieciešams, lai sacensību laikā tev sēž blakus instruktors, kuram ir vismaz trīs gadu stāžs autovadīšanā, un vismaz viena vecāka piekrišana par piedalīšanos sacensībās. Padomāts arī par tiem, kam nav sava braucamā, trasē ir pieejams nomas auto – VAZ 2107, plašāk pazīstams kā septītais žigulis, to ir iespēja iznomāt ne tikai ikdienā trasē, bet arī uz sacensībām par nelielu samaksu, turklāt ar vienu auto var piedalīties vairāki braucēji, tāpēc ir vērts izmantot šādu iespēju!

Sacensību dalībnieki tiks iedalīti trīs klasēs, 2WD – automašīnas ar priekšas piedziņu, kā arī automašīnas, kam motors novietots aizmugurē, piemēram, Toyota MR2; FWD – aizmugures piedziņas automašīnas; AWD – pilnpiedziņas automašīnas. Svarīgi – visām dalībnieku automašīnām jābūt aprīkotām ar ielas braukšanai paredzētām, ziemas riepām bez radzēm!

Izmaksas ar ko jārēķinās dalībniekiem – dalības maksa 15Ls, patērētā degviela, un pusdienu izdevumi. Ja vēlaties startēt ar trases piedāvāto auto, nomas cena uz sacensībām vienam dalībniekam ir 15Ls, cenā iekļauta degviela, riepas, viss ar auto saistītais.

Lai iegūtu vairāk informācijas par sacensībām, jādodas uz trases interneta mājas lapu www.aaczakusala.lv un tur sadaļā ziemas kauss var iepazīties ar gada un 1.posma nolikumu, kā arī pieejama pieteikuma anketa, ko jāaizpilda un jānosūta uz organizatora norādīto e-pasta adresi, iegūtos datus rīkotājs ievietos mājas lapā un veidosies dalībnieku saraksts. Pieteikties, protams, varēs arī uz vietas sacensību norises dienā.

Sacensību rīkotājs
Eduards Kalve

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti